• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Reklama na rychlé a jednoduché vyřízení je dobrá.
    • Lhostejný přístup k informování zákazníka o stavu objednávky a jejího vyřízení.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Gernere,
    objednal jste si zboží na splátky. Předpokládáme, že si před zakoupením zboží přečtete podmínky úvěru, což jste ve Vašem případě asi neudělal. Kdyby tomu tak bylo, věděl by jste, že zboží Vám zašleme až poté, co nám přijdou od Vás podepsané úvěrové smlouvy včetně ostatních požadovaných tikopisů. Nevidím důvod, proč bychom Vás měli nějakým způsobem informovat o vyřízení objednávky, když jsme z vaši strany požadované dokumenty neobdrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • este stale tovar nedosiel.asi to zrusim!!!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Potočný,
    v den, kdy jste uskutečnil internetovou objednávku jsme Vám napsali email, že zboží na Slovensko zasíláme pouze po převodu peněz předem na náš účet (bohužel máme velice špatné zkušenosti se zasíláním balíků na Slovensko, poštovné je celkem dost vysoké a v některých případech se nám nevyzvednuté zásilky vraceli zpět a poštovné nám již nikdo nezaplatí). Na tento email jste do dnešního dne neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatná informace o zboží
    • psán jako produkt s kůží
    • obdržela produkty syntetické kůže
    • to je podvod

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Paní Besplakhotnaya, toto pouzdro je opravdu kožené, klidně si můžete udělat na něj rozbor a pokud prokážete, že není, klidně Vám zaplatíme veškeré výdaje s tím spojené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slabá komunikace se zákazníkem

    Každého věc ale jestliže se nekomunikuje se zákazníkem pak je to těžké

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Škandero, jakou komunikaci máte na mysli? Objednal jste si zboží na splátky a úvěr jste měl zamítnutý, tak o čem chcete komunikovat????

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobrá cena
    • dlouhá doba dodání a neodpovídali na mé dotazy

    Dobra cena, dlouhá doba dodání i když na eshopu psal že je skladem. Absolutně neodpovídaly na dotazy zda už bylo zboží odesláno.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Paní Bartoňová, kromě vygenerované objednávky, tady nemáme žádný email od Vás, na který bychom neodpověděli. Pokud jste dotazem odpovídala na vygenerovanou objednávku, tak ten jsme si ani přečíst nemohli, protože tento vygenerovaný email je pouze informativní, je tam zvýrazněným tučným písmem poznačeno, "Tento mail byl automaticky vygenerován naším systémem. Prosím, neodpovídejte na něj, není monitorován.
    ". Zboží jste si (s platbou předem) objednala 18.9. Následující den 19.9. platba byla na účet připsána a zboží Vám bylo odesláno. To, že Vám zásilka ležela na poště skoro 14 dní není už naše záležitost. Z naší strany služby proběhly tak, jak měly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slíbí a pak nedodrží a ještě se musí člověk připomínat.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Žylo, mám zato, že z naší strany jsme splnili vše, co jsme měli. To, že Vám řidič volal že Vám veze zásilku a po příjezdu zjistil, že ji někde ztratil přece není naše chyba. Měl jste nám to ihned oznámit a nečekat na radu řidiče, že se snad někde najde. Časově bohužel není možné, abychom kontrolovali každou zásilku, zdali byla příjemci doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud se chcete rozčílit tak kupujte....
    • Nefunkční obchod s nefunkčním vedením

    Zboží ani po 3 týdnech nedorazilo i přes tvrzení, že DNES TO ZASÍLÁME PANE.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastrofa
    • dodací lhůta

    slibují to co nemají místo 48 hodin 20dnů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží zatím nedorazilo, i přes urgence a sliby, že už to bude zítra.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Uvádějí u zboží informační položku "skladem", i když jej skladem nemají, což je při nejmenším dosti nesolidní počin a spíše bych tuto nectnost charakterizoval jiným slovem.

    Telefon Nokia E52, který jsem obdržel měl porušenou ochranou plombu na krabici, obsah (příslušenství) bylo v krabici doslova pohozeno, sluchátka k telefonu jsou nevím z čeho, (místo originálních stereofonních Nokia sluchátek majících 3,5" jack, tyhle mají 2,5" jack a jsou mono, Dokonce mají pouze jedno sluchátko. Takže ty původní jsou kdo ví kde.
    -Na SD kartě byl již nějaký profil od polského uživatele telefonu, navíc je telefon z PL distribuce Orange.
    -Na záručním listě prodejce je pouze alibisticky uvedeno (provedena úprava SW), což někteří výrobci mohou považovat za ztrátu záruky (např. Samsung), takže jenom doufám, že v případě reklamace telefonu nebude problém i tady.
    -Sice telefon nevykazuje doslova nějaké známky používání (oděrky), ale vypadá to, že to příslušenství někdo zkompletoval a vše i s neoriginálními sluchátky jen tak volně pohodil do krabice.

    Kdybych telefon nutně nepotřeboval a neměl sluchátka ze starší Nokie, která již dosloužila, zboží bych vrátil, stejně tak, pokud bych jej měl pro někoho jako dárek. Každopádně nákup v tomto eshopu byl pro mě spíše zklamáním a dojmy jsou dosti rozporuplné, proto bych tento obchod raději nedoporučil a doporučil se porozhlédnout raději i solidnějšího prodejce.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Gurecký, telefon jste si objednal v prodlouženém víkendu, kdy byly 2 státní svátky. Objednávek na toto zboží bohužel přišlo tolik, že jsme nestačili pokrýt všechny objednávky a vyřizovaly se tak, jak přišly chronologicky za sebou. Čekal jste na zboží o 2 dny déle než běžně bývá, což není až zase taková hrozná doba. Jak jste si také určitě všiml, tento typ telefonu se v české distribuci již nějaký ten měsíc neprodává a kdybyste si pořádně prostudoval obchodní podmínky, zajisté by jste také věděl, že telefony z EU distribuce mohou obsahovat loga jiných zahraničních operátorů (tento model mezi ně bohužel patří). Příslušenství je s telefonem dodáváno v originálním balení a to, že se Vám zdálo v krabici jen tak pohozené bylo pravděpodobně způsobeno tím, že krabice tohoto typu telefonu je celkem dost velká a příslušenství v něm prostě "plave", takže v průběhu přepravy při manipulací se zásilkou (a všichni víme, jak se někteří řidiči k zásilkám chovají) se chovalo jako jen tak pohozené. Plamba byla na krybici porušena a to ze dvou důvodů:
    1) telefony před odesláním kontrolujeme, abychom se vyvarovali toho, že Vám zašleme vadný kus, z čehož by jste Vy, jako koncový zákazník určitě radost neměl, že?
    2) je třeby vyplnit záruční list, který je součástí balení (nevyplněný záruční list by se Vám taky asi nelíbil)
    Není pravdou, že pokud je v záručním listě uvedeno, že byla provedena úprava software, že ztrácíte záruku. Všechny telefony takto označené, včetně Samsungu reklamujeme v autorizovaných servisech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda je jedině ta, že jsou ode mě celkem daleko, to mne brzdí v tom, abych si tam zajel a tomu kreténovi co semnou po telefonu mluvil osobně rozbil držku...
    • 1) obchod vede totální idiot !!!
    • 2)v popisu je, že zboží u Vás bude do 48 hodinách. Po 60hodinách se mi ten idiot obtěžuje zavolat, že je zboží připraveno k expedici.
    • 3)dnes je to už 11dní a pořád mi nic nedošlo

    Upřímná rada všem potencionálním zákazníkům tohoto rádoby e-shopu.

    Vyplatí se připlatit si pár korun a jít jinam. Jsem si zcela jistý, že jinde se s takovým jednáním nesetkáte. Je nemyslitelné, aby naslibovali prostřednictvím své nabídky něco co nejsou schopni splnit. Je to pouze sprosté lákadlo. Člověk spěchá, potřebuje zboží co nejdříve, tudíž vyhledá obchod s nejkratší dobou expedice. Zboží objedná v pondělí ve 4ráno a čeká že ve středu bude u něj. Až ve čtvrtek odpoledne se idiot z toho obchodu telefonicky ozve, že je zboží připraveno k expedici. Po mé reakci, mi navrhnul, jestli bych si pro tu objednávku na vlastní náklady nezajel na prodejnu. Dnes je to přesně 11 dní od mé objednávky a pořád zboží nemám.

    Přeji tomuto obchodu brzký krach !!!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Tomicki, reakce na Váš nákup v našem eshopu svědčí o Vaši podprůměrné inteligenci. Zboží jsme Vám vyexpedovali tak, jak máme v obchodních podmínkách uvedeno. V době kdy jste objednávku uskutečnil nebyl kryt k mobilnímu telefonu skladem, takže se musel objednat. Objednané zboží nám přišlo ve čtrvtek a ještě tentýž den Vám zásilka byla odeslána. To, že Vám nedorazila, jste nám po pár dnech mohl nahlásit a zjistili bychom, kde se balíček nachází, bohužel se občas stává, že zásilky se prostě ztrácejí. Více se k Vašemu hodnocení vyjadřovat nebudu, zbytečně bychom tím ztáceli čas, raději čas budeme věnovat zákazníkům, kteří se na rozdíl od Vás umí chovat. Příště si opravdu raději nakupujte jinde!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cana
    • špatná komunikace-už po třetí jsem volala do obchodu a pán mi stale řika že stále není.a říkal že mě bude kontaktovat a zatím stále nic nejspíš objednávku zruším.a poohlednu se jinde

    pokud na mobil spěcháte tak bych tento obchod nedoporucovala pokud se vám chce čekat tak to zkuste

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřes!!! E-shup nabízel zboží za cca 8000,- a ve skuzečnosti za zboží chtěli o 1500,- více.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Mizero, telefon za cenu 8000 korun byl dovozový, ten byl však bohužel vyprodán, tudíž Vám byl telefonicky nabídnut telefon z české distribuce a ty jsou samozřejmě dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mělo být skladem, ale dorazilo za 14 dní. Měl to být dárek minulý víkend.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Volko, chybička se někdy vloudí. Velice se tímto omlouváme, ale při tolika položkách zboží v eshopu se prostě stane, že po vyprodání posledního kusu se nezaktualizuje stav zásob, takže vidíte, že skladem je i když ve skutečnosti tomu tak není.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží dorazilo s nefunkční baterií, nemůžu tel. používat. Reklamace je dost složitá, proč bych si měla tisknout formulář a pojišťovat zboží, když chyba je na vaší straně?!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Paní Payne, nevím, co je na reklamaci složité. Vytisknout formulář, vyplnit a zaslat společně se zbožím není zase tak náročné, ne? To, že je baterie nefunční nás mrzí, ale před odesláním to nemáme jak zjistit. To se projeví až při běžném používání. Taktéž máte možnost odstoupit od smlouvy do 14-ti dní od data převzetí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zatím nemám co hodnotit.Nedostal jsem ani informaci zda bylo zboží předáno dopravci.Zatím co je zboží předem zaplaceno delší dodací lhůty ,než 3 dny mě příliš nepotěší a vzhledem k tomu,že od zaplacení již uběhlo více jak 8 dní,tak to už vů bec ne.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Zapletale, zboží Vám bylo v den připsání peněz na účet (25.4.) odesláno Českou poštou. Zkontrolujte, prosím zdali zásilka není uložena na Vaši poště. Celkem často se stává, že příjemci nedostanou do schránky ani oznámení o uložení zásilky. Pokud by ani na poště zásilka nebyla, kontaktujte nás, podáme u České pošty reklamaci. Občas se bohužel balíčky ztrácejí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena.
    • Dlouhá doba dodání, žádná komunikace o tom kdy vlastně bude zboží dodáno.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Simone, 2 dny poté co jste udělal internetovou objednávku a my zjistili, že nejsme schopni již dovozovou verzi telefonu sehnat jsme Vás telefonicky kontaktovali o této skutečnosti a nabídli Vám verzi českého telefonu, takže komunikace proběhla tak, jak měla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nižší ceny
    • Co mají "skladem", skladem není

    Objednal jsem si v utery telefon co byl SKLADEM !!!, po dvou dnech mi zavolali ze telefon neni na sklade a ze dorazí v ponděli a hned ho pošlou. Rozhodl jsem se počkat, ve čtvrtek jsem volal já jak to vypadá a zboží stále neměli. Tak jsem si objednal jinde.

    Takže rada pro vás, zavolejte si jestli je zboží skladem i když maj napsaný že skladem je:)

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Paní Chudá, vzhledem k tomu, že se jedná o novinku na našem trhu, zájem je o tento model dost velký. Bohužel jsme měli skladem jen několik kusů a nestačili jsme pokrýt všechny objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná komunikace
    • mají uvedeno, že je skladem a zboží skladem nebylo

    Nakoupil sem jednou a už asi více nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • trvalo 10 dní, než obchod se ozval, že zboží nemá