Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nejsem spokojen s firmou MOBIL-BAR. K reklamaci telefonu se otočili zády, že jsem prý tlačil na displej, který pod dotykovým sklem praskl. Potom napsali, že v telefonu je vlhkost. Když ani telefon nerozdělali, tak jak můžou experti vědět, že je tam vlhkost. Oprava prý 1500,-. Již nikomu nebudu doporučovat tento obchod.

  • Nikdy víc, když kupujete vše ok když reklamujete, konec, komunikace žádná, odbití reklamce se nekoná, vše je OK

  • Nedoporučuji. Poslali mi vadnou baterku. Problém s vrácením. Posléze se vymlouvali a vymlouvají doteď, že zboží nemají. Jednání jak s dobytkem, pokud není komunikace na bodu mrazu. 200 a poštovné, již asi nikdy neuvidím. Děkuji za tu zkušenost. Ta je vždy, k nezaplacení.
    Nezapomeň milý e-shope, karma je zdarma. Co jinému učiníš, bude ti několikanásobně vráceno. Ať se již jedná o dobro, či zlo. Učiněno bude zadost. Na dvou stovkách to nestojí. Přeji příjemné pořízení všem :-(.

  • Také výrazně NEDOPORUČUJI !! jakýkoli nákup v tomto podvodném obchodě. Mobilní telefon se po několika měsících provozu začal sám vypínat, ztrácet síť, téměř ho nebylo možné nabíjet (neustále se vypínal a zapínal). Obchod uznal, že výše zmíněná závada se vyskytuje, nicméně odmítl jej opravit. Jako zdůvodnění se jim podařilo najít maličký škrábanec na boku telefonu, čímž uzavřeli, že byly porušené záruční podmínky a nazdar. Kdyby to byl můj telefon, který je otřískaný ze všech stran, ještě bych možná věc překousl, i když by výše zmíněná závada očividně s poruchou nesouvisela, ale tím, že to byl telefon přítelkyně, kde jsem ani nemohl uvěřit, že po několika měsících provozu může být telefon v tak úžasném stavu, který se téměř nelišil stavu po vytažení z krabice, to už mi hlava skutečně nebere.

    Obchod navíc neposlal žádný výsledek reklamace, vše se člověk dozví až po zaplacení dobírky a rozbalení zásilky. S takovým nefunkčním telefonem si mohli vydláždit "nástěnku napálených zákazníků". Bohužel v ČR stále platí snaha co nejvíce na ostatních nahrabat. Když mi před časem přišel z Rakouska kufr s mírně poškozeným zipem, stačilo nafotit, obchodník se mi několikrát omluvil a poslal ihned druhý kufr nový s tím, že poslání zpět a oprava bylo nákladné řešení. I ti Čínani už dneska řeší reklamace civilizovaně, jen v ČR je stále zákazník až ten poslední, na kom obchodníkům záleží. Jen mě to utvrzuje, že s nákupy v ČR definitivně končím.

  • Dobrý den,
    Dne 1.3.2018 jsem podal reklamaci na huawei watch dne 20.3.2018 dorazili nové hodinky. Velice doporučuji ten to obchod.
    Dekuji Kříž

  • Obchod rozhodně nedoporučuji. Při reklamaci telefonu, který vypadal po půl roce zcela jako nový a nepoškozený, ale přestal náhle fungovat, se vymlouvají na vniknutí kapaliny do přístroje, což nebyla příčina poruchy. Nezávislý servis potvrdil, že šlo o selhání základní desky přístroje a navíc si nejsem vůbec vědom toho, že bych někde mobilní telefon namočil. Šlo zřejmě o případ, kdy přístroj namočil někdo až potom, co jsem ho reklamoval, jak si stěžují i jiní zákazníci jinde na internetu. 6 300,- Kč tak vyletělo komínem a jsem bez peněz a mobilního telefonu. Pěkně děkuji tomuto prodejci.

  • Matěj Bonček: Stejná adresa, stejná firma, ale určitě to bude jenom o stejná šablona, že? Ta podoba není náhodná, jedná se o stejného prodejce!

  • Pavel: Neříká ti nic HTML a šablony pro eshopy ?

  • Podoba s webem dexa.cz je čistě náhodná?

  • Jsou to podvodníci! Obchod rozhodně nedoporučuji. Místo objednaného telefonu přišla již rozbalená čínská kopie. S vrácením do 14 dní problém nebyl, ale jsou to zbytečné starosti navíc. Nikdy více. Udivuje mě že jsou hodnoceni 98%. Kdyby na webu psali že byl produkt již rozbalený, nikdy bych ho neobjednala (to že to není originál chápu že nepíšou, ale stav výrobku by měl být samozřejmostí).

  • Když jsem mobil kupovala, byla jsem nadšená z ceny, a rychlosti dopravy.
    Po půl roce začal blbnout OS = 1.reklamace (mobil přišel bez orig. krabice, bez nabíječky, bez záručního listu, a popis vady nesouhlasil s mým problémem.
    14 dní na to, se chyba začala opakovat, jenže byly svátky atd. Teď jsme posílala na 2. reklamaci a jen doufám v to, že to půjde rychle a bez problému...

  • Když jsem mobil kupovala, byla jsem nadšená z ceny, a rychlosti dopravy.
    Po půl roce začal blbnout OS = 1.reklamace (mobil přišel bez orig. krabice, bez nabíječky, bez záručního listu, a popis vady nesouhlasil s mým problémem.
    14 dní na to, se chyba začala opakovat, jenže byly svátky atd. Teď jsme posílala na 2. reklamaci a jen doufám v to, že to půjde rychle a bez problému...

  • Mobil- bar absolutně nedoporučuji. Už při vstupu do Ostravského obchodu kde jsem telefon přebírala jsem měla pocit že pána velice obtěžuju. Po půl roce telefon přestal fungovat, když jsem ho dala do servisu tak mi to zamítli (samozřejmě pochybuji že během týdne nějaký servis vůbec stihli). Když jsem se teda ptala kolik to bude stát tak nebyl ani schopný říct protože to prostě neví. Upřímně bych u těchto pochybných "obchodníků" nekoupila už ani ty ponožky co prodávají v obchodě s mobilama. Už to skladiště které nazývají obchodem bylo velice zvláštní. Takže opravdu pokud chcete nový telefon asi je lepší si připlatit a koupit ho v nějaké elektru popřípadě u oparátora, rozhodně ne u takových podvodníků.

  • Tento obchod nemohu doporučit. Kupovali jsme na sklad iPhone 6s Plus 64GB načež jsme potřebovali fakturu dostat do měsíce listopadu. To obchod přislíbil. Poté co obchod proběhl přestal komunikovat a slib nedodržel. Smutné, již zde víckrát nenakoupím.

  • Obchod prodává použité zboží. Což by snad při funkčnosti daného produktu nemuselo vadit, ale že se nestydí zaslat již použité tvrzené sklo na mobil, které má lepící plochu pokrytou prachem a něčím, co vypadá jako jemné dřevěné piliny.... Navíc poškozený roh, jak se ho zřejmě v obchodě nebo předchozí majitel snažil sloupnout z telefonu,.... Naštěstí jsme si včas rozmysleli nákup dražšího zboží, takhle jsme přišli jen o 200,-Kč, jelikož uplatnění reklamace by nás dle diskusních příspěvků stálo asi hodně nervů. NEDOPORUČUJEME!!!

  • dobrý den mám xperia z ultra poslal jsem ji už 3 krát na reklamací.po 4 mi ji posílají nazpět.po 7měsíci začal blbnutí mikrofon a reprak na zařízení,když volám kamarádovi slova se sekaji a v reprakach praská firma která prodává tyto produkty to nepošle k autorizované firmě tak jen vymažou android a dají ho základního nastavení a zašlou zpět dělají vám krásnou reklamu.firma mobil-bar.cz nevím kdo mi pomůže. nejspíš nejbližší popelnice.všem určitě doporučím výrobky sony.a ještě od této prodejny.nejspíš si od sony už nic nekoupím.nemám vůbec důvěru. je to škoda.

  • Po přečtení komentářů a diskuzí o mobil-baru jsem se obával výsledku mojí reklamace. Zakoupil jsem telefon Sony Z3 a po nepatrném ponoření pod vodu bohužel můj údajně vodotěsný telefon, tak úplně vodotěsný nebyl.Telefon jsem reklamoval a po necelých třech týdnech mi byl zaslán nový kus. Obchod určitě doporučuji nejen z důvodu velmi příznivých cen,ale také díky korektnímu a férovému přístupu při vyřízení reklamace.
    FK

  • Určitě tento e-shop nedoporučuji!!!!!3x jsem reklamovala telefon pro nefunkčnost sluchátka.Telefon vrácen a reklamace neuznána.Byl vyresetován a zase na chvíli je funkční.Předali mi protokol,prý z Něměcka a nikde není žádné razítko,žádný podpis,jen s hlavičkou MB.Také si myslím,že si to opravují sami.Bylo mi řečeno,že to může způsobovat nějaká aplikace.Nikde v návodu není psáno,jaké aplikace stahovat a jaké né.Takže NEDOPORUČUJI!!!!!!!

  • Dobrý den, je u telefonu lg g3s Čeština ?

  • E-shop nedoporučuji. Nevyřízená reklamace již přes 2 měsíce. Přislíbili mi vrácení peněz, ale k faktickému převodu peněz zatím nedošlo.