Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodavač se nevyznal v kupovaném zboží a nevěděl nic o příslušenství,tudíž ani nic nedoporučil.Vše jsem si musela zjistit na internetu.

    Zboží jsem si šla zakoupit do obchodu, abych mohla konzultovat s prodávajícím funkce výrobku a příslušenství. Bohužel, prodavač nevěděl skoro nic.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklou situaci. Není to určitě náš běžný standart. Chtěla bych Vám tímto nabídnout, že se můžete zastavit se na naší pobočce a obrátit se přímo na vedoucího pobočky, který se Vám bude věnovat a jistě rád zodpoví veškeré Vaše dotazy. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo to tak složité s vyzvednutím, že jsem to nedokázal.,z ALZY vyzvedmout. Pošlete mi to jinak na dobírku ať to mohu zaplatit při převzetí dopravci..
    • Složité !!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Dostupnost zboží z Vaší objednávky nedokážeme ovlivnit. Na Vaši žádost byla objednávka stornována. Aktivní máte objednávku s vyzvednutím na prodejně v Holešovicích. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • inzerujete něco, co nemáte v obchodu. Proč to nestáhnete ze stránek?

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodací dobou. Je nám to velice líto, ale dobu dodání nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno 18.6. Dodání druhá půlka července příště až budu něco potřebovat na první týden červenec tak si to objednám hned po velikonocich

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za dostupnost zboží. Bohužel tuto situaci nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevšimavost prodejců, špatná infomovanost, o vše jsem si musel řkat.

    Nic neodpovídalo té reklamně jakou má Megapixel na internetových stránkách. Nikdo mě neoslovil, zboží v hodnotě přes stotisíc mi bylo
    předáno a nebylo přdemnou rozbaleno a zkontrolováno zda-li není
    např. poškozené. Kdybych si domů odvezl dvě hrstě šroubů nebo cihly
    tak jsem to ani nevěděl. O všechny bonusy jsem si musel říkat prodavač
    nevěděl jaká je na co sleva a na co na všechno mám nárok.
    Rád bych se zmínil o jedné paní prodavačce, která jako jediná mne
    oslovila a podala mi hrnek vody. Asi si všimla toho že jsem přijel do
    Megapixelu nakupovat z daleka a že v tom horku které ten den bylo mám
    asi žízeň. Dále mi pak poskytla několik cenných informací. Jako jediná
    mi přišla že do obchodu skutečně patří a nerad bych jí mou výše uvedenou
    kritikou ranil.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace při vyzvedávání objednávky. Tato situace je ojedinělá a není naším standardem. Již jsme podnikly kroky pro zlepšení a proškolení našeho personálu. Kolegyni informaci předám. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za Megapixel zdraví Hana Tkáčová ze zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání manuálu k užívání přístroje. Jen jak se vloží baterie a karta. Tj fakt málo !!!!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Návod jsme Vám již zaslali na udanou adresu. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již jsem vám psal, nechápu, proč se nadále chcete utvrzovat v tom, že služba v mém případě zcela selhala.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci a omlouváme se za komplikace s doplňkovou službou, kterou jste si zakoupil. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tváří se, že mají na skladě, ale nemají
    • Pak mi ještě týden chodí nabídky toho, co mi zrušili, že si to mám koupit
    • Přestože tvrdili, že už to nebude k dispozici, koupil jsem to u konkurence

    Tohle byla moje první zkušenost s Megapixelem, a hned naprosto tragická. Někdo mi kvůli zrušení objednávky volal a ani mi nebyl schopen dodat něco jiného, nabízeli jen bazar. Tohle fakt už nechci zažít. Mimochodem, Alza mne zachránila!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci a omlouváme se za způsobené komplikace výrobcem. Bohužel ukončení výroby určitého modelu nedokážeme ovlivnit. Aktuální dostupnou skladovou variantou byl pouze bazarový prodej, který Vám byl nabídnut. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nebylo skladem a dlouho nebude. Vzhledem k tomu, ze se jedna o fotoaparat + objektiv14/140, a obchod ho mel v te dobe v nabidce a navic si ho nechal zaplatit, tak jsem byl hodne zklamany. Penize sice prisly zoet, ale potreboval jsem fotak na delsi cestu mimo Evropu. Akorat mne asi 3 tydny zdrzeli. Škoda.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaši reakci. Omlouváme se za vzniklé komplikace, ale o dostupnosti jsme Vás informovali do 48 hodin. Zboží máme uvedeno na stránkách a veškeré informace jsou tam uvedeny. Volba platby je na Vás a zboží mohlo být zakoupeno na jinou platební metodu kterou také nabízíme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje a nemá zájem řešit můj problém.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za komplikace. Bohužel dostupnost zboží nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nemá skladem a ani u dodavatele

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a velice si toho vážíme. Na našich stránkách inzerujeme i zboží, které aktuálně nemáme skladem, aby zákazníci viděli, že zboží lze u nás objednat. Co se týče dostupnosti zboží u dodavatele to zjišťujeme přesněji až po objednání zboží. U všech produktů na webových stránkách máme uvedeno jak to vypadá a na kterých našich skladech se zboží nachází. V případě, že zboží není skladem máme uvedený aktuální stav. Případně můžete poslat dotaz a na dostupnost zboží se optat. Pokud by jste měl jakékoliv dotazy neváhejte mne kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neúplný a matoucí návod.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Manuál je součástí balení a dle informací je stručný a přehledný. Na email jsme Vám zaslali odkaz pro stažení podrobnějšího manuálu přímo ze stránek Epsonu. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku přijali a zboží bbylo v nedohlednu.

    Objednávku jsem byl nucen zrušit, protože nikdo nebyl schopen říci, kdy bude na skladě.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel dostupnost ani informace od dodavatele nedokážeme ovlivnit. Je nám to velice líto, ale informace od dodavatele obratem předáváme Vám, aby jste o situaci s dostupností věděli. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednánce zboží u vašeho prodejce v prodejně Holešovice jsem dostal informaci o dodání vybraného fotoatarátu do 14 dnů. Na základě toho jsem prodal starší fotovybavení vaší firmě na protiúčet do výkupu. Stejný den večer jsme dostal od vaší firmy informaci, že dodací lhůta je 8 týdnů. Dne 3.3.2022 odlétáme na dovolenou a jsme tak bez foťáku.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel standardně tento set je dostupný do 14 dnů. Bohužel po objednání zboží byla dostupnost dodavatelem stanovena jinak. Aktuálně tento set není dostupný v obvyklé čekací době z důvodu dopadu Covidu na trh. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod vesele nabízí zboží, které vůbec nemá na skladě a které má údajně dorazit až někdy v únoru - březnu (objednal jsem a obratem zaplatil těsně před koncem roku). Fotoaparát jsem nakonec koupil u Alzy a zcela bez potíží.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Musíme se Vám omluvit, že Vámi objednané zboží nebylo skladem a z dlouhodobého hlediska je tento set bohužel nedostupný. Dostupnost produktu nedokážeme ovlivnit a ani zajistit přeskočení pořadníku, který dodržujeme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Čekám druhý měsíc na objednaný výrobek

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel dostupnost zboží nedokážeme ovlivnit. Jsme závislí na dodavatelích a ti jsou závislí na výrobcích. Pokud nastane nějaká komplikace ve výrobě zdržení výrobku je nevýlučné. Ještě jednou se omlouváme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží s garancí doručení do 14 dnů nedorazilo ani po šesti týdnech a stále čekám.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel dostupnost produktu u dodavatele se stále mění a nejsme schopni ovlivnit dobu doručení. Je nám to velice líto. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Rychlost poslání platby zpět
    • Poslední kus byl prodán někomu jinému

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Je nám to velice líto, ale zboží které máte v košíku není zajištěno a má možnost ho koupit kdokoli kdo má o zboží také zájem. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží v perfektnim stavu. A vrácení penez bez problémů.
    • Některé věci dražší než konkurence. Mladý prodavač mě poslal při zjištění že konkurence je levnější ke konkurenci protože mi nemohl nabídnout stejnou nabídku. Tak jo moc děkuji produkt (gimbal od Feiyu tech G6max) sem si koupil u konkurence která mela 14% z cenu dolu a nebyla sama.....

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis