Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
tričko jsem nedostal. sorry ale to už je moc.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi ačkoliv negativní. Omlouváme se, ale objednávka č.2105265342 , kterou evidujeme v našem systému, obsahuje náramek, povlečení a propisku. Tričko v objednávce bohužel nevidím. Můžeme se na Váš problém podívat více. Doporučila bych Vám napsat e-mail na : [email protected] , kde Vám pomůžou.
Nebo můžete volat +420 228 885 606.
S pozdravem
Pája - Metalshop -
Nedoporučuje obchod
- 100% Ignorace přání zákazníka
Do popisu k objednávce jsem poprosil prodejce o neutrální zabalení objednaného zboží tak, aby nebylo poznat z jakého obchodu dorazilo. Jednalo se o povlečení, které bylo dárkem k Vánocům. Vzhledem k nejistotě, kdo zboží v rodině převezme, jsem chtěl mít jistotu, že nepůjde poznat, za jakého shopu přijde. Kdyby jen byl na balíčku štítek odesílatele, ještě bych to akceptoval, ale balík byl zabalen do obalu s nápisy e-shopu a to ještě v takovém provedení, že bych původ balíčku viděl i za tmy z Měsíce. Škoda, že obchod se zabalením nevyšel vstříc, vlastně nebyla snaha a přijde mi, že ani poznámky zákazníku k objednávkám nejsou čteny. Mrzí mě, že se obchody stále nesnaží o vysoký standard služeb, tak jak tomu je v zámoří. Produkt a doprava byla v pořádku, ale to něco navíc od obchodu prostě není.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den Jaroslave,
děkujeme za Vaše hodnocení ačkoliv negativní. Moc se omlouváme za vzniklou situaci. Při zpracovávání objednávek zákazníků věnujeme poznámkám pozornost, nicméně v období před vánoci, kdy jsme denně zpracovávali neskutečné množství objednávek, se mohlo stát, že Vaše poznámka byla přehlédnuta, což nás velice mrzí. Plně chápeme, že mělo jít o dárek k vánocům a ještě jednou se Vám omlouváme.
Pája - Metalshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- slibovaná sleva se neuskutečnila
n
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi i když nás vlemi mrzí, že je negativní. Bohužel jste v košíku nepoužil slevový kód, což bylo nezbytné pro uplatnění slevy. Také jsem nedohledala žádnou komunikaci, kde byste nás o této situaci informoval a kde bychom Vám slevu slíbili dodatečně uplatnit.
Kdyby se Vám někdy v budoucnu stalo něco podobného, neváhejte nás kontaktovat, pokud má totiž zákazník na slevu nárok,
vždy se snažíme udělat vše pro to, aby mu byla uplatněna.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Bea-METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Před týdnem jsem doručené zboží zaslala zpět s prosbou o výměnu za menší velikost. Ráda bych se dočkala alespoň zprávy, kdy mi zašlete vyměněné šaty. A jestli vůbec žádaná velikost je v nabídce. Snad se dočkám alespoň do vánoc. Má objednávka je u vás první ale zároveň poslední. Chápala bych reklamaci. Tam je lhůta 30 dní. Ale výměna to se na mě nezlobte....... Smolková Jana
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den, mrzí nás, že z našeho tempa nemáte dobrý pocit. Slibujeme vyřešit výměnu do 14 dnů od převzetí zásilky, ačkoliv zákon ukládá až 30 denní lhůtu. Vaše zásilka dorazila minulý čtvrtek. Reklamační oddělení ji zpracovalo následujícího dne během odpolední směny. Jelikož v pátek večer ani o víkendech žádný z dopravců pro zásilky nejezdí, odeslali jsme nové zboží včera (tzn. v pondělí). Sledovací číslo Vaší PPL zásilky je 40762608657. Pokud tedy počítáme správně, tak na vyřešení Vašeho požadavku jsme potřebovali dva pracovní dny. Nepřipadá nám, že bychom se dopustili nějakého výrazného zpoždění. Kdybyste náhodou potřebovala měnit cokoliv v budoucnu a bude Vás tlačit čas, tak doporučuji nežádat o výměnu, nýbrž o vrácení peněz. Nezávisle na tomhle požadavku můžete okamžitě udělat novou objednávku na zboží, které potřebujete, a to můžeme poslat ihned a nečekat na balíček s Vaším zbožím k výměně. Tohle je mnohem rychlejší řešení. ;-) Mějte se pěkně! :-) Tomek - METALSHOP
-
Nedoporučuje obchod
Týden jsem čekal než si mé objednávky vůbec všimnou a zruší mi ji, bez omluvy nebo kompenzace. “Super kumunikace “
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den, omlouváme se, že to s Vaší objednávkou nedopadlo dobře. Příčinou byl nedokonalý software, který nedostatečně sortoval zakázky, které čekaly na importní produkt, což byl případ i Vaší objednávky. :-( Systém špatně vyhodnotil situaci s Vaší zakázkou, a proto jsme se pozdě dozvěděli, že produkt, na který Vaše objednávka čekala, se již stačil vyprodat v jedné z našich kamenných prodejen. Je nám to opravdu moc líto, a proto bychom Vám rádi nabídli slevu na příští objednávku, jakožto útěchu a kompenzaci této nepříjemnosti, které jste musel čelit. Pokud budete mít o slevu zájem, napište nám prosím na [email protected] a zmiňte se o tom, že jste psal na Heuréce jako uživatel Jelínek a že ID recenze: 608186549. Věřím, že najdeme společné řešení této nemilé události. S přátelským pozdravem Tomek - METALSHOP
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboží došlo včas a v pořádku.
- 2 trička a rohožka přišli v krabici 60x40x25cm Výplň tvořily pytle s odpadky.5 pytlů-roztrhané igelitky,odstřižky papírů,obaly s doručených balíků-prostě bordel !
Objednal jsem si trička a né odpadky!!!
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Prověříme, co se stalo, a zajistíme, aby se podobný případ neopakoval. Není to samozřejmě výmluva, ale v letním období využíváme služeb brigádníku, kteří nahrazují zaměstnance na dovolené, a je možné, že některý z nich omylem vystlal zásilku něčím, co tam nepatřilo. S pozdravem Tomek - METALSHOP
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Myslel jsem, že kupuji věci nové !!! Obraz byl hooodně opotřebovaný (odřený) ............
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den, děkuji, že jste nám dal vědět o odřeninách. Je možné, že byly způsobeny během dopravy? Můžeme prověřit, jak je možné, jste obdržel nekvalitní kus. Rozhodnete-li se pro oficiální ohlášení reklamace, můžete ji podat zde (REKLAMACE ZBOŽÍ): https://www.metalshop.cz/s/reklamace-a-vraceni/ S pozdravem Tomek - METALSHOP
-
Nedoporučuje obchod
Špatně tabulky velikostí, podle čísla v pase bych se do kožených kalhot vešel dvakrát, musel jsem poslat spatky a znovu čekám.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Věříme, že s vyměněným zbožím budete spokojen a zanecháte nám i nadále přízeň.
S pozdravem
tým METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost dodání
Kvalita triček je strašná. Kvůli značce Gildan jsem přestal nakupovat v jiném e-shopu a zkusil jsem Metalshop.cz. Schválně jsem vybíral trička od Nuclear Blast s očekáváním kvality a dostal jsem opět 3x Gildan. Tyto trička jsou použitelná do prvního vyprání, pak se z nich stane neforemní hadr, jsou křivě ušitý, gramáž bavlny mizerná, neodpovídají ani velikostním označením. Kvalitnější trička jsou na asijských tržnicích. Měli by v e-shopu uvádět značku trička, ale to by to asi nikdo nekoupil.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ač negativní. Mrzí nás, že s produkty nejste spokojený, bohužel se nám nikdy nepodaří uspokojit každého zákazníka :-( Někdo chce vyloženě trička větší gramáže, někomu vyhovují zase ty Softstyle gramáže.
Vždy se také před nákupem můžete na konkrétní produkt dotázat. Samozřejmě pokud nejste s produktem spokojený a dorazí Vám něco jiného než jste očekával, vždy máte možnost zboží vrátit do 14dní od převzetí objednávky. Pokud se na produktu objeví nějaká vada, můžete jej samozřejmě reklamovat. Naše formuláře pro výměnu, vrácení či reklamaci najdete zde: https://www.metalshop.cz/s/reklamace-a-vraceni/
Děkuji za pochopení a věřím, že mezi našimi produkty najdete i takové, které Vám budou vyhovovat :-)
Hezký den,
Bea-METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Rychlost doručení
- Bohužel přišla jedna věc poškozená
Nepřeji nikomu, řešit s obchodem reklamaci. Zboží doručeno 10.1.2022 , ihned podána reklamace, z důvodu poškozeného zboží. Přišla odpověď, že zařídí vyzvednutí balíku ale do dnes, 19.1.2022, mi zboží na vrácení leží doma a obchod se nemá k normální komunikaci. Ať se na mě nikdo nezlobí ale zařídit odvoz balíku zabere míň času, než nafotit nespočet fotografií na instagram, který obchod pomalu každý den přidává. Přijde mi to jako výsměch.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti s nákupem. Nenabízíme vyzvednutí poškozeného zboží u klienta, ale ve Vašem případě jsme Vám vyšli vstříc. Požádal jsem reklamační oddělení o vysvětlení. Krom jistého nedorozumění se odvíjela komunikace standardním způsobem. Pokud jsme nastavili vyzvednutí zásilky na nesprávný den, tak se omlouváme. Určitě uděláme vše pro to, abyste byla s výsledkem reklamace spokojená. Pěkný den! :-) Tomek - METALSHOP
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost doručení objednávky
- zboží v pořádku
Objednala jsem tričko - velikost nevyhovovala, tak jsem ho poslala na výměnu. Obchod mi rychle poslal tričko ve správné velikosti, ale jiné, než jsem si objednala. Chtěla jsem Metallicu, přišlo mi Beatles - to bych všechno pochopila, chyba se může stát. Co mi nevyhovuje, je komunikace ze strany obchodu. Už skoro 10 dnů čekám na vyzvednutí balíčku PPL službou. Nemám od obchodu žádné info, kdy PPL dorazí, ani jestli. Nereagují mi ne e-maili. Poslední, co vím je, že se to prý komplikuje. Sama pracuji v e-shopu a vím, že toto je otázka 2 dnů. Jen to někdo musí udělat. Začíná mi docházet trpělivost. Doufám, že tato recenze pomůže celou věc uspíšit....
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Za vzniklou situaci se Vám velice omlouvám, věřte, že děláme co můžeme. Nyní se nechci vymlouvat, jen chci objasnit situaci. V aktuální vánoční době toho máme opravdu hodně, emailů od zákazníků máme tolik, že se bohužel stává, že nedokážeme odpovídat tak rychle, aby byli všichni spokojeni. Když se do situace přimotá ještě nemoc, vše se více opozdí. Ještě jednou se Vám omlouvám, svoz nesprávného produktu urychleně zařídíme. O všem Vás budeme informovat.
METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka nepřišla kompletní. Po telefonické reklamaci se bohužel nic neděje. Zítra zašlu reklamaci emailem. Asi jsem za korbel zbytečně vyhodila peníze. Připom je jasné. že jste ho nezabalili, to se dá zjisti váhou balíku. Škoda jen, že ten korbel na EMP měli vyprodaný, jinak bych si ho objednala tam.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
za Vaši nepříjemnou zkušenost se velice omlouváme. Nyní již vidím, že případ je uzavřen. Kolegyně Vám 3.12. doposlala chybějící produkt. Bohužel nedokáži říci, jak rychle či pozdě zareagovala vzhledem k tomu, že jsem nenašla žádný email z Vaší strany. Celkově se ale za naši chybu omlouvám. Nyní v předvánočním čase toho mají kolegyně baličky opravdu hodně. Byť se může zdát, že korbel je velká věc, kterou nelze přehlédnout, i takové chyby se stávají.
Věřím, že vše je již v pořádku. Kdyby náhodou nikoliv, neváhejte nás kontaktovat na email [email protected].
METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
Kvalita zboží stejná jako u Vietnamců.
-
Nedoporučuje obchod
- Nabídnou slevu, která pak není realizovana
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
omlouváme se, pokud jsme udělali nějakou chybu. Rádi bychom tomu přišli na kloub. Pošlete nám prosím stížnost emailem na [email protected] a prověříme, kde co vázlo. ;-)
Hezký den! :-)
Tomek - METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
Barva zboží neodpovídá barvě na metalshopu. Na stránkách krásná modrá barva ,ve skutečnosti barva modrošedá vybledlá.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
to je nám líto, že zboží nesplňuje Vaše očekávání. Někdy tu rozdíly mezi fotkou a skutečností jsou, to je pravda, ale snažíme se uvolňovat pouze ty fotky, které odpovídají reálnému vzhledu. Kromě toho může mít každý přístroj (počítač, mobil,...) jinak nastavené barvy, světlo, kontrast atd. Pak může také vznikat k nedorozuměním. Nicméně od takových situaci je zde možnost reklamace: https://www.metalshop.cz/s/reklamace-a-vraceni/
Pěkný den! :-)
Tomek - METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přišli mi špatné boty, jdu reklamovat
Obchod celem rychle doručí zásilku ale doufám že jsem jediní člověk kterému doručily špatnou zásilku, tohle nikomu nepřeji :(
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den Petře!
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste obdržel jiný produkt, než jste si objednal. Občas se může přihodit, že při obrovském množství objednávek dojde k nějaké chybě. Samozřejmě se snažíme dělat vše pro to, aby se to nestávalo, ale jsme jen lidé, občas se chybička vloudí :-(
V takovém případě se snažíme co nejlépe vyjít zákazníkovi vstříc a na naše nákaldy zaslat co nejrychleji správný produkt.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Snad na nás kvůli této chybě nezanevřete a budeme se moci těšit na další Vaše objednávky!
Přeji pěkný den,
Bea-Metalshop -
Nedoporučuje obchod
- Špatná informovanost o stavu objednávky
- Mylné informace v mailu o neobdržení platby i když objednávka byla dávno zaplacena.
- Sdělení mylných informací o odeslání i po telefonu
V neděli jsem provedla objednávku a ihned obratem zaplatila. Do středy jsem neobdržela žádný mail tak jsem volala do obchodu kde mi paní sdělila že už vidí objednávku jako odeslanou a během chvilky by mi měl dojít mail od zásilkovny. Do pátku mi ale žádný mail nedošel a v pátek jsem volala do obchodu znovu. Bylo mi řečeno od stejné paní že objednávka se bude odesílat dnes protože měli výpadek elektřiny v úterý i ve čtvrtek. Asi za 2 hodiny po telefonátu mi přišel mail o neuhrazené platbě za zboží...tak volám znovu. Zvedá pán a sděluje že objednávku vidí jako zaplacenou, nechápe proč mi ten mail došel a objednávku vidí jako odeslanou ve středu ale ve čtvrtek jim nešel proud takže bude odeslána dnes-v pátek.
Neskutečny chaos. Uběhlo 7 dní od objednávky a zboží stále nemám. Měl to být dárek k narozeninám který nedorazil a v tomto e-shopu už bohužel nenakoupím.
Odeslání které propagují do 24 hod opravdu nefunguje.Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
omlouváme se za tyto nepříjemnosti a zdržení. V onom týdnu jsme skutečně v úterý a čtvrtek nemohli pracovat, protože ČEZ v naší oblasti měnil sloupy vysokého napětí a v těchto dnech vypnul proud na 24 hodin. Expedovali jsme tzv. do zálohy a tímto vznikly jisté nepřesnosti. Systém vypovídal o něčem, co se ve skutečnosti teprve mělo stát apod. Takový stav věci není běžný. Byla to znouzectnost právě z důvodu těchto předem hlášených výpadků proudu. Omlouváme se za desinformace. Rozhodně to nebyl záměr. Vyzvedla jste zásilku 28.06.2021 odpoledne. Věřím, že zboží dorazilo v pořádku. Rádi bychom projevili lítost nejen slovně. Můžeme Vám poskytnout slevu v příští objednávce nebo poslat s novým zbožím nějaké dárky apod. Dejte nám prosím vědět emailem na [email protected]. Věřím, že spolu najdeme způsob, jak obnovit Vaši chuť u nás znova nakoupit.
Hezký den! :-)
Tomek - METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
- dobré zboží
- žádná komunikace obchodu ohledně stavu objednávky,prostě nic
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za tyto informace. Snažíme se odpovídat klientům co nejdříve. Momentálně zaučujeme novou operátorku zákaznické podpory, takže se tempo vyřizování emailových žádostí trošičku snížilo. Věříme však, že brzy doženeme obvyklý standard. :-) Domnívám se, že jsme Vám již odpověděli, ale kdyby tomu tak nebylo, tak prosím o nový email na [email protected]. Můžete také zavolat (+420 228 885 606) nebo napsat na náš on-line chat. Uděláme vše pro Vaši spokojenost.
Krásný den! :-)
Tomek - METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
- Zajímavý sortiment zboží
- Kvalita
- Ceny
- Nesmyslné velikosti u oblečení 90% sortimentu je ve velikosti S nebo XXXL
- Na každý nakup (online) lze použit jeden kupon, takže když jsem dostal dva v hodnotě dvou tisíc, musel jsem udělat dvě objednávky místo jedné, což je podle mě naprosto nesmyslné
Abych byl upřímný, tak kdybych nedostal ty slevové kupony, tak bych si tam nic nekoupil... Sice mají obrovský sortiment věcí ale je problém s cenou, která mi připadá hodně vysoká... Nicméně největší problém se tyká velikostí oblečení, nevím kdo u nich toto řeší ale dotyčný člověk je hodně mimo, když 90% sortimentu je jen ve velikostech S a XXXL, já nevím ale podle mě nejvíce používané velikosti jsou M, L a XL... No a na závěr musím pochválit rychlost a kvalitu dodaného zboží.
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Trefil jste se bohužel do povánočního období, kdy jsme logicky totálně vyprodaní a doplňujeme sklady. Některé produkty jsou již v doprodeji, znamená to tedy, že zůstávají skladem jen ty nejméně prodejné okrajové velikosti. V následujících týdnech se objeí spousta nových produktů.
Co se týče poukazů, je možné uplatnit i více najednou. Stačí pouze kontaktovat zákaznickou podporu. Vše zařídíme tak, abyste mohl více poukazů uplatnit najednou.
METALSHOP -
Nedoporučuje obchod
- Tyhle kalhoty a žádné kalhoty z metalshopu sem si neobjednavala
Reakce obchodu Metalshop.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi. Můžete nám ale prosím napsat na email [email protected], oč se jedná? Situaci určitě prověříme.
METALSHOP