Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • evropská distribuce / nejasný původ
    • nedodržení zákonem daných podmínek při prodeji nového zboží

    Prodej pochybného telefonu - dle inzerátu nový, záruka pouze 3 měsíce - neznalost zákona(?), vulgarita prodejce na prodejně.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,
    prodáváme jak CZ tak i EU distribuci, u každého produktu je označeno, záruka při nákupu na spotřebitele a na firmu není stejná, nejedná se o naši neznalost zákona. Objednávka byla nakonec stornována, vyřešeno.


    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odmítnutí poskytnutí zákonné záruční lhůty .
    • Absolutně nekorektní jednání ze strany prodejce.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    lhůta při nákupu na spotřebitele a nákupu na firmu není stejná, nejde o žádné porušení zákonné lhůty. Vaši objednávku jste stornovali, takže vyřešeno.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Naprosto nepochopím, jak si může v dnešní době český obchod dovolit poslat telefon s polskou lokací, s polskými aplikacemi!!!!!! Navíc ještě se pod něco takového podepíše HEURÉKA!!!!!!

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    prodáváme CZ a EU distribuci (původ ze zemí EU, tzn. může být i Polsko).
    V příp. nespokojenosti máte možnost odstoupit od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě od nákupu.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo přesně to, které jsem objednával. Zbytečná cesta a úsílí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U telefonu nebyl český návod na obsluhu.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, pokud návod nebyl v balení, stačilo zavolat či napsat email a domluvili by jsme se, vždy je to jen o domluvě, jsme jen lidi a chyba na expedici se mohla stát.
    S pozdravem Tomáš Novák, mobilTEL

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží dorazilo včas a v nepoškozeném obalu
    • Vybíral jsm telefon Samsung Galaxy J3 2017 J330F Single SIM. Na jednu SIM kartu. Obdržel jsem "dual", který jsem nechtěl. Již si jej nechám, ale nerad.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Neobvykle dlouhá dodací čekací lhůta

    Telefon jsem si objednal v pátek 24.11. (zobrazovaný stav: skladem) a tento byl připravený k osobnímu odběru v Praze v prodejně mobiltel.cz až v úterý 5.12. Omlouvali se mi, prý to není normální a standardní, že prý někde musela nastat nějaká chyba... Telefon mi však bohužel nevyhovuje - má neuvěřitelně řešený šuplík (slot) na SIMkartu a paměťovou kartu, který se zasekává a pracně (někdy na mnoho pokusů) se vytahuje speciální jehlou, proto tento telefon obratem vracím. Jinak se mi telefon líbí, ale bohužel tohle je na mě moc špatných věcí najednou...

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a recenzi. :)

    Omlouváme se ještě jednou za dlouhý proces doručení na pražskou prodejnu.

    Pokud se zbožím nejste spokojen, využijte svého práva na odstoupení od kupní smlouvy. Kolegové s Vámi sepíši protokol pro odstoupení a nechají proplatit. Děkujeme.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Byl to můj druhý nákup v daném obchodě. Dobrá cena, zboží skladem, předáno řádně. Po prvním nákupu bych vřele doporučil. Při druhém jsem ale měl smůlu na prodavače, který mi vydával zboží. Zřejmě nějaký vedoucí pracovník, který se choval velmi povýšeně až urážlivě, přesto že se mile usmíval. Osobně tento obchod již využívat nebudu. Ostatním, kteří preferují dobrou cenu, nemohu nedoporučit, známým ale doporučovat nebudu. Třeba jsem jen byl prodavači nesympatický a jinak je to fajn chlapík :o), každopádně jeho chování ovlivnilo negativně můj dojem z nákupu a názor na danou společnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá neznalost vybavení požadovaného telefonu -senzory-kompas

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den pane Kovařík, nerozumíme vaší recenzi:

    09.11.2017 09:17:34 xxx Změna stavu objednávky na Expedováno
    09.11.2017 09:17:04 xxxx Vyskladnění 1x EANxxxxx07542 do objednávky
    09.11.2017 09:16:56 xxxx Přidání produktu #xx477, počet 1 do objednávky
    09.11.2017 09:16:35 xxxx Vyskladnění imei xxx43830 do objednávky
    08.11.2017 16:27:52 xxx Změna stavu objednávky na Vyřizuje se
    08.11.2017 16:19:51 System Příjem objednávky

    Přijali jsme od vás objednávku, řádně expedovali, nemáme od vás žádný email na dotaz ohledně výrobku. Nespletl jste si eshop :-)

    Krásný den Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejhorsi

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Vážený pane Souleymane Balde,

    koupil jste si jeden den zboží, druhý den jste jej přišel vrátit. Obdržel jste peníze ihned. Jako bonus jsme si odnesli videozáznam s vaším chováním, že někdo z nás umře, což by náš právní systém mohl kvalifikovat jako pokus o vyhrožování a možná i hůř.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrazně dražší než v jiném obchodě, u nokia 3310 minimálně o 400,-

    Chtěli mě podvést a dát mi jiný typ telefonu, výrazně předražený než v ostatních obchodech.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Z diskuze:

    Josef Weiss: Dobrý den, nabídku na eshopou máme takovou jakou máme :-) Někdy jsme na určitý druh levnější, někdy zase dražší. V obchodě jde vždy o nabídku a poptávku plus související služby. Nokia 3310 byli a jsou stále nedostatkové zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1. Na prodejně nebyl název Mobiltel, ale to jen okrajově.
    2. Arogantni prodejci, kteří za účelem prodeje lžou a zavádějí.
    Na otázku, proč je telefón prodáván za tak nízkou cenu, když na jejich web stránce je nabízen o 2000 vyšší cenu, odpověď zněla, že dražší je česká distribuce. Telefon mi následně předali do rukou, v krabičce bez fólie a uzávěr prelepenej dvouma plombama ( známka neotevření obalu) Moje otázka pak znela, jestli je ten telefón určitě novej, jinak bych si připlatit klidně víc. Na to mi obsluha řekla, že budou hodně rádi, když si koupím ten telefon na Alze, protože prý jsem a budu problémovej zákazník. Já při tom chtěl jen fakta a údaje o původu telefonu. (jedna se o samsung s8, co není levný tel.) Nejistým a nepříjemným tónem mi bylo řečeno, že telefón je novej.
    Škoda, že až doma jsem našel škrabanec na slotu sim karty, co značí to, že balení bylo otevřeno a bylo i odzkoušené.
    Podotýkám, že kladené otázky byli ve vší slušnosti, bez emocí. Vysvětlí, že zboží je zvýhodnené kvůli tomu, že bylo rozbaleno a podobne, bych bral jako logické a čestné.
    S úctou,
    Stanislav Ondrejka

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, obchod jsme v poslední době označili novými polepy, zákazníci se již lépe orientují.

    Jestli se kolega vyjadřoval nějakým způsobem arogantně, za to se samozřejmě omlouváme. Asi vám spíš nějakým způsobem vysvětloval rozdíl mezi českou a evropskou distribuci, kterou také prodáváme, kde je bohužel propastný rozdíl téměř 5000 Kč mezi EU a CZ distribucí.

    I tak děkujeme za reakci a přejeme hezký den.

  • Jak jsem uvedl objednané zboží nebylo dodáno

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, zboží dodáno bylo, pokud byla nesrovnalost, je třeba se ozvat ihned telefonicky či na email, první zpráva pro nás je až tato, Řešíme se zákazníkem.
    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz
    Dořešeno se zákazníkem k jeho spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží, které jsem si měla osobně vyzvednout na prodejně, nebylo na oné prodejně vůbec skladem, ačkoli mi přišla zpráva, že tam je a že ho mám přijít vyzvednout, úplná ztráta času :(

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den paní Šuránková:

    20.09.2017 10:18:39 xxx Zrušení vyskladnění IMEI #xxx38686, přesun na sklad pr
    20.09.2017 10:18:39 xxx Změna stavu objednávky na Zrušeno (neposílat email)
    18.09.2017 11:08:23 xxx Změna stavu objednávky na Připraveno k vyzvednutí Praha
    18.09.2017 11:08:18 xxx Vyskladnění imei xxx38686 do objednávky
    15.09.2017 18:59:01 System Příjem objednávky z Heureky

    Přišli jste, stornovali jste, zboží bylo připraveno :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednal jsem si Nokii 3310 v provedení na jednu SIM. Byla o několik stovek dražší než v jiných eshopech, ale tvrdili, že ji mají skladem a já jsem ji chtěl, tak jsem cenu akceptoval. Místo toho mi přišla verze dual SIM, kterou jsem nechtěl a mohl ji mít odjinud, laciněji a rychleji. Protože to byl dárek, nebyl na vracení zboží čas a taky by mě to stálo další peníze. A aby toho nebylo málo, v den doručení jsem zjistil, že telefon mezitím zlevnili. Příště jdu jinam.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Bohužel se stala chyba na naší straně při expedici, kupoval jste single cz distribuci a dostal jste dual cz distribuci. Ještě jednou se omlouváme. Hezký den.

    • Zboží jsem objednala před 10 dny. Dosud mobilní telefon nedorazil.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    08.09.2017 08:46:10 xxx Změna stavu objednávky na Storno ze strany obchodu
    08.09.2017 08:46:09 xxx Zrušení vyskladnění IMEI xxxxxxx748759, přesun na sklad rk
    28.08.2017 08:43:45 xxx Změna stavu objednávky na Připraveno k vyzvednutí Rychnov nad Kněžnou
    28.08.2017 08:43:38 xxx Vyskladnění imei xxxxxxxx748759 do objednávky
    28.08.2017 08:25:40 xxx Změna stavu objednávky na Vyřizuje se
    28.08.2017 00:05:03 System Odeslán email objednávka příslušenství
    27.08.2017 22:22:18 System Příjem objednávky


    Bohužel jste všechny emaily musela dostat, navíc jsme vám ohledně vaší objednávky volali, na zmeškaný hovor nezavoláte, pak je to těžký. Objednávku jsme připravili hned druhý den od objednání, stornovali pro nevyzvednutí. Hezký den.


    Tomáš Novák, mobilTEL

  • Dle slov mnoha lidí obchod se zakaznikem po vyrizeni objednavky nekomunikuje.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    21.08.2017 16:23:55 .... Změna stavu objednávky na Storno ze strany kupujícího
    21.08.2017 07:43:36 ..... Změna stavu objednávky na Vyřizuje se
    19.08.2017 14:05:03 ..... Odeslán email objednávka příslušenství
    19.08.2017 12:59:01 ..... Příjem objednávky z Heureky


    Vaše recenze se nezakládá na pravdivých základech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mobil mi bohužel po dvou dnech spadl na zem a popraskané vrchní sklo. Hledal jsem rychlé řešení opravy ale na info lince mi sdělili, že náhradní díl nemají a nevědí kdy bude k dispozici. Mám v novém mobilu přehrane pracovní aplikace a potřebuji vyřešit výměnu skla nebo display na počkání. Bohužel jsem se musel obrátit na konkurenci Britex a tam mi již odepsali, že display seženou a výměnu pak provedou v prodejně na počkání.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, bohužel na počkání jsme v té chvíli neuměli reagovat. Dva až tři dny na opravu by bylo garantováno.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnost vyzvednutí na pobočce v Praze.
    • Internetové ceny
    • Neochota personálu na pražské pobočce
    • iPhone nelze vrátit do 14 dnů bez důvodu - vysvětleno v popisu níže
    • Celý den se mi nepodařilo na pobočku dovolat. Vždy jsem byl přesměrován jinam, kde mi bylo slíbeno, že mi kolega z pobočky zavolá - což se nestalo

    Chtěl jsem iPhone po pěti dnech vrátit a vyměnit za jiný kus, jelikož vypadává mobilní internetové připojení. Bylo mi sděleno, že pokud iPhone byl již aktivován, odečítá se z hodnoty telefonu -1500Kč. Dále pokud je rozbalené příslušenství - nabíječka a sluchátka, stejnou dalších několik set korun z hodnoty iPhonu. V Alze nebo kdekoli jinde by se tohle nikdy nestalo. Rád bych znal názory jiných kupujících, jelikož zboží bylo zakoupeno přes internet a i kdyby ten telefon neměl žádnou vadu, tak mám přeci ze zákona nárok zboží bez udání důvodu vrátit. Jednání obchodu se mi nelíbí.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    po dotazu na váš problém mi kolega na pražské prodejně sdělil, že jste ho telefonicky kontaktoval, chtěl jste odstupovat od kupní smlouvy, což bohužel po telefonu není technicky možné. Tudíž vám nabídl návštěvu naší prodejny, to jste odmítl se slovy, že se nepoženete přes celou Prahu. Kdyby jste se dostavil, řešili bychom vaše odstoupení, ale bez vaší fyzické návštěvy nebo posláním zboží v balíku to opravdu nepůjde. Ke snížení zboží, ke kterému obchodníci přistupují zde:

    Náklady, které podle zákona mohou být po spotřebiteli požadovány, jsou náklady vzniklé v důsledku snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno tím, že spotřebitel se zbožím nakládal jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jinak řečeno, nemohou být požadovány náklady za užití zboží spočívající v obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Pokud však spotřebitel užíval zboží jinak a snížil tím hodnotu zboží, může po něm být požadována náhrada.


    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • !!! POZOR PODVODNÍCI !!!! Zaslali mi mobilní telefon, který není určený pro český trh!!!!! Jakýkoli servis, potažmo autorizovaný není možný a samozřejmě, mobil nefunguje! E-mailová adresa neexistuje, telefony neberou nebo si Vás zablokují a mění adresy! Odeslal jsem jim mobil zpět a nepřevzali -pro jistotu na webu změnili adresu firmy.