Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • informace o stavu objednávky nedostatečné a doručeno až po týdnu

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a recenzi.

    22.11.-příjem objednávky
    23.11.-objednávka zaplacena-(pátek), o víkendu má e-shop zavřeno)
    28.11.-expedováno - (středa-pátý den od provedení platby)

    Těšíme se na Vaši další návštěvu a nákup. :-)

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod odeslal balíček ten den.
    • obchod po telefonické domluvě slíbil poslat balíček znovu jinou společností do dnes nevím jak jsou na tom.
    • odesílání společností dpd která nebila do dnešního dne schopna doručit balíček.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a recenzi.

    Bohužel pokud přepravce nedoručí balíček či jej ztratí, musíme jej reklamovat dle jejich reklamačního řádu. Je možné se vždy domluvit se zákazníkem na dalším řešení.
    Váš balíček se vrátil zpět na pobočku.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro podnikatele je záruční doba zboží 3 měsíce!!!

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, obchod se nakonec neuskutečnil z vaší strany stornem.

    Jinak na vysvětlenou pro nákup na IČO:

    5. Ustanovení tohoto článku podmínek se nevztahují na kupní smlouvu, kterou prodávající uzavírá s kupujícím, který kupní smlouvu uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti nebo v souvislosti s ní. V takovém případě je záruční doba 6 měsíců.

    Můžete si dále přikoupit záruku 12 nebo 18 měsíců. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Balík přišel velmi poškozený. Naštěstí zboží nebylo poškozeno.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a recenzi.

    Za cestu balíku u přepravce bohužel nemůžeme, hlavně že se tedy balík dostal se zbožím k Vám a vše bylo v pořádku, v příp. že balíček je poškozen, stačí odmítnout převzetí a budeme si řešit s poštou.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodání
    • po předání zaplacené zásilky přepravci je už další nezajímá..... viz. komunikace email: > Dobrý den,
    • > Česká pošta avizovala doručení k dnešnímu dni mezi 8 - 14
    • > hodinou. Doručovatel tady byl, zásilku nepřivezl.
    • > Obrátil jsem se na Č.P. a obdržel kontakt na depo, kde to nikdo
    • > nebere.
    • > Dokážete mi pomoci?
    • > Děkuji Odpověd: Dobrý den,
    • bohužel s tím nic neuděláme, musíte se dovolat na českou poštu aby Vám řekli co a jak. Děkuji Tedy moje zkušenost s obchodem, neplatit zásilku předem...…. Chtěl jsem předejít problémům se ztracenou zásilkou. Ostatně mají v textu potvrzovacího e-mailu >> V případě nesrovnalostí a dotazů nás kontaktujte na emailové
    • >> adrese [email protected]. No co už, možná by stačila vstřícnější komunikace... :-)

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že takto pohlížíte na vzniklou situaci.
    Několik faktů k Vaší objednávce:
    - 14.10.2018 22:50:04 Příjem objednávky z Heureky
    - 15.10.2018 09:50:39 Změna stavu objednávky na Expedováno
    - 17.10.2018 14:42:00 91 - Doručena 77072 - Depo Olomouc 72
    Zásilku můžeme u přepravce reklamovat až po určité době. Doručení zásilky do 2 pracovních dnů je naprosto v pořádku.
    Číslo zásilky jste měl k dispozici. Bohužel nedokážeme ovlivnit, jestli přepravce doručí zásilku hned druhý den nebo o den později.
    S pozdravem Tomáš Novák za MobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • naúčtováno neprofesionální nalepení ochranného skla, které jsem si i s telefonem objednala

    překvapilo mě i mé kolegy v práci, že si někdo vůbec dovolil něco tak zfušovaného poslat. O mobil jsem moc stála. Ale takhle jsem to nemohla nechat. Neuspokojilo mě ani to, že mi bylo nabídnuto zdarma nové sklo. Aplikace ochranného skla mě stála 390,- Kč. Už to mi přišlo jako ztráta. Zklamaná jsem vrátila zpět. Očekávám vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodává použité telefony

    Koupený nový telefon jsem hned druhý den jel vrátit, po zapnutí telefonu jsem zjistil, že zas tak nový nebyl a že byl použitý a plně nastavený a chtělo to po mě i pin.
    Vrácení bylo celkem v pohodě.
    Už nikdy nebudu kupovat telefon bez české distribuce.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a recenzi. Problém jsme vyřešili obratem a zboží vracíme dodavateli.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednána: SIM karta TWIST 1,5., ale dodána byla SIM KARTA PŘDPLACENÝ INTERNET. Zklamali mě. Honza

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a recenzi. Pokud nebylo dodáno zboží dle objednávky, je třeba zaslat zpět a příp. nás kontaktovat, aby jsme zjistili chybu a příp. sjednali nápravu.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • telefon pripraven druhy den
    • sedy dovoz Polsko
    • platba jen cash

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a recenzi. Těšíme se na Vaši další návštěvu a nákup. :-)

    Prodáváme distribuci CZ a EU.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Milé jednání
    • Rychlé odpovědi na všechny mé dotazy
    • Zboží dorazilo opravdu rychle
    • Balení zboží

    Jednání s obchodem a veškeré dotazy mi byly odpovězeny velmi rychle a profesionálně.Zboží bylo dodáno taky velmi rychle.bohužel balení tak křehkého zboží jako je mobilní telefon bylo nedostatečné. Telefon přišel v originál krabici, krerá byla balena v krabici která byla 3* větší než originální obal tzn telefon v krabici slušně hrkal!!! Mimo úzkého pruhu bublinkové folie cca 15*10cm která tam byla vložena, nebyl telefon vůbec nijak v obalu zajištěn.Kdyby na poště někde balík nešťastně spadl měla jsem o zábavu postaráno a přišla bych o peníze.4000kč opravdu pro mne není málo.A očekávám že zboží příjde v pořádku.Zboží přišlo naštěstí v celku ale s takovýmto zabalením to byla spíše loterie.Očekávala bych alespoň vystlání např.Novinovým papírem nebo starými letáky, aby telefon v krabici necestoval...Myslím že to nic nestojí.Proto obchod nedoporučuji, jelikož jednání na jedničku s hvězdičkou ale přeci mi jde spíše o produkt a v jakém stavu příjde ....Možná jsem byla ojedinělý případ a možná takovéto balení dojde poštou v pořádku.Bohužel jsem nakupovala i u jiných e-shopů a balení zboží proti poškození přepravou bylo vždy na jiné úrovni.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a recenzi. Těšíme se na Vaši další návštěvu a nákup. :-)

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zakoupil jsem telefon IPhone SE. Telefon měl být z distribuce EU ovšem nabíjecí adapter nebyl do CZ zásuvek. Toto nebylo v popisu nikde zmíněno.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a recenzi. Distribuce EU (všechny státy nemají nabíjecí hlavu jako v CZ), na expedici pak měla být přibalena správná hlava, pokud jste ji již neobdržel tak se ozvěte.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejdřív mi objednávku zrušili, i když mi byla přislíbena pouze změna v objednávce
    • při vyzvednutí neochota prodávajících, jeden mě odmítl obsoužit, druhý se ihned po zaplacení věnoval jinému zákazníkovi

    Hned druhý den po vyzvednutí zboží mi bylo sděleno, že telefon je finský a při případné reklamaci mi je obyčejná česká účtenka z pokladny k ničemu. Chyběl český návod pro zprovoznění telefonu. Ušetřených 180 Kč oproti značkovým prodejnám za tento nákup opravdu nestálo.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    první objednávka byla stornována, neboť byla Vámi zvolena platba kartou on-line a tato platba neproběhla. Druhá objednávka byla vyzvednuta osobně na pobočce v Praze, účtenka slouží zároveň jako záruční list (je uvedeno na účtence), tento doklad k reklamaci stačí, příp. se v systému dá pořídit kopie.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • tady Petr Koštal..... zničeho nic mi napsali buzerante cernej a zrušili obchod a nedali penize

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka , ke které píšete - 105776 na jméno " krysacek kapl" byla stornována. Nedošlo k žádné platbě od Vás.

    Prosíme tedy o zdržení se takových nevkusných komentářů.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neřeší reklamace, zamítnou od stolu
    • Když už mají peníze, nekomunikují
    • Šedý dovoz, žádný značkový servis v Čechách na záruku takový mobil neopravi
    • Nikdy více, pro mě zkušenost za 3800 Kč.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    vaši reklamaci mobilního telefonu zamítl autorizovaný servis Huawei v Německu, viz přiložená fotografie.

    https://uloz.to/!A8Mx7bRuMffQ/96458-11597173-2-jpg

    Mrzí nás váš náhled na věc, ale na takto poškozené přistroje výrobce neposkytuje garanci záruky.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi bylo pripraveno
    • Neskutecne prutahy pri vraceni penez pri odstoupeni od smlouvy

    Obchod obchazi placeni DPH, tudiz ne vzdy odpovida objednavka dodane fakture.

    Bohuzel z osobnich duvodu jsem byl nucen zbozi vratit. Vraceno osobne na prodejne pred 2,5tydny zatim ovsem nemam penize, i kdyz musim uznat, ze uz dobropis poslali.
    Uvidime, jestli penize prijdou tento tyden. Kazdopadne uvazuji o podani na COI z duvodu nedodrzeni zakonneho terminu (14dni) pro vraceni penez.
    ---------------------------------------------------------
    3. 9. 2018 doplnění recenze:
    6.8 vraceni zbozi
    az 28.8. vystaveni dobropisu (datum je i na dobropisu)
    28.8. potvrzeni a poslani cisla uctu
    3.9. vraceni penez.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    po vrácení telefonu byl vystaven dobropis a čekali jsme na Vaše schválení a sdělení čísla účtu, toto jste nám zaslal emailem dne 28.8.2018, tudíž až nyní můžou být peníze převedeny.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Byl jsem oklamán a bylo mi dodáno zboří jiné specifikace.

    Velký pozor na tento eshop,nedoporučuji.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ale váš náhled je zcela zbytečný. Omluvili jsem se, nabídli řešení, vy jste nechtěl dojít na poštu, respektive jsme vám mohli objednat v rámci bezplatného servisu dopravce zpět.

    Nakonec jste souhlasil s ponecháním zboží. Jsme taky jenom lidi, kteří dělají chyby.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz







    Dobry den,pri predstave opetovneho chozeni na postu,baleni,odesilani a cekani na to co mi vubec dorazi(muze asi dojit znovu pri expedici.k chybe) jsem rezignovane prijal i sigle sim,i kdyz mi vubec nevyhovuje.
    Jen jsem vas chtel o tomto informovat,zaroven mi to skutecne pripada nekorektni,myslel jsem,ze tyto praktiky z eshopu vymizely uz pred lety.
    Jak se zda,tak ne vsude.

    Petr xxx

    Dne 15. 8. 2018 8:50 napsal uživatel "xxxx" <infoxxxmobiltel.cz>:
    Dobrý den,

    pokud došlo k chybě na expedici, za což se omlouváme, zašlete telefon
    zpět a vyměníme, jen dejte vědět, zda budete chtít vyměnit, aby jsme pro
    Vás správný kus rezervovali.

    ---




    S pozdravem a přáním hezkého dne internetový obchod mobilTEL.cz,
    Marcela xxx


    Dne 2018-08-14 19:24, PETR xxx napsal:

    > Dobrý den,
    > objednal jsem si u vás dvousimkový Huawei Mate pro 10 a dorazil mi
    > single sim.
    > Asi je to s vámi zbytečné řešit,je to pravděpodobně pevná
    > součast vaší firemní kultury.
    > Doufám,že ošálíte co nejméně zákazníků.
    > PETR xxx

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny
    • Nekompletnost zásilky

    Mobil dorazil, kryt ne a tvrzené sklo mi dodali špatné

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a recenzi. Těšíme se na Vaši další návštěvu a nákup. :-)

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obal je poměrně kvalitní
    • Sklo přišlo rozbité

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den, od naší firmy jste si objednala pouze mobilní telefon, žádné příslušenství, třeba jenom jste si spletla eshop :-)

    Hezký den Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zbozi doruceno nefunkcni cekame na vyrizeni reklamace.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vadné zboží, které nevyrábíme :-)

    Každopádně v rámci reklamačního řízení jsme přístroj vyměnili za nový, doufáme bezchybný.

    Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena
    • rychlé dodání
    • nejasný popis zboží

    V obchodě jsem objednala telefon a pouzdro, obchod jsem vybrala kvůli dobré ceně a hlavně možnosti nakoupit přes heuréku, která garantuje určitou kvalitu obchodu a za průběh obchodu ručí. V popisu telefonu bylo uvedeno, že se jedná o "distribuci EU". Zboží bylo doručeno rychle. V balíčku byly jako dárek přibaleny tři měsíce prošlé bonbóny - opravdu by bylo lepší, nedávat tam nic. Po rozbalení telefonu jsem zjistila, že v balení je pouze americká patice do zásuvky. V obchodě mi na dotaz odpověděli, že je to v pořádku, že i v evropské distribuci může být pouze tato patice. Přiznám se, že jsem tuto informaci neověřovala, ale přijde mi to spíše nepravděpodobné a pokud je to možné, pak bych očekávala, že tato podstatná informace bude uvedena v popisu zboží. Obchod situaci vyřešil tím, že mi zdarma poslal novou patici do zásuvky (nejednalo se o originální patici k zakoupenému telefonu) a tak jsem si telefon ponechala.

    Reakce obchodu mobilTEL.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a recenzi. Kolegyně při expedici si bohužel nevšimli, že Vámi vybraný iPhone SE je z britské distribuce, kde je jiná zásuvka. Vyřešili jsme doposláním, o kterém jste psala. Popřípadě si nechte hlavu k nabíječce pro případnou cestu do této země, ušetříte nějakou tu libru :-) Hezký den.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz