Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi nekvalitní potisky triček smouhy od barvy.Hned na pobočce v Praze jsem je vrátil už nikdy neobjednam personál -když se ti to nelíbí nekupuj metalshop už nikdy ještě že jsem prohlédl zboží na pobočce

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Ačkoliv si dáváme záležet, aby se do prodeje dostaly pouze kvalitní kusy, při takovém množství může dojít k chybě. Velice se omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá reklama firmy, už nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za jakoukoliv nepříjemnost. Nejsme si vědomi, že bychom klamali reklamou. Věříme, že dokážeme vysvětlit situaci, budeme-li znát podrobnosti. Budeme rádi, když nám dáte vědět emailem na [email protected].

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zbytečně drahý. Úplně to stejné seženete levněji.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Jsme si vědomi toho, že některé naše produkty nabízejí i jiné e-shopy. Často však slibují zboží skladem, ale zákazník potom zjistí, že na zboží čeká příliš dlouho. Na rozdíl od našich konkurentů garantujeme zboží skladem, které se navíc snažíme odesílat nejpozději do druhého pracovního dne, pokud ho máme na centrálním skladě. Takže svou objednávku můžete obdržet do pár dní od objednání. Do ceny se tím pádem promítnou trochu vyšší skladové náklady. Aby jsme svým zákazníkům kompenzovali vyšší ceny, snažíme se pořádat různé slevové akce nebo nabízíme dopravu zdarma při objednávkách nad 1500,-Kč. Také by Vás mohl zajímat náš kreditní systém, kde poskytujeme další slevy za Vaše nákupy. Více informací na našich stránkách https://www.metalshop.cz/.


    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po dvou dnech se mi boty za 3 tisíce rozlepily.
    • vracel jsem kalhoty, za které mi nevrátily peníze,

    obchod od kterého jsem slyšel tolik dobrého, a nakonec mi příjde takový šmejd. očekával jsem kvalitu, a dostal jsem jen krásně vypadají oblečení, které se za pár dní rozbilo. naprosto identické s oblečením od vietnamců. jenom o pár tisíc drážši.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Celá situace nás velmi mrzí. Podle našeho systému Vám peníze za kalhoty již byly navráceny. Co se bot týče, máte plné právo na jejich reklamaci. Zde Vám přikládám formulář : https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Můžete nás také kontaktovat na tel: +420 228 885 606. Pokusíme se celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti a ještě jednou se Vám omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Slíbili přidat kredity za nákup ,bez koruny, za 5000,- Kč a nic, nic mi nepřipsali.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Velice nás mrzí, že jste neobdržel slíbené kredity. Můžete nás kontaktovat na tel. čísle +420 228 885 606 nebo na e-mail: [email protected], kde se pokusíme celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání
    • velikost 3XL je ve skutečnosti XL, takže nejde použít

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Moc nás mrzí, že Vám velikost nesedí a pokud zboží neodpovídá Vašim představám máte právo na vrácení nejpozději 14 dní od převzetí zásilky. Formulář pro vrácení zboží https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/ nebo nás můžete kontaktovat na tel. čísle +420 228 885 606, kde Vám rádi s reklamací pomůžou. Ještě jednou se omlouváme se vzniklou situaci.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Došlo jiné triko.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi ačkoliv negativní. Velice se omlouváme za vzniklou situaci. Při množství objednávek, které každý den zpracováváme bohužel mohlo dojít k záměně, což nás velice mrzí. Jelikož jsme nezaznamenali žádnou Vaší konverzaci s naším reklamačním ani zákaznickým oddělením, bohužel momentálně vůbec nevíme o jakou konkrétní záměnu se jedná. Máte samozřejmě plné právo na vrácení zboží do 14 dní od převzetí zásilky a nebo můžete vyplnit reklamační formulář, kde zažádáte o výměnu zboží https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Můžete nás kontaktovat také přes mail [email protected] nebo zavolat na tel. číslo +420 228 885 606, kde Vám kolegové ze zákaznického oddělení rádi poradí a popřípadě i pomůžou s vyplněním formulářů. Ještě jednou se omlouváme a pevně doufám, že se nám podaří vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Věci na metalshopu velikostně vůbec nesedí už po několikáté sem vracela. Nedoporucuji

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi ačkoliv negativní. Velice nás mrzí, že Vám věci neseděly a musela jste je vracet. Snažíme se mít ke každému produktu aktuální velikostní tabulku, nicméně někdy použijeme tabulku stáhnutou z oficiálního webu našeho dodavatele, kde samozřejmě ručí za to, že všechny míry by měly být v pořádku. Ačkoliv může se stát, že mírně změní střih nebo cokoliv jiného a my už bohužel tuto informaci nedostaneme. Samozřejmě pokud je ve velikosti velká odchylka máte plné právo na reklamaci :https://www.metalshop.cz/reklamace-vraceni/. Ještě jednou se moc omlouváme. Nicméně by nás velice mrzelo, kdyby už jste neobjednávala, pokud se Vám produkty líbí. Můžu poradit aby jste napsala mail na [email protected] nebo si zavolala na +420 228 885 606, na požádání Vám produkt přeměří, kdyby jste si nebyla jistá a popřípadě Vám pomůžou i s reklamací.

    Přeji krásný den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 8dny jsem si objednala koženou bundu a dodnes nedorazila.Tak nevím..

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Velice se omlouváme za čekání na Vaši objednávku. Když máme zboží u nás v centrálním skladě, snažíme se odesílat do jednoho dne. V opačném případě stahujeme produkty z našich prodejen, kdy vzniká pár dní zpoždění, protože musíme počkat, než produkt nejdřív dorazí k nám na centrální sklad, odkud ho teprve můžeme vyexpedovat k zákázníkovi. Podle sledovacího čisla už jste svůj balíček obdržela a pevně doufám, že je vše v pořádku. Ještě jednou se omlouváme za čekání.

    Přeji krásný den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi tričko u kterého jsem po nasazení zjistila, že má dírku v rukávu, pri té ceně ještě starosti s reklamaci

    Nova věc má být v pořádku a prohlédnuta obchodem a nepřijít poskozena

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, celá tato situace nás velice mrzí a omlouváme se. Ačkoliv se při vybalování našich produktů a následném balení a odesílání, snažíme zboží vždy kontrolovat, tak aby k zákazníkovi dorazilo v pořádku, může se v takovém množství, které zpracováváme stát, že dojde k přehlédnutí špatného kusu. V takové situaci má možnost zákazník vyplnit reklamační formulář na našich stránkách https://www.metalshop.cz/ nebo zavolat na tel. číslo +420 228 885 606 , kde s Vámi tuto situaci vyřeší naše zákaznické oddělení a pomůžou Vám jistě i s vyplněním reklamačního formuláře. Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a veříme , že se nám společně podaří vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí formulář pro vrácení zboží

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den Ireno, děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Součástí našich balíčků není formulář pro vrácení zboží. Najdete ho na našich stránkách https://www.metalshop.cz/ ,(dole) pod záložkou reklamace a vrácení nebo Vám také poradí na tel. čísle +420 228 885 606 .

    Hezký den
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    tričko jsem nedostal. sorry ale to už je moc.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi ačkoliv negativní. Omlouváme se, ale objednávka č.2105265342 , kterou evidujeme v našem systému, obsahuje náramek, povlečení a propisku. Tričko v objednávce bohužel nevidím. Můžeme se na Váš problém podívat více. Doporučila bych Vám napsat e-mail na : [email protected] , kde Vám pomůžou.
    Nebo můžete volat +420 228 885 606.

    S pozdravem
    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 100% Ignorace přání zákazníka

    Do popisu k objednávce jsem poprosil prodejce o neutrální zabalení objednaného zboží tak, aby nebylo poznat z jakého obchodu dorazilo. Jednalo se o povlečení, které bylo dárkem k Vánocům. Vzhledem k nejistotě, kdo zboží v rodině převezme, jsem chtěl mít jistotu, že nepůjde poznat, za jakého shopu přijde. Kdyby jen byl na balíčku štítek odesílatele, ještě bych to akceptoval, ale balík byl zabalen do obalu s nápisy e-shopu a to ještě v takovém provedení, že bych původ balíčku viděl i za tmy z Měsíce. Škoda, že obchod se zabalením nevyšel vstříc, vlastně nebyla snaha a přijde mi, že ani poznámky zákazníku k objednávkám nejsou čteny. Mrzí mě, že se obchody stále nesnaží o vysoký standard služeb, tak jak tomu je v zámoří. Produkt a doprava byla v pořádku, ale to něco navíc od obchodu prostě není.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den Jaroslave,

    děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Moc se omlouváme za vzniklou situaci. Při zpracovávání objednávek zákazníků věnujeme poznámkám pozornost, nicméně v období před vánoci, kdy jsme denně zpracovávali neskutečné množství objednávek, se mohlo stát, že Vaše poznámka byla přehlédnuta, což nás velice mrzí. Plně chápeme, že mělo jít o dárek k vánocům a ještě jednou se Vám omlouváme.

    Pája - Metalshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • slibovaná sleva se neuskutečnila

    n

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi i když nás vlemi mrzí, že je negativní. Bohužel jste v košíku nepoužil slevový kód, což bylo nezbytné pro uplatnění slevy. Také jsem nedohledala žádnou komunikaci, kde byste nás o této situaci informoval a kde bychom Vám slevu slíbili dodatečně uplatnit.
    Kdyby se Vám někdy v budoucnu stalo něco podobného, neváhejte nás kontaktovat, pokud má totiž zákazník na slevu nárok,
    vždy se snažíme udělat vše pro to, aby mu byla uplatněna.
    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
    Bea-METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Před týdnem jsem doručené zboží zaslala zpět s prosbou o výměnu za menší velikost. Ráda bych se dočkala alespoň zprávy, kdy mi zašlete vyměněné šaty. A jestli vůbec žádaná velikost je v nabídce. Snad se dočkám alespoň do vánoc. Má objednávka je u vás první ale zároveň poslední. Chápala bych reklamaci. Tam je lhůta 30 dní. Ale výměna to se na mě nezlobte....... Smolková Jana

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že z našeho tempa nemáte dobrý pocit. Slibujeme vyřešit výměnu do 14 dnů od převzetí zásilky, ačkoliv zákon ukládá až 30 denní lhůtu. Vaše zásilka dorazila minulý čtvrtek. Reklamační oddělení ji zpracovalo následujícího dne během odpolední směny. Jelikož v pátek večer ani o víkendech žádný z dopravců pro zásilky nejezdí, odeslali jsme nové zboží včera (tzn. v pondělí). Sledovací číslo Vaší PPL zásilky je 40762608657. Pokud tedy počítáme správně, tak na vyřešení Vašeho požadavku jsme potřebovali dva pracovní dny. Nepřipadá nám, že bychom se dopustili nějakého výrazného zpoždění. Kdybyste náhodou potřebovala měnit cokoliv v budoucnu a bude Vás tlačit čas, tak doporučuji nežádat o výměnu, nýbrž o vrácení peněz. Nezávisle na tomhle požadavku můžete okamžitě udělat novou objednávku na zboží, které potřebujete, a to můžeme poslat ihned a nečekat na balíček s Vaším zbožím k výměně. Tohle je mnohem rychlejší řešení. ;-) Mějte se pěkně! :-) Tomek - METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden jsem čekal než si mé objednávky vůbec všimnou a zruší mi ji, bez omluvy nebo kompenzace. “Super kumunikace “

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se, že to s Vaší objednávkou nedopadlo dobře. Příčinou byl nedokonalý software, který nedostatečně sortoval zakázky, které čekaly na importní produkt, což byl případ i Vaší objednávky. :-( Systém špatně vyhodnotil situaci s Vaší zakázkou, a proto jsme se pozdě dozvěděli, že produkt, na který Vaše objednávka čekala, se již stačil vyprodat v jedné z našich kamenných prodejen. Je nám to opravdu moc líto, a proto bychom Vám rádi nabídli slevu na příští objednávku, jakožto útěchu a kompenzaci této nepříjemnosti, které jste musel čelit. Pokud budete mít o slevu zájem, napište nám prosím na [email protected] a zmiňte se o tom, že jste psal na Heuréce jako uživatel Jelínek a že ID recenze: 608186549. Věřím, že najdeme společné řešení této nemilé události. S přátelským pozdravem Tomek - METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží došlo včas a v pořádku.
    • 2 trička a rohožka přišli v krabici 60x40x25cm Výplň tvořily pytle s odpadky.5 pytlů-roztrhané igelitky,odstřižky papírů,obaly s doručených balíků-prostě bordel !

    Objednal jsem si trička a né odpadky!!!

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Prověříme, co se stalo, a zajistíme, aby se podobný případ neopakoval. Není to samozřejmě výmluva, ale v letním období využíváme služeb brigádníku, kteří nahrazují zaměstnance na dovolené, a je možné, že některý z nich omylem vystlal zásilku něčím, co tam nepatřilo. S pozdravem Tomek - METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Myslel jsem, že kupuji věci nové !!! Obraz byl hooodně opotřebovaný (odřený) ............

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den, děkuji, že jste nám dal vědět o odřeninách. Je možné, že byly způsobeny během dopravy? Můžeme prověřit, jak je možné, jste obdržel nekvalitní kus. Rozhodnete-li se pro oficiální ohlášení reklamace, můžete ji podat zde (REKLAMACE ZBOŽÍ): https://www.metalshop.cz/s/reklamace-a-vraceni/ S pozdravem Tomek - METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatně tabulky velikostí, podle čísla v pase bych se do kožených kalhot vešel dvakrát, musel jsem poslat spatky a znovu čekám.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Věříme, že s vyměněným zbožím budete spokojen a zanecháte nám i nadále přízeň.

    S pozdravem

    tým METALSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání

    Kvalita triček je strašná. Kvůli značce Gildan jsem přestal nakupovat v jiném e-shopu a zkusil jsem Metalshop.cz. Schválně jsem vybíral trička od Nuclear Blast s očekáváním kvality a dostal jsem opět 3x Gildan. Tyto trička jsou použitelná do prvního vyprání, pak se z nich stane neforemní hadr, jsou křivě ušitý, gramáž bavlny mizerná, neodpovídají ani velikostním označením. Kvalitnější trička jsou na asijských tržnicích. Měli by v e-shopu uvádět značku trička, ale to by to asi nikdo nekoupil.

    Reakce obchodu Metalshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ač negativní. Mrzí nás, že s produkty nejste spokojený, bohužel se nám nikdy nepodaří uspokojit každého zákazníka :-( Někdo chce vyloženě trička větší gramáže, někomu vyhovují zase ty Softstyle gramáže.
    Vždy se také před nákupem můžete na konkrétní produkt dotázat. Samozřejmě pokud nejste s produktem spokojený a dorazí Vám něco jiného než jste očekával, vždy máte možnost zboží vrátit do 14dní od převzetí objednávky. Pokud se na produktu objeví nějaká vada, můžete jej samozřejmě reklamovat. Naše formuláře pro výměnu, vrácení či reklamaci najdete zde: https://www.metalshop.cz/s/reklamace-a-vraceni/
    Děkuji za pochopení a věřím, že mezi našimi produkty najdete i takové, které Vám budou vyhovovat :-)
    Hezký den,
    Bea-METALSHOP