Přihlásit se a přidat příspěvek
  • https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz

    Strašná komedie tento obchod :) Ještě k tomu lháři a zlodějové. Je super, že tu píše tolik lidí ohledně nespokojenosti. Každý povinně přečíst před nákupem ;)

  • Jestli zvažujete koupi levného telefonu: ZDE NENAKUPUJTE.

    Osobně jsem byl do obchodu na Vinohradech kde jsem si chtěl prohlédnout galaxy s8 a s8+
    S tím měl pan řízek co byl u kasy problém, protože telefon z krabičky nebyl ochotný vytáhnout. Každý má právo vědět co kupuje.
    Telefon je až podezřele levný tak se ho zeptám na jednoduchou ano/ne otázku, jestli to jsou padělky nebo repasovaný telefony, načež mi on řekne,
    'No ale kdyby byli, stejně bych vám to neříkal, ne? '.
    Z toho můžu usoudit že prodáváte repasy za nové telefony, anebo je pan řízek, co vám obchoduje u kasy neschopen komunikovat se zákazníky.
    Tak či tak NEPROFESIONÁLNÍ A PODEZŘELÉ, absolutně nedoporuřuju.

    s pozdravem tomu skinovi u pultu co každý komentář čte, panu řízku
    Adrian Hykel

    • Dobrý den,

      příběh, který popisujete se stal trošku jinak :-)

      Telefony jsou nové, zapečetěné, originálně zabalené.

      Omlouváme se, ale na blbou otázku, blbá odpověď. Kdybychom prodávali padělky, asi bychom nefungovali s eshopem od roku 2000.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Jsou to šmejdi, mně taky okradli. Telefon byl aktivovaný ještě než jsem ho koupil. Za rozmotání kabelu mi účtovali 400 kč, za zapnutí tel. 1500 kč (UŽ BYL AKTIVOVANÝ NEŽ JSEM HO KOUPIL) apod. Ještě se ten mobil sekal a nefungoval s hodinkama. Obyčejný šmejdi a amatéři hlavně. Jedině Alza, Mall apod - tyto osvědčené obchody. U těhle podvodníků už nikdy nekoupím a šířím to dál, už hodně lidí si rozmyslelo nákup ;) ČOI by jim měla tenhle "krámek" zavřít. A ještě je smutný, že heuréka je podporuje, prostě sranda. Nakonec mi řekli, že mi telefon vrátí ať si ho raději prodám jinde, no prostě úplná komedie, amatérismus apod... Jste fakt největší zoufalci co jsem kdy viděl. Ještě si píšou recenze sami.

    • Dobrý den, jak jsme vám jednou už psali:

      DaggaBoa:

      Dobrý den, opravdu nejste vymyšlený, opravdu existujete :-)

      Je nám líto, že máte takový náhled na celou záležitost, ale kdyby jste normálně jako chlap přiznal, že zboží je nějakým způsobem poškozené a používané, tak jsme si všichni ušetřili tyto debaty. Více není k tomu co psát, níže máte fotografii poškození.

      https://uloz.to/tam/_G40YX7zoVMix

      Rád bych Vám pomohl více, ale v tomto případě to nepůjde.



      TAK TO JEŠTĚ DOPLNÍME O VAŠE LŽIVÉ INFORMACE, ŽE TELEFON BYL AKTIVOVÁN PŘED NÁKUPEM:


      15.03.2018 11:59:24 xxx Objednávka automaticky nastavena jako zaplacená
      15.03.2018 11:59:24 xxx Změna stavu objednávky na Vyzvednuto Praha
      15.03.2018 10:31:52 xxxx Změna stavu objednávky na Připraveno k vyzvednutí Praha
      15.03.2018 10:31:49 xxx Vyskladnění imei 353793082513634 do objednávky
      15.03.2018 10:18:30 System Příjem objednávky
      iPhone SE

      Sériové číslo: 353793082513634

      Záruka na opravy a servis: Aktivní
      Váš produkt je krytý zárukou na odpovídající opravy a servis hardwaru v rámci Omezené záruky Apple.
      Předpokládané datum ukončení platnosti: 14. března 2019

      REKAPITULACE:

      15.03.2018 11:59:24 xxx Změna stavu objednávky na Vyzvednuto Praha
      Předpokládané datum ukončení platnosti: 14. března 2019 (TEDY AKTIVOVÁN 15.3.2018, rok má 365 dnů)

      Příště si opravdu vyberte pro jistotu jiný obchod a nešiřte tady pomluvy a lži!


      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Takhle jsme dopadli 25 let po revoluci. Že se tu nabízejí šmejdy a Heuréka to ještě podporuje.

  • Vidím, že zkušenost špatnou má více lidí, tak přidám i tu svoji. Koupila jsem telefon, s domněním, že je nový, fungoval jak má, vypadá tak, dokud jsem ho nedala do servisu s rozbitým displejem. Řekli mi, že má porušenou pečeť a vyfotili mi i otisk prstu na základní desce a firma se mi k tomu vyjádřila, že to není možné a že teď s tím nic už neudělají. Takže jsem jim poděkovala, že mi prodali telefon za 13tisic s 24 měsíční zárukou, která na něm ve skutečnosti nikdy nebyla.
    Obchod OPRAVDU NIKOMU VŮBEC NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den, dožadovala jste se odpovědi na neodpověditelné:

      Telefon (iPhone SE 64 GB Silver CZ distribuce, doklad: U133692017) jsem u Vás zakoupila 13.03.2017. Dne 11.05.2018 mi telefon bohužel spadl a na displeji se udělala pavučina. Telefon jsem v pondělí 14.05.2018 na opravu displeje do servisu I love servis v Olomouc City (nejedná se sice o autorizovaný servis, ale záruku mi byli schopni a ochotni prodloužit), konkrétně opravu prováděl pan Michal Kučera - hlavní technik, který na tuhle skutečnost přišel . Bohužel jsem však od nich dostala zprávu, že pečeť již byla porušená a na krycím plechu obvodu kamery je dokonce prý viditelný otisk, takže záruku prodloužit možné není a vlastně na tom telefonu záruka už ani není. Do této doby s telefonem nic nebylo, proto nebyla potřeba telefon rozebírat.


      REKAPITULACE:

      Měla jste mechanicky poškozený telefon a ten jste nechala rozebrat v neautorizovaném servisu.

      Omlouváme se, ale na tohle opravdu nejde reagovat.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • Myslela jsem, ze se nebudu muset pridavat k nespokojenym zakaznikum, ale je to tak. Tento obchod SILNE NEDOPORUCUJI. Vse probehlo v poradku, dokud jsem nereklamovala nefunkcni telefon v zaruce. TELEFON REKLAMUJI JIZ OD PROSINCE a dodnes mi neopravili zavadu a tvrdi, ze zadnou nema. Po posledni reklamaci, kdy mi pani triskla s telefonem, ze si vymyslim, mi dosla trpelivost. NYNI NEZVEDAJI TELEFON I PRES TO, ze jsem zavadu PROKAZATELNE DOLOZILA VIDEEM. Dodnes mam z telefonu tezitko a musela jsem si koupit novy ORIGINAL! Takze jsem o 6700 Kc lehci a mam hovno! Takze pokud nechcete mit v budoucnu problemy, NEKUPUJTE ZDE NIC!

  • Silně nedoporučuji mobilTEL.cz pravost a čestnost tohoto obchodu objevíte jen když si zkusíte zavolat na dané číslo na stránkách a vezme vám to ubohý řidič kamionu kterýmu volají desítky lidí že se jim něco přihodilo stímto obchodem a on o tom vůbec nic neví protože jen zřejmě někdo zneužil jeho číslo.

    • Dobrý den a to myslíte na které číslo? hlavní 603 969 257 používáme 18 let.

  • Navíc ještě telefon byl aktivován 2 nebo 3 dny předtím, než jsem ho koupil, takže ho asi někdo zase vrátil a Vy přeprodáváte pod plnou cenou zase dál. Myslel jsem, že Vaše firma funguje tak, že něco koupíte levněji a pak prodáte za víc, ale ne, že budete vydělávat tímhle způsobem. No nic právník a ČOI to jistí. Jinak účtovat 400 kč za kabel, který jsem rozmotal a pak zase smotal a vložil i tu fólii, no ať posoudí potenciální "zákazníci".

  • mobiltel.cz: To opravdu nejsem :)

    Zajímavé je, že tam ta ťupka nebyla, když sem předával telefon já. Navíc to ani nebylo napsané v tom Vašem odstupném protokolu, takže nic proti, když to tam nebylo tak to tam asi nebylo, to že Vy si to "vymyslíte" a pak posíláte fotky po funusu - to je Váš problém. Takže ta fotka nemá moc smysl. To je jak kdybych si koupil nové auto, vše podepsal a pak se hádal, že bylo poškozené. Rád by jste pomohl, ale asi ne "rád" ;). Však se sami podívejte kolik je tady stejných stížností. Takže Vaše odpověď je opravdu lehce mimo. Jak to budete řešit, když v protokolu není ten ťukanec????

    No strhnout 2400 kč za nový telefon, ať si to lidé přečtou. Vy přijdete o zákazníky. Já ne a podstoupím patřičné kroky, abych ji v budoucnu bylo co nejméně.

    ZNOVU ŘÍKÁM, NIC ZDE PROSÍM NIKDO NENAKUPUJTE

  • DaggaBoa:

    Dobrý den, opravdu nejste vymyšlený, opravdu existujete :-)

    Je nám líto, že máte takový náhled na celou záležitost, ale kdyby jste normálně jako chlap přiznal, že zboží je nějakým způsobem poškozené a používané, tak jsme si všichni ušetřili tyto debaty. Více není k tomu co psát, níže máte fotografii poškození.

    https://uloz.to/tam/_G40YX7zoVMix

    Rád bych Vám pomohl více, ale v tomto případě to nepůjde.

    S pozdravem Tomáš Novák, www.mobiltel.cz

  • NÁKUP U mobilTEL.cz silně NEDOPORUČUJI !!!!

    Tohle není negativní "vymyšlená" recenze, abych bezdůvodně pošpinil obchod, ale situace, která se stala a teď budu bojovat, aby u těchto "zlodějů" nakoupilo co nejméně lidí.

    Dne 15.3.2018 jsem zakoupil MT značky Apple model konkrétně Iphone SE (32gb) - EU distribuce.

    Přítelkyně MT vyzkoušela, ale netrefil jsem se do vkusu, tak jsem telefon vrátil po pár hodinách od koupě. Telefon byl ve 100% stavu (ne v 99% ale ve 100% stavu!!).

    Prodavač mi na prodejně řekl, že mi musí strhnout poplatek za "aktivaci" telefonu - 1500 kč i když telefon byl aktivován 3 dny předtím, než jsem ho vůbec koupil!!! Pak 400 kč, že jsem rozmotal datový kabel (smotal jsem ho totožně jak byl předtím - absolutně totožně).

    Pak jsem ještě dostal stžení -800 kč za to, že telefon byl "poškrábaný. Telefon byl opravdu, tak jak jsem ho dostal, tak si to možná asi škrábnuli sami na firmě, aby vydělali 800 kč - a to si opravu srandu nedělám.

    Tady to je ještě od nich :

    Dobrý den,

    přijali jsme Váš požadavek na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní
    lhůtě pro koncového spotřebitele. Bohužel jsme zjistili, že zboží
    neodpovídá původnímu stavu při převzetí a spolu s uvedením do tohoto
    stavu je nutné nahradit tyto součásti:

    Rozbalený a používaný datový kabel - 400,-
    Aktivace mobilního zařízení Apple - 1200,-
    Škrábnutý rám telefonu (amortizace)- 800,-

    Opravdu si připlaťe a kupte si telefon od opravdových prodejců, ne od těchto amaterů, kteří se snaží takto vydělat. Jsem na cestě k právníkovi a budu to řešit i s policií. Nebudou dělat z lidí blbce. Kdybych telefon přinesl opravdu ve špatném stavu tak neřeknu, ale telefon byl takový jaký jsem ho dostal. Navíc ho ještě samozřejmě prodají v plné ceně a budou se tady snažit něco komentovat. Váš komentář mně fakt nezajímá, protože jsou to stejně jenom kecy.

    ZA MNĚ SILNĚ NEDOPORUČUJI A TUTO INFORMACI BUDU ŠÍŘIT CO NEJVÍCE TO PŮJDE!!!

  • Jak tady čtu tu diskuzi nechápu :D Já jsem před rokem a půl zakoupila u tohoto obchodu Iphone 5s :) odeslání bylo rychlé cena skvělá i když to bylo přes EU distribuci mobil přišel v originálním balení se vším co měl mít a funguje báječně neseká se aktualizace taky fungujou skvěle. Proto já podle mých zkušeností mohu mobiltel.cz jedině doporučit.

  • Ještě se chci zeptat co znamenají tyto věci v obsahu balení:
    Nabíjecí hlava (???)
    Síťový dobíječ (Adaptér?)
    Baterie
    Baterie je v telefonu namontovaná pokud se nemýlím.

  • dobrý den, chci se zeptat, proč je MT Huawei Mate 10 lite na serveru Heureka nabízen za dvě různé ceny. je tam rozdíl pouze v distribuci. Popř. jaký je rozdíl mezi distribucemi?
    Děkuji

  • Dobrý den, zašlete tedy mobilní telefon zpět nebo jej můžete osobně donést na jednu z našich poboček.

    mobilTEL

  • Psal jsem již dvakrát, bohužel bez odezvy.

  • Honza Večerek: Dobrý den, pokuste se prosíme kontaktovat nás na emailu info zavináč mobiltel.cz Řešení bude pravděpodobně přehráním SW do čistého. Nebo jestli máte poblíž jednu z našich poboček, není problém odnést zboží tam. Děkujeme.

  • Dobrý den,

    koupil jsem si od vás v záři Samsung Galaxy S8 evropskou distribuci. Dnes se mi telefon zablokoval, kvůli předinstalované polské aplikaci plus+, které byla již v telefonu. Telefon potřebuji k práci, jak to lze vyřešit?

  • mobiltel.cz: Dobrý den, já jsem žádnou reakci z Vaší strany neočekával, ani ji nevyžadoval. Sdělení jsem napsal pro další potenciální zákazníky, neboť jsem zaregistroval, že očividně nejsem sám, kdo není s Vašimi službami spokojen.

  • : Odůvodnění reklamace jsem přijal, protože tomu tak s největší pravděpodobností mohlo být - přece jenom jsem si na něj občas sedl, když jsem ho měl v zadní kapse.

    Dobrý den, na toto máme jako opravdu reagovat? :-) Dejte mi sem číslo opravenky, pošlu vám fotografie poškození. My si také všechno fotíme, nebojte :-)