Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud je zboží skladem, pak asi nejlepší ceny v ČR.
    • Komunikace.

    Po předchozí domluvě jsem objednal zboží, které mělo bylo naskladněno 28.11. Obchod se mi neozval. Dnes 3.12. jsem v eshopu zjistil, že zboží není na cestě, ale je vyprodané. Zkusil jsem do eshopu zavolat. Zákaznická linka přesměrována na neexistující číslo. Telefon v kamenném obchodě nikdo nezvedal. Zboží jsem objednal jinde, aby pod stromečkem nebylo prázdno. Za tento nákup uděluji negativní hodnocení. Vím ale, že kolega od nich nakupuje a je spokojen. :/

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Lego hodinky byly již vyjmuty z krabičky, nesprávně seskládány a tím byl poškozen jeden díl řemínku. Na jedné straně byl otočen rub a líc, už na první pohled bylo vidět, že je tu něco špatně, jako kdybyste na svých hodinkách přetočili kovový řemínek. Tudíž do sebe nepasoval ani zámek hodinek. Samotné hodinky jsou uloženy v průhledné plastové krabičce, která je zasunuta ještě v papírovém obalu s potiskem postaviček hrdinů a oknem, kde je na hodinky vidět. Další známkou manipulace bylo, že hodinky byly obráceně uloženy do krabičky, což bylo také zarážející, neb na hodinky je vidět aniž byste je vyjmuli z papírové krabičky. A další známka, že postraní křidélka uzavíracího systému papírové krabičky, byly zahnuty dovnitř, asi při opětném zasouvání plastové krabičky do papírové. Hodinky reklamovat nebudu, protože řemínek je také stavebnicí a dílků je tam dost a jinak hodinky nenesou známky dalšího poškození a nechce se mi přetahovat se s internetovým obchodem. Možná je to prkotina, ale reaguji, protože na internetu nakupuji často a je to má první negativní zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena - pokud se nákup podaří.
    • Nulová snaha řešit problém - přístup mrtvý brouk.

    Sázka do loterie.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane,

    bylo by možné sdělit mě na email ( stiznosti @ morelega.cz ) nebo telefonicky (377 430 330) Váš problém? Náš obchod je otevřený denně (po-pá) od 9.00-18.00. Zakládáme si na dobré komunikaci se zákazníkem, proto mě Vaše hodnocení zarazilo. Velice rád bych věděl co se stalo a jak nebo kdo Vám na zákaznické lince nepomohl řešit problém.
    Pokud jste nedostal odpověď na email, který nám nemusel být doručen, tak na telefonu Vám musí pomoci.

    Děkuji

    Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - dobra cena
    • - moznost vyzvednuti v ruznych mistech CR
    • - pri vetsim objemu postovne zdarma
    • - export dostupnosti na Zbozi.cz ci Heureka.cz je bud totalne neaktualni ci schvalne zavadejici, zbozi se tvarilo, ze je skladem, ale na strankach skladem jiz nebylo (situace trvala nekolik dni)
    • - po zadani objednavky a pres 3 emaily s zadosti o upresneni terminu dodani nebyl nikdo z obchodu schopen za tyden reagovat a napsat COKOLIV zpet

    - objednal jsem v tomto obchode jiz drive, ve 2 pripadech ze 3 byl problem s dostupnosti, nyni se diky absolutni nekomunikaci obchodu situace z meho pohledu stala neunosnou (zkousel jsem zaslat i osobni email na majitele obchodu pana Davida Soukupa, doposud bez jakekoliv odpovedi).
    - po tydnu jsem objednavku emailem zrusil (zase bez jakekoliv odpovedi ze strany obchodu) a zbozi jsem objednal na internetu jinde, v celkove sume (pres 4000kc) to vyslo o 50kc draze, ale mel jsem to druhy pracovni den na stole a to s kompletni informaci o prubehu expedice a dorucovani zasilky.
    - jde to rozhodne delat lepe, prijde mi, ze obchod usnul na vavrinech sve historie jakozto jeden z nejvetsich a nejstarsich obchodu s Legem v CR.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí mě Vaše špatná zkušenost a asi Vám těžko rozmluvím, že není možné, aby zboží, které u nás na eshopu je skladem ve skutečnosti nebylo. Náš systém nabízí zboží on-line. Jak probíhá aktualizace na zboží.cz nevím, ale feed se stahuje jednou za den. Pak na tomto srovnávači může být uvedená neaktuální informace. Nicméně na našem eshopu pak vidíte zda je zboží skladem nebo ne.

    Co se týká komunikace se zákazníkem je vždy co zlepšovat a neustále řešíme problémy s tím, že nám nějaký email nebyl doručen (vyhodnoce jako spam). Váš email jsem také nedostal, ale ten není veřejný a tak nevím kam jste ho poslal.

    V každém případě mě prosím zkuste napsat na email ([email protected]) číslo Vaší objednávky a zkusím vše prověřit. Věřte, že jsem ten poslední kdo by chtěl usínat na vavřínech. Naopak snažíme se připravit na změny, které proběhnout příští rok a to v době plné sezóny.

    Děkuji za pochopení a doufám, že nám ještě dáte znovu šanci.

    S pozdravem

    David Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
    • zboží uvedené skladem nemá skladem

    nekomunikuje
    zboží uvedené skladem nemá skladem
    nedoporučuju

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den,

    bohužel se jedná o anonymní hodnocení a velice rád bych zdůraznil, že nyní možné, aby nabízené zboží na našem eshopu nebylo skladem. Objednávka probáhá on-line. Telefon na zákaznickou linku je dostupný Po-Pá od 9.00 do 18.00.
    Na komunikaci se zákazníkem si zakládáme, pokud však nedostaneme nějaký email nelze na něj odpověď (překlep, vyhodnocen jako spam). Sdělete mě prosím jméno pracovníka, který nechtěl na zákaznické lince komunikovat a kdy na speciální email (stiznosti @ morelega.cz).

    Doufám, že sledováním a reagováním na i negativní reakce vyvracím to, že naše firma nekomunikuje. Denně vyřizujeme desítky emailů a dotazů po telefonu i přesto se může stát, že email nedorazí pak prosím zavolejte na náš telefon

    Děkuji

    David Soukup
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velká nabídka Lega
    • Z mé zkušenosti - minimální komunikace.

    Vím, že jsem si objednala jeden kus zboží, který nebyl skladem, ale měl do 5 dnů být. Od objednávky už uplynulo dlouho a zatím se mi nikdo neozval, ani nereagoval na emaily.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • možnost koupě samostatných komponentů
    • dlouhé prodlevy při komunikaci a vyřizování objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tým že som to kupoval na firmu mi mal dôjsť tovar bez DPH
    Nerozumiem prečo to tak nebolo

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Při objednávce nad ....Kč dárek zdarma. Žádný dárek nebyl poslán. Při komuniavi s klientskou linkou, tak prý údajně již akce neplatí. Zboží obkednsno sle v době, kdy byla akce aktuální. Pro info, zboží dorazilo cca za déle než měsíc.
    • Navíc objednaný set Lega není kompletní, chybí díly, musel jsem improvizovat a nahradit z jiné stavebnice.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec nedoporučuji, zboží okamžitě zaplaceno, dosud nedorazilo a to bez jediného slůvka.

    Pokud není zboží na skladě, tak mají zákazníka informovat, kdy asi zboží dorazí.
    Místo zboží jsem dostala e-mail na hodnocení
    obchodu.Byl to dárek pro dítě k narozeninám.Bohužel budu muset koupit něco jiného a zbytečně pak ztrácet čas s další korespondencí s obchodem abych dostala zboží dodatečně a nebo vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo v rozporu s výběrem místa převzetí při objednávce (Brno - Černá Pole) doručeno do jiného místa Heureka Point (Brno - Václavská).

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že došlo k chybnému doručení na jiné místo k osobnímu odběru v rámci města Brno. Věc zkusíme dohledat a prověřit u našeho obchodního partnera zajišťujícího výdejní místa. Pokud by jste byl tak laskavý a sdělil nám číslo objendávky budeme Vám vděčni, abych minimalizovali vznik takovéto chyby. Děkujeme za pochopení
    MořeLega.