• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hotovo, zřejmě hurá dovoz a pak nic ...

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Pechu,
    nějak jsme nepochopili důvod Vaši negativní recenze, můžete ji, prosím blíže specifikovat?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepresne informace o zbozi na sklade, telefon objednam,a za par dni mi slavnostne nekdo zavola, ze uz neni a nebude... doted (2 tydny?) na eshopu je, ze skladem je...

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Macurku,
    chybička se vloudila, bohužel. Jsme jen lidi a i ti chybují. Přijměte, prosím naši omluvu za špatně uvedenou dostupnost u Vámi vybraného modelu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • Dodá jiné zboží než objednáte

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Zajonci,
    netuším jaké jiné zboží jste obdržel než to, co jste chtěl. Pokud Vám přišlo něco co jste si neobjednal, proč jste se neozval a zboží nevrátil?????

    • obchod uvádí lživé informace na svých stránkách. toto zboží nelze použít pro Nokii 710 jak je uvedeno na vašich stránkách
    • uvádí lživé informace

    tento obchod nelze doporučit.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Roune,
    popisujeme zboží, tak, jak jej popisuje náš dodavatel. I když nechápu, proč Vám držák nešel použít na Nokii 710. Vyzkoušeli jsme tento model do Vámi objednaného držáku a vše je naprosto v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Adresa na doručení byla jiná než fakturační. Zboží bylo doručeno na adresu fakturační, když jsem se s poštou dohodl o přeposlání, musel jsem uhradit ještě 105,-kč poštovné, celkem jsem za poštovné platil 255,-kč né moji vinou. 105,-kč mi firma proplatit nechtěla, přitom to špatně zaslai oni.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Machu,
    za tuto pro Vás nepříjemnou situaci se Vám velice omlouvám. Chyba opravdu nastala na naši straně. Některý z našich zaměstnanců mylně vypsal doručovací adresu a proto Vám zásilka byla zaslána na stejnou adresu jako byla fakturační. Nicméně mě nikdo o této skutečnosti neinformoval, že jste se dožadoval navrácení poštovného za přeposlání zásilky na jinou adresu. To Vám samozřejmě náleží, chybovali jsme my. Prosím o zaslání čísla bankovního účtu na naši emailovou adresu, poštovné Vám ihned vrátím. Tuto záležitost s pracovníky pořeším a patřičně je postihnu.

    • Informace o výrobku mají být přesné a né klamat spotřebitele.Jako když mobil má psaný 2 Sim Karty ,má vlastně 1 a 1 pamětovou.Je to klamání spotřebitele. Jako u mne !!

    Jinak dobrý.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • VÁŠ OBCHOD BYCH DOPORUČIL
    • ALE SLABINY JSOU ŽE DOTIKOVÉ SKLO JE DOST NEKVALITNÍ A FUNGUJE JEN NA 50 PROCENT, FOLIE JE ZASE KRÁTKÁ A SOLÁRNÍ ZADNÍ KRYT NENABÍJÍ ANI PO NĚKOLIKA HODINÁCH A PROTO NEMOHU DOPORUČIT TITO PRODUKTY VŠE JSOU VELMY NEKVALITNÍ PRODUKTY DOPURUCIL BYCH VÁM ABY STE ZMĚNILY VAŠEHO DODAVATELE OD KTERÉHO PŘÍJÍMÁTE MOBILNÍ PRODUKTY JINAK S VAŠÍM PŘÍSTUPEM A JEDNANÍ SE ZÁKAZNÍKY SEM VELMI SPOKOJEN I S RYCHLÝM DODÁNÍM.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáte zboží skladem,které není,ale nikdo vám nic neoznámí
    • Nekomunikují

    Nabízí dobrou cenu
    Nemají zboží skladem
    Nekomunikují
    Takže jsem zboží koupil o trochu dráž a druhý den jsem ho měl doma

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Peči,
    když jste věděl, že jste si objednal zboží, které nebylo skladem, proč jste se telefonicky nedotazoval na termín naskladnění??? To, že se zboží doprodá je naprosto normální i v ostatních eshopech, tak čemu se divíte?? Naskladnění proběhlo do 2 dnů. To, že jste nechtěl čekat, je Vaše věc. Pokud na zboží spěcháte, máte si jej nakoupit v kamenných prodejnách, to budete mít ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    V tomto obchodě jsem zakoupila 2 ks telefonu LG. Jeden byl pro svoji nefunkčnost vrácen zpět hned druhý den (předem konzultováno telefonicky s firmou, která mně navrhovala zaslat telefon autorizované opravně, což jsem odmítla) , tj. 7. 3. 2013 s tím, aby byl zaslán nový, funkční telefon, nebo peníze. Po první, písemné urgenci, 13. 3. 2013 mě bylo odpovězeno, že kontaktovali dodavatele zda má požadovaný telefon na skladě a prozatím nemají žádnou odpověď. Na další 2 uregence - 18. a 19. 3. 2013, kde jsem požadovala urychlené vyřízení reklamace, přestože zpráva byla, po odeslání, obratem přečtena již nereagovali. Po 14 dnech jsem tedy chudší o více jak 6 tis. Kč. Nemám ani telefon, ani peníze!!!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Kvíderová,
    v obchodních podmínkách máte uvedeno: cituji
    "Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu vráceného zboží příkazem k úhradě na účet kupujícího nebo osobně v provozovně prodávajícího, a to do 30 dnů od doručení".
    A dále....
    "Kupující má podle občanského zákoníku při koupi přes internet právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, kompletní (záručního listu, návodu, ochranný přeprvních folií atd.) a s originálním dokladem o koupi poslat zpět v uvedené lhůtě".
    ad1) lhůta pro proplacení částky je stále dodržena
    ad2) originál faktura nám do dnešního dne nebyla dodána i po urgenci

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem mobilní telefon synovi k narozeninám, bohužel chtěl jiný, poslala jsem tedy mailem prosbu o výměnu s tím, že nový telefon doplatím. Dle pokynu v odpovědi jsem poslala telefon zpět , spolu s doplatkem na telefon nový, zaplatila znovu poštovné a obdržela telefonát, že jsme poslali telefon zpět poškrábaný a použili nabíječku. Samozřejmě abychom telefon vyzkoušeli, museli jsme jej nabít,ale já osobně jsem telefon balila a poškození jsem nezaznamenala. Bránit se nemůžu, je to tvrzení proti tvrzení , telefon mohl být poškozen už když k nám dorazil, u nás se s ním téměř nemanipulovalo. V tomto okamžiku nemám peníze ani telefon , jen zklamané 9-ti leté dítě, které ani týden po narozeninách nemá nic.
    Pokud nebudu souhlasit s tím, že zafinancuji údajné poškození telefonu, dostanu zpět ten, který nechci s tím, že jsem vyhodila 4x za poštovné a balné. Budu -li souhlasit zaplatím ještě navíc částku, kterou nyní neznám za nový kryt, který jsme údajně poškolili my. Ale toto je pravděpodobně riziko, které jsem podstoupila dobrovolně a měla smůlu . Závěr si musí každý udělat sám, já ho již mám. Objednávat tento druh zboží už nebudu

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážená paní Pobudová,
    toto je běžný standardní postup všech eshopů. Pokud odstupujete od kupní smlouvy, zboží vrátíte a neuvedete jen do původního stavu, nelze jej prodat jako nové, tudíž je částka ponížena o náklady s tím spojené. Ve Vašem případě je třeba vyměnit celý zadní kryt baterie telefonu. Námi byl telefon odeslán jako nový, nepoužitý, dokonce i zabalený v originální folii, takže Vaše tvrzení, že telefon jsme odeslali poškozen my je zcela nepravdivý. Že jste zaplatila opětovně poštovné za zaslání dalšího telefonu, který jste si vybrala je rovněž běžný postup, Vy jste si vybrala špatný model a chtěla jste jej vyměnit za jiný, proto po nás nemůžete chtít, abychom Vám poštovné financovali. Poštovné Vám bylo naúčtováno minimální. Aby jste do budoucna předešla těmto komplikacím, doporučuji nakupovat v kamenných prodejnách, kde máte možnost se s výrobkem seznámit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hlavní důvod nákupu byla cena. Jenže nedostanete vše co je inzerované - já např. nabíječku a český návod,které bylo jako dodávané příslušenství. Po urgenci se s Vámi nikdo nebaví!!!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Mrázi,
    jsme jen lidi a mohlo se stát, že nabíječka buď nebyla v příslušenství už od výrobce (kompletují krabičky také jen lidi) nebo se při osobním prohlédnutí modelu na prodejně nevložila zpět do krabičky. Objednával jste si zboží na poslední chvíli před vánocema (16.12.), takže kontrola obsahu balení nebyla až taková důsledná jako v průběhu roku bývá. Snažlili jsme se uspokojit Vás zákazníky, aby jste zboží měli co nejdříve doma. Manuál byl společně s telefonem přiložen na CD nošiči, jelikož se jedná o dovozový telefon. Co se týče Vašeho rozhořčení, že se po urgenci s Váma nikdo nebaví, tak nás nikdo, ani emailem, ani telefonicky nekontaktoval o skutečnosti, že Vám tyto náležitosti chyběly. Určitě bychom Vám je dodatečně zaslali, toto je standardní postup!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena

    u objadnaneho zboží mobil se sluchatky ktere jsem neobdržel.z tohoto duvodu jsem obědnaval zde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadna komunikace rozhodne nedoporucuju

    uz nikdy

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Müllere,
    objednal jste si telefon, který ještě není skladem (uvedeno v dostupnosti produktu). Jedná o novinku, která by měla pro náš trh být uvedena někdy v první dekádě ledna.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi, ktere maji "skladem" je nejspise na sklade nekde v Cine...

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Schröttere,
    objednal jste si zboží, které bylo uvedeno v dostupnosti, že není skladem. Navíc se jedná o zboží, které je jako novinka a teprve se pro náš trh připravuje. Bohužel termín naskladnění my prodejci neovlivníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace a práce ve skladu

    Dorazila mi polovina zboží než jsem si objednal za plnou cenu takže jsem na tom prodělal a po mailu, který jsem obchodu zaslal žádná omluva ani jiná komunikace či odpověď nebyla. Tento obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Zelenko,
    nevím jakou polovinu zboží máte na mysli, když jste si objednal pouze jeden produkt a ten Vám byl zaslán. Žádný email jsme od Vás neobdrželi, takže nevidím důvod, za co bychom se Vám měli omlouvat!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do objednávky jsem psal, aby mi byl sdělen termín dodání - nestalo se a tak jsem několikrát telefonoval na obchod a ani jednou jsem se nedovolal. Tak jsem napsal email, že stornuji objednávku, pokud nebudu znát termín dodání a opět bez odezvy.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereagují na e-maily ani na telefony.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dodaný mobil Sony Xperia Tipo byl již evidentně rozbalený a zkoušený někým přede mnou. Krabička byla pomačkaná lehce zašpiněná, originální přelepka přeříznutá, telefon v krabičce nebyl nijak zajištěn proti pohybu, takže se v ní při přepravě volně pohyboval. Vzhledem k tomu, že jsem mobil koupil jako dárek, vzhled obalu byl důležitý.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neprofesionalni pristup. Nalakat klienta na nizkou cenu a pote zavolat a navysit cenu o 300Kc na ks je absurdni a absolutne neprofesionalni/neakceptovatelne!!!

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Vážený pane Najzere,
    na nic klienty nelákáme. Objednal jste si tablet, který v den uskutečnění objednávky nebyl skladem. Podařilo se nám během několika dní tablety naskladnit, ale byly v rozšířené verzi o klávesnici a pouzdro. O této skutečnosti jsem informovala Vaši manželku a nabídla ji právě tuto zmíněnou verzi o 250 korun dražší. Příště si neobjednávejte zboží, které není skladem!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Telefon mi dorazil v poriadku, ale niekto sa vrtal v krabici a chybalo mi tam puzdro na mobil, HDMI kabel, ochranna folia, tovar vracat nejdem, ale v buducnosti uz odtialto neobjednavam.Vzdy si prosim vas pozrite mobilnet.cz a tam sa vo videorecenziach dozviete co potrebujete.Hlavne je, ze telefon je v poriadku a slape ako delo.

    Reakce obchodu Mobil-bar.cz

    Pane Mako,
    v krabici se nikdo nevrtal, koupil jste si EU distribuci kde oproti čr distribuci tyto věci chybí. Máme to napsané v popisu telefonu co je v balení a to jste si asi nepřečetl.