Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží doručeno po 8dnech ( 12.10.22.) Vyrobeno bylo 9.1.22 a deklarovaná doba použitelnosti 8.7.23. U ostatních výrobců je doba použitelnosti 24 měsíců. Z uvedeného vyplývá, že každý měsíc musím použít 3ks z balení pro krátkou dobu použitelnosti.

    Reakce obchodu MOBLER

    Hezký den,

    každý výrobce, má vlastní dobu expirace, která je zpravidla 12,18,24 měsíců od data výroby, paušálně tedy nelze říci, že mají antigenní testy expirační dobu vždy 2 roky. V případě zájmu Vám testy vyměníme, případně Vám poradíte testy s delší expirací. Napište nám na [email protected]. Děkujeme. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic
    • Doteď jsem zboží nedostal.Objednal jsem ho před týdnem.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, v administraci vidíme, že jste si zásilku již vyzvedl. Pokud by byla nějaká nesrovnalost. Kontaktujte nás na [email protected]. Děkuji. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevěřte termínům dodání. Na webu uvádí doručení do 6ti dnů, po zaplacení přijde e-mail, že zboží dorazí v prosinci(!), za 3 měsíce.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, objednané zboží se u dodavatele bohužel vyprodalo a doba dodání se velmi prodloužila. Velmi nás to mrzí, s dodavatelem to již řešíme. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od zaplacení zboží při objednání mi stále nic nedošlo.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den Jirko,

    Vaše objednávka se již připravuje. V případě dotazů nám napište na [email protected]. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    Prodávající nebyl schopen doložit původ zboži a certifikaty i přes písemnou a telefonickou urgenci. Nebylo možné komunikovat se zodpovědnou osobou.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,

    všechny důležité informace Vám naše kolegyně rádi sdělily. Naše kolegyně jsou znalé a nebyl tedy důvod předávat komunikaci na někoho jiného.

    S přáním pěkného dne. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • velmi dlouhá čekací doba

    Objednal jsem si zboží na konci září s tím, že bude doručeno do 7 dnů. Hned po zaplacení mi přišel email, že zboží už není na skladě a bude doručeno nejdřív na konci října. Velmi neseriozní jednání.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, vzniklá situace nás velmi mrzí. Po Vašem objednání nám dodavatel změnil dobu doručení. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Místo antibakteriálního 200ml gelu mi byly doručeny vlhčené ubrousky, testy proti kovidu mají místo 2 roků použitelnosti uvedené v nabídce pouze 3 měsíce. Na dotaz obchod nereaguje.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, kolegyně se Vám co nevidět ozvou a vše s Vámi vyřeší. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala a zaplatila jsem zboží. Pak jsem psala 2x e-mail, abych se dozvěděla, kdy mi zboží pošlou, protože se mi to zdálo dlouhé a nikdo nikdy nereagoval. Když jsem tam volala, tak mi řekli, že zboží není a že budu čekat cca 3 měsíce, tak jsem obchod zrušila a budu se modlit, aby mi poslali peníze zpět. Krumlíková

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den paní Krumlíková, mrzí nás vzniklá situace. Peníze Vám budou vráceny v nejbližší době, pokud se tak již nestalo. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od zaslání faktury za predem zaplacené zboží se mnou nekomunikovali cca dva týdny, telefon opakovaně nezvedali, nakonec se nedokázali ani přibližně vyjádřit, kdy zboží dorazí a zda vůbec. Objednávku jsem zrušil a nyní čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den pane Vladimíre, mrzí nás že jsme Vás zklamali. Vaše zboží se zdrželo u dodavatele. V nejbližších dnech Vám přijdou peníze, pokud se již tak nestalo. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo nebere telefon, zboží měli mít skladem a 7 dní po zaplacení nedorazilo.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, omlouváme se zpoždění. Zásilka je již na cestě. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč obchod nabízí zboží, které nemá skladem.
    Zboží, které jste si objednali, je bohužel nyní vyprodáno, doručení bude možné nejdříve ke konci října. Toto mi napsali po zaplacení.
    Tímto obchod ztratil mou důvěru.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, informaci že zboží není skladem a je na objednání píšeme přímo u produktu. U vašeho produktu se bohužel změnilo datum dodání, tak jsme Vám dali ihned vědět, aby jste případně mohla stornovat objednávku. Vrácení peněz můžete očekávat každým dnem, pokud se tak již nestalo. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nestalo se mi to v tomto obchodě poprvé. Uvádějí dostupnost např. týden nebo 10dní. Po cca čtrnácti dnech vám napíšou , že zboží je dostupné za 2 -3 měsíce. Objednávku jsem zrušila. I přesto , že mi oznámili , že zboží nemají, na eshopu stále dostupnost uvádějí do 9ti dnů. V tomto obchodě už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jsme Vás zklamali. Dostupnost je uváděna dle informací od dodavatele a ojediněle se může stát, že se daný produkt vyprodá mezi aktualizací dat. Dostupnost u daného produktu určitě upravíme, pokud se tak již nestalo. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel, obchod uváděl dodání do 5-ti prac. dní a dodnes nemám objednané zboží. Objednávka 19.7.2022 a dnes je 10.08.2022. Nikdo ani nenapsal, zda dorazí s opožděním, nebo vůbec. Naštěstí jsem neplatila předem, to bych asi hodně litovala

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace vlivem dopravy od dodavatele. Napište nám na [email protected] a kolegyně s Vámi vše vyřeší :) Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena, ta ale odpovídá kvalitě produktu a šetření materiálem.

    Izotermická fólie, kterou prodávají, je extrémně tenká, nemůžu to nicméně porovnávat s ostatními výrobci.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, termoizolační fólie je tenká tak, jak jen tenká být má. Jak je psáno u produktu "Je používaná zejména pro ochlazení pacienta při přehřátí nebo popáleninových stavech při první pomoci."
    Část zákazníků ji však využívá na zatemnění oken a pak se může zdát někomu tenčí než třeba čekal. Na zatemnění oken není folie primárně určena. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    panty na dvířkách byli špatné a nakonec jsem musel koupit nové. Šuplíky byli na jedné straně křivé.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, v případě jakýchkoliv pochybností s produktem je dobré se na nás ihned obrátit. Kolegyně by s Vámi vše rychle vyřešily. Omlouváme se za komplikace. Příště již bude vše 100%. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Stůl přišel poškrábaný. Ano, mohu reklamovat, ale na to není čas ani nálada. Navíc to vozit na sběrné místo.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace. Stůl můžete reklamovat, napište nám na [email protected]. Děkujeme. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Reklamaci nakonec dořešili.
    • Nesplnili původní lhůtu dodání
    • Neposlali správný produkt
    • Neodpovídající kvalita zabalení nábytku pro přepravu
    • Návod pouze v polštině
    • V obou baleních chyběly podložky ke šroubům, ačkoliv v návodu jsou zaznačené a mají být součástí balení.

    Objednal jsem si stůl PURO. Obchod má dvě verze - s masivní deskou a s deskou z dřevotřísky. Připlatil jsem si za masivní desku.

    Avizovaná dostupnost byla 9 dní, načež mi došel e-mail, že zboží není a musí se nechat vyrobit (odhad 3-4 týdny). Po třech týdnech zboží dorazilo - deska zabalena v obité krabici, polepená polskými štítky. Datum zabalení zboží byl rok 2019, takže žádná nová výroba...

    Největší šok byl po rozbalení - deska byla z dřevotřísky a ne z masivu, navíc měla jeden roh výrazně poškozený. Kromě toho v balení byl pouze návod v polštině a chyběly podložky ke šroubům. Následovala reklamace, kterou obchod zdárně dořešil zasláním již správné desky, ale opět s návodem pouze v polštině a bez podložek ke šroubům.

    Jediné plus je, že obchod reklamaci nakonec dořešil. Jinak se jedná pouze o jeden z dalších zaběhlých triků - název obchodu zní německy, což má asi vyvolávat pocit kvality. Domů se vám ale dostane levný šmejd z Polska :)

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, jsme rádi že se reklamace vyřešila k vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednano pres 6 dny a od té doby čekám a nic.Už nikdy více, najdu si jiný obchod.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, u vašeho zboží píšeme dobu naskladnění 7 pracovních dní. Což ještě nebylo. Vaše zboží je již na cestě k vám. Tak ať pěkně slouží :) Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží jsem dodnes neobdržela ,jenom v formulář v e-mailu k vyplnění o spokojenosti na základě mého nákupu.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, kontaktujte nás prosím na [email protected], kolegyně vám sdělí info o vaší zásilce. Děláme vše pro to, aby bylo zboží co nejdříve u vás doma. Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po dvou týdnech dorazilo úplně jiné zboží.
    Hodně divný obchod.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den, došlo u nás k omylu, za což se omlouváme a již jsme to s vámi komunikovali. Vše by mělo být již naprosto v pořádku. Mobler