Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sklo na telefon nalepila a hned spadlo

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    displej je nutné před lepením skla řádně očistit a především odmastit. Pokud Vám nepřilnulo, pak je zřejmě problém v aplikaci.
    Případně může být zkoucený celý telefon a sklo správně nedoléhá.
    Jesltiže je problém způsoben vadou skla, zašlete nám jej zpět k výměně za bezvadný kus.


    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasilka mi byla doručená rozbitá, mobilmax od toho dává ruce pryč.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    díl, který jste nám zaslali nafocený k reklamaci neodpovídá námi distribuovanému zboží. Není opatřen pečetěmi. Z dílu jsou odstraněny všechny ochranné folie. Pokud budete reklamovat námi dodávané zboží, reklamaci Vám vyřídíme.
    Z kamerového záznamu na expedici je patrné, že dané zboží bylo při vložení do balíku v pořádku.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zasilka byla dorucena bohuzel v nekompletnim stavu, pri reklamaci mi bylo zdeleno ze mam smulu ze z jejich strany je vse v poradku a ze zasilku odeslali kompletni, balicek byl originalne zalepeny. Neochota vyresit problem. Nastesti se jednalo o levny produkt tak to neresim. Eshop nedoporucuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotázal jsem se podpory na e-shopu, zda-li mají daný produkt přímo na prodejně k vyzvednutí, ti mi potvrdili, že ano. Přišel jsem na prodejnu a tento produkt (tvrzené sklo na mobil) zde neměli, pořídil jsem si tam tedy alespoň ochrannou fólii, která mě nějak mile nepřekvapila. Personál zmatený. Příští nákup v tomto obchodě si řádně rozmyslím.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    obsluha eshopu vidí aktuální sklad dané pobočky. Mezi Vaší objednávkou a dotazem proběhl prodej daného produktu. Produkt byl naskladněn na pobočku 16.11. a 20.11. Zadal jsme objednávku s sobotu 18.11. ráno. Kdyby jste vydržel na vykrytí objednávky a výzvu k vyzvednutí, jistě by jste obdržel zboží, které jste si objednal. Z jistého důvodu je na eshopu uvedena pracovní doba, kdy jsou objednávky přes eshop vyřizovány.
    Příště tímto způsobem musíte nakupovat u konkurence, kde jim zboží leží na pobočkách a neprodává se.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 dny po on-line objednávce nebyl mobil na skladě.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    4 den už byl, škoda že jste nevydržel. Objednávku jste založil v pátek odpoledne, 3 den bylo pondělí, to se těžce stíhá.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží přišlo zabalené ve dvou krabicích. a stejně by lo poškozené na vyhození. Tudíž bylo v tomto stavu zasláno. Obchod nezkontroloval před zasláním.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    všechna tvrzená skla jsou kontrolována před odesláním. Jistě neodcházelo od nás prasklé. Prosím o zaslání fotografie a pošleme Vám nové.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zboží nedorazilo, tak jsem to zrušila. Po telefonické domluvě jsem zjistila, že i když mi na email přišla potvrzenka o objednávce, tak objednávka se stratila a zboží, které bylo objednáno ani není skladem a také, že nebude doručeno včas. Tak jsem to zrušila. To co mají napsané
    není pravda.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    ano, u Vaší objednávky došlo k technické chybě přenosu dat a objednávka se nám nezobrazila. Problém byl telefonicky řešen. Požadovaný telefon v době objednáni i v době tel. rozhovoru nebyl dostupný. Na eshopu bylo uvedeno "na dotaz", tedy viz uvedený pravdivý text.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se po 2 dnech rozpadlo!!!Na stránky obchodu jsem psal,nikdo na to nereagoval. Opravdu nedoporučuji !!

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    pokud se Vám daná krytka konektoru uvolnila, není problém Vám ji vyměnit. Váš mail jsme registrovali, nebyl ale napsán stylem, že by jste na něj čekal odpověď.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupoval jsem obchodem popsaný náhradní díl jako originální a dorazilo mi cosi co se originálnímu dílu nepodobá ani zdaleka. Jaká si náhražka zadního krytu s logem telefon. Ale originální díl má zadní kryt baterie povrchově upravený. V podstatě je to skleněná úprava. Ale dorazil mi kryt bez této povrchové úpravy. Před příjmutím objednávky jsem do obchodu volal a bylo mi potvrzeno že se jedná o originální díl. Což po rozbalení nebyl. Proto takto nízké hodnocení obchodu. Jsem nespokojen.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    i přes snahu daný problém s Vámi vyřešit jsme neobdrželi zboží k reklamaci / vrácení nebo požadovanou fotografii dokazující popsaný rozdíl. Ostatní skladové kryty od stejného dodavatele jsou v pořádku.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kmunikace dobrá, reklamaci vyřídili výměnou. Při třetí reklamaci vzali zboží zpět, ale na vrácení peněz na účet čekám už měsíc a nic.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den paní Musilová.
    Za vzniklý problém se velice omlouváme. Prodavač pochybyl v postupech při odstoupení od kupní smlouvy. Tím pádem byl dobropis vystaven opožděně a měl splatnost až k 27.10.2017. Nicméně po Vaší urgenci byl okamžitě proplacen na Váš účet.

    Děkujeme za pochopení.

    Team MobilMax

    • Doručovací doba hrozná,už nikdy...

    Hrozná doručovací doba,už nikdy...

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    v době objednání bylo dané pouzdro "na dotaz", tedy nebylo skladem. Informovali jsme Vás mailem o delší době vyřízení objednávky, jelikož pouzdro bylo dostupné pouze v zahraničí.
    Na mail jsme ale od Vás neobdrželi žádnou reakci.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Koupil jsem si zde kryt na S3ku Samsung, kdy na webu byl uvedeno, že se jedná o orignál a byl vyobrazen kryt bez LTE brandingu (vytisklý znak), který jsem sháněl. Mimo jiné, protože jsem zaplatil až 7.pracovní den (taková je prý splatnost) byla objednávka stornována. Místo toho, aby se mi obchod omluvil, bylo mi sděleno, abych příště zaplatil dřív. Jakmile kryt dorazil, samosebou na něm byl LTE branding. Když jsem u obchodu reklamoval, že jsem nechtěl kryt s tímto potiskem, tak opět místo omluvy jsem se dočkal akorát emailu, kde ze mě prodejce Mizera dělal pitomce.
    Takže je to na vás. Tady si zákazníka neváží. Za mě nikdy víc!
    Předpokládám, že jakákoliv reakce obchodu bude pouze výmluva, nebo ze mě opět budou dělat pitomce.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Připojuji komunikaci se zákazníkem, názor si utvořte sami.
    Zboží - Kryt baterie Samsung S3 za 105 Kč.

    Zákazník:
    Dobrý den,
    poslali jste mi špatné zboží, co to má znamenat?
    Na vašich stránkách uvádíte, že jedná o originální kryt (byť slevněný) a odpovídá tomu i fotka a přijde mi nějaký šunt s LTE branding, který se běžně prodává za pár korun?
    Pošlete mi co jsem si objednal, nebo mi vraťte peníze a to i s poštovným.
    Jsem velmi nespokojen.
    Přikládám foto toho co mi dorazilo + foto co jsem si objednal.

    Naše vyjádření:
    Dobrý den,
    kryt pochází od tohoto dodavatele a dle uvedeného kódu dílu má jít o originál.
    http://www.bakr.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=12031
    Potisk LTE byl v některých zemích na daných telefonech (označení i9305 S3 LTE), např,
    http://ph.priceprice.com/Samsung-Galaxy-S3-LTE-i9305-6158/
    Pokud Vám ale tento nápis vadí, máte pro tyto účely 14 denní lhůtu na vrácení zboží.
    Zřejmě ale aktuálně na trhu nenajdete originální kryt bez tohoto nápisu, poslední várky výroby S3 byly všechny s již s LTE.
    Právě kryty bez nápisu jsou fake.

    Zákazník:
    Dobrý den,
    výborně. To, že máte na webu špatný obrázek produktu a nemáte ani zmínku o LTE brandingu, který pro mne nebyl žádoucí, o tom nenapíšete ani řádku. A že byste se vůbec omluvil, že jsem nespokojen a že jste mi poslali jiné zboží než máte vyobrazeno v nabídce? Tím byste značně změnil situaci, namísto toho, abyste ze mě dělal pitomce.
    Jste profesionál, to je vidět. Opravdu mě zaráží váš přístup k zákazníkovi při dnešní konkurenci, zvlášť, když chyba je na vaší straně.
    Hledal jsem prodejce, co má ještě kryty bez nápisu LTE, o kterých tvrdíte, že jsou fake, což me pobavilo.
    Rád se o svou zkušenost s Vámi a vaším obchodem podělím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží ve velké slevě - displej vypadá kvalitně ale bohužel jsem ho dostal poškozený
    • Pozdní doba doručení
    • Poškozené zboží

    Celkově vzato jsem zklamaný. Poprvé jsem objednal displej z česka a né z číny ze které mám dobré zkušenosti jen mě mrzí dodací doba. Displej došel po týdnu a půl od objednávky a po instalaci jsem zjistil závadu - levá část obrazovky byla posetá černými vertikálními pruhy. Zkoušel jsem ho i na jiném iPhonu a také se tam zobrazili ty samé pruhy.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme přijali v pátek 8.9. před 16 hodinou. Zboží tedy bylo expedováno požadovaným způsobem ihned v pondělí 11.9..Zvolil jste převzetí přes výdejní místo Zásilkovny, kde je dodání na místo určení 1-2 dny. Vyřízení tedy trvalo 1 pracovní den + 2 dny doprava, což jistě není týden a půl.
    Pruhy na LCD znamenají přerušení cesty na flex kabelu LCD. Displeje jsou kontrolovány před expedicí u dodavatele a podruhé před expedicí od nás. Vada tedy zřejmě vznikla neodbornou montáží, je natržen nebo drápnutý flex.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel zboží mi nebylo z tohoto obchodu doručeno nikdy více takže na piču.
  • Obdržel jsem bat. do mobilu vyrobenou v roce 2014 vydržela to samé co moje stará baterie kterou jsem chtěl vyhodit, původní baterii jsem koupil i s telefonem v prosinci 2014.
    Zásilku jsem vrátil, koupím jinde. Nejsem spokojen

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    baterie je od největšího dodavatele v CZ, tedy kusy na trhu budou stářím shodné. Životnost Li-ion článků je více jak 5 let od výroby, tedy nízká výdrž není způsobena stářím baterie. Plná kapacita baterie se projeví až po 3 - 5 nabitích, viz doporučení v textu u produktu. Doporučuji proměření spotřeby telefonu. Přejeme mnoho úspěchů v hledání baterie s novějším datem výroby.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé zaslání i komunikace při výměně. Bohužel jsem měla rovnou volit vrácení platby.
    • Objednaná baterie nebyla funkční. Domluvila jsem se na výměně a přišla mi baterie s v podstatě stejným počtem procent nabití a opět nefunkční. Vzhledem k označení baterie jsem přesvědčena o tom, že se ta původní pouze svezla Českou poštou tam a zpět. Baterku jsem vyhodila a objednala v jiném obchodě.
    • zboží po zatím 14 dnech od objednávky nedodáno, kromě potvrzení objednávky žádná komunikace od dodavatele

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    zkontrolujte si Vaši emailovou schránku. Následující den po přijetí objednávky jsme Vám zasílali informaci o možnostech vyřízení mailem. Bohužel bez žádné reakce z Vaší strany.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednání originálního dílu nebyl dodán originál ale pouze náhrada která nefungovala. Jednalo se o flex kabel pro iPhone 6 na kterém se nachází mikrofon, jack, napájecí konektor a také anténa GSM. Právě v anténě byla chyba, vypadával signál. Napsali mi na reklamaci že se nejspíš jedná o neodborný zásah. Tak mi vysvětlete kdo má odborný zásah? Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Nelze reklamovat díl, který vykazuje poškození po chybné montáži. Pokud jste nesouhlasil s kvalitou dílu, neměl jste jej "ohýbat" do telefonu. Doklad o odborné montáži jste také nedodat.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Co jsem si objednal,to jsem nedostal

    Nabízí zboží na svých stránkách, ale nejsou ho schopni dodat.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Na stránkách nabízíme zboží, většinou se jedná o špatně sehnatelné náhradní díly, u kterých je uvedeno "na dotaz". Toto zboží může být aktuálně nedostupné. Při zadání objednávky informujeme zákazníky o možnostech dodání informujeme zákazníky. Informaci, jak je tato objednávka vyřízována jste si zřejmě nepřečetl.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem zboží 2.6. a zboží přišlo až 13.6.
    objednal jsem si krytku na sony Xperii Z3, ale dorazila mi krytka na Z3 Compact. dále jsem objednal tvrzené sklo pro Huawei P9 Lite a dorazilo mi sklo nejspíš na Huawei P8 Lite.
    dnes jsem zasílal jako reklamaci zpět do obchodu.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Na delší termín vyřízení díky nedostupnosti objednaných skel jste byl upozorněn mailem následující den po přijetí objednávky. Skla jste objednal na Huawei P9 lite 2017, tedy na jiný telefon, proto Vám nesedí. Ohledně výměny krytky za správnou jsme s Vámi telefonicky hovořili (dodavatel zaslal krytky Z3 sim místo Z3 usb, proto nesedí).

    Team MOBILMAX