Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, z obchodu žádná komunikace, proč. Žádné vysvětlení.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Nosálková ,

    velice nás to mrzí, ale objednávka nebyla učiněna přímo na našem e-shopu www.morelega.cz, ale byla provedena u společnosti Heureka Group na jejich webu www.heureka.cz, kde byla bohužel chyba v nastavení a došlo tak prodlení.

    Vaší zásilku jsme odeslali na základě dat od Heureky a dle trackingu Vám byla 14.12.23 doručena. Odeslali jsme Vám objednávku a to i přesto, že do dnešního dne nám nebyla většina objednávek uhrazena. Věc si řešíme interně se společností Heuréka a nechtěli jsme, aby zákazníci, kteří si nakoupili zboží od nás na Heurece měli zkažené Vánoce.

    Děkujeme za pochopení

    Přejeme příjemné prožití Vánoc.

    Děkujeme za pochopení.

    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

    • 1.12.zboží objednáno, k dnešnímu dni žádné info od obchodu ohledně dodání

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Tarantíková ,

    velice nás to mrzí, ale objednávka nebyla učiněna na našem e-shopu www.morelega.cz, ale byla provedena u společnosti Heureka Group na jejich webu www.heureka.cz, tedy Marketplace, který však byl špatně nastaven.

    Z výše uvedeného důvodu naší společnosti nebyly dosud proplaceny objednávky na Heurece, které má vyřídit naše společnost. Se společností Heureka Group intenzivně problém řešíme a jakmile naše společnost dostane prostředky za již uhrazené objednávky, tak budou expedované.

    Budeme Vás kontaktovat v nejbližší době, zároveň Vám zasíláme do e-mailu číslo objednávky na našem e-shop, kterou jsem Vám založili pro blokaci zboží.

    Děkujeme za pochopení.

    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • K dnešnímu dni 9.12. jsem nic neobdržel !!!

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den, pane Suško,

    budeme Vás kontaktovat pro řešení problému, prosíme příště nejdříve kontaktuje zákaznickou linku.

    Dne 29.11.2023 jste si objednal zboží, které nebylo skladem a bylo s dodáním do 14 dnů. Na zboží čekáme o objednávky na takové zboží vyřizujeme až po jeho dodání, dříve to není technicky možné.

    Zboží má dorazit na náš sklad 11.12.23, poté budou expedované všechny objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo. Obchod zatím nepodal žádnou zprávu o termínu doručení.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den,
    velice nás to mrzí, ale objednávka nebyla učiněna na našem e-shopu www.morelega.cz, ale byla provedena u společnosti Heureka Group na jejich webu www.heureka.cz, tedy Marketplace, který však byl špatně nastaven.

    Se společností komunikujeme od 2.12.2023, bohužel naše společnost dosud nedostala prostředky za již uhrazené objednávky, věc s nimi intenzivně řešíme a čekáme kdy nám nebo Vám zpět zašlou prostředky. Data k objednávkám již máme, postupně kontaktujeme všechny zákazníky s objednávkou na marketplace Heureka.

    Poslední informace od Heureka Group je, že prostředky nám zašlou 8.12.2023, poté budeme vyřizovat objednávky učiněné na jejich webu (marketplace).

    Společnost Heureka Group jsme okamžitě, když jsme zjistili chybně nastavenou službu požádali o okamžité zrušení.
    Situace nás mrzí, ale chyba se nestala na naší straně, přesto děláme maximum pro všechny zákazníky. Za celou dobu máme pouze dvě negativní hodnocení a chyby společnosti Heureka nás poškozuje.
    Děkujeme za pochopení.
    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před více než týdnem, zaplacené zboží nikde, komunikace žádná. Koupeno přes Heureku, včera jsem volala k nim a říkali, že dají dotaz na obchod, bohužel zůstalo bez odezvy

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den,

    velice nás to mrzí, ale objednávka nebyla učiněna na našem e-shopu, ale byla provedena u společnosti Heureka Group na jejich webu, tedy Marketplace, který však byl špatně nastaven.

    Nikdo nás z Heureky ohledně Vašeho dotazu nekontaktoval.

    Se společností komunikujeme od 2.12.2023, bohužel naše společnost dosud nedostala prostředky za uhrazené objednávky, věc s nimi intenzivně řešíme a čekáme kdy nám nebo Vám zpět zašlou prostředky.
    Poslední informace od Heureka Group je, že prostředky nám zašlou 8.12.2023, poté budeme vyřizovat objednávky učiněné na jejich webu (marketplace).

    Postupně obvoláváme všechny zákazníky, kteří si objednali zboží na Heuréce, nikoliv na našem e-shopu. Společnost Heureka Group jsme okamžitě, když jsme zjistili chybně nastavenou službu požádali o okamžité zrušení.

    Situace nás mrzí, ale chyba se nestala na naší straně, přesto děláme maximum pro všechny zákazníky. Za celou dobu máme pouze dvě negativní hodnocení a chyby společnosti Heureka nás poškozuje.

    Děkujeme za pochopení.
    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po týdnu stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Odstrčilová,

    velice nás to mrzí, ale objednávka nebyla učiněna přímo na našem e-shopu www.morelega.cz, ale byla provedena u společnosti Heureka Group na jejich webu www.heureka.cz (je to patrné i z ID objednávky), tedy jejich Marketplace, který však byl špatně nastaven.

    Z výše uvedeného důvodu naší společnosti nebyly dosud proplaceny objednávky na Heurece, které má vyřídit naše společnost. Se společností Heureka Group intenzivně problém řešíme.

    Vaší objednávku jsme odeslali a to i přesto, že dosud nemáme připsané prostředky od společnosti Heureka ač byly částečně slíbené do 8.12.2023.

    Situace nás mrzí a děláme maximum pro spokojenost zákazníků.

    Děkujeme za pochopení.

    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo mi po týdnu nedal vědět, že zboží není skladem, že stornovali objednávku, kterou mám zaplacenou

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Šlaková ,

    velice nás to mrzí, ale objednávka nebyla učiněna na našem e-shopu www.morelega.cz, ale byla provedena u společnosti Heureka Group na jejich webu www.heureka.cz, tedy Marketplace, který však byl špatně nastaven.

    Z výše uvedeného důvodu naší společnosti nebyly dosud proplaceny objednávky na Heurece, které má vyřídit naše společnost. Se společností Heureka Group intenzivně problém řešíme a jakmile naše společnost dostane prostředky za již uhrazené objednávky, tak budou expedované. V případě stornovaných, které nejsou uhrazené do 5 dnů od vytvoření, lze buď prostředky poslat zpět na Váš účet (prosíme o zaslání na e-mail) nebo je možné založené nové objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    jeden kus Lego mi prisel s poškozeným obalem , resim reklamaci s obchodem

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den, pane Dubo,

    poškozená zásilka nebyla nahlášena přepravci při převzetí. Následně jste nám zaslal fotografie těsně (několik minut) před 3 denní lhůtou a to nám nikoliv prodejci. Vzhledem k tomu, že provozujete hračkářství a konkurenční obchod s hračkami asi znáte posut, když dojde k poškození zásilky při přepravě.
    Přepravce nejdříve reklamaci zamítl, protože on již obdržel reklamaci pár minut po lhůtě (3 dny), následně jsme podali odvolání a v době mezi rozhodnutím přepravce jste napsal tuto negativní recenzi, abychom vám následně sdělili, že nám přepravce vyhověl a reklamaci uznal..

    Reklamace všech zákazníků řešíme a to i odvoláním, snažíme se o spokojenost všech zákazníků, někdy se o pár dní rozhodnutí posune. Doporučujeme hlásit poškození v den převzetí zásilky, tím se předejde problémů.

    Ukvapenou negativní recenzi nám zde nyní nikdo již nesmaže.

    Přejeme hezký den

    MořeLega.cz, zákaznická linka 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ponicena krabice

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • specializace, i hůř dostupné stavebnice
    • lidský přístup

    Do poznámky jsem napsal, že prosím o pečlivé zabaleni, že se jedná o dárek. Zásilka opravdu přišla pečlivě zabalená, ale na jednom místě byla krabice proražená (nezpůsobil dopravce). Zcela viditelně. Cena za set byla vyšší (1499,-) než doporučená (1299,-). Není to pravidlem, ale u konkurenčních eshopů se stává, že o vadách na balení informují, aby zákazník nebyl překvapený (bez upozornění). Můj dojem byl rozpačitý. Nejprve radost, že jsem sehnal nedostupný set, následně rozčarování, že je jeho obal poničený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    přes důrazné upozornění dodávají opakovaně zboží v poškozených a zdeformovaných originálních obalech.
    arogantní a anonymní způsob mailové komunikace.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Hipius,

    rádi bychom se vyjádřili k Vaší nepravdivé recenzi.

    Celkově jste si u nás vytvořil tři objednávky, po obdržení první objednávky (ze dne 27.8.) jste telefonicky kontaktoval zákaznický servis o poškozené stavebnici, kolegyně se Vám na Vaši žádost jmenovitě představila a prosila Vás o zaslání fotografii poškozených kusů. Bohužel u objednávky, kdy objednáte 18 kusu stavebnic na dobírku (objednávka se musí zabalit do jedné velké krabice) se poškození může stát při dopravě a je třeba reklamaci řešit i s dopravcem.

    Druhou objednávku jste vytvořil 14.9. a žádnou stížnost o poškozené stavebnici jsme od Vás nedostali(vyzvednuta byla druhý den 15.9.) Stížnost přišla až po měsíci, kdy jste uskutečnil třetí objednávku 13.10. a do poznámky uvedl že Vám od nás "pokaždé" přišlo poškozené zboží. Při balení všech zásilek se snažíme kontrolovat stav stavebnic a v případě poškozeného kusu zákazníka
    předem kontaktujeme. Kolegyně, která Vaši objednávku připravovala si je jistá, že do zásilky šlo LEGO v pořádku a dozajista ne s natrženým obalem jak jste do mailu uvedl. Reklamovanou zásilku jste vyzvedl 14.10.

    Na Váš email ( ze dne 15.10.), kde jste se dožadoval kontaktu na naše vedení jsme Vám týž den reagovali a opět s prosbou fotografie LEGA. Na naši žádost jste odpověděl pouze : "Pokračujte v komunikaci pouze jmenovitě !" , v naší odpovědi Vám bylo vysvětleno, že na zákaznickém servisu jednáme vždy za celou firmu MořeLega.cz a pro předaní naší komunikace vedení je třeba doložit i fotografie poškození. Tento email jste od ignoroval a rozhodl se napsat poškozující hodnocení na tomto serveru.

    Našim zákazníkům se vždy snažíme vyjít vstříc a jsme ochotni poškozené kusy vyměnit, pokud je zboží skladem. V opačném případě je možnost i vrácení peněz. Vždy je ale třeba řešit problém společně se zákazníkem. Ve Vašem případě vše ztroskotalo na neochotě zaslat fotodokumentaci poškození. Bohužel se jedná o běžný postup a na naší žádosti nic arogantního neshledáváme.

    Věříme, že přes 5 600 pozitivních recenzí mluví za sebe. Na tomto webu jsou jako naše plus mimo jiné uvedeny - "Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují: komunikace (11) a ochota (8)"

    Je třeba si ale uvědomit, že pro vstřícný přístup je třeba jistá slušnost a ochota i ze strany zákazníka.


    S přáním hezké dne,

    za tým MořeLega.cz Iva, Zuzana, Kateřina a Terezie.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Dobré ceny
    • Dlouhá doba doručení
    • Obchod nekomunikuje

    Dosud jsem byla spokojená, neobjednávám zboží na poslední chvíli, ale tentokrát už 3 týdny. Objednáno, uhrazeno a nic. Obchod nekomunikuje!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už čekám 18 dní na zaplacené lego a furt nic. Lego mělo být při nákupu naskladněno za 5 dní. Proto jsem to kupoval, že 5 dní není problém, počkám, když je uvedené přesné datum naskladnění. Dneska je na stránkách už cca 10 dní, že je lego na cestě. A kolik dní to bude ještě? Takže doporučuji zvážit nákup, pokud není napsáno, že je přímo na skladě!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    Vánoční objednávku jsem zaplatil s tím, že zboží bude skladem 7.1. Dnes je 18.1. a žádná reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepříjemné asertivní jednání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná kontrola toho co odesílají a co bylo objednáno.

    Bylo mi zasláno jiné zboží, než jsem objednávala. Zklamání. Nemám čas ani náladu řešit výměnu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží stále ještě nedorazilo a zatím netuším,kdy ho obrdžím

    • Zboží stále nemám,komunikace žádná
  • Drahé!V pytlíčku jsem čekala více postaviček.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Jirošová,

    Vaší recenzi nerozumíme. Objednala jste si jeden pytlíček s jednou figurkou za 88,-Kč.

    Cituji z popisu:
    LEGO 71023 MOVIE LEGO® PŘÍBĚH 2
    Model : 71023
    Téma: LEGO MINECRAFT
    Počet figurek: 1

    Zde je jasně uvedeno, že se jedná o "1" ks figurky. Běžná cena 99,-Kč a je to originální balení výrobce.

    Produkt:
    https://www.morelega.cz/lego-71023-movie-lego-pribeh-2-9681.html

    Vaší recenzí nás poškozujete, protože objednávka byla odeslána během 2 hodin a doručena druhý den :

    20/04/2020 07:47:47 UHRAZENO [Předáno na odeslání] Platba kartou
    20/04/2020 09:47:02 EXPEDOVÁNO - Vygenerován štítek PPL
    20/04/2020 11:30:18 ODESLÁNO - vydáno přepravci
    21/04/2020 14:30:00 PPL Zásilku jsme doručili.

    Pro zákazníky děláme maximum a to i v této chvíli. Vaše neobjektivní hodnocení kdy takto balený produkt LEGO figurku prodávají všichni vnímáme jako úmyslné poškození.

    Figurku jste mohla zaslat zpátky a vrátili bychom Vám peníze.

    S pozdravem

    za MořeLega.cz

    Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Komunikace žádná

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den paní Kociánová,

    na Váš email vedený u Centrum.cz a pokud jste ho uvedla správně bylo odesláno několik e-mailů o průběhu vyřízení objednávky.
    Dále doporučujeme prohlédnou složku Spam kam mohou být uložené některé emaily.

    Vaše objednávka na zboží 26.3., které nebylo skladem (ukončena výroba) a bylo uvedeno očekávané naskladnění poslední dodávky za 14 dní (dorazilo po 18 dnech) byla během problémům u dodavatelů a přepravě v nouzovém režimu vyhlášeném vlády vyřízena a Vámi převzata.

    Recenze byla napsána ještě před samotným termínem kdy mělo zboží přijít na náš sklad. Infolinka byla v pracovní dobu neustále v provozu.

    S pozdravem

    Za MořeLega.cz

    Soukup

    Soukup