Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, koukám na poslední příspěvky... Nesouhlasím. Telefon přišel v pořádku. Krabička telefonu byla zabalena originální folií. Dále po vysunutí obalu, byla ještě před závěrečným otevření samolepkou(EUROPEAN SIM CARD ONLY). Po případě kdo by chtěl objednávat z toho obchodu a koukl na diskuze a nakonec si objednal zboží jinde..., můžete mi napsat zde email a můžu zaslat jak unboxing tak i fotky. :)

  • Dobrý den, tento obchod můžu doporučit. Naposledy jsem kupoval Huawei P8 10/10. Po měsíci byla vada na displayi+baterie nevydržela ani půl dne, nenáročného používání. Poslal jsem to na reklamaci a za cca 20dní telefon na zpět a do teď funguje(já už nepoužívám.). Objednal jsem si S9, tak jsem zvědavý jestli bude mít oficialní příslušenství atd... Ale věřím mobiltel, že bude vše v pořádku. Tento obchod můžu jen všude doporučovat. Snad tuto ,,zkušenost" nebudu muset změnit...

  • Zoufala zkusenost s touto firmou! Nikomu NEDOPORUCUJI si od nich cokoli objednavat.

    iPhone prestal po par mesicich fungovat a byl 3x reklamovan - vzdy ho vratili s tim, ze je v poradku, do par minut se ale znovu vypnul a nefungoval. Po 1. reklamaci mi dokonce telefon dosel v horsim stavu, nez byl odeslan - mel poniceny LCD displej a uvolnenou baterku, ktera v nem hrkala. Na muj dotaz, co to ma znamenat, se mi dostalo odpovedi, ze to neni baterka, ale stabilizator a ze to takto "hrka" u vsech iPhonu rady 5 a vyse. Rekla jsem, ze to pred reklamaci urcite nehrkalo, a pani mi rekla, ze jsem si toho predtim jen nevsimla...Delaji z lidi hlupaky a cekaji, kdo jim to uveri a nebude se dal branit! Dalsi den jsem volala znovu a jiny pracovnik mi sdelil, ze si toho vsimli, ale nevedeli, jestli to uz bylo nebo ne pri prijeti do reklamace, tak se rozhodli to takhle odeslat a pry se ozvu nebo ne. Nasledne displej i baterku opravili.

    Po 4.reklamaci, kdy se telefon zase okamzite po obdrzeni ze 3.reklamace vypnul, mi volali, ze po kontrole v servisu opet nebyl nalezen zadny problem, ale pry mi tedy poslou uplne novy (asi z dobre vule :D ). Po peti dnech pouzivani tohoto "noveho" telefonu nasledoval podobny scenar, vypnul se a uz neni k zapnuti. V oficialnim autorizovanem Apple servisu mi rekli, ze chyba je rozhodne v telefonu samotnem a ze to nebylo zpusobeno uzivanim.

    Komunikace teto firmy pri reseni jakehokoli problemu je arogantni a utocna. Delaji z lidi hlupaky, lzou a vytaci se.

  • POZOR! JEDNÁ SE O PODOVDNÍKY! Pošlou vám starý poškozený mobil a budou se snažit vás do poslední chvíle přesvědčovat že jste si ho ještě sami zničili! Divím se že toto zde Heuréka před vánocemi drží. *** editováno***.

  • Dobrý den,

    rád bych přispěl svoji negativní zkušeností na tento obchod. Jelikož už je to dlouhá doba od nákupu, tak nemám možnost sem napsat recenzi... Pokud nebudete reklamovat mobil, je vše v pořádku. V okamžik reklamace začíná nekonečný kolotoč dotazování, čekání a dohadování se s prodejcem.
    Mobil šel na reklamaci kvůli závadě GPS na Huawei P9. První krok byl reklamovat u autorizovaného Huawei servisu, kde mě odmítli s tím, že mobil je z EU distribuce a tudíž jej nemůžou opravit... Po komunikaci s nějakou "Marcelou" (příjmení se nedozvíte) jsem odeslal mobil do Rychova nad Knežnou. První problém je, že servis přebírá zboží jednou týdně, což Vám neřeknou. Mobil převzali z pošty až po šesti dnech a potvrzení o přijetí do opravy až sedmý den. I když by měli alespoň do tří dnů rozhodnout jakým způsobem budou řešit reklamaci, tak celých 30 dní se nikdo neozval. Jelikož se nikdo neozýval, donesl jsem na prodejnu odstoupení od smlouvy. Velmi arogantní prodejce mi jen suše oznámil, že mobil nemá, odstoupení nepřevezme a po mém dalším dotazování jak tedy chtějí reklamaci řešit, mě řekl "čelem vzad a podívejte se na dveře prodejny". Stále dokola odkazoval na firmu Navis Trade. Takže vy koupíte mobil v eshopu mobilTEL, provozovatel je Redero a prodávající Navis Trade. To už samo o sobě vypadá trošku podivně... Odeslal jsem teda odstoupení poštou na pobočku Rychnov i do Prahy firmy Navis Trade. Mezi tím mi poslali domů mobil z reklamace. Po shlédnutí byl zřejmě opravený , vše fungovalo, ale chybělo mu ochranné sklo s kterým jsem jej odesílal. Přes moje předešlé výzvy, kdy neměli ani můj mobil a ani nechtěli odstoupit od smlouvy, mi až spolu s mobilem sdělili že vyměnili displej. Firma se tu prezentuje , že opravy řeší v autorizovaných servisech, ale Huawei ČR o žádné opravě tohoto mobilu neví a navíc mi bylo sděleno, že závada GPS se neřeší výměnou displeje, ale antény nebo základní desky! Proč tedy výměna displeje? A jak ve skutečnosti vyřešili závadu GPS? Odpovědi se nedočkám, servis nekomunikuje. Začal jsem tedy hledat nějaké info o této firmě. Na
    https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-1205/navis-trade-s-r-o najdete spoustu negativních recenzí a nezájem ze strany firmy. Řešení přes http://ec.europa.eu/consumers/odr/ také neefektivní. Firma prostě nekomunikuje. V Černých ovcích na ČT také najdete pána z Olomouce, který se musel soudit a dokazovalo se, která z firem za reklamaci zodpovídá a musí mu nahradit škodu. https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/216452801080926/titulky

    Když to celé shrnu, i přes strašnou komunikaci s firmou mám opravený mobil. Odpověď mobilTElu na mé odstoupení i po třech měsících není, postup vyřešení závady nejasný, dosud mi neproplatili poštovné a ochranné sklo, nekomunikace s institucemi které řeší spory nulová. Jako zákazník bych nikdy tento obchod nedoporučil. Neprofesionalita a arogance je jediné s čím se setkáte při případném problému !!!

  • Zakoupila jsem telefon IPhone SE. Telefon měl být z české distribuce a jak je tedy možné,že nabíjecí adapter nebyl do českých zásuvek? A proč při nastavení nebyl na výběr jazyk,ale telefon už byl touto fází kdy se musí přihlašovat atd. prošlý?

    TENTO OBCHOD NENÍ DŮVĚRYHODNÝ!

    • Dobrý den,

      rádi bychom vám pomohli ve vyřešení vašeho problému. Bohužel podle jména, kterým se tady prezentujete jsme žádnou objednávku nenašly. Můžeme poprosit k nám napsat na email či zatelefonovat, problém vyřešíme. Děkujeme.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Hned po rozbalení jsem zjistila že mobil není v pořádku.Na první pohled bylo vidět že na horní straně po celé délce je kryt odlepený.Skleněná vrstva displeje ani pořádně nesedí.Dále jsem mobil nezkoumala a raději jsem ho ani nezapínala a poslala zpět.

    Je to neskutečná drzost poslat zboží v takovém stavu.Když jsem volala na podporu jak je možné že zboží přišlo v takovém stavu, bylo mi sděleno že to není možné a že leda mohlo dojít k záměně.

    Obchod v každém případě nikomu nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      rádi bychom vám pomohli ve vyřešení vašeho problému. Bohužel podle jména, kterým se tady prezentujete jsme žádnou objednávku nenašly. Můžeme poprosit k nám napsat na email či zatelefonovat, problém vyřešíme. Děkujeme.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Má osobní zkušenost je velmi dobra. Objednala jsem mobil pred Vanoci dorazil v pořadku. Po pul roce se mi začal objevovat flek na displeji a všichni strašili že to reklamaci neprojde tak jsme mobil odvezli přimo do Rychnova a do měsíce jsem mela mobil zpátky a opravený. Takže ja doporučuji

  • Žádné potvrzení objednávky, nebýt toho že Pošta posílá SMS o převzetí zásilky, ani nevím jí mobiltel už expedoval. Následně žádná odpověď na emaily s dotazem, proč mi nepřišla potvrzení o objednání. V balíku ŽÁDNÁ faktura!! Jelikož nemám žádnou ani v mailu a nakupoval jsem jako neregistrovaný zákazník, nemám teda žádnou fakturu pro případnou reklamaci (která by zajisté stejně neproběhla podle toho co tu čtu). Balík ale přišel, ok, tim ale nekončíme. Kupoval jsem dva mobily, hlavní podmínkou bylo NFC, kterým měly telefony podle popisu disponovat. Mobily jsem tedy vybalil, aktivoval, nalepil tvrzené sklo a vyhodil obaly. Pak chci zapnout NFC a použít ho a ouha - mobil ho nemá?? Po bádání na webu zjišťuji, že tento model má vlastně dva modely, jeden s NFC a druhý bez (mě samozřejmě zaslali oba bez NFC). Takže nemám fakturu abych mohl zboží vrátit, nemám krabičku, na mobilech nalepené sklo za 600,-.
    Nechápu jak tento obchod může Heureka označovat jako ověřený přes takovéhle hlody.

    • Dobrý den, vůbec nerozumíme. Žádný email na náš hlavní info zavináč mobiltel.cz nepřišel.

      Jestli jste to vy, vytvořil jste objednávku 5.1.2018.

      (#99xxx)
      Firma: ZDKHxxxx Krásná Hora xxx
      IČO: 0010xxxx, DIČ: CZ0010xxxx

      Faktura nebyla vystavována, pouze doklad do 10.000 Kč včetně DPH, můžeme doposlat, vytáhl jsem z něj vaše iniciály. Ozvěte se na číslo 603 969 257 nebo email.

      Email v objednávce zdxx.it@oxxxok.cz

      Mohl jste ho špatně vyplnit a nemuselo vám nic chodit :-)

      Ozvěte se, rádi vám pomůžeme. Hezký den Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

    • Dobrý den, dobře tak za ten doklad se omlouvám, ten tam byl, vzala si ho kolegyně. Objednávka z 5.1.2018 byla v pořádku přišlo co mělo (mail o potvrzení ovšem taky žádný nepřišel.) Já však mluvím o nedávné objednávce, vytvořené v první polovině tohoto měsíce. Nicméně jste mi neodpověděli na to, proč na webu uvádíte, že mnou objednaný mobil disponuje funkcí nfc, když ji ve výsledku nemá :)
      A na váš mail "info zavináč mobiltel.cz" jsem posílal 3 maily z adresy zadané v objednávce, viz screen v odkazu. http://imgworld.cz/s3/I9C2kxuu1x.jpg Byl bych tedy radši, kdybyste odpověděli na ty maily, než tady něco žehlit na heurece, abyste před lidmi vypadali jako slušný prodejce.

  • https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz

    Strašná komedie tento obchod :) Ještě k tomu lháři a zlodějové. Je super, že tu píše tolik lidí ohledně nespokojenosti. Každý povinně přečíst před nákupem ;)

  • Jestli zvažujete koupi levného telefonu: ZDE NENAKUPUJTE.

    Osobně jsem byl do obchodu na Vinohradech kde jsem si chtěl prohlédnout galaxy s8 a s8+
    S tím měl pan řízek co byl u kasy problém, protože telefon z krabičky nebyl ochotný vytáhnout. Každý má právo vědět co kupuje.
    Telefon je až podezřele levný tak se ho zeptám na jednoduchou ano/ne otázku, jestli to jsou padělky nebo repasovaný telefony, načež mi on řekne,
    'No ale kdyby byli, stejně bych vám to neříkal, ne? '.
    Z toho můžu usoudit že prodáváte repasy za nové telefony, anebo je pan řízek, co vám obchoduje u kasy neschopen komunikovat se zákazníky.
    Tak či tak NEPROFESIONÁLNÍ A PODEZŘELÉ, absolutně nedoporuřuju.

    s pozdravem tomu skinovi u pultu co každý komentář čte, panu řízku
    Adrian Hykel

    • Dobrý den,

      příběh, který popisujete se stal trošku jinak :-)

      Telefony jsou nové, zapečetěné, originálně zabalené.

      Omlouváme se, ale na blbou otázku, blbá odpověď. Kdybychom prodávali padělky, asi bychom nefungovali s eshopem od roku 2000.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Jsou to šmejdi, mně taky okradli. Telefon byl aktivovaný ještě než jsem ho koupil. Za rozmotání kabelu mi účtovali 400 kč, za zapnutí tel. 1500 kč (UŽ BYL AKTIVOVANÝ NEŽ JSEM HO KOUPIL) apod. Ještě se ten mobil sekal a nefungoval s hodinkama. Obyčejný šmejdi a amatéři hlavně. Jedině Alza, Mall apod - tyto osvědčené obchody. U těhle podvodníků už nikdy nekoupím a šířím to dál, už hodně lidí si rozmyslelo nákup ;) ČOI by jim měla tenhle "krámek" zavřít. A ještě je smutný, že heuréka je podporuje, prostě sranda. Nakonec mi řekli, že mi telefon vrátí ať si ho raději prodám jinde, no prostě úplná komedie, amatérismus apod... Jste fakt největší zoufalci co jsem kdy viděl. Ještě si píšou recenze sami.

    • Dobrý den, jak jsme vám jednou už psali:

      DaggaBoa:

      Dobrý den, opravdu nejste vymyšlený, opravdu existujete :-)

      Je nám líto, že máte takový náhled na celou záležitost, ale kdyby jste normálně jako chlap přiznal, že zboží je nějakým způsobem poškozené a používané, tak jsme si všichni ušetřili tyto debaty. Více není k tomu co psát, níže máte fotografii poškození.

      https://uloz.to/tam/_G40YX7zoVMix

      Rád bych Vám pomohl více, ale v tomto případě to nepůjde.



      TAK TO JEŠTĚ DOPLNÍME O VAŠE LŽIVÉ INFORMACE, ŽE TELEFON BYL AKTIVOVÁN PŘED NÁKUPEM:


      15.03.2018 11:59:24 xxx Objednávka automaticky nastavena jako zaplacená
      15.03.2018 11:59:24 xxx Změna stavu objednávky na Vyzvednuto Praha
      15.03.2018 10:31:52 xxxx Změna stavu objednávky na Připraveno k vyzvednutí Praha
      15.03.2018 10:31:49 xxx Vyskladnění imei 353793082513634 do objednávky
      15.03.2018 10:18:30 System Příjem objednávky
      iPhone SE

      Sériové číslo: 353793082513634

      Záruka na opravy a servis: Aktivní
      Váš produkt je krytý zárukou na odpovídající opravy a servis hardwaru v rámci Omezené záruky Apple.
      Předpokládané datum ukončení platnosti: 14. března 2019

      REKAPITULACE:

      15.03.2018 11:59:24 xxx Změna stavu objednávky na Vyzvednuto Praha
      Předpokládané datum ukončení platnosti: 14. března 2019 (TEDY AKTIVOVÁN 15.3.2018, rok má 365 dnů)

      Příště si opravdu vyberte pro jistotu jiný obchod a nešiřte tady pomluvy a lži!


      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Takhle jsme dopadli 25 let po revoluci. Že se tu nabízejí šmejdy a Heuréka to ještě podporuje.

  • Vidím, že zkušenost špatnou má více lidí, tak přidám i tu svoji. Koupila jsem telefon, s domněním, že je nový, fungoval jak má, vypadá tak, dokud jsem ho nedala do servisu s rozbitým displejem. Řekli mi, že má porušenou pečeť a vyfotili mi i otisk prstu na základní desce a firma se mi k tomu vyjádřila, že to není možné a že teď s tím nic už neudělají. Takže jsem jim poděkovala, že mi prodali telefon za 13tisic s 24 měsíční zárukou, která na něm ve skutečnosti nikdy nebyla.
    Obchod OPRAVDU NIKOMU VŮBEC NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den, dožadovala jste se odpovědi na neodpověditelné:

      Telefon (iPhone SE 64 GB Silver CZ distribuce, doklad: U133692017) jsem u Vás zakoupila 13.03.2017. Dne 11.05.2018 mi telefon bohužel spadl a na displeji se udělala pavučina. Telefon jsem v pondělí 14.05.2018 na opravu displeje do servisu I love servis v Olomouc City (nejedná se sice o autorizovaný servis, ale záruku mi byli schopni a ochotni prodloužit), konkrétně opravu prováděl pan Michal Kučera - hlavní technik, který na tuhle skutečnost přišel . Bohužel jsem však od nich dostala zprávu, že pečeť již byla porušená a na krycím plechu obvodu kamery je dokonce prý viditelný otisk, takže záruku prodloužit možné není a vlastně na tom telefonu záruka už ani není. Do této doby s telefonem nic nebylo, proto nebyla potřeba telefon rozebírat.


      REKAPITULACE:

      Měla jste mechanicky poškozený telefon a ten jste nechala rozebrat v neautorizovaném servisu.

      Omlouváme se, ale na tohle opravdu nejde reagovat.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Myslela jsem, ze se nebudu muset pridavat k nespokojenym zakaznikum, ale je to tak. Tento obchod SILNE NEDOPORUCUJI. Vse probehlo v poradku, dokud jsem nereklamovala nefunkcni telefon v zaruce. TELEFON REKLAMUJI JIZ OD PROSINCE a dodnes mi neopravili zavadu a tvrdi, ze zadnou nema. Po posledni reklamaci, kdy mi pani triskla s telefonem, ze si vymyslim, mi dosla trpelivost. NYNI NEZVEDAJI TELEFON I PRES TO, ze jsem zavadu PROKAZATELNE DOLOZILA VIDEEM. Dodnes mam z telefonu tezitko a musela jsem si koupit novy ORIGINAL! Takze jsem o 6700 Kc lehci a mam hovno! Takze pokud nechcete mit v budoucnu problemy, NEKUPUJTE ZDE NIC!

  • Silně nedoporučuji mobilTEL.cz pravost a čestnost tohoto obchodu objevíte jen když si zkusíte zavolat na dané číslo na stránkách a vezme vám to ubohý řidič kamionu kterýmu volají desítky lidí že se jim něco přihodilo stímto obchodem a on o tom vůbec nic neví protože jen zřejmě někdo zneužil jeho číslo.

    • Dobrý den a to myslíte na které číslo? hlavní 603 969 257 používáme 18 let.

  • Navíc ještě telefon byl aktivován 2 nebo 3 dny předtím, než jsem ho koupil, takže ho asi někdo zase vrátil a Vy přeprodáváte pod plnou cenou zase dál. Myslel jsem, že Vaše firma funguje tak, že něco koupíte levněji a pak prodáte za víc, ale ne, že budete vydělávat tímhle způsobem. No nic právník a ČOI to jistí. Jinak účtovat 400 kč za kabel, který jsem rozmotal a pak zase smotal a vložil i tu fólii, no ať posoudí potenciální "zákazníci".

  • mobiltel.cz: To opravdu nejsem :)

    Zajímavé je, že tam ta ťupka nebyla, když sem předával telefon já. Navíc to ani nebylo napsané v tom Vašem odstupném protokolu, takže nic proti, když to tam nebylo tak to tam asi nebylo, to že Vy si to "vymyslíte" a pak posíláte fotky po funusu - to je Váš problém. Takže ta fotka nemá moc smysl. To je jak kdybych si koupil nové auto, vše podepsal a pak se hádal, že bylo poškozené. Rád by jste pomohl, ale asi ne "rád" ;). Však se sami podívejte kolik je tady stejných stížností. Takže Vaše odpověď je opravdu lehce mimo. Jak to budete řešit, když v protokolu není ten ťukanec????

    No strhnout 2400 kč za nový telefon, ať si to lidé přečtou. Vy přijdete o zákazníky. Já ne a podstoupím patřičné kroky, abych ji v budoucnu bylo co nejméně.

    ZNOVU ŘÍKÁM, NIC ZDE PROSÍM NIKDO NENAKUPUJTE

  • DaggaBoa:

    Dobrý den, opravdu nejste vymyšlený, opravdu existujete :-)

    Je nám líto, že máte takový náhled na celou záležitost, ale kdyby jste normálně jako chlap přiznal, že zboží je nějakým způsobem poškozené a používané, tak jsme si všichni ušetřili tyto debaty. Více není k tomu co psát, níže máte fotografii poškození.

    https://uloz.to/tam/_G40YX7zoVMix

    Rád bych Vám pomohl více, ale v tomto případě to nepůjde.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • NÁKUP U mobilTEL.cz silně NEDOPORUČUJI !!!!

    Tohle není negativní "vymyšlená" recenze, abych bezdůvodně pošpinil obchod, ale situace, která se stala a teď budu bojovat, aby u těchto "zlodějů" nakoupilo co nejméně lidí.

    Dne 15.3.2018 jsem zakoupil MT značky Apple model konkrétně Iphone SE (32gb) - EU distribuce.

    Přítelkyně MT vyzkoušela, ale netrefil jsem se do vkusu, tak jsem telefon vrátil po pár hodinách od koupě. Telefon byl ve 100% stavu (ne v 99% ale ve 100% stavu!!).

    Prodavač mi na prodejně řekl, že mi musí strhnout poplatek za "aktivaci" telefonu - 1500 kč i když telefon byl aktivován 3 dny předtím, než jsem ho vůbec koupil!!! Pak 400 kč, že jsem rozmotal datový kabel (smotal jsem ho totožně jak byl předtím - absolutně totožně).

    Pak jsem ještě dostal stžení -800 kč za to, že telefon byl "poškrábaný. Telefon byl opravdu, tak jak jsem ho dostal, tak si to možná asi škrábnuli sami na firmě, aby vydělali 800 kč - a to si opravu srandu nedělám.

    Tady to je ještě od nich :

    Dobrý den,

    přijali jsme Váš požadavek na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní
    lhůtě pro koncového spotřebitele. Bohužel jsme zjistili, že zboží
    neodpovídá původnímu stavu při převzetí a spolu s uvedením do tohoto
    stavu je nutné nahradit tyto součásti:

    Rozbalený a používaný datový kabel - 400,-
    Aktivace mobilního zařízení Apple - 1200,-
    Škrábnutý rám telefonu (amortizace)- 800,-

    Opravdu si připlaťe a kupte si telefon od opravdových prodejců, ne od těchto amaterů, kteří se snaží takto vydělat. Jsem na cestě k právníkovi a budu to řešit i s policií. Nebudou dělat z lidí blbce. Kdybych telefon přinesl opravdu ve špatném stavu tak neřeknu, ale telefon byl takový jaký jsem ho dostal. Navíc ho ještě samozřejmě prodají v plné ceně a budou se tady snažit něco komentovat. Váš komentář mně fakt nezajímá, protože jsou to stejně jenom kecy.

    ZA MNĚ SILNĚ NEDOPORUČUJI A TUTO INFORMACI BUDU ŠÍŘIT CO NEJVÍCE TO PŮJDE!!!