• již poněkolikáté objednáno zboží, které bylo na webových stránkách skladem, po kontaktu s prodejnou zjištěno, že zboží na skladě není a nbude..hnus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • v nabídce mají i telefony, které už jiné obchody nemají
    • nepřehledné a z větší části nefunkční internetové stránky, dorazilo špatné zboží

    K obchodě jsem nakoupila, protože měli telefon, který jsem jinak nemohla sehnat. Dodání bylo rychlé a v pořádku, zboží však dorazilo špatné - v internetovém obchodě bylo v popisu u telefonu jasně napsáno (a několikrát zdůrazňováno), že jde o telefon na dvě SIM, ale telefon, který dorazil, měl místo na druhou SIM zaslepené.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nekomunikuje,když má vrátit peníze z reklamace
    • Jednání paní Benešové je arogantní
    • Komunikace se zákazníkem

    Když,zboží vrátíte peníze už neuvidíte...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nižší ceny
    • nabízel hledaný produkt
    • nabízené zboží není skladem

    nereagovat na nabídky,nespolehlivost obchodu

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Tokáre,
    produkt, který jste si na našem eshopu vyhledal a objednal byl uveden, že není skladem. Velice obtížně se tato barva shání, protože se jedná o limitovanou edici (o této skutečnosti jste byl ihned telefonicky informován) a přijatá platba na našem účtu Vám byla IHNED vrácena zpět. To, že dané zboží není skladem ještě neznamená, že obchod musí být nespolehlivý!!!

  • Objednala jsem si telefon, se kterým jsem nebyla spokojena,nelíbil se mi, nevyhovovalo mi ovládání a vybíjel se do 24 hodin. Tak jsem ho asi po 10 dnech vrátila. Za čtrnáct dnů se mi balíček vrátil zpět, že si ho adresát nevyzvedl. Tak si s ním teď můžu ....

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Štajnerová,
    pokud jste zásilku zaslala na fakturační adresu, tak to je špatně. V obchodním a reklamačních podmínkách je uvedená adresa pro reklamace a vrácení zboží na naši kamennou prodejnu. Není přece tak složité přečíst si obchodní podmínky či zavolat i informovat se.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Jelikož mobilní tel. dorazil nefunkční nejsem spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné

    Zboží nedorazilo kompletní telefon nikdo nezvedá a na SMS žádna odpověď

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • nemají zboží nasmlouváno, natož skladem

    máte-li oceán času, snad se dočkáte

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ???
    • Objednala jsem pouzdro na Sony Xperiu M. Na faktuře zboží souhlasilo, ale na obalu pouzdra vůbec nebyl popisek ,že pouzdro je určené pro Sony Xperiu M. Byl pro Xperiu U a Miro. Tudíž pouzdro je malé. Prodala jsem ho známé a pouzdro objednala jinde!!!

    ???

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prehlednost
    • v komunikaci, kdyz nekdo objedna zbozi skladem a obchodnik zjisti, ze jej skladem nema, mel by to dat zakaznikovi vedet a ne jej cekat nekolik dni, dokud se sam neozve, proc zbozi jeste nedorazilo.

    nedorazi li potvrzeni o odeslani zbozi, presto, ze je skladem, necekejte a volejte hned do obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hlavní minus je, že jsem v tomhle obchodě koupil blokovaný telefon, aniž byl tento fakt v nabídce uveden...

    Obchod by měl být serióznější!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • Dokud obchod nema pocit, ze jste zaplatil, jedna slusne. Jakmile "citi", ze penize jsou na ceste a vy se jeste ptate napr. na doplnujici otazky, jak tomu bylo v mem pripade, pi. L. Benesova vam da dostatecne najevo, ze ji svymi dotazy obtezujete a naznaci vam, ze jste uplny d...l!

    Nedoporucuji! Objednavku jsem v tomto obchode po komunikaci s pi. Benesovou zrusila (nechtela jsem se dohadovat pri pripadne reklamaci) a objednala v obchode dexa.cz - coz jsem si ovsem nabehla. Protoze kdyz mi byla zasila dorucena, fakturu vystavila vyse zminena L. Benesova. Takze dexa zrejme uzce souvisi s mobil barem. Alespon byl ale dexa od te dobroty a nenechal me osobne komunikovat s pi. Benesovou ....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nemám tušení
    • bez komentáře

    zboží uvedené skladem neměli a kdybych se neozval, tak mě zřejmě ani neinformují. Dále jsme v poznámce měl zájem o držák, ale na to také nikdo nereagoval. Takové obchody tu nemají co dělat, ale s tím si trh poradí časem.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Dostále,
    objednal jste si model telefonu, na který přišlo během víkendu celkem dost objednávek. Bohužel jsme nebyli schopni pokrýt počtem naskladněných kusů všechny objednávky. O této skutečnosti jste byl našimi zaměstnanci ihned informován. To, že jste na telefon spěchal a jak se říká "včera bylo pozdě" a nechtěl jste si počkat na další naskladnění, které mělo proběhnout během několika dnů je další věc. Takže prosím neuvádějte MYLNOU informaci, že Vás nikdo o této skutečnosti neinformoval!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Koupila jsem telefon, krabička byla otevřena, folie na telefonu byla pěkně opatlaná a úzké folie po stranách telefonu byly z poloviny odlepené. Návod není v tištěné podobě ale na cd.

    V tomto obchodě již nakupovat nikdy nebudu. Pokud si objednám nové zboží tak chci také originál zabalené,nové,nerozbalené zboží dostat.Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při akci na Heureka.cz byla akce "poštovné zdarma". Vaše firma poštovné účtovala, nedodržela podmínky akce, proto jsem objednávku zrušil a objednal jinde. Za víc peněz, ale mám rád slušné chování, klidně si za kvalitu připlatím.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane,
    poštovné zdarma se vztahovalo na zboží, které bylo v den trvání akce skladem. Vámi zvolený mobilní telefon skladem nebyl a paní Chamradová, která objednávku zrealizovala o tom věděla, protože jsme s ní telefonicky mluvili. Nebyla to žádná akce Heureky jak píšete, protože kdyby to byla jejich akce, tak by nám všem, kteří jsme se do této akce přidali proplatila vynaložené poštovné.....maximálně si na tom pěkně naplnila peněženky, protože nás obchodníky ta reklama v den trvání této akce stála více než kdy jindy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • RYCHLOST DODÁNÍ.
    • PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ,LHŮTA 30 DNÍ.

    TELEFON BYL Z POLSKA.
    NEFUNGOVAL PRO O2,ZABLOKOVANÝ.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Černý,
    objednával jste si levnější (EU distribuci). Kdyby jste si přečetl popisek u produktu určitě by jste to zjistil a mohl jste předejít Vašemu zklamání, že telefon pocházel z Polska. 30-ti denní lhůta pro vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy je dá se říci u každého eshopu, ale pokud je vrácené zboží v pořádku, peníze na účet zasíláme ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízené zboží nemají...,co k tomu více říci...

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Zapletalová,
    objednala jste si zboží, které bylo uvedeno, že momentálně není skladem. To, že jste si na naskladnění, které mělo proběhnout za 2 dny nechtěla počkat bylo jen a jen Vaše rozhodnutí, tak nerozumím, proč z tohoto důvodu ostatním potencionálním zákazníkům náš eshop nedoporučujete.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • -malý nedostatečný návod k použití
    • -pro neznalce jazyků mobil nepoužitelný-v návodu není jak nastavit jazyk.
    • -ani po opakovaných telefonátech není možné se spojit s obchodem

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Šourková,
    návod k použití je k telefonu přibalen od výrobce nikoli od nás. Prostudovala jsem uživatelskou příručku k Vámi zakoupenému modelu a konkrétně na straně 6 máte dopodrobna napsáno, jak si zvolit jazyk. Někdy se bohužel stane, že se na prodejnu nedovoláte a to z důvodu, že pokud jsou přímo v prodejně zákazníci, tak se naši pracovníci věnují přednostně jim. Bylo by neslušné, aby před ostatními volajícími zákazníky vyřizovali případné dotazy, to snad pochopíte. Po skončení pracovní doby a o víkendech se telefony nezvedají, což je taky pochopitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si pouzdro na telefon. Objednavka mela dorazit Ceskou postou na urcitou adresu. Bohuzel nedorazilo. Kdyz jsem si zjistila na jake poste balicek muze byt, uz tam nebyl a dnes jsem zjistila,ze balicek byl poslan zpet. Nechapu, kde nastala chyba, kdyz v objednavce byla jasne zadana adresa doruceni a ze na poste balicek nezustal alespon tyden pro pripadne vyzvednuti

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Průchová,
    pravděpodobně jste si spletla eshop, protože u nás jste si sice pouzdro objednala, ale hodinu po objednání jste psala email ve znění.........Dobry den, omlouvam se,ale chtela bych stornovat svou objednavku. Pred chvili jsem mluvila s Vasim kolegou na domluveni podrobnosti o vyzvednuti, ale nechci cekat na pouzdro cca 4 dny.
    Dekuji za pochopeni preji hezky den Zuzana Pruchova....takže tato recenze nepatří našemu eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Plusi žádné
    • Objednané zboží byli již použité a bylo z Polska konkrétně telefon byl zakoupen na webových stránkách mobil bar a po zapnutí mi mobil psal že byl abnormálně restartovan a nabyhalo samé upozornění polského t-mobile operátora přitom mám O2 prostě hrůza nedoporučuji tento obchod

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Lache,
    zboží nebylo použité, prodáváme jen nové mobilní telefony a pokud občas prodáme použitý telefon, je u něj zřetelně napsáno, že se jedná o bazarový prodej. A konkrétně modely HTC za dobu naši existence bazarové nebyli nikdy. Pokud by jste si přečetl popisek u Vámi vybraného modelu, tak by jste se dočetl, že mobilní telefon může obsahovat menu nebo logo na krytech zahraničního operátora. Kdyby jste si objednal telefon z ČR distribuce, byl by čistý bez loga nebo zahraničního menu.