Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Drahé jako prase a když došlo tak "Made in China"

    Uvidíme jak dlouho přítelkyni punčocháče vydrží Protože ty ceny jsou fakt šílené.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv negativní. Pokud zboží neodpovídá Vašim představám, máte právo na vrácení nenošeného zboží do 14-ti dnů od vyzvednutí objednávky. Formulář pro vrácení: https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. S jakýmkoliv dotazem ohledně produktů nebo vrácení nás můžete kontaktovat na tel: +420 228 885 606 nebo e-mail: [email protected].

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je možný ze vaši objednávku si koupi někdo jiný, I KDYŽ JSTE REGISTROVANÝ ZE OBJEDNÁVKA JE VAŠE! Absolutně nechápu tím pádem ten systém

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv negativní. Velice nás mrzí problémy spojené s Vaší objednávkou. Bohužel, došlo k tomu, že na Vámi vybrané zboží, se ve stejný čas vytvořili dvě objednávky. Jelikož jsme na skladě měli poslední kus, museli jsme zboží objednat. Na Vaší objednávce už se pracuje a bude Vám dodána ve slíbeném termínu. Ještě jednou se Vám omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    neprisly mi kredity

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení, i když ne zcela pozitivní. Jelikož byla objednávka hrazena na dobírku, kredity se Vám přičtou až po obržení platby, nejpozději do 14ti dní. O podmínkách kreditového systému se dočtete více zde: https://www.metalshop.cz/s/vseobecne-podminky-kreditoveho-systemu/
    Děkujeme za pochopení.

    Andrea
    METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předražené
    • Arogance při jednání se zákazníky
    • Dělají problémy s vrácením zboží
    • Posílají zboží v igelitovém pytlíku

    Koupila jsem zde sukni. Byla mi obrovská - takže jsem se ji rozhodla vrátit. Tady nastal velký zádrhel. E-shop se mi vůbec neobtěžoval dát vědět, že balíček převzali a vrácení zpracovávají. Na můj e-mail, který jsem jim napsala po čtyřech dnech od obdržení, mi napsali, že nevědí zda ho mají, a mám se kouknout na sledovací číslo zásilky, a že na vrácení peněz mají 14 dní. Napsala jsem jim, že přesně vím, kdy balíček obdrželi a že tedy dle jejich pravidel a současné komunikace beru, že jim běží lhůta. Na to jsem dostala odpověď, že jsou globální firma, mají toho hodně a mají v tom bordel, a že vlastně nevědí, jestli moje vrácení už zpracovávají a do kdy mi hodlají vrátit peníze. Moje nejhorší zkušenost s vrácením zbožím, a eshopu se budu raději vyhýbat, protože tyhle problémy mi za to nestojí.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Krásný den,
    děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu, opravdu moc nás mrzí Vaše zkušenost a bereme si to k srdci. Mrkněte prosím do své emailové schránky, kde najdete naši omluvu a nabídku, která by mohla vykompenzovat čekání a způsobené obtíže. Těšíme se na odpověď a přejeme Vám hezký den!
    Tým Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nedodava zbozi v nabizene cene
    • akce obchodu neplati pro zbozi objednane pres web stranku
    • vstupni sleva neplati pro vse zbozi, jen pri objednavce nad 1500 kc co neni zmeneno v podminkach

    Byl jsem nemile prekvapen objednavkou v Metalshop.cz, mohl jsem koupit zbozi primo v obchode ale obsluha nabidla at se naregistruji pres web tak budu mit 15% slevu a chystaji tam taky nejake akce, smula - registracni sleva plati pro prvni nakup nad 1500kc, co neni zmeneno nikde, zkousel jsem koupit tricko v akci o vikendu v omezenem case - zase smula, objednavka byla poslana 1h a 5min pred koncem akce, potvrzeni obchodu prislo 20min po zavreni slevoveho okna, jasna vec za plnou cenu, objednavku jsem stornoval, a tricko objednal v oficialnim obchode v nemecku (prislo po 3 dnech) o 5% levnejsu nez Metalshop ze slevou - a to uz nebudu komentovat.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za potíže. Ovšem akce dne 10. července trvala od 19 hodiny do 21 hodiny. V tomto čase již prodejny byly zavřené. Na prodejnách tyto akce nejsou a jsou pouze na webových stránkách. Vaše objednávka byla odeslána 21:01. Pokud jste si také byl jist, že jste na 15 % slevu měl nárok a objednávku jste stihl do 21 hodiny, mohl jste nás kontaktovat přes telefon, popřípadě přes email, že na slevu máte nárok.
    S pozdravem
    Karolína

    METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na objednávku zapomněli. Musela jsem do firmy volat, že již měla být objednávka vyřízena.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den,
    je mi líto, že k takové situaci došlo. V objednávce jste měla poznámku, na kterou jsme reagovali tak, že jsme Vás kontaktovali e-mailem a čekali jsme na Vaši odpověď, kterou jsme neobdrželi.
    Děkujeme za pochopení a věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu. S pozdravem,

    Andrea
    METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Prodavač smrděl hodne potem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chytilová to barvu hlavy ne vlasy

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den Marku, děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv negativní. Před použitím barev značky MANIC PANIC je nutné vlasy odbarvit jakýmkoliv zesvětlovačem nebo odbarvovačem, aby odstín správně chytil. Zesvětlovače máme také v naší nabídce: https://www.metalshop.cz/search/zesv%C4%9Btlova%C4%8D/. V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na mail: [email protected] nebo na tel: +420 228 885 606 .

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré produkty
    • Přišla mi stolička od metallica a nohy co jsou chromové odřené no tak tvl chápu, že se tu platí za značku, ale snad to nemusí bejt v takovým stavu

    Kdybych sem mohl přidat foto udělám to

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za potíže spojené s Vaší objednávkou. Zboží můžete do 14-ti dnů od převzetí vrátit a peníze Vám budou poslány zpět, nebo popřípadě zažádat o jeho výměnu. Zde přikládám formulář: https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Můžete nás také kontaktovat na tel: +420 228 885 606, kde Vám rádi poradíme a pokusíme se vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi nekvalitní potisky triček smouhy od barvy.Hned na pobočce v Praze jsem je vrátil už nikdy neobjednam personál -když se ti to nelíbí nekupuj metalshop už nikdy ještě že jsem prohlédl zboží na pobočce

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Ačkoliv si dáváme záležet, aby se do prodeje dostaly pouze kvalitní kusy, při takovém množství může dojít k chybě. Velice se omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá reklama firmy, už nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za jakoukoliv nepříjemnost. Nejsme si vědomi, že bychom klamali reklamou. Věříme, že dokážeme vysvětlit situaci, budeme-li znát podrobnosti. Budeme rádi, když nám dáte vědět emailem na [email protected].

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zbytečně drahý. Úplně to stejné seženete levněji.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Jsme si vědomi toho, že některé naše produkty nabízejí i jiné e-shopy. Často však slibují zboží skladem, ale zákazník potom zjistí, že na zboží čeká příliš dlouho. Na rozdíl od našich konkurentů garantujeme zboží skladem, které se navíc snažíme odesílat nejpozději do druhého pracovního dne, pokud ho máme na centrálním skladě. Takže svou objednávku můžete obdržet do pár dní od objednání. Do ceny se tím pádem promítnou trochu vyšší skladové náklady. Aby jsme svým zákazníkům kompenzovali vyšší ceny, snažíme se pořádat různé slevové akce nebo nabízíme dopravu zdarma při objednávkách nad 1500,-Kč. Také by Vás mohl zajímat náš kreditní systém, kde poskytujeme další slevy za Vaše nákupy. Více informací na našich stránkách https://www.metalshop.cz/.


    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po dvou dnech se mi boty za 3 tisíce rozlepily.
    • vracel jsem kalhoty, za které mi nevrátily peníze,

    obchod od kterého jsem slyšel tolik dobrého, a nakonec mi příjde takový šmejd. očekával jsem kvalitu, a dostal jsem jen krásně vypadají oblečení, které se za pár dní rozbilo. naprosto identické s oblečením od vietnamců. jenom o pár tisíc drážši.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Celá situace nás velmi mrzí. Podle našeho systému Vám peníze za kalhoty již byly navráceny. Co se bot týče, máte plné právo na jejich reklamaci. Zde Vám přikládám formulář : https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Můžete nás také kontaktovat na tel: +420 228 885 606. Pokusíme se celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti a ještě jednou se Vám omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Slíbili přidat kredity za nákup ,bez koruny, za 5000,- Kč a nic, nic mi nepřipsali.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Velice nás mrzí, že jste neobdržel slíbené kredity. Můžete nás kontaktovat na tel. čísle +420 228 885 606 nebo na e-mail: [email protected], kde se pokusíme celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání
    • velikost 3XL je ve skutečnosti XL, takže nejde použít

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Moc nás mrzí, že Vám velikost nesedí a pokud zboží neodpovídá Vašim představám máte právo na vrácení nejpozději 14 dní od převzetí zásilky. Formulář pro vrácení zboží https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/ nebo nás můžete kontaktovat na tel. čísle +420 228 885 606, kde Vám rádi s reklamací pomůžou. Ještě jednou se omlouváme se vzniklou situaci.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    Došlo jiné triko.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi ačkoliv negativní. Velice se omlouváme za vzniklou situaci. Při množství objednávek, které každý den zpracováváme bohužel mohlo dojít k záměně, což nás velice mrzí. Jelikož jsme nezaznamenali žádnou Vaší konverzaci s naším reklamačním ani zákaznickým oddělením, bohužel momentálně vůbec nevíme o jakou konkrétní záměnu se jedná. Máte samozřejmě plné právo na vrácení zboží do 14 dní od převzetí zásilky a nebo můžete vyplnit reklamační formulář, kde zažádáte o výměnu zboží https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Můžete nás kontaktovat také přes mail [email protected] nebo zavolat na tel. číslo +420 228 885 606, kde Vám kolegové ze zákaznického oddělení rádi poradí a popřípadě i pomůžou s vyplněním formulářů. Ještě jednou se omlouváme a pevně doufám, že se nám podaří vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Věci na metalshopu velikostně vůbec nesedí už po několikáté sem vracela. Nedoporucuji

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi ačkoliv negativní. Velice nás mrzí, že Vám věci neseděly a musela jste je vracet. Snažíme se mít ke každému produktu aktuální velikostní tabulku, nicméně někdy použijeme tabulku stáhnutou z oficiálního webu našeho dodavatele, kde samozřejmě ručí za to, že všechny míry by měly být v pořádku. Ačkoliv může se stát, že mírně změní střih nebo cokoliv jiného a my už bohužel tuto informaci nedostaneme. Samozřejmě pokud je ve velikosti velká odchylka máte plné právo na reklamaci :https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Ještě jednou se moc omlouváme. Nicméně by nás velice mrzelo, kdyby už jste neobjednávala, pokud se Vám produkty líbí. Můžu poradit aby jste napsala mail na [email protected] nebo si zavolala na +420 228 885 606, na požádání Vám produkt přeměří, kdyby jste si nebyla jistá a popřípadě Vám pomůžou i s reklamací.

    Přeji krásný den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 8dny jsem si objednala koženou bundu a dodnes nedorazila.Tak nevím..

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Velice se omlouváme za čekání na Vaši objednávku. Když máme zboží u nás v centrálním skladě, snažíme se odesílat do jednoho dne. V opačném případě stahujeme produkty z našich prodejen, kdy vzniká pár dní zpoždění, protože musíme počkat, než produkt nejdřív dorazí k nám na centrální sklad, odkud ho teprve můžeme vyexpedovat k zákázníkovi. Podle sledovacího čisla už jste svůj balíček obdržela a pevně doufám, že je vše v pořádku. Ještě jednou se omlouváme za čekání.

    Přeji krásný den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi tričko u kterého jsem po nasazení zjistila, že má dírku v rukávu, pri té ceně ještě starosti s reklamaci

    Nova věc má být v pořádku a prohlédnuta obchodem a nepřijít poskozena

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, celá tato situace nás velice mrzí a omlouváme se. Ačkoliv se při vybalování našich produktů a následném balení a odesílání, snažíme zboží vždy kontrolovat, tak aby k zákazníkovi dorazilo v pořádku, může se v takovém množství, které zpracováváme stát, že dojde k přehlédnutí špatného kusu. V takové situaci má možnost zákazník vyplnit reklamační formulář na našich stránkách https://www.metalshop.cz/ nebo zavolat na tel. číslo +420 228 885 606 , kde s Vámi tuto situaci vyřeší naše zákaznické oddělení a pomůžou Vám jistě i s vyplněním reklamačního formuláře. Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a veříme , že se nám společně podaří vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí formulář pro vrácení zboží

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den Ireno, děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Součástí našich balíčků není formulář pro vrácení zboží. Najdete ho na našich stránkách https://www.metalshop.cz/ ,(dole) pod záložkou reklamace a vrácení nebo Vám také poradí na tel. čísle +420 228 885 606 .

    Hezký den
    Pája - Metalshop