Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekvalitně zabalené zboží. V průběhu transportu poškození obalu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace.
    • Klamné údaje o době dodání.

    Zboží objednáno 1.11., dostupnost uvedena "na cestě do eshopu". Cca po 14 dnech jsem se telefonicky dotazoval na stav. Potvrzení, že v případě problému budu informován. Dnes po více jak měsíci, žádná informace ze strany eshopu a na webu svítí dodání "dostupnost neznámá". Závěr, naprosto nezvládnutá komunikace a zboží nikde. Bohužel velké zklamání.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Pane Boušek,

    mrzí nás Váš názor. Vámi objednaná stavebnice z řady Education nebyla v době objednání skladem a nyní v předvánočním období bohužel dochází ke zpoždění dodávek.

    Stavebnice pro Vás byla objednána. Od 20.listopadu jsme zavedli blokaci objednávání zboží, které nyní není skladem právě abychom předešli nedorozumění a lze objednat jen zboží skladem.

    Zde došlo z Vaší strany k nedorozumění. Informace o tom, že položka nyní nemá datum naskladnění není určena Vám ani dalším zákazníkům, kterým má být toto specifická stavebnice dodána v nejbližších dnech a je již na cestě.

    Pokud od výrobce víme předběžný datum naskladnění je na eshopu uveden, ale možnost objednávky je stejně zablokována až do naskladnění. Před Vánoci se stává, že výrobce potvrzenou dodávku nedodá kompletní.

    Vaš požadavek na zrušení objednávky jsme zpracovali a po naskladnění zboží uvolníme do prodeje.

    Věřte, že děláme maximum pro dodání všech objednávek. Pokud je potvrzené dodání a to se posune, nejsme schopni toto ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení a přeji klidné prožití vánočních svátků.

    Soukup za MořeLega

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé vyřízení objednávky včetně doručení.
    • Nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemaji zbozi skladem

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Krátká doba mezi objednávkou stavebnice a jejím dodáním
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V názvu a popisu bylo uvedeno, že hodinky Lego budou s minifigurkou, žádná figurka v balení nebyla. Když jsem psala do obchodu, nedostala jsem žádnou odpověď!

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den paní Koubková,

    psali jsme Vám na e-mail u Seznamu, který Vám můžeme kamkoliv přeposlat včetně hlavičky emailu. Volali jsme na číslo z objednávky a nelze se Vám dovolat. V popisu bylo uvedeno, že v pásku hodinek je minifigurka nebo symbol hrdinky. Nikoliv celá figurka.

    U modelu, který má mnoho fotek v kartě zboží je to jasně patrné. Psali a snažili jsme Vám dovolat, že hodinky můžete vrátit a dostanete plnou cenu zpět.

    V e-mailu jste obdržela i formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a můžete je sama do 14 dnů vrátit.

    Zakoupila jste:
    https://www.morelega.cz/lego-friends-hodinky-stephanie-se-symbolem-v-pasku-9738.html

    V naší nabídce máme i hodinky s figurkou, které jste zřejmě chtěla:
    https://www.morelega.cz/lego-hodinky-friends-stephanie-6919.html

    Ty jsou o 24 Kč dražší.

    S pozdravem za MořeLega

    Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávala jsem vše skladem a stále mi nic nepřišlo.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Machová,

    bohužel musím reagovat na Vaše nepravdivé tvrzení. Objednala jste si pět položek Power Functions. Čtyři byly skladem (a můžeme Vám je odeslat) a jedna nebyla skladem z důvodu nedostatku u výrobce. Vaše objednávka byla u této položky až několikátá v pořadí a všichni zákaznici před Vámi věděli, že položka není skladem.

    Na e-shopu byla informace, že zboží není momentálně skladem, ale bude opět dostupné.

    Zároveň Vám byl 11.1. odeslán e-mail, že není skladem položka a stav objednávky byl změněn na "část není skladem".

    Při telefonickém rozhovoru jste nám potvrdila, že Vám změna stavu o nedostupnosti položky e-mailem přišla, ale považoval jste to za bezpředmětné.

    Věřte, že bychom objednávku vyřídili ihned, ale pokud není zboží u výrobce musíme počkat na dodání nebo zablokovat předobjednávky. Ovšem pak jsou zase zákazníci, kteří si zboží chtějí předoobjednat.

    S pozdravem

    za MořeLega.cz - Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání zboží

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Hejátko,

    mrzí nás, že jsme dosud nebyli schopni dodat zboží, které jste si předobjednal. Z důvodů nedodání od výrobce jsou koleje 60205 a výhybky 60238 dosud nedostupné. V době kdy jste si zboží objednával nebylo skladem a udělal jste si předobjednávku s tím, že zboží u nás bude skladem přibližně za 14 dní a to 22.1.2019 (zítra) .

    Byl jste dosud informován o tom, že Vaše předobjednávka bude vyřízena po naskladnění, proto dosud nemohlo dorazit.

    Výrobce nás informoval, že produkty by měly být dostupné:
    1/30/2019 City Trains 60205
    1/23/2019 City Trains 60238

    Vaší negativní recenzi tak úplně nerozumíme a také nevíme zda máme Vaší předobjednávku zrušit.

    Děkujeme za pochopení

    za MořeLega Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny
    • výběr
    • zboží ještě nedorazilo
    • žádná komunikace s obchodem

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Gergely,

    mrzí nás, že jsme dosud nebyli schopni dodat zboží, které jste si předobjednal. Z důvodů nedodání od výrobce jsou koleje 60205 a výhybky 60238 dosud nedostupné.

    V době kdy jste si zboží objednával byla na e-shopu uvedeno, že nejsou skladem a udělal jste si předobjednávku s tím, že zboží u nás bude skladem přibližně za 14 dní a to 22.1.2019 (zítra) .

    Byl jste dosud informován o tom, že Vaše předobjednávka bude vyřízena po naskladnění, proto dosud nemohlo dorazit.

    Výrobce nás informoval, že produkty by měly být dostupné:
    1/30/2019 City Trains 60205
    1/23/2019 City Trains 60238

    Vaší negativní recenzi tak úplně nerozumíme a také nevíme zda máme Vaší předobjednávku zrušit.

    Děkujeme za pochopení

    za MořeLega Soukup

    • bylo mi doručeno jiné zboží než objednané, účtované nesprávně za vyšší cenu, rozdíl mi obchod nemůže vrátit, protože mají již zaúčtované, rozdíl mi mohou vrátit pouze při další objednávce

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Svěráková,

    velice nás mrzí negativní recenze, kterou jste nám napsala.

    Hned po nahlášení problému jsme Vás kontaktovali a informovali jsme Vás o tom, že špatný box si u Vás vyzvedne dopravce a vymění Vám ho za správný, který jste uhradila. Jednalo se o záměnu dvou svačinových boxů - jeden za 349, ten který jsme Vám poslali byl za 329 Kč. S tímto řešením jste nesouhlasila a rozhodla jste se pro ponechaní, protože pro Vás 20 Kč nebylo důležité a chtěla jste mít Vánoční dárek . Domluvili jsme se s Vámi tedy na ponechaní přeplatku do příští objednávky, kde by Vám byla částka odečtená. S tímto jste také souhlasila.

    Je zřejmé,že jste se po naší domluvě rozhodla, že toto řešení Vám nevyhovuje, ale už jste nás opětovně nekontaktovala a problém s námi dále neřešila.

    Chápeme, že je důležité mít dárek pro nejbližší a každý rok se stres před Vánoci jen stupňuje. Přejeme Vám tedy klidné svátky a doufám, že tato zkušenost Vás neodradí od budoucího nákupu na našem e-shopu.

    S přáním hezkého dne,
    zákaznický servis Moře Lega.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech mi nebylo zaplacené zboží doručeno, ze strany obchodu nulová komunikace. Tento e-shop nedoporučuji. Uvažuji o tr. oznámení na eShop MORELEGA.cz

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Stachová,

    to co uvádíte není pravda ani v jednom bodě. Vaše zásilka byla odeslána hned druhý den, protože jste si zvolila doručení na výdejní místo Parcel Shop : Květinářství U dvou Květinek v Praze, kam jsme ho během několika hodin odeslali.
    (Objednávku jste udělala 22.8 v podvečer a dopoledne 23/08/2018 byla zásilka zabalená v 10:06:52.)

    Zde je detail zásilky:
    Datum a čas Status
    23.8.2018 16:14 Zásilka přijata od odesílatele do systému PPL.
    23.8.2018 17:12 Zásilka se nachází na vstupním depu.
    24.8.2018 7:28 Zásilka se nachází na doručujícím depu.
    3.9.2018 11:09 Zásilka nebyla doručena z důvodu odmítnutí příjemcem.
    3.9.2018 11:19 Zásilka bude po dohodě s odesílatelem vrácena zpět.

    Zde si může každý volně ověřit tracking zásilky u PPL bez Vašich osobních údajů:
    https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=80316152260

    Vše Vám bylo zasláno na uvedený e-mail. Po celou dobu jste měla k dispozici číslo zásilky a mohla kontaktovat přepravní firmu PPL kde je nyní ještě zásilka na depu v Praze. Výběr výdejního místa (jeho oblíbené nebo nejbližší) je na zákazníkovi a důvod proč jste si ho tam nepřevzala nebo nenechala předat jinam za 10 dní neznám.

    Celé na na mě působí dost zvláštně, protože zavolat na naší prodejnu nebo zákaznický servis můžete kdykoliv v pracovní době Po-Pá 9:00-18:00.

    Vzhledem k důkazům a to jak naší komunikace k Vám, tak okamžité odeslání zásilky lze uvažovat spíše o trestní oznámení na Vás za pomluvu, protože Vaše jednání je až příliš nápadně praktikám pošpinění našeho dobrého jména neúspěšnou konkurencí.
    Navíc hodnota zboží je 308,-Kč a to jen potvrzuje účelovost takového jednání, když zboží nepřevezmete, nezavoláte a v době kdy je zásilka ještě v Praze napíšete negativní recenzi a vyhrožujete trestní oznámením pro škodu ve výši 308,-Kč.

    S pozdravem

    Soukup
    www.morelega.cz
    Telefon na zákaznický servis je 377 430 330

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena vyšší než jinde

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážená paní Náglová,

    bohužel Vašemu hodnocení vůbec nerozumíme. Zakoupila jste 4 produkty a kombinace všech byla cena na konci července nejnižší na trhu. Pokud jste věděla o nižší nabídce v té době (mimo srovnávače cen v ČR), pak nerozumím, proč jste od nás zboží zakoupila a následně udělala hanlivou recenzi. Zboží jste mohla vrátit a obdržet zpět veškeré prostředky.

    Reakce je pro nás opravdu velmi zvláštní, zde se můžete sama znovu podívat, že byl za průměrnou cenu pouze jeden produkt, který se navíc již nevyrábí a vy jste u nás skoro před měsícem koupila poslední kus.


    LEGO 10858 - druhá nejlevnější nabídka na trhu!!
    https://lego.heureka.cz/lego-duplo-10858-moji-prvni-skladaci-mazlicci/

    LEGO 2304 - čtvrtá nejlevnější nabídka na trhu z 66 obchodů!!
    https://lego.heureka.cz/lego-duplo-2304-velka-podlozka-na-staveni/

    LEGO 10816 - nižší než průměrná cena!!
    https://lego.heureka.cz/lego-duplo-10816-moje-prvni-auticka-a-nakladaky/

    LEGO 10616 - Průměrná cena
    https://lego.heureka.cz/lego-duplo-10616-muj-prvni-domecek-na-hrani

    Pokud jste však nyní skoro měsíc po nákupu našla v hypermarketu ve výprodeji jednu jedinou stavebnici za výprodejovou cenu (dotovanou pod nákupem) nemůžeme garantovat, že za několik měsíců budou ve výprodeji i ty zbylé. Naopak se to dá předpokládat. Takto je to i s elektronikou (jako mobilní telefony, televize) a při zahájení prodeje nového modelu se starší pokud pro ně není odbyt vyprodávají pod cenou. Samozřejmě musíte brát ohled, že hypermarkety generují zisk zejména na prodeji potravin a prodej hraček je jen sezonní doplněk.

    Osobně jsem zakoupil před pár měsíci elektroniku a nyní je výrazně levnější. Rozhodně by mě nyní nenapadlo psát reakci na obchod kde jsem zboží zakupil, že se nyní jinde prodává zboží levněji.

    Doporučuji počkat na leden nebo únor, kdy bývají nejčastěji výprodeje na stavebnice LEGO. Upozorňuji, že se to týká jen neprodaných zásob starých typů a může se stát, že se třeba nedočkáte výprodeje nějakého konkrétního typu, který bude tou dobou již vyprodán.

    S pozdravem

    za MořeLega
    Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé údaje ohledně dopravy

    U zboží i v košíku po nákupu mají uvedenou dopravu zdarma.. Nicméně žádná doprava zdarma se nekoná. Bez poplatku je pouze osobní vyzvednutí na prodejně v Plzni, což nepovažuji za dopravu. Připadá mi to stylem klamave reklamy. Po upozornění na tuto skutečnost se nic nezměnilo. Zaplacenou objednávku jsem zrušil a po 10 dnech nemám na účtu ani peníze ani zaslaný dobropis. Tak to je moje zkušenost.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den pane Krkoška,

    do nákupního košíku se vždy dává nejlevnější způsob doručení. Mezi způsoby doručení patří i vyzvednutí na prodejně a je velmi oblíbený. V košíku hned pod zbožím je rekapitulace kde jsou uvedené všechny typy doručení včetně cen. Následně musíte vybrat ještě způsob platby. Platba na dobírku je zpoplatněna a například platební kartou je zdarma. Jak máme dopředu tušit, který způsob doručení a platby bude zákazník požadovat?
    - Klamavá reklama by to byla kdybychom to někde inzerovali, ovšem ve všech srovnávačích máme uvedené ceny za všechny způsoby doručení. Na našem webu z logiky neinzerujeme a naopak dole máte v patičce informace o podmínkách dodání. Při hodnotě objednávky nad 2000,-Kč je vždy zdarma.
    Vaše upozornění, že vy nepovažujete osobní odběr jako způsob doručení bereme na vědomí, ale nebudeme nic měnit, protože s tím nesouhlasíme.
    - Vaše objednávka byla uhrazena 22/7 a následně, 23/7 stornována, 2/8 odešla platba a 3/8 jste měl prostředky zpět na Vašem účtě.
    Vaše zkušenost je bohužel kombinace nepřečtení způsobu doručení, následného vyplnění objednávky bez kontroly a potvrzení objednávky se špatným způsobem doručení.

    Co je klamavá reklama si můžete přečíst zde:
    http://zakony.centrum.cz/obcansky-zakonik-novy/cast-4-hlava-3-dil-2-oddil-2-paragraf-2977

    Vy jste byl v košíku seznámen s cenou 4 různých způsobů doručení u zboží za 509,-Kč nabízíme zdarma jen osobní odběr. To, že jste si zvolil osobní odběr v Plzni zdarma není klamavá reklama. Řada zákazníků například z Prahy si volí osobní odběr a vyzvedávají si zboží při služební cestě přes Plzeň.

    Osobně nakupuji v celé řadě e-shopů a nabídka osobního odběru zdarma jako výchozí je docela častá a lze ji jednoduše změnit v nákupním košíku.

    Přeji hezký den a více klidu na dokončení objednávek přes internet.

    S pozdravem

    Soukup
    MořeLega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhý termín dodání

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Drbúl,

    mrzí nás Vaše rozhořčení s termínem dodání, ale není v naší moci ručit a dohlédnout na všechny zaměstnance externích přepravců jako jsou společnosti PPL a Česká Pošta. Udělal jste objednávku 19.4.18 v 12:42 a ta byla připravena a zabalená ve 12:50, přepravce jí odvezl z našeho skladu 16:09. Důvod proč Vám společnost PPL zásilku nedoručila 20.4.18 a zůstala v Praze na depu nám není známá. Na rozvoz jí přepravce dal až 21.4 v 10:51.
    Podle nás se jedná zřejmě o chybu přepravce a napsali jsme reklamaci proč zásilka byla jeden den na depu. V případě , že nám reklamaci uznají (což očekáváme) žádáme pro Vás kompenzaci.

    Věřte, že děláme maximum pro spokojenost zákazníka a u nás byla zásilka odbavena za 8 minut a v ten samý den i předána přepravci. Bohužel jsem zkusili už skoro všechny přepravce a občasné selhání u doručení je u všech, nicméně jak jsem psal dodání reklamujeme.

    Děkujeme za pochopení

    Soukup David
    za MořeLega majitel firmy


    AKTUALIZACE 3/5/2018
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Odpověď od PPL:

    Dobrý den pane Soukupe,

    omlouvám se za komplikaci, ale na trase máme nového řidiče, který se aktuálně zaškoluje a omylem zapomněl balík na depu.
    Vedení mi na tuto reklamaci nedovolí dobropis na dopravné, protože doba doručení není garantována.

    S pozdravem,

    Tomáš Motl
    Field Sales
    PPL CZ • Podnikatelská 32 • 301 00 Plzeň • Česká republika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo nereaguje, ale peníze nestrhli.

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Schlechter ,

    objednal jste zboží s platbou bankovním převodem. Bohužel jste zboží dodnes neuhradil a tak Vám nemohlo být odesláno.

    Nemáme možnost někomu něco strhávat formou inkasa. Nevím tedy jak bychom si to od Vás mohli strhnout?

    Vaše recenze nás mrzí, protože jinak vyřizujeme objendávky obratem (jak patrno z jiných recenzí - 99% spokojenost).

    Zkontrolujte si zda jste uvedl správný e-mail.

    Děkujeme za pochopení
    Soukup

    MořeLega.cz

    Doplněno:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Zákazník následně po opětovné výzvě částku uhradil a objednávka byla doručena.

    • k dnešnímu dni jsem neobdržel informaci, kdy si mohu zboží vyzvednout

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Lysak,

    objednal jste si zboží za 268,-Kč s dopravou na Uloženku a platba "Bankovním převodem" a dodnes jste ho neuhradil!

    Dokud zboží neuhradíte nebo nezměníte na dobírku nemůžeme Vám ho vydat.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem

    Soukup

    Doplněno:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Zákazník následně uznal svojí chybu a částku uhradil a objednávka byla doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené na stránkách jako skladové ve skutečnosti neměli

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Vážený pane Holý,

    mrzí nás chyba u Vámi objednané figurky Nexo došlo k záměně a byla omylem poslána na naši prodejnu. Jednalo se o poslední kus položky, která se již nevyrábí. V tuto chvíli se již dohledala a je zpět na hlavním skladě.
    Děkujeme za pochopení
    MořeLega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost v dodávce zboží.
    • Žádná komunikace při reklamaci zboží. Přeprodávat umí hodně obchodů, ty lepší umí řešit i reklamace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace při osobním převzetí zboží v Bílé labuti - Praha

    Lépe nakoupit v kamenném obchodě za trochu vyšší cenu, ale s možností si zboží prohlédnout

    Reakce obchodu MořeLega.cz

    Dobrý den paní Havlová,

    děkujeme za informaci o špatné komunikaci na výdejním místě Heuréka. Bohužel jsme od Vás nezaznamenali žádnou zprávu o Vaší nespokojenosti.
    Vaše objednávka z 30.5. byla připravena na výdejním místě následující den 31.5 a byla vyzvednuta 4.6. Zboží jste ani nevrátila, tak jsme dosud o žádném problému nevěděli.

    Nevíme tedy co se přihodilo. Velice si zakládáme na spokojenosti zákazníků a snažíme se jejich problémy vždy vyřešit.

    Budeme rádi když nám dáte vědět co se na výdejním místě stalo, abychom předešli dalším komplikacím.

    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    Soukup za www.morelega.cz