Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednaný telefon nebyl nový.
    Po vybalení bylo vidět, že byl telefon používaný a zadní kryt byl na dvou místech prasklý!
    Ještě ten den jsem odstoupil od smlouvy a telefon vrátil.
    Naštěstí obchod dobře komunikoval a peníze jsem měl zpět do týdne.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz


    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    za 1890 korun jsem zde koupil "originální" LCD s touchscreen na Lenovo Vibe P1, rychlé vyřízení bylo fajn ale to je taky jediné, display který jsem dostal originální nebyl, obyčejná Čína z DX.com!!!! ještě na zadní straně Lcd nechají i značení DX.com! za ty prachy bych měl 3 tyhle sračky kdybych chtěl činu.. nespokojenost, kokoti

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    pokud jste se zakoupeným zboží nebyl spokojený, mohl jste uplatnit 14-denní lhůtu na odstoupení od kupní smlouvy. Je nám líto Vaší zkušenosti, situaci budeme řešit s naším dodavatelem.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • V době, kdy jsem mobilní telefon objednával nebylo uvedeno, že se jedná o evropskou distribuci.

    Při reklamaci MT závadu neodstranili. Na odstoupení od smlouvy nereagovali. V obchodě od vás nepřevezmou proti podpisu vůbec nic a odkažou vás na sídlo společnosti. Zde nezvedají telefon a na písemnou komunikaci nereagují. Po téměř 1/2 roce mi nezbylo než zadat novou reklamaci. Tu vyřídíli s tím, že na telefonu neshledali žádnou závadu. Nicméně u mobilu je vyměěno téměř vše.

    Takže opravdu nedoporučuiji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, jsou to podvodníci
    • 1) klamavé jednání, telefon "skladem" na pobočce k vyzvednutí za týden
    • 2) nefunkční iPhone 6S určený pro polsko vydávali za funkční
    • 3) na vrácení peněz stále čekám!

    na iPhone který byl v e-shopu SKLADEM jsem čekal 5 dní - protože se neozvali, volal jsem jim. slíbili mi že bude druhý den. to jsem volal opět, telefon neměli, prý opět další den.

    když jsem si ho vyzvedával, ptal jsem se zda je určen pro česko. prý je určen pro evropu a bude funkční. když jsem ho rozbalil a vložil SIM, hlásil že SIM není podporována! (vodafone, stejná karta v jiném iP6S bez problému opakovaně funkční)

    na mou žádost o vrácení peněz tvrdili, že prý to samo začne fungovat další den - což nezačalo, tedy jsem ho vrátil. přestože jsem platil HOTOVĚ, peníze mi prý pošlou do 14 dnů.

    pokud k tomu nedojde, podávám žalobu.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace.

    Situaci řešíme vrácením peněz. Na Vaši emailovou adresu jsme odeslali ODD.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zažijete na vlastní kůži skanzen socialismu.bohužel vstupné může být dost vysoké.
    • Předrevoluční komunikace se zákazníkem. Jakmile dostanou peníze začnou být neuctiví a neochotní. Prodávají zboží podivného původu a kvality.

    Varuji před jakýmkoliv nákupem. Byl to pro mně opravdu otřesný zážitek.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Váš nákup hodnotíte negativně.
    Z naší strany byla situace řešena dle našich obchodních podmínek, se kterými jste při nákupu souhlasil.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Kvalita zbozi, pracovnici, chovani k zakaznikum, vyrizovani reklamaci

    Nenakupujte tady. Priplatte si par penez jinde a usetrite spousty nervu a casu. A nakonec i penez...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny - i když na úkor kvality
    • Zákaznický servis. Tragická reklamace. Předstírají, že telefon je bezvadný i když je vada evidentní a několikrát předvedená na prodejně

    Nikdy už zde nakupovat nebudu a ani bych tento obchod nikomu nedoporučil. Momentálně zahajuji soudní řízení pro neuznanou reklamaci i přes vyjádření soudního znalce, který mi dal za pravdu. Lepší si pár tisíc připlatit jinde

  • Nákup v pořádku, ale nyní když došlo k reklamaci telefonu.....reklamaci řeším s obchoděm již tři měsíce a obchod porušuje zákon. Ze začátku obchod vubec nekomunikoval, pak že mi pošlou nový telefon....přišel mi ten starý a neopravený. Telefon jsem jim tedy zaslala znovu s tím, že mi ho poslali zpět s vyjádřením, že neshledali žádnou závadu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opět jsem si ověřil, že nejsem tak bohatý abych mohl kupovat levné zboží .....
    • V nabídce mají prodej telefonů pro polský trh, což zjistíte až po spuštění, přeinstalace je nekompletní. A opravu instalace prý provedou po záruce jako placenou službu .....omg

    nedoporučuji mobilTEL.cz.
    Opět jsem si ověřil, že nejsem tak bohatý abych mohl kupovat levné zboží .....

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybné informace.

    SW mobilního telefonu poskytneme zdarma. Prosím zastavte se na naší pobočce.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání, bohužel vadného zboží
    • Člověk by si měl přečíst obchodní podmínky a hlavně poslední řádky. V detailu produktu NIKDE nebylo uvedeno, že je to již použité zboží. Považuji to za klamání zákazníků.

    Byla jsem velmi nespokojena. Přišel telefon, který nebyl nový. Telefonu nefungovala řádně baterka a vypínal se. Při reklamaci mě slečna přesvědčovala, že jsem ho jen špatně nabila. Odstoupila jsem od smlouvy a nastalo zdržování vyplácení peněz zasláním faktury se špatnými údaji. S obchodem jsem velice nespokojená a rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vámi uvedená situace. Bohužel říkáte půl pravdy.

    8.2. jste zboží vrátila, 12.2. jsme vám proplatili peníze zpět. Máme na to 14 dnů a my vám je vrátili za 4 dny.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost zpracovani objednavky
    • komunikace

    V tuto dobu resim vymenu zbozi, obchod se mnou nekomunikuje!!!
    Puvodne jsem chtel odstoupit od smlouvy do 14 dni od zakoupeni zbozi. V obchode jsem se ale dohodl na vymene zbozi. Bohuzel po 8 pracovnich dnech, co jsem vratil zbozi, nemam nic, ani penize nazpet.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Váš případ kolegové uzavírali 9. den od přijetí zboží zpět a bylo vyřešeno výměnou za novější typ.

    Kolegové jinak odepisují standardně na emaily a infolinka funguje bez problémů v pracovní dny a hodiny již 16 let :-)

    Děkujeme. S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Chtěl jsem nakoupit v tomto obchodě, protože telefon měli psaný jako skladem a pobočku měli v centru Prahy, kam jsem si mohl pohodlně dojít, takže bych nemusel čekat na dopravce.
    • Telefon jsem objednal v sobotu, byl skladem, takže jsem čekal, že v pondělí, maximálně v úterý si pro něj budu moct dojít.
    • Spěchal jsem, protože starý telefon se odporoučel, proto jsem vybíral tam kde byl skladem a kde je mám pobočku blízko.
    • V pondělí jsem se na pobočce stavil pán mi řekl, že "telefon se někde zaseknul a bude až tak ve středu" takhle, žádná omluva ani lepší vysvětlení. Ve středu dopoledne jsem poslal email s dozem, kde je můj telefon, ale odpověď během dne nepřišla, tak jsem se stavil pro jistotu zeptat na prodejně, kde mi řekli, že ten telefon, který byl skladem(a byl skladem na webu celý týden) se zasekl někde na poště... Opět žádná omluva jen dotaz jestli chci zrušit objednávku, nechal jsem si ještě čas na rozmyšlení, ale večer jsem telefon objednal jinde. Druhý den odpoledne jsem poslal další email (na první stále žádná odpověď) s tím, že objednávku ruším, půl hodiny na to mi přišla odpověď, že telefon je na prodejně a hned na to email, že objednávka se ruší.

    Nemůžu asi úplně posoudit kvality obchodu, normálně, když bych nespěchal, nevadilo by mi počkat pár dní, co mi vadí nejvíc je, když obchod na internetu má zboží skladem, ale očividně skladem není.
    Byl to asi hlavní důvod proč jsem objednávku zrušil. Z principu tenhle přístup nemám rád.
    Jinak telefon objednaný na druhém konci ČR ve středu večer mi dorazil v pátek ráno až do ruky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace, 2 měsíční reklamační lhůta, telefony nejsou určeny pro český trh

    Nákup hodnotím kladně, ovšem způsob reklamace je odstrašující. Firma je zběhlá v nekalých praktikách. Při reklamaci si dobře přečtěte obchodní podmínky, reklamní řád a reklamační protokol. Na každém z nich jsou dodatky, které dohromady omezují práva zákazníka a možností na obranu moc není. Po druhé reklamaci, kdy jsem bez telefonu 3 měsíce, mi v závěru došel jiný mobil a jen doufám že můj ještě uvidím, popřípadě peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po prvním telefonu mi byla slíbena dodávka telefonu v termínu ,ale ani po třech dnech se nikdo neozval a nebylo možné se do obchodu dovolat.

    Po prvním telefonu mi byla slíbena dodávka telefonu v termínu ,ale ani po třech dnech se nikdo neozval a nebylo možné se do obchodu dovolat.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    27.01.2016 10:10:26 Příjem objednávky
    29.01.2016 10:24:11 Změna stavu objednávky na Storno ze strany kupujícího.

    Omlouváme se za prodlouženou přípravu Vaší objednávky.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

    • žádné
    • slibuje a nesplní

    Nedoporučuji!!!! Objednal jsem si mobil a pouzdro kožené skoro za 500,-, které v balíčku nebylo a dobírkou jsem zaplatil.Hned jsem volal do obchodu,kde mně řekli,že to prověří a zavolají.Nezavolali. Každý den jsem volal,stejná odpověď a doteď nemám ani pouzdro,ani peníze.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu. Napište svůj problém na:

    info zavináč mobiltel.cz

    Váš problém určitě vyřešíme. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zajimava cena
    • neochotny personal

    cesky prumer

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu, ale nevíme, v čem přesně byl personál neochotný. Když tak blíže popište na náš email, sjednáme nápravu. Děkujeme.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny a tím to hasne!
    • -Nejsou schopni dodat správné zboží ani na po druhý.
    • -Prodávají falešné (fejkové) produkty jako originální.

    Nejprv jsem tuhle recenzi psát ani nechtěl, ale právě mi přetekly všechny nervy!!! Objednat si mobil u tohodle prodejce bylo to nejhorší co jsem mohl udělat! ...Objednal jsem si Apple iphone 5s. Po telefonu mi bylo řečeno, že se jedná o nový mobil, nikoliv o RFB verzi iphone. Po prvé mi přišel balíček, ale uvnitř se nacházel úplně jiný mobil, byla tam Xperia Z5. Řekl jsem si "Je před vánocemi, mají hodně objednávek, to se prostě může stát". Zaslal jsem balíček zpět, po telefonu problém vyřešil a čekal jsem na to až mi pošlou můj iphone. Balíček došel, iphone tam byl, ale byl to iphone 5 a ne iphone 5s. To už mě vážně naštvalo!!! Ale fakt vážně! ...Otec se nabídl, že má cestu kolem Prahy, že se tam staví osobně (Jsem z Jižní Moravy, takže to není zrovna nejblíž). Dovezl mi mobil a vše vypadalo OK, ale až do teď! Rozhodl jsem se, že použiji apple sluchátka co byly v balíčku (používal jsem svoje starý sluchátka, takže jsem neměl důvod je vybalovat) No a co nezjistím? Ty sluchátka co byly v balíčku jsou "fejky". Co to je jako za obchod? To mi hlava nebere. Prozkoumal jsem balíček dál a zjistil jsem, že tam nejsou ani nálepky. Nálepky jsou mi ukradený, ale co ty sluchátka. HRŮZA A DĚS!!!!!

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci. Budeme Vás kontaktovat telefonicky, kvůli zaslání správných sluchátek k Vaší objednávce na naše náklady.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Problémy s reklamací.
    • Absence jakéhokoliv kontaktu v případě řešení reklamací.

    Po podání mé žádosti na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedodržení zákonné lhůty 30 dnů na vyřízení reklamace dále nereagují.

    Více zkušeností spotřebitelů s jednáním tohoto obchodu naleznete v diskuzi.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Pane Berník vy víte sám, že se vaše tvrzení nezakládá na pravdě.

    Odpovídáme na vaše emaily, bereme infolinku a to že nedokážete pochopit, že má prodejna v Praze zavřeno mezi 24.12. - 3.1.2016 je váš problém.

    S pozdravem Tomáš Novák www.mobiltel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi rychlá komunikace, rychlé dodání
    • Telefon z "distribuce EU" byl dodán s britskou koncovkou u nabíječky

    Vyměnit anglickou koncovku za evropskou není až takový problém, u drahého telefonu by to měla být samozřejmost. Jinak spokojenost s telefonem i cenou.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a recenzi. :) Stačilo napsat pro adaptér, UK je v EU. :-)

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

    • Žádná komunikace, nemožnost telefonického spojení, nedodání objednávky.

    Hlavně si zde nic neobjednávejte.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    17.12.2015 16:22:43 Změna stavu objednávky na Storno ze strany kupujícího
    15.12.2015 21:31:40 Změna stavu objednávky na Vyřizuje se
    15.12.2015 16:23:08 Příjem objednávky


    Dobrý den, moc nerozumíme recenzi.