Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Lukáš Kolanda: : Zkuste to sám poslat do servisu, zamítnou vám to na mechanické poškození stejně jako my. Nemáme k tomu co více psát, budeme se akorát opakovat.

  • mobiltel.cz: Už žádná reakce?

  • Obchod NEDOPORUČUJI!

    Před nějakou dobou jsem zakoupil u mobilTEL.cz mobilní telefon, se kterým jsem byl velice spokojen. Po určité době užívání se mi objevily žluté fleky po okrajích displeje. Rozhodl jsem se telefon reklamovat a pro jistotu jsem si ještě přečetl diskuze k obchodu. Byl jsem udiven množstvím negativních příspěvků a tak jsem se obával nejhoršího. Účtenku jsem si raději okopíroval a mobilní telefon vyfotografoval ze všech stran (pro případ nepatřičného zásahu). Mobil byl přijat k reklamaci a následně po pár dnech vrácen s odůvodněním, že byl mobil už před reklamací ohnutý, a proto ty fleky na displeji. Odůvodnění reklamace jsem přijal, protože tomu tak s největší pravděpodobností mohlo být - přece jenom jsem si na něj občas sedl, když jsem ho měl v zadní kapse. Do této chvíle bylo vše v pořádku, až k samotnému spuštění. Displej začal poblikávat a žluté fleky se objevily na větší ploše displeje. Proto jsem si zkontroloval i vzhled mobilu a byl podstatně více ohnutý s jasně viditelnou deformací bočního krytu u zapínacího tlačítka (ve srovnání s pořízenými fotografiemi před reklamací). Očividně tomu někdo pomohl, aby nebyla reklamace uznána. Neuznanou reklamaci bych bez jakýchkoliv řečí respektoval v případě, že mi bude vrácen mobil ve stavu jaký jsem ho předával. Z těchto důvodů obchod NEDOPORUČUJI!

  • mobiltel.cz: Sám se si na závadu rozhodně neodpověďěl, doposud nevím, co vlastně s telefonem doopravdy je. Jediné vysvětlení, které sem od vás dostal bylo takové, že vada souvisí s mechanickým poškozením. Touto větou byla myšlena MALÁ promáčklinka, která vznikla před rokem a pul, jak sem již říkal a tudíž je logicky nemožné, aby souvisela s vadou, která se objevila teprve nedávno. No nedáte mi za pravdu?

  • Lukáš Kolanda: Dobrý den, nezlobte se, ale odpověděl jste si sám:

    Abych vás uvedl do obrazu, tak jde o malou promáčklinku, která vznikla první měsíc po zakoupení telefonu, když mi spadl na podlahu.

    Mohli bychom rozporovat ještě slovo: malou...

    Zkuste kontaktovat a zaslat zboží do www.britex.cz, třeba budete v reklamaci svého poškozeného iphonu úspěšnejší.

    Ona ta vada bohužel nemusí ani tak souviset s poškozením, ale v drtivé většině se servis postaví zákazníkovi zády.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Zdravím všechny potenciální či stávající a většinou nespokojené zákazníky. U tohoto internetového obchodu jsem přibližně před rokem a půl zakoupil MT Apple iPhone SE 16 GB CZ. Před měsícem mi přestal fungovat dotyk a začaly se objevovat barevné čáry na displeji. Po zaslání na reklamaci a 22 dnech mi přišel mobil zpět s tím, že reklamaci neuznali. Žádný důvod neuznání reklamace, nic, tak sem samožřejmě ihned volal. Po pul hodině marného snažení se dovolat mi to nakonec zvedla paní, která asi neměla zrovna moc dobré nálady na rozdávání. Jako důvod mi uvedla, že nefunkční displej telefonu souvisí s mechanickym poškozením v pravé horní části telefonu. Abych vás uvedl do obrazu, tak jde o malou promáčklinku, která vznikla první měsíc po zakoupení telefonu, když mi spadl na podlahu. Než jako duvod pro neuznání reklamace mi to spíše přijde jako výsměch, jelikož i laikovi,jako sem já, dojde, že nějaká promáčklinka na konstrukci telefonu vzniklá před rokem a pul nemá žádný vliv na vadu vzniklou před měsícem. Ale nezbývá mi nic jiného než zaplatit opravu za 2,500 kč a doufat, že se již jiné problémy neobjeví. !!!ROZHODNĚ NENAKUPOVAT!!!

  • Dobrý den, u toho obchodu mi byl zakoupen mobilní telefon Apple iPhone 6 32gb černé barvy za 9,570 Kč bohužel mi přišel telefon zlaté barvy, e-mail o tom že objednávka byla změněna přišel ale už mi bylo divné že není něco v pořádku. Telefon přišel s neoriginalním EU adapterem protože uvnitř krabičky byl jiný ( americký myslim, nejsem si jistý tím jak se tomu říká ), telefon přišel v originální krabičce a nerozbalený, tak jsem doufal v to že bude originální a nepoužitý, po rozbalení telefonu vše vypadalo v pořádku, balení je ..asi.. originální jenže ve chvíli kdy jsem telefon položil na stůl tak jsem slyšel ,,mlácení” nějaké součástky uvnitř telefonu, to mi přišlo nenormální u originálního telefon, proto jsem se zeptal známého co opravuje Apple telefony a bylo mi řečeno že to se mu nikdy u opravdu originálního telefonu od Applu nestalo, že toto se prý stává většinou u repasovaných telefonu, tudíž NEDOPORUČUJI si kupovat telefony od značky Apple v tomto e-shopu.

  • Musím říct, že po přečtení diskuze k E-Shopu na heuréce jsem měl pochybnosti o seriozitě E-Shopu ale i přesto jsem zde nakoupil (hlavně kvůli skvělé ceně). Musím říct, že jsem opravdu nad míru spokojen jak s rychlostí dodání, tak s komunikací E-Shopu. Došel jsem k závěru, že telefon neodpovídal mým představám, a rozhodl jsem se odstoupit od smlouvy ve 14 dnech od nákupu. Navrhl jsem výměnu zboží místo vrácení peněz. Nejenom že mi bylo vyhověno, ale také musím ohodnotit komunikaci E-Shopu na výbornou. Vždy když jsem napsal na Chat na jejich stránce, tak mi byl můj dotaz rychle zodpovězen a také sdělen přesný krok, ve kterém se moje žádost nachází. Jsem opravdu rád, že jsem se rozhodl zde nakoupit svůj telefon a rozhodně obchod doporučuji.

  • : Dobrý den, žádný nákup zajíce v pytli jste určitě neučinila. Pokusíme se vám pomoci - kontaktujte nás na info (zavináč) mobiltel.cz. Opravu vám naceníme a pošleme do servisu k vyřešení. Určitě se problém dá řešit.

    Děkuji Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Obchod rozhodně NEDOPORUČUJI.

    Kdo ví, kde překupují mobilní telefony, ale rozhodně pozor, NENÍ TAM ORIGINÁLNÍ SW! Například v telefonu Huawei je SW nějakého italského operátora TIM, který přesně po 13. měsících (po nejnovější aktualizaci) zkolaboval. Bohužel byl telefon kupovaný na IČ, kde jak jsem si nyní všimla, byla zkrácená záruka na 12 měsíců. Přeinstalovat na originální SW od Huawei nelze, jelikož je USB nefunkční (jak jsem nyní zjistila, dřív jsem to nepotřebovala). Telefon lze pouze nabíjet, ale nefunguje přenos dat...

    Jakýkoliv nákup od této společnosti je nákupem zajíce v pytli, za mne a mé přátele už NIKDY VÍCE. Mělo mne odradit jakým způsobem jednali se zákazníkem, který byl v tu dobu v prodejně a chtěl oprávněně jeho zařízení reklamovat. Za hloupost se bohužel platí, tak doufám, že i díky tomuto příspěvku bude takových jako já co nejméně.

  • havrla: Dobrý den, chlubit se v diskuzi podáním platebního rozkazu, proti kterému jsme se pravděpodobně odvolali, bez výsledku soudu, není zrovna opodstatněné. Schválně nás informujte po výsledku soudu :-) Je tady hodně případu rozbitých telefonu z ničeho nic na nočním stolku a lidi to ženou až před soud, platí právníky, soudy a pak už sem nenapíšou, jak dopadli :-) Každý máme právo se bránit. My osobně se s každým chceme domluvit, ale bohužel u oxidací či mechanických poškození přístrojů nelze nic vymyslet. A při množství prodaných telefonů je samozřejmě určité procento lidí, kteří si budou stěžovat a cítit se poškozeni.

    Hezký den Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • POZOR PODVODNÍCI !!! Nejhorší obchod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Hezky den,
    ja jsem podal na MobilTel zalobu, uz jsme prosli prvnim kolem - proti kasacnimu rozkazu se odvolali, tak uvidime jak to pujde dal a kolikanasobne prekroci naklady na pravni zastoupeni cenu telefonu. :-)

    Havrla

  • : Dobrý den, prozradíte nám prosím číslo opravenky nebo IMEI přístroje? Děkujeme. S pozdravem Tomáš Novák

  • jsem ráda, že jsem si před objednáním přečetla tyto recenze,
    už jednu takovou zkušenost s reklamací mám s t-mobile
    a stačí mi to.

  • Firma mobilTEL + Navis trade s.r.o. - nedoporučuji nikdy nikomu ani největšímu nepříteli. At společnost zavřou. ČOI by měla okamžitě jednat. Neuvěřitelný jak si dělají s klientů panáčky a smějí se jim do obličeji viz odpovědi na diskuzích. Pokud nastane problém s reklamaci, firma Vám okamžitě vnutí, že telefon je mechanicky poškozen a reklamaci neuznává. Reklamoval jsem nefunkční reproduktor kdy mě volající neslyšeli a dále voděodolnost telefonu, která byla deklarována, ale tím že kryt nedržel byla tato funkce nepoužitelná. Telefon byl opotřebený běžným užíváním a jejich nepodložené vyjádření, které se nezakládá na pravdě vám neustále předkládají v mailech. Dále zašlou telefon na diagnostiku, kde se zjistí jinačí problémy než jsem reklamoval - vada baterie což je normální a nikdy jsem nereklamoval, že nemá původní kapacitu opotřebení rámečku což jsem taky nepožadoval, ale k reklamovaným problémům se nevyjadřují co s tím hodlají udělat. Na oplátku pošlou vyčíslení opravy, která odpovídá hodnotě telefonu což je k smíchu a v případě že tento fakt nehodláte akceptovat zaplatte alespon diagnostiku, která činí 450kč. Jako Sorry :-)... nikdy více. Firmu mobilTEL prosím at se ani nevyjadruje k tomuto článku a raději se věnují dalším klientům které hodlají podvést. Článek je určen kupujícím. 95% doporučuje. no to snad ne.

  • Josef Weiss: Dobrý den, nabídku na eshopou máme takovou jakou máme :-) Někdy jsme na určitý druh levnější, někdy zase dražší. V obchodě jde vždy o nabídku a poptávku plus související služby. Nokia 3310 byli a jsou stále nedostatkové zboží.

  • Chtěl jsem koupit 6s plus ale co tady čtu je mi z nich špatně seru na ně Čuňata . Tohle už není náhoda tolik špatných referencí . Nechápu že Heureka za něma ještě stojí . Jedna banda vychcanku . Electro world to jisti

  • Za mě tedy ne, objednal jsem zde telefon Nokia 3310 (2017) Dark Blue SINGLE Sim (říjen 2017 běžná cena v obchodech 1590,-), který inzerovali že mají skladem, akceptoval jsem i dražší cenu 1990,- v jejich obchodě (což je o 400,- Kč více), protože jinde bylo tak do týdne, říkám si připlatím si, protože to byl dárek k narozeninám a čekat jsem nemohl, vše probíhalo dobře, hned ten den psali, že si pro něj mohu přijít, jaké ovšem pro mne bylo rozčarování když jsem se hnal přes celou Prahu a přišel do obchodu mi byl předán telefon jiný než jsem si objednal Nokia 3310 (2017) Dark Blue DUAL Sim (ve spoustě obchodech skladem a za cenu 1590,-), po upozornění že se jedná o jiný typ mi bylo sděleno že se podívají do skladu, samozřejmě že neměli a nabídli červený, který Vodafone prodává za cenu 1577,- Kč a mají skladem, za cenu 1990,-, po mém upozornění že taková je skutečnost, jsem z jejich obchodu odcházel bez omluvy ze strany prodejce a se ztracenými dvěma hodinami, do obchodu Vodafone pro červený, kde jsem zakoupil za nižší cenu. A co z toho plyne, no asi to, že prodávají telefony dráž než jinde, takže příště radši jinde než tady.

  • Vojta45: Milý Vojto, děkujeme za váš podnět. Prozradil by jste nám koncových 6 čísel z vašeho IMEI, které jste u nás reklamoval? Děkujeme.