• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodný e-shop - ruší objednávky, nekomunikují a nevracejí peníze!

    Bojkotujte - jde o podvodníky!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tri dny objednavka ve stavu Zpracovava se i kdyz zbozi bylo skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlá doprava
    • Zdlouhavá komunikace

    Při objednávce špatně zvolená velikost ochranného skla, ze strany obchodníka ochota výměny s doplatkem za poštovné. Rychlé dodání. Bohužel balíček byl nekompletní, ihned telefonicky oznámeno a přislíbeno ověření a náhrada , po cca deseti dnech zaslán emailem dotaz na stav, po dvaceti dnech ani sklo ani žádná zpráva o řešení situace. Výsledek - za necelých 400,- jedno ochranné sklo na mobil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K dodanému zboží jsem neobdržel doklad o nákupu,prodávajícího jsem již 3x kontaktoval s žádostí o dodání dokladu - bez výsledku.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Dobrý den pane Hroníku,
    daňový doklad Vám byl zaslán hned po prvním emailu. To, jestli jste zadal do objednávky správně email je věc druhá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné zboží přitom prodáváno jako kompatibilní se dvěmi zařízeními
    • Vracení zboží a peněz zdlouhavé
    • Komunikace na mrtvém bodě
    • Místo vracení peněz zbytečně držení v reklamaci týden a nikdo to neřešil
    • Po vracení z reklamace čekání na vracení peněz a komunikace znovu vázne
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodani vyrobku na ulozenku
    • komunikace obchodu
    • Vyrizeni pozadavku trvalo věky
    • Celkove zde uz nikdy nenakoupim

    V obchode pres eshop jsem zakoupil router nekdy v pulce 25.4.2019. Zbozi bylo velmi rychle doporuceno na vydejnu Ulozenka. Se zbozim jsem nebyl spokojen z me strany, nevyhovovalo mi. Vratil jsem po cca 7 dnech zpet. Obchod obdrzel moji zasilku, nikdo me nekontaktoval, musel jsem porad urgovat ja. Pote me na email poslali Odstoupeni a ze mi nevrati celou castku ale jen pouze asi 3/4 z ceny. Jeste toto se da nejakych zpusobem pochopit, musi se to prodat dal uz jako bazarove zbozi. Jine vetsi eshopy vraci celou castku. Nakonecna sve penize zpet jsem cekal cca 2 mesice, po kazdotydenni urgenci. Penize byly pripsany na ucet az 1.7.2019. Nikdy u tohoto obchodu nenakoupim a doporucuji vam to stejne. Vse samozrejme bez omluvy a bez niceho podobneho. Radsi si pridejte nejakou desetikorunu a mate klid!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které bylo na eshopu prezentováno jako dostupné, ale následující den byla má objednávka zrušena pro jeho nedostupnost...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé vyřízení
    • solidní cena
    • zboží dorazilo lehce poškozené (ohnutý roh ntb klávesnice), ale obal byl zcela nepoškozen
    • přes cca 1/3 klávesnice obří samolepka kryjící montážní otvory, která nešla díky perforovanému plechu klávesnice a kvalitnímu lepidlu vůbec odlepit, takže zbytečná půlhodina práce navíc

    Neříkám, že už zde nic neobjednám, ale bude-li to možné, nakoupím raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem 12.5. a psali U vás 15.5. - urgovala jsem - po emailu nereagovali, po telefonu 16.5. mi kdosi oznámil, že to teda ještě neodeslali, ale že to teda zítra pošlou. A rovněž poznámka NAD 3000 Kč DOPRAVA ZDARMA - taky neklapla - nauctovali poplatek přepravní služby PPL (ti dovezli rychle

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem uhradila před dvěma týdny. Doposud nedorazilo.
  • objednal jsem jiný display než jsem potřeboval emailem jsem kontaktoval prodejnu kde mi řekli na jakou adresu mám display poslat...už je to měsíc co display obdrželi nechal jsem si úpotvrdit sms že zboží převzali a nic se neděje..na emaily přestali reagovat..dodnes nemám peníze ani display....

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka dorazila až po telefonické urgenci.

  • špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem hned druhý den vrátila, protože nefungovalo. Odstoupila jsem od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Následoval mail, který mě šokoval, kde jsou dle mého účtovány nesmyslné částky :
    ( Vámi doručené zboží vykazuje známky použití/opotřebení/poškození/chybějící části a je nutné tyto díly vyměnit/nahradit:
    - zajištění nové ochranné přepravní folie na displeji ve výši 99,- Kč ( folie má rozměr (1,8x3,8cm)
    - roztržená krabice ve výši 65,- Kč)

  • Zbozi melo dorazit hned druhy den dle zaskrtnuti zpusobu objednani. Cili melo byt dodano pred Vanoci. Bohuzel uz je po Novem roce a nic. Psala jsem jim i email. Skoda. Kdyby toto clovek vedel, zaridi si zbozi jinde nebo to by s tim alespon pri objednaji mohl pocitat.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Skořepová,
    my jsme udělali vše co jsme měli, více jsme udělat nemohli. Zásilka Vám byla odeslána půl hodiny po jejím vytvoření, což je opravdu rekordní čas před vánocemi. To, že Vám ji přepravce nedoručí není již bohužel v našich silách. Email jste nám psala, ale až tuto neděli 30.12. V sobotu a v neděli nemáme otevřeno, takže na Váš email neměl kdo reagovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace na bodu mrazu.

    Zboží jsem objednal. Problém se zásilkovnou. Nechtělo se jim trčet v obchodě jak měli a v 15 hod. si zavřeli :-(. Takže bohužel. Víkend samozřejmě zavřeno, takže v pondělí jsem si baterku vyzvedl. Strčím do mobilu, baterka z roku 2016, samozřejmě po smrti. Poslal jsem zpět a samozřejmě reakce nic, vrácení peněz nic. Paráda, tohle miluji! Doufám, že mi peníze vrátí!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Goebele,
    nic z toho, co tady píšete se nezakládá na pravdě.
    1) 14.12. jste psal email, že baterie kterou jste si objednal je " po smrti", kde Vám na tento email bylo reagováno, že baterka byla nakoupena od dodavatele na základě Vámi vytvořené objednávky. Baterie na sklad moc nebereme právě z toho důvodu, že záruka na baterie je pouze 6 měsíců . Takže silně pochybuji o tom, že by mi dodavatel poslal nějakou starou baterii, kterou bych stejně u něj reklamovala, s tímto dodavatelem máme velice dobré zkušenosti
    2) to, že jste baterii poslal na adresu jinou než jste měl je Vaše věc, kdyby jste si přečetl obchodní podmínky, tak by jste se mimo jiné dočetl, kam máte zboží v případě reklamace či odstoupení od kupní smlouvy zaslat
    3) peníze Vám nemám důvod vracet, protože jsme zboží zatím od Vás neobdrželi

    takže závěrem absolutně nechápu vaše tvrzení, že komunikace byla na bodě mrazu. Na Vaše 4 emaily bylo 4x odpovězeno, což nepovažuji na bodě mrazu, ale 100% komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    koupě baterie do MT.... BATERIE JE O 2MM VĚTŠÍ, TZN. NEVEJDE SE DO MT. Chybný popis výrobku a jeho využití.... Můžu jí tedy vyhodit do odpadu....

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Mlynko,
    baterií na tento model jsme prodali za poslední 1/2 rok 14 a nikdo ze zákazníků zboží nevracel se stejným problémem jako Vy. Takže buď jste si objednal baterii špatně anebo se mohlo stát, že je prostě již z výroby špatná. Baterii rozhodně vyhazovat nemusíte, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůbě nebo můžete zboží reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udajne byla zasilka vykradena dopravcem, pritom ale od dopravce neprisla zadna zprava o prevzeti zasilky jako obvykle. Dle meho nazoru inzerovali skladem neco, co ve zkutecnosti nemeli a ani nebyli schopni to zajistit. Platil jsem predem a do dnesniho dne nemam penize zpet.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Bořile,
    data k zásilce jste nedostal z toho důvodu, že balíček již nedorazil na depo zásilkovny, kde je při převzetí od řidiče skenují a tím se importují čísla zásilek a emailem či sms zprávou rozesílají zákazníkům. Příčina, proč odeslaná zásilka vůbec nedorazila na depo byla vedoucím dispečerem stanovena, že ji pravděpodobně řidič vytratil na některém ze stanovišť, kterých má za celý den několik a prostě si toho nevšiml. Máme o této reklamaci i vystaven od zásilkovny škodní list, který Vám můžeme samozřejmě poslat emailem, aby jste věřil, že tomu tak opravdu bylo. Peníze Vám byly zaslány na Váš účet 2 dny poté, co jsme Vás o této skutečnosti informovali. Rovněž jsme schopni doložit print screen o prvedené platbě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tvrzené sklo na mobil, které mi obchod poslal bylo jiné, než jsem si objednala a které na mobil nesedělo. Místo objednané značky Kisswill mi bylo doručeno sklo Pudini.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem zboží 3.6. 4.6. mi přišel e-mail, že zboží bylo vyskladněno ke dni 15.6. nedoručeno nic. Obchod nekomunikuje. NEDOPORUČUJI nadále využívat jejich služeb.

    objednal jsem zboží 3.6. 4.6. mi přišel e-mail, že zboží bylo vyskladněno ke dni 15.6. nedoručeno nic. Obchod nekomunikuje. NEDOPORUČUJI nadále využívat jejich služeb.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Drábku,
    jak můžete tohle napsat? My jsme nekomunikovali? Máme několik emailových komunikací ohledně doručování Vaši zásilky. To, že se řidiči nechtělo jezdit na místo až k Vám, protože je k vaši ordinaci uzavřená silnice (jak jsme se koneckonců dozvěděli od Vás při telefonickém rozhovoru), to přece není naše věc, že se tam řidiči nechce jezdit jinou delší trasou!!!!! Tady přikládám Vámi napsaný OMLUVNÝ EMAIL!!!!!

    Dobrý den,
    konečně se mi podařilo rozklíčit, proč Vaše zásilka nedorazila do mých rukou. Vy jste ji podali do firmy PPL, ta ji měla následujícího dne doručit na udanou adresu poliklinika Frýdek-Místek. Nestalo se tak.
    Obdobným způsobem jsem si objednal na Heurece křivinořez. Dostal jsem avízo obchodu, že balík byl vydán firmě PPL. Následující den jsem však opět nebyl vůbec kontaktován. Nenechal jsem to ale už u ledu a aktivně pátral na Heurece. Balík ležel v depu PPL Ostrava a nic. Paní na Heurece mi tedy dala tel. na pražskou centrálu PPL, - tam jsem zavolal se zázračným pozitivním efektem, následující den jsem dostal objednaný balík, když 24 hodin ležel v depu PPL Ostrava. Obdržel jsem křivonořez, ale na balíku již byla přilepena nálepka, že jsem předcházející den nebyl zastižen.!! Což je do nebe volající nesmysl. Chlapci s PPL ani nevyrazili, jen dali nálepku - nazastižen. Až kartáč z Prahy je donutil k jakési aktivitě. Číslo na pražskou centrálu vám poskytnu jako know-how 225331500 - hovor je monitorován, k urgenci zásilek.
    Na Vašem místě bych po depu PPL Ostrava požadoval náhradu škody.