Přihlásit se a přidat příspěvek
  • LevneAlarmy.cz:

    Dobrý den pane Tulach,

    ano, souhlasím a omluvil jsem se hned na začátku, že zaměstnankyně Vaší objednávku z večera hned ráno vyfakturovala a nechala expedovat. To je chyba a měla Vám zavolat. Byl to execes, který jsem s ní již řešil.

    Omlouvám se, ale v současné době máme špičku sézony a pracujeme všechni na přes čas.

    Děkuji za pochopení

    Soukup

  • MořeLega.cz: Pane Soukup, pokud provozujete 10 let eshop, tak snad víte, jak dotazník Heuréky funguje? Já jsem nekupoval výrobek na Zboží.cz. To snad ani nejde. Já jsem jej kupoval u vás na eshopu a tím pádem jsem měl dostat dotazník Heuréky a je úplně jedno, jestli jsem se k vám dostal přes Heuréku, Zboží nebo třeba Google.
    Píšete nesmysly, že Heuréka nemá žádnou informaci o objednávce. Heuréce se odesílají naprosto všechny dotazníky a to hned jakmile zákazník dokončí objednávku. Ověřil sem si telefonicky na Heuréce.
    Proč to řeším 14 dní od převzetí zboží? Čekal jsem na dotazník.

    Chápu všechny technické problémy, chápu že se může stát leccos. Nicméně byste si ušetřil tuto nepříjemnou komunikaci, kdyby někdo ve vašem obchodě reagoval na dotaz v poznámce k obednávce. Škoda.

  • Vážený pane Tulach,

    děkuji za radu. Já mám pro Vás také určité vysvětlení, abychom předešli nedorozumění. Za prvé pokud jste nakupoval přes Zboží.cz nemůžete se divit, že Vám nepřišel dotazník z Heuréky.cz!

    Pak je otázkou proč to účelově píšete zde na Heuréku, že Vám nepřišel dotazník ze Zboží.cz. To jsou oddělené srovnávače, které mají rozdílné vlastníky a i zasílání dat. Pokud provedete objednávku na Zboží.cz, tak Heuréka o tom nemá žádnou informaci a opačně.

    Celé to na mě působí zvláštně, posíláte screen ze Zboží.cz na Heuréka.cz. Ověřoval jsem to na našich stránkách je vše aktuální a i zde na Heuréce, kterou sám používáte a odvoláváte se všude na ní. Nerozumím proč jste souhlasil potvrzením s podmínkami, zboží objednal a převzal. A více jak dva týdny po převzetí to řešíte?

    Nastavení této položky na Zboží.cz prověřím. Nyní je v akci (ve slevě) a zkontrolujeme zda má správně nastavené podmínky pro dopravu zdarma i na Zboží.cz, ale na Zboží.cz máme 99% spokojených zákazníků a zde na Heuréce 98 -99% (mění se každý měsíc).

    Jistě dobře jistě víte, že feedy se stahují několikrát za den a změny se projevují později.

    Jinak Vám přeji dál jen spokojené zákazníky a hezký klidný den.

    https://screenshots.firefox.com/BthNevas9GcQJ6Um/www.zbozi.cz
    (nikdo nám nepíše, že bychom měli špatně ceny dopravy u produktů, naopak nás chválí)

    S pozdravem
    Soukup

  • MořeLega.cz: Dobrý den pane Soukup! Rád Vám poradím, vzhledem k tomu, že sám provozuji již 10 let velmi úspěšný eshop, který má nyní na Heuréce 100% spokojenosti a je to asi právě proto, že neslibuje to, co pak neplní.
    Úplně bude postačovat, když budete ve zbožových vyhledávačích uvádět pravdivé informace. Že tomu tak není ani teď, to se můžete přesvědčit na print screenu zde:
    https://screenshots.firefox.com/gwk6JQYCwEDMNcMc/www.zbozi.cz

  • LevneAlarmy.cz:

    Pane Tulach,
    prosím Vás na stránkách i na webu máme informaci "doprava zdarma u objednávek od 1999,-Kč nebo již od 59,-Kč" na několika místech. I na srovnávačích zboží.

    - V nákupním košíku se Vám dokonce zobrazuje kolik zbývá do dopravy zdarma.

    - Při dokončení objednávky jste byl infomován o tom zda je doprava zdarma či nikoliv.

    Domnívám se, že děláme maximum pro transparetnost a rychlost. E-shop provozujeme od roku 2006 a přiznám se, že odpovídám na takový dotaz poprvé.

    Mrzí mě, Vaše zkušenost, prosím navrhněte kam to máme ještě uvést.

    Děkuji

    Soukup
    MořeLega.cz

  • Tento obchod rozhodně nedoporučuji!
    Na stránkách zbožových vyhledávačů uvádějí poštovné zdarma, v reálu jej ale neposkytují!!!
    Přesto jsme udělali objednávku a do poznámky jsme napsali dotaz, kde se stala chyba, že není poštovné zdarma, jak je avizováno na Zboží.cz. Obchod se ani neobtěžoval s odpovědí a rovnou zboží zaslal včetně poštovného :-( Sám mám eshop a toto bych si k zákazníkovi rozhodně nedovolil. Toto mi už příjde jako nekalá obchodní praktika.
    Navíc nějakým "nedopatřením" nedorazil ani dotazník z Heuréky. Zajímavé...

    Jiří Tulach

  • Nerozumím té spokojenosti s obchodem v recenzích. Na emailový dotaz ani po druhém zaslání nijak nereagovali. Když jsem si zavolal na obchod a ptal se po dostupnosti a ceně na zboží u kterého měli na webu napsáno, že bude 3.12. skladem, tak mi paní na telefonu sdělila, že už to nebude. To mě trochu zarazilo, když na webu je informace jiná, tak jsem to paní sdělil. Hmm tak to nevím, odpověděla, zavolejte si 3.12. Dotaz na cenu, zda bude stejná, jaká je na webu, nebo se bude měnit po naskladnění. To nevím, zavolejte si 3.12.

    eeee...???

  • Chtěla bych se ještě vyjádřit k odpovědi obchodu na mou recenzi z 12. dubna 2013:

    Uvedla jsem mimojiné následující:
    - přestože je na webu rozdělena DOSTUPNOST zboží na prodejně / v e-shopu, CENA je uvedena jen jedna, i když se liší (konkrétní příklad: Lego Duplo Stavění 475 Kč, přijdete na prodejnu, zaplatíte 522,- ... pak se tedy z levných nabídek přesouvá někam jinam)

    Rozhodla jsem se nakoupit kvůli cenám, ale po příchodu na prodejnu jsem další plánované položky objednala jinde, protože při větší objemu se nákup vyplatil jinde a to včetně poštovného...
    -----------------------------------
    V reakci obchodu je uvedeno:
    Dobrý den,
    (...) Položka, kterou uvádíte ovšem na eshopu 249,-Kč a na obchodě stojí 261,-Kč (+5%) nikoliv 522,-Kč. (...)
    -----------------------------------
    Prosím, nedělejte ze mě slepce či tupou blondýnu, vím, co jsem si vybrala v e-shopu a jakou cenu jsem zaplatila, zvláště když DRŽÍM ÚČTENKU NA PATŘIČNOU ČÁSTKU v ruce... Děkuji.