Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tohle proste musim zverejnit, pac to uz je moc :D :D :D
    Email ve spamu od METALSHOP.CZ:


    Děláme něco špatně?

    Vážený zákazníku, všimli jsme si, že tímto dnem uplynul přesně rok
    od Vaší poslední objednávky na našem e-shopu.

    Maximální komfort zákazníků je pro Metalshop vždy na prvním místě,
    proto by nás zajímalo, zdali můžeme nějakým způsobem přispět k Vaší spokojenosti.

    Jakékoliv rady, inspirace a připomínky nám můžete adresovat v odpovědi na tento e-mail.

    Denně pro Vás aktualizujeme nabídku NOVINEK, kde najdete
    stovky produktů těch nejžhavějších metalových želízek současnosti. :)
    Pro odhlášení a úpravy odběru obchodních sdělení klikněte ZDE.



    napište nám



    Timto prohlasuji Metalshop.cz za nejvlezlejsi, nejtrapnejsi a nejubozejsi eshop roku! :)

  • Koupila jsem zde tričko pro svého zetě, dostane ho pod stromeček! Takže ho zatím neviděl. Ale mně osobně se líbí moc, proto jsem ho zakoupila . Se službami Metalshopu.cz jsem spokojena velice, objednávka byla vyřízena bleskově a zboží dorazilo v naprostém pořádku. Děkuji

  • Děkujeme za Váš názor. Je-li u některého produktu nedostačující popis, tak není nic jednoduššího, než nám zavolat, napsat email nebo nás oslovit na on-line chatu. Není pravda, že nekomunikujeme a že na dotazy neodpovídáme, protože to se děje pravidelně, každý pracovní den. Pokud jste se snažila dovolat na linku o víkendu nebo o půlnoci, anebo jste ponechala telefon vyzvánět pět vteřin a podruhé už číslo nevytočila, nenapsala email (nebo jej neodeslala na správnou adresu) a ignorovala možnost komunikace skrze on-line chat, tak už nevím, jak Vám pomoci. A určitě existujeme, a to řadu let. :-)

  • Nedostačující popis výrobků. Nekomunikují, na dotazy neodpovídají, na linku se nelze dovolat. Člověk se pak bojí nakoupit, kdo ví jestli vůbec existujou. :D

  • Můžu se zeptat jakou zkušenost máte s mikinami z metalshopu? Nerada bych abych si koupila mikinu s potiskem a po pár vypráních ho tam neměla.

  • S šátky nemá nikdo jiný problém. Nezaznamenali jsme větší výskyt reklamací či nespokojených emailů/telefonů ze strany klientů. Co ale vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat jinému. Proto je tady 14-denní lhůta pro navrácení zboží. Nejste-li spokojený, vrátíme Vám peníze nebo vyměníme zboží za jiné. Pochopitelně je ale nutné dodržet zákonnou lhůtu.

  • Tak jsem se lépe podíval na druhý šátek, jiný druh, a je to zcela totéž - viz můj minulý komentář. Takže celý nákup šátků u Metalshopu úplně k ničemu, nehodí se to ani jako hadry pro potkany (opět kvůli té nabarvenosti). Bohužel jsem si od toho nenechal lístek, protože by mě fakt nenapadlo, že na obyčejných barevných šátkách je co zkazit... ale kdo umí, umí. pokud metalshop zlevnil ty šátky kvůli tomu, že jsou takhle defektní, mělo to tam být uvedeno! ale ono 150 po slevě stále neni žádná paráda. tři kila zbytečně vyhozený a inzerujou to tam vesele dál, aby se napálili další zákazníci

  • Ne že bych už obchod nedoporučoval - to záleží na dalším jednání, jelikož jsem objevil defekt na jednom ze dvou barevných šátků, co jsem kupoval přítelkyni - je to jen povrchově obarveno a po pár dnech nošení začnou pod uzlíkama vykukovat bílá nenabarvená místa, vypadá to potom jak upatlané od něčeho bílého a je to už prakticky nenositelné. asi nemá cenu to kvůli jednomu šátku řešit, platit poštovné za vracen í zboží a tak, ale kupoval jsem i druhý šátek, a jestli se to objeví i u něj, už to nutné bude - ale to by současně bylo smutné, protože by to asi znamenalo, že celá ta pestrá nabídka barevných šátků na Metalshopu je k ničemu - ale snad ne (i když to zlevnění všech šátků na polovinu trochu podezřelé je)

  • Máte rádi death metal, black metal, grind atd? Nejste bohatý trpaslík? Tak tento obchod ani nenavštěvujte.

  • filip: Nenádávej na náš metalshop , ten už je pro mne něco jako rodina vole .

  • ja som tiez slovák a objednal som si z metalu pár vecí...vždy dorazili do 2 dní a v bezchybnom stave... filip : to si asi niečo zle vyplnil...najprv si over či si vyplnil setko spravne...co to maju opravovat za teba ? sa necuduj ze ti to neprislo

  • filip: nadávej si doma na matku a ne na metalshop

  • filip: Dobre ti tak cobole,kdyz se ti to nelibi,tak si neobjednavej nic z nasi krasne zeme!

  • filip: tak asi máte na Slovensku pomalou poštu nebo líné pošťáky:))

  • Všechny zdravím,jsem moc ráda,že tento obchod existuje,mám dceru punkerku je velmi těžké koupit ji nějeké oblečení či doplňky v "normálním" obchodě.Objednávám zde pravidelně a jsem spokojená,všem doporučuji!!!

  • FUUUUJ hajzli

  • smradijedni zasraty uz skoro 2 tizne cakam na tovar hajzli sa uvedomte

  • zdravím! rád bych aby ste nestahli z prodeje ksiltovky music konkretne ty za 290kc s polohovaci přaskou vzadu... jsou to jedine ksiltovky ktere mi zcela presne sedi na hlave! mohli by ste opet rozsirit jejich nabidku... s pozdravem punker vyk