Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Karla Švajdová: Dobrý den, napište nám do emailu číslo objednávky, přes vaše jméno žádnou takovou objednávku neregistrujeme. Iphone 7 jsou všechny nové.

  • Nedoporučuj tuto stranku ,totalni čuraci !!!!! Davaji použite telefony a po tydnu nejedou po zaslani na reklamaci napišou že neuznavaji reklamaci !!!!!

  • Dobrý den, zakoupila jsem si apple iPhone 7 a připadá mi JIŽ POUŽITÝ. Baterie nevydrží ani jeden den, aplika se sekají atd. Kamarádka s přítelem si zakoupili 6s a řeší ten samý problém. Určitě nedoporučuji tento odchod.

  • Musím se přidat k negativním příspěvkům. Minulý týden jsem zakoupil Iphone s6. Bohužel nešel zapnout. Dostal jsem okamžitě nový telefon, který opět také nešel zapnout. Následující den jsem šel do prodejny a považoval vrácení peněz. Od prodejce jsem dostal arogantní odpověď, že nemám na peníze nárok. Pod pohrůžkou přivolání PČR, jsem peníze dostal zpět. Tomuto obchodu bych se doporučoval vyhnout obloukem

  • DEJTE SI POZOR!!!
    V případě že se vám mobil poškodí, reklamace je neuznána a žádné potvrzení od výrobce o zamítnutí reklamace nedostanete! Pouze jejich papír s razítkem MobilTelu.
    Podávám stížnost na ČOI!!!!!

  • http://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz

  • Dobry den, mam zakoupeny telefon u MobilTel a jsem velmi nespokojen zákazník. První podaná reklamace: "telefon byl opraven". Ihned po převzetí tel. následující den byla podaná II reklamace za neopraven telefon a znovu jsme dostali odpověď:" přistroj opraven". Pak byla podaná III reklamace, ihned po převzetí telefonu následující den + natočen video že telefon nefunguje a po měsíci napsaly že:" Ve vašem přístroji byla nalezena oxidace, tím pádem se na váš MT již nevztahuje záruka.
    Není to trosku divný? Když jsem se ptala kterém servisu dávají na opravu, tak jsou nechtěli prozradit. To je taky divný.

    Podle mne manipulovali s telefonem aby po třetí reklamaci nemohla dostat výměnu.
    Dnes jsem přečetla stížnosti jejich zákazníku a řekla bych že v tom je určíte nějaký háček.
    Já jsem udělala chybu ze jsem si nepřečetla recenze před koupi telefonu u MobilTel-u.


    V nejbližší době podám na ČOI stížnost na tuto firmu. A budu zadat od ni aby ji prověřili.

  • : Dobrý den, můžeme tedy poprosit číslo vaší objednávky? Nerozumíme, jak jste na to přišla.

  • Telefon jsem samozřejmě nezakoupila, když byl aktivovaný před rokem. Chci pouze varovat ostatní zákazníky.

  • Dobrýden,
    pošlete nám prosím IMEI telefonu.

  • Tento obchod prodává telefony, které vydává za nové, přestože byly aktivované například již před rokem (tím pádem kratší záruka u výrobce - v autorizovaném servisu).

  • Miloš Pour:
    Dobrý den,
    mobilní telefon je nový, nepoužitý, originál zabalený.
    Mobilní telefon obsahuje české menu. Záruka je klasicky
    24 měsíců.

    S pozdravem a přáním hezkého dne internetový obchod mobilTEL.cz

  • Dobrý den.Chtel jsem se zeptat na zboží, které chci u Vás objednat? Jedna se o telefon Samsung Edge S7 za cenu 14900 a pro info se jedná o nový výrobek se zárukou a Českým zarucnim listem a Českým manuálem v telefonu? Děkuji za odpověď.

  • Nakupoval jsem v obchodě loni, objednávka vyřízena po 2 dnech, zboží další den u mě. Bohužel jsem tento měsíc reklamoval, ale reklamace byla vyřízena po 6 pracovních dnech výměnou (zřejmě vadné) součástky a doplněním vodotěsné krytky. Můj problém je poněkud komplikovanější a na různých fórech píše spíše o softwarové vadě, každopádně problém se vždy projevil teprve týden až měsíc po resetu do továrního nastavení. Do té doby vše fungovalo, což ukazuje spíše na ten software. Každopádně, co mě potěšilo kromě rychlosti reklamace - pánové si zřejmě všimli, že mi chybí přední folie a tak mi ji dodali znovu a navíc už se mi při každém startu nezobrazuje logo polského operátora, ani tam nemam polské aplikace. ;) Takže za mě zatím OK a díky.

  • Neschopnost je to co představuje tento obchod... při stížnosti si ani neumí přečíst celý email a odpovídají naučenými frázemi.

  • Luciik: Dobrý den, infolinka 603 969 257 (pondělí - pátek 8,30 - 17,00) je vám plně k dispozici, na emaily odpovídáme v pracovní dny zpravidla do 24 hodin, v této chvíli ani jeden nezodpovězený a webové stránky také fungují:

    https://www.mobiltel.cz/reklamace/

  • NESPOKOJENOST!!! když si zboží kupuji tak komunikují, ale když chci zboží reklamovat tak nereagují na maily proste na nic...

  • Přidávám se k negativním hodnocením,telefon se mi vybíjí rychlostí blesku (samozřejmě závada neshledána) a když přišel telefon po reklamaci zpět domů a rozbalil jsem ho a zz hrůzou zjistil že mi ho ty ..... poškrábaly,tak jsem zvědavý jak se k tomu mobiltel postaví.zatím souhlasím s většinou že tento obchod bych nedoporučil ani svímu nepříteli.

  • Rozhodně nedoporučuji tento obchod!
    Zboží je z polské distribuce a jsou problémy s reklamacemi (viz. Černé ovce).
    Vyřešení reklamace trvalo 1/2 roku. Musel jsem na druhý mobil natočit, jak se to chová, teprve potom (na 4. pokus) mi reklamaci uznali.
    Navíc v Rychnově na prodejně je ten nejpříšernější arogantní prodavač, který vyhazuje nespokojené zákazníky i násilím.
    Naprosto nechápu, jak mohou stále fungovat.

  • já už bych u této firmy nekoupil nic!!! zasílají sice značky, které si objednáte, ale pak zjistíte, že jde o nějaké plagiáty! nesedí pouzdra a nakonec když vedle položíte originál telefon, tak ten váš je jiný! neposílají vlastně ani to co mají vystavený...a při reklamaci po vás chtějí ještě peníze, aby uvedli mobil do ,,perfektního,, stavu!!! nebát Heureky, nebaví se s vámi.....je to hnus, zkouší zákazníky, zda příjdou na chybu...prostě zloději....