Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jiří L.: Prosím MobilTel, aby si tu nepsal fiktivní komentáře..

  • Já osobně jsem naprosto spokojený. Objednal, jsem si nejdříve Sony Z5 compact, co mě na tom příjemně překvapilo, je to, že jsem dostal sluchátka, všude jinde jsem se dočítal, že k tomuto telefonu, nejsou součástí balení. Telefon mi došel cca za 3 dny a naprosto v pořádku..
    Asi o 4 měsíce později, jsem si objednal Apple Iphone SE s CZ distribucí. Překvapila mě cena, na jiných "Eshopech" byl podstatně dražší s CZ distribucí.Telefon mi opět přišel za pár dní a naprosto v pořádku..
    Takže já jsem velice spokojený..

  • MobilTel nedoporučuji.
    Zboží je polské distribuce, což zjistíte až doma.
    Dále reklamace evidentně nemají rádi.

    Mobil má prasklá záda (Gorilla glass), kdy tento typ praskliny je dle různých webů a studií z tepla (typicky bez pavučiny).

    Čekal jsem výměnu nebo peníze, ale místo toho mi přišel mobil neopravený zpět s tím, že prý někde na dotykové straně telefonu je poškození, které brání naplnění záruky.

    Můžete mi prosím vysvětlit, jak souvisí prasklá záda s nějakou závadou na dotykové straně mobilu, která tam mimochodem ani není???

    Tohle fakt neberu.
    Budu řešit přes DTest, ČOI a klidně i soudně.

    Již jsem velmi podobný případ vyhrál nad jiným eshopem, tak nevím, proč bych nepochodil proti MobilTelu..

    Eshop nemá smysl hodnotit kladně dokud si tam člověk nezažije reklamaci, tam se pak teprve ukazuje pravá stránka obchodu.

    Zde NENAKUPUJTE!!!

  • MOBIL TEL už nikdy. Měsíc ležel můj telefon v servisu, poté, když mi ho vrátili, tak byl ve stejném stavu, jak jsem ho odeslala, ale závěr byl takový, že prý je vše ok. Poslala jsem tel. znovu do servisu, ale tentokrát bylo vyjádření takové, že je tel. zoxidovaný. Kde zoxidoval??? V servisu??? Chabé výmluvy!!!!

  • Musím se přidat k negativům na tuto firmu koupě sice proběhla v pořádku ale po třičtvrtě roce jsme museli reklamovat a naprostá katastrofa. Nejenže mají v protokolu malým písmem napsaný že souhlasíte s dvouměsíční lhůtou na vyřízení reklamace což jsem jim nepotvrdila. Ale oni jsou schopny 15.11. 2016 mi odeslat email že moje reklamace byla vyřízená že mám očekávat doručení telefonu a do dnešního dne nemam nic komunikace od firmy mizerná pořád zjištují co je za problém. Já problém našla lžou a mlží nic víc.

  • je telefon repasovany? jestli ne, v jakem roce byl vyroben? Iphone 5

  • POZOR NA MOBILTEL!!!!!!! OBYČEJNÁ REKLAMACE TRVÁ 3měsíce! Lžou jak do telefonu, tak do očí! Pouze hloupé výmluvy! Nyní podáváme trestní oznámení! Rychlost objednávky v pořádku, telefon nešel zapnout (to se stát může) ale to co následovalo byla nehoráznost! Doporučuji využít jiného obchodu, nebo zůstat v riziku!

  • mobiltel.cz:
    IMEI mého telefonu: 359937063248330

  • havrla:
    Omlouvam se, je tam preklep, nakup v roce 2015 tzn 26.5.2015.

  • mobiltel.cz

    Nuze at ctenari posoudi sami.

    ad1)
    Cerne a modre na bilom:
    Zbozi predano dne 28.6.2016.
    Vyzva emailem k prevzeti z reklamace 7.9.2016.

    No nevim, nekdo neumi pocitat. Mozna ani ja ne.


    ad2)
    Jedna se o reklamaci jiz cislo 4, tzn odstupitelna od kupni smlouvy.

    26.5.2016 - nakup

    10.3.2016 fyzicky - RK201610776 DO REKLAMACE - reklamace problemy s GPS - reklamace cislo 1.

    14.4.2016 fyzicky - RK201611152 Z reklamace do reklamace - vyzkouseno, nefungovalo, nesouhlas a z5 do reklamace. Zavada pretrvana. - reklamace cislo 2.

    11.5.2016 fyzicky - RK201611152 - z reklamace - vymena zakladni desky , prevzato

    24.5.2016 fyzicky - RK201611587 - do reklamace , stejne potize s GPS, ukazano technikovi na miste zapsano do protokolu. - reklamace cislo 3.

    22.6.2016 fyzicky - RK201611859 - z reklamace vyjadreni k RK201611587 ze nevznika pravni narok na vraceni penez pri treti reklamaci, telefon prevzat

    23. 6. 2016 emaiem - RK201611859 - info o tom, ze nevznika narok na vaceni peneze

    28.6.2016 emailem - RK 201611972 - do reklamace, nejde zapnout, pozadavek na odstup od kupni smlouvy. reklamace cislo 4.

    2.7 2016 emailem - RK201611972 - nesmyslna alibisticka vyzva na souhlas se zaslanim do autorizovaneho servisu

    12.7.2016 fyzicky - RK201612117 - pozadavek na souhlas s zaslanim do autorizovaneho servisu, telefon nejde zapnout, do protoku dopsano predano dne 28.6.2016

    1. 8. 2016 emailem - RK201612117 - info ze se stale opravuje

    10. 8. 2016 emailem - RK201612117 - Vaše reklamace se prodlouží z důvodu prodlevy servisu

    19.8.2016 fyzicky - RK201612562 - mobil nebyl fyzicky na prodejne, pozadvek na vracnei penez
    7. 9. 2016 emailem - RK201612562 - nevzniká právní nárok na odstoupení od kupní smlouvy, odpoved nesouhlas

    7. 9. 2016 emaiem - RK201612117 - informace ze je telefon praven na prodejne

    8. 9. 2016 emailem - RK201612117 - pry jsem souhlasil z 60 dni na reklamaci , nesouhlas 60 malim pismem mozna, ale 28.6.2016 - 7. 9. 2016 je vice jak 60 dni


    Vse cerne modne na bilom, ci v digitalni podobe.


    Na zaklade vyse uvedeno, si jiste ctenar udela zaver sam o slusnem chovani podnikajiciho subjektu k zakaznikovi.


    Mate k tomu jeste neco za lzi a nesmysli pane Novak ? Ci naopak se chcete konstruktivne bavit o odstoupeni od kupni smlouvy ?


    Havrla.


  • Honza: Dobrý den, mrzí nás Váš pohled na Vaši reklamaci. Mohl byste mi poskytnout IMEI Vašeho telefonu? Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • havrla: Dobrý den pane Havrla,

    nárok na odstoupení od kupní smlouvy nebyl naplněn.
    Reklamace trvala 57, nikoliv 68 dní.
    Byla Vám vyměněna základní deska, takže jste dostal nový MT.
    Komunikace probíhala prostřednictvím emailu, takže je vše řádně zdokumentované.
    Jelikož Vaše chování na pobočce nebylo úměrné slušnému chování, kolega se zachoval adekvátním způsobem.

    S pozdravem Tomáš Novák za MobilTEL.cz

  • Je to banda gaunerů. Absolvoval jsem u nich stejnou situaci s telefonem Samsung.
    Závěr. Žádný servis nemají, zboží, které není určené pro český trh nakupují bez možnosti reklamovat výrobek u výrobce (proč by jinak preferovali konflikty se zákazníky).
    Žádné reklamace neuznávají, pouze vrací s označením že závada se neprokázala, přestože jsem telefon třikrát přinesl na prodejnu se závadou a je to uvedeno i v opravence.
    Jednoznačně porušují zákony, protože neumožňují zákazníkům domáhat se zákonných práv při reklamaci zakoupených telefonů. Něco od nich kupovat je naprostý hazard.
    VARUJI VŠECHNY ! ! ! ! ! !

  • mobiltel.cz:
    Hezky den, divim se, ze s drzosti jeste pisete.

    Vcera jsem byl osobne na Vasi pobocce v Praze, kde jsem pozadoval to na co mam pravo, odstoupit po treti a ctvrte reklamci a po 68 dnech telefonu v reklamaci od smlouvy..

    Pan za prepazkou vesele ignoroval muj pozadavek na odstoupeni od kupni smlouvy, ignorujice jasne dane a napsane lhuty aniz by si to prepocital a pocty reklamaci s tim, at si sezenu znalce a dolozim mu znalecky posudek.

    Dale, abych mu tam nestinil ve vyhledu do ulice, zavolal si mestskou policii, ti po te co jsem jim ukazal reklamcni protokoly, rekli, ze nic nemohou, normalne ze by ho odtahli za fligr, ale ze na to pravomoc nemaji, at si jdu stezovat na COI.

    Na muj pozadavek domluveni schuzky s jednatelem firmy, abychom spor vyresili, rekl, ze mi kontakt na jednatele/majitele neda, a schuzku mi nesmluvi.

    Nechapu jak tady muzete lidem v diskuzi lhat o tom, ze jim telefon opravi servisni stredisko vyrobce v CR, kdyz na me v servisu LG koukali jak na zjeveni, s tim jestli bych byl ochoten jim rici, kde jsem telefon sehnal. Jsem se skoro bal, ze za chvili prijdou policajti ze jsem ho ukradl.

    Jakou mate vubec drzost psat ze v ramci Vasi vnitrni reklamace posilate telefon do autorizovaneho servisu, kdyz tam vubec nedorazi overoval jsem si pak po vyse zminene neprijemne zkusenosti v LG CR. Jo mozna tak ze jste ho poslali do servisu zeme puvodu nebo je proste nespravujete a lepite na ne reklamce se neuznava ? To vysvetluje vlastne veskere problemy s reklamacemi.

    Resil jsem s Heurekou tu vasi overenost atd... shodli jsme se na tom, ze bude treba predelat hodnoceni a zapocitat do nej i negativni reakce na diskuzi, nebot to je prukaznejsi ukazatel kvality a spokojenosti zakazniku. Tak jsem na to zvedavej.

    355403065694934

    Pockam par dni, lidi mi zacinaji psat, pak uvidime.

    Havrla

  • Martin: Dobrý den, mrzí nás Váš pohled na Vaši reklamaci.
    Stačí nás kontaktovat na naší infolince nebo emailové adrese, abychom mohli situaci řešit. Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Tomas : Dobrý den, mrzí nás Váš pohled na Vaši reklamaci. Mohl byste mi poskytnout IMEI Vašeho telefonu? Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Tomáš: Dobrý den, mrzí nás Váš pohled na Vaši reklamaci. Mohl byste mi poskytnout IMEI Vašeho telefonu? Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • havrla: Dobrý den, mrzí nás Váš pohled na Vaši reklamaci. Mohl byste mi poskytnout IMEI Vašeho telefonu? Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Dobrý den,

    i já mám špatnou zkušenost s reklamací.

    Osobně jsem odevzdával na reklamaci iPhone 5 a při převzetí jsem byl vyžádán abych telefon vyndal s ochranného krytu.

    Reklamace byla vyřízena celkem rychle ale telefon byl vrácen s četným poškrábáním a poškozením hliníkového těla iPhonu.
    Bohužel telefon vyzvedávala přítelkyně a poškození si nevšimla.

    S pozdravem Martin Luks

  • Dobry den,

    Take mam bohuzel spatnou zkusenost s rekmaci meho mobilniho telefonu. Nema smysl se rozepisovat, protoze si staci precist par prispevku od ostatnich zakazniku..

    Nasel jsem telefon na jednoho z podvodniku, kteri tento pochybny byznys provozuji a ocividne okradaji slusne zakazniky.

    Staci zavolat, rici cislo reklamace a veci se snad zacnou hybat i vam.

    tel: +420603413397


    S pozdravem,
    Jan Novak.