Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neinformují, když nemohou dodat v termínu

    Zboží objednáno 19.10., 21.10. Oznámeno, že rezervováno u dodavatele, že do 14 pracovních dní bude u nich na skladě. Tedy jsem očekávala dodání k nám do 14.11. Počkáme. Od té doby nic, 14.11. jsem nevydržela a napsala jim sama, co se děje. Zboží by mělo údajně dorazit tento týden. Nezbývá než doufat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • již tak dlouhá dodací lhůta byla o 14 dní prodloužena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Veeeelmi dlouhá doba dodání rozkládacího stolu. Co už může být na výrobu jednoduššího??

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • dlouhá dodací lhůta
    • uchyt na jedné polici je vyšší a police je v sikmine.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Informace o skladové dostupnosti nesouhlasí se skutečností.
    Neskutečně dlouhé dodací doby.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Levnější Než jinde na stránkách
    • Na email reagují
    • Zboží mělo lhůtu dodání do 14 dnů a stále není dostupné, je to již 23 dnů od vytvoření objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    vyžadují platbu předem dodali pouze testy na Covid a zbylé zaplacené testy
    tzv Combo nedodali

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za chybu, která vznikla při vyskladnění objednávky. Chybějící testy byly již odeslány a podle systému i Vámi vyzvednuty.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nevím v jakém stavu je má objednávka. Ani jsem nebyla informována, zda dorazila platba - musela jsem se sama ptát, zda platba dorazila. Žádná komunikace, zrovna jsem jim chtěla psát, co je s mou objednávkou.

    Doufám, že se nejedná o podvodnou firmu.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den.
    Omlouváme se za chybu, zjistili jsme, že nám špatně odcházejí automatické emaily, které informují zákazníky o stavu objednávky. Chyba by měla být již odstraněna.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikuje

    Dlouhé dodací lhůty, ani neodpovídající termínům na webu

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za zpoždění, dodavatel nábytku měl 14 denní výpadek.
    Děkujeme za pochopení,
    Tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pourásné sliby
    • Za 15 dnů,které slibovali v nabídce,že objednávku vykryjí,bohužel se tak nestalo.

    Rozhodně tento shop nedoporučuji nikomu.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    dodací lhůta byla 14 pracovních dnů. Produkt jste objednal 5.9. a byl doručen 25.9., což je přesně 14 pracovních dnů.
    S pozdravem,
    tým Mobler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba předem, nemožnost dobírky
    • Neplní termíny dodání
    • Komunikace

    Nedoporučuji. Zboží objednáno, zaplaceno. Do dneška mělo být zboží doručeno, ale nic, ani e-mail o delším termínu dodání.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    zboží má doručovací lhůtu 14 pracovních dní a bylo objednáno 30.8., doručovat se bude tedy 20.9. Neměli jsme důvod Vás kontaktovat, jelikož termín dodržíme. Dobírka není možná od produktů 1000 Kč a výše, jelikož docházelo k nevyzvedávání objednávek a měli jsme s tím velký problém.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Po více jak týdnu objednávka nedorazila. Žádné vyjádření, žádná komunikace...zboží bylo placené předem

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    dodací lhůta Vámi objednaného zboží byla 14 pracovních dnů, dodání tedy 12.9. Tento termín ještě neproběhl, tudíž jsme Vám nemohli zboží dodat. Bohužel není v našich silách udělat více.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikace.

    Tento obchod nemůžu doporučit. Když nastal problém s objednávkou a uplynula slíbená doda dodání, nikdo mě nekontaktoval, neměl jsem žádné informace. Musel jsem si začít sám zjišťovat, co se stalo. Tohle je pro zákazníka extrémně frustrující.

    Do života vždy potřebujete parťáka, který komunikuje. A to platí i pro parťáka na obchody.

    Pozn. v mém případě došlo k tomu, že z Polska dorazila jen část balení na smontování stolu, zbytek výrobce nábytku zapomněl poslat. Tohle je situace, která se dá pochopit, prostě se to občas stane. Ale ta následná nekomunikace mě zklamala.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Problém v komunikaci skutečně nastal a to vlivem dovolených. Kolegyně, která tento případ řešila, odjela na dovolenou a nedošlo k předání. Budeme se snažit, aby k takové chybě již nedošlo.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem stále nedostala. Není možné platit dobírkou. Od této firmy již nikdy.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    25/6 jsme Vás informovali emailem, že zboží je možné dostat až v polovině září. Nábytek na dobírku lze koupit pouze do částky 1000 Kč. Nábytek platíme u dodavatele předem, proto požadujeme platbu předem i od našich zákazníků.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U služby není vůbec uvedeno že je vázáno na nějakou jinou dodávku která musí předcházet objednání (je třeba minimálně zakoupit střídač a baterii a objednat si jejich montáž poté je teprve možné koupit si službu úprava elektroměrového sloupku).

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé potíže. Zboží bylo špatně zadáno do systému, již jsme vše opravili.
    Děkujeme za pochopení,
    tým Mobler.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Pozdní doručení
    • Objednala jsem židle. Přišly mastné nevím od čeho a funkční je pouze jedna ze tří. Každá noha je jinak dlouhá takže se na nich nedá sedět. Materiál levný. Krabice přišla v takovém stavu, že sotva držela pohromadě. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že jste čekala na objednanou věc tak dlouho, bohužel prodlení bylo na straně dodavatele.
    Pokud nejste spokojena s kvalitou zboží, tak jej můžete vrátit, svoz zařídíme. Rádi Vám poskytne slevový kupón na další nákup. Oficiální reklamaci prosím podejte formou emailu.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den, tým Mobler.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • změnit dodavatele neš Raben

    Objednáné panely u firmi Mobler ktery je poslal dopravcem Ráben od data doručení nebyli schopni je dodat ani po 3 dnech. Musel jsem si pro ně dojet do depa Rábenu. Po zjištěni proč je nedodaly byla holá zkutečnost jelikož panely byly zničene, cena za panely 15ks nebyla zrovna laciné .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kdybych obchodu nenapsal ani by sami neposlali ze zbozi ma vypadek, hlavne ze platba dopredu

    Reakce obchodu MOBLER

    Dobrý den.
    Velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Náš dodavatel bohužel nedodržel termín dodání a dostal nás do této bezvýchodné situace.
    Věříme, že se to už nestane. Děkujeme za pochopení.
    Tým Mobler.cz