Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nedodal zboží v požadovaném termínu a nekomunikuje.
- Po urgenci se opět nic neděje a opět žádná komunikace ze strany obchodu.
Zákaznický servis obchodu je velmi špatný. Obchod nedodržuje lhůty dodání, které deklaruje na svém webu. Ani po telefonické urgenci a ujištění, že zboží je na cestě, se opět nic neděje a opět naprostá absence komunikace.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, při objednávce nastalo zpoždění vlivem dodavatele, omlouváme se za to. Objednávka by měla být již doručena v pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo být skladem. Pak nám byl sdělen termín až za 1,5 měsíce.
Uhrazené peníze byly ihned vráceny.Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, omlouváme se za komplikace při určení skladovosti. Věříme, že příště budete spokojeni. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
- mají špatného dopravce!
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, mrzí nás vaše zkušenost s dopravcem. Věříme, že příště budete spokojen. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
- Hezké zboží za dobré ceny, ale jen jako lákadlo
- Nedostupné zboží
- Nemožnost dobírky
- Neberou v potaz poznámky nebo požadavky v objednávce
- Neochota věc řešit
- Neprofesionalita
Hezké zboží, dobré ceny, ale to je tak všechno. Večer objednám zboží, hned ráno urgují, že nemají platbu na účtě. Požadavek byl, že rád zaplatím předem, ale až budou mít aspoň zboží na skladě - nebyla jasná odstupnost.
Odpověď e-shopu? Automaticky zrušená objednávka. Arogance.
Tento e-shop se má v přístupu k zákazníkovi ještě hodně co učit. Doporučuji jedině to, objednat si zboží jinde. Třeba za vyšší cenu, ale spolehlivěji. Tady už ne.Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den,
mrzí nás vaše zkušenost ,ale dobírka je pouze do 2000 kč o čem jste byl informován .
Až po neuhrazení vám byla objednávka automaticky po týdnu stornována.
Mobler. -
Nedoporučuje obchod
- zajímavý výběr
- mylné informace o termínu dodání (uvedeno 6 dní, čekám už 6. týden...a pořád nic, aniž by zákazníkovi cokoli řekli)
- nekomunikace
lživě uváděná doba dodání - i přes mé upozornění mají na webu stále u vybraného zboží dodání do 6 dní, přitom už čekám 6 týdnů (!!!)- zboží je zaplacené, kdybych se sama nezeptala na stav objednávky, vůbec se neobtěžovali mě kontaktovat a upravit dobu dodání....poslední informace byla, že to bude v půlce dubna...a opět se nic neděje, ale "prý to můžu stornovat a peníze mi vrátí" (to byla jejich původní nabídka po mém 1. dotazu na stav obj.)...milé, ale na webu objednané zboží stále mají s dodáním do 6 dní, pouze ho mezitím o víc než 20% zdražili, tak je možné, že ze mě jen dělají hlupáka a prodat mi ho za původní cenu nechtějí (místo aby se omluvili, že museli zdražit ať už z jakéhokoliv důvodu - já bych původně ten rozdíl i doplatila)...každopádně zde už nakupovat nikdy nebudu :-( z původního nadšení ohledně sortimentu se stalo velké zklamání
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, cena se pro vás zvyšovat nebude. Cenu zvýšil dodavatel a tak jsme ji museli promítnout i k nám na web. Velice nás mrzí zpoždění vaší objednávky vlivem dodavatele. Jakmile nám zboží přijde, ihned odesíláme. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
- --
--
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, mrzí nás vaše zkušenost s nákupem. Věříme, že příště budete spokojen. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Naprosta katastrofa!!!!
Zbozi objednano a zaplaceno s predpokladanym dodanim do 14 dnu. Nedodano ani po trech mesicich, kdy jsem sama zrusila. Obchod sam nekomunikuje, pouze na zavolani od zakaznika. Zadna omluva, nic. Objednavka stornovana, penize vraceny.
Nedoporucuji!!!!!!!!!Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, omlouváme se že jste s námi měla tuto zkušenost. Věřím, že při dalších nákupu bude již v pořádku, jako u naprosté většině objednávek. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží jsem objednala 06.02.2022.Dorucení na stránkách eschopu bylo do 14 pracovních dní.Platba byla předem.Okamžitě byla uhrazena.Žádna odpověďˇ ,že byla platba přijata nepřišla.Asi po dvou týdnech a mých pokusech se dovolat ( 10 x) laskavě telefon zvedla pani a dala mi info že platba byla přjata.Následně jsem obdržela email,že zboží dostanu po 15.03.2022.Zboží opravdu dorazilo 14.03.2022.Po rozbalení balíku jsem se nestačla divit.Poškozené až ostuda zboží poslat zákazníkovi.Nyní již týden řeším reklamaci,ale bez úspěchu.Nikdo nekomunikuje
NEDOPORUČUJI
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, kolega již o vrácení ví a brzy vyřeší. Mrzí nás, že jsme Vás zklamali. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo uvedeno jako skladem, po objednání a zaplacení se týden nikdo neozval, při osobní návštěvě na výdejním místě zboží "dohledali" a vydali. Bez výzvy k odběru.
Dost hokej v internetovém obchodě.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, hokej máme rádi, ale určitě ne v naší komunikaci :) Na komunikaci jsme zapracovali a již by se nemělo opakovat. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Křeslo jsem objednala 9.1.2022, ještě doposud nebylo doručeno, obchod nekomunikuje.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, dne 9. 1. jsme vás informovali, že je zboží nyní bohužel vyprodané a doručení je možné v polovině dubna. V případě jakýchkoliv dotazů nás napište na [email protected]. Děkuji. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Kupoval jsem si židle z tohoto obchodu. A až na drobné 2 vady byli židle v pořádku. Nebylo nutné posílat zpět, nebo reklamovat. Nějak jsme uznali, že to není úplně nutné. Obchod vše odeslal, zboží přišlo. Tak by to asi mělo být. Možná jsem měl pouze smůlu, ale ve stavu, v jakým zboží bylo zabaleno a přivezeno jsem se rozmýšlel jestli objednávku převzít. Krabice potrhaná, poničená, zboží ve vnitřku krabice poházený a návody zmačkané. Židle omotané, jako kdyby je na poslední chvíli někdo omotal ušmudlanou páskou po slepu. Ale celkově jinak zboží bylo naštěstí v "pořádku". 5 hvězdiček nemohu dát, protože jelikož špatný stav, nebyl pouze na vnějšku krabice, ale i uvnitř. Což značí, že to nebyla chyba pouze přepravce. Tak musím říci, že toto mě bohužel od dalšího nákupu z tohoto obchodu odradilo.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, za vzniklé nedorazy se omlouváme a zapracujeme na tom. V případě potřeby nás kontaktujte na [email protected] a vše rychle vyřešíme. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno a zaplaceno 2. prosince. Až po zaplacení ceny zboží obdržena informace (4. prosince), že zboží je vyprodáno a bude dodáno koncem ledna. Na konci ledna při telefonické urgenci obdržena informace, že dodavatel zboží nedodal a do ČR dorazí 24. února. Od té doby žádná informace a při dnešním pokusu (28.února) telefon nikdo nezvedá.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, kolegyně vás budou v brzké době kontaktovat, pokud se tak již nestalo. Omlouváme se za komplikace. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací doba.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, doba naskladnění je vždy uvedena u každého produktu. V adminu vidím, že máte zboží připraveno k vyzvednutí. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Bohužel přišly dvě jiné židle, na stolu jsou kazy.
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, ano, víme o tom. Reklamaci s vámi již řešíme. Bude vyřešena co nejdříve. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Velmi špatná komunikace
- Obtížnost získat informaci o výrobku
- Velmi dlouhá dodací doba
Od prvního okamžiku, cca v polovině ledna, není možné získat informaci o výrobku. Nabízený chat nefunguje řadu dnů. Volám tedy na tel. číslo, dovolat se hned nedaří, když se to konečně povede, jsem odkázán na dotaz e-mailem. Na ten není odpověď hned a tak upozorňuji další den stejným mejlem. Konečně se sedmého února dozvídám požadovanou informaci a výrobek hned objednávám. Má být dodán do osmi dnů. Ani to ale není pravda a výrobek je nakonec doručen až 22. února! Ale hned ten den se firma ozve s požadavkem na mou spokojenost... Kdyby bylo možné objednat tento výrobek jinde, udělal bych to, ale všechny shopy vedou právě k Möbleru. A to ještě netuším, zda je výrobek funkční...
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, velmi se omlouváme za komplikace. U produktu uvádíme pouze dobu naskladnění k nám na sklad. Po naskladnění je do pár dní produkt u zákazníka. Ve vašem případě uznávám, že jsme měli několik dní zpoždění. Věříme, že budete s novým produktem spokojena :) Mobler
-
Nedoporučuje obchod
- Stále nedoručeno , po telefonické urgenci sděleno ,že vyřeší a zavolají ,již se nikdo neozval
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, kolegyně se vám co nejdříve ozvou s termínem doručení. Prosím o strpení. Děkuji. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
V době nákupu bylo dodání 7 - 9 dní, teď se zvýšilo na 1 - 2 měsíce. Kdyby byla tato informace v době nákupu, kupoval bych jinde...
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, omlouváme se za komplikace vlivem zpoždění dodavatele. Jakmile zboží přijde, ihned posíláme. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den
Do dnešního zboží nedorazilo (7.2.2022).Prosím o info kdy to bude .Díky PRIMOZ- P.SchönweitzReakce obchodu MOBLER
Dobrý den, zásilka je již vyřízena. Při objednávání zboží bylo uvedeno, že není skladem. Proto bylo doručování delší, než je u nás běžné. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
- nekompletní zásilka, neřeší reklamaci
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, vytvořila jste si u nás pouze 1 objednávku na platbu předem. Jelikož jste platbu po 2 informativních emailech ani nezaplatila, objednávka byla stornována. O žádný nekomplet se tedy nemohlo jednat. V případě dotazů k jiné zásilce nám prosím napište na [email protected] a vše rychle vyřešíme. Děkuji. Mobler
-
Nedoporučuje obchod
nikdy více
Reakce obchodu MOBLER
Dobrý den, nakupovala jste u nás několikrát. Co se nyní stalo? U vaší objednávky nevidím, že by jste nás s čímkoliv kontaktovala. Napište nám prosím na [email protected]. Děkuji. Mobler