Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikativnost
    • Dodává nekvalitní zboží
    • Nedodává všechny doklady ke zboží
    • Dlouhé doručení objednaného zboží

    Na hovno!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci z února 2023 emailovou komunikací vyřešili. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hezký kamenný obchod.
    • Nabízí odkup použité techniky.
    • Pracují tam profesionálové. Vyznají se v technice.
    • Pomalu zpracovávají objednávky, i když je zboží skladem.
    • Človek se musí aktivně po objednávce shánět, pokud čeká moc dlouho a nemá žádné info.
    • Datum předpokládáného dodání se automaticky posouvá o den, když to nestihnou dodržet. To ale neznamená, že je nové datum nějak závazné. Klidně vám to budou vždy odkládat den po dni dál, dokud se k té objednávce opravdu někdo nedostane. Systém vás bude držet při falešné naději, že to dnes už možná vyjde.

    Nakupoval jsem zde už nekolikrát (kupoval jsem kamery, objetivy a příslušenství). Do teď jsem s tímto obchodem měl dobré zkušenosti. Potřeboval jsem tentorkrát koupit odraznou desku, vybral jsem si z eshopu produkt, který byl skladem a zvolil osobní odběr. Čekal jsem 3 dny a nepřišel žádný email ani SMS. V systému bylo zboží ve stavu "připravujeme". V sytému se datum dodaní po pulnoci vždy zaktualizovalo. 2 hodiny před natáčením jsem musel obchodu zavolat, aby zkontrolovali stav objednávky. Človek na telefonu mi řekl, že zboží mají na obchodě, že si pro to mám prostě jen přijít bez potvrzení. Takhle vystresovaný z objednávky jsme ještě nikdy nebyl.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace a děkujeme, že jste nás informoval a již jsme učinili kroky, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zakoupil jsem použití objektiv, nafocen byl tak že nevypadal špatně. Detailní popis k němu nebyl jenom že je použití. Řekl jsem si velký obchodník pro fototechniku musí vědět co prodává, musí ověřovat stav techniky kteří prodává, prostě musí být důvěryhodný.
    Doslat jsem objektiv který měl špinavé přední a zadní čočky. Uvnitř má také hodně prachových částic různé velikostí. Udělal jsem pár test fotek, zjistil jsem že objektiv taky má problém s ošetřením, jedna část foto je ostrá a druhá neúplné v případě kdy foceno na nekonečno.
    Rozhodně není to stav objektivů za který budu ochoten zaplatit 7 tisíc korun. Takže ho vracím v rámci odstupů od smlouvy během 14 dní.
    A tady je další zklamání, vrácení je komplikované, mám si stáhnout formulář, vyplnit, podepsat, posla se zboží a ještě jestli chápu správně tak za své peníze. Když chyba já na straně obchodu... váš e-shop je hodně pozadu v porovnání s alza.cz. dokonce na aukro.cz je min komplikované a jednodušší.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho! Velice nás celá situace mrzí. Zboží můžete bezplatně vrátit přes Zásilkovnu nebo kontaktovat naše zákaznické centrum pro objednání svozu PPL( při částce zboží vyšší než 20 tis.). Vše máme uvedeno zde: https://www.megapixel.cz/reklamace-mimozarucni-servis-a-vraceni-zbozi#vraceni-zbozi-v-ramci-14-dnu. Odstoupení od kupní smlouvy můžete vyplnit a poslat elektronicky na [email protected]. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doruceni nasledujici den znamena az za dva dny….

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás celá situace mrzí. Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    jsem spokojen at se rozhodnou známí oni sami

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a Váš názor. Vážíme si toho. Těšíme se na Vaše další objednávky. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vše bylo připraveno v krátkém čase.
    • Snažili se napravit svoji chybu, kdy mi dodali rozbalené/použité zboží
    • Prodávají zboží jako nové, přitom je minimálně rozbalené/použité. Takovou věc by měli napsat!
    • Arogantní jednání z jejich strany, když jsem vyplnil jejich dotazník a stěžoval si, že zboží nebylo nové.

    Je to fajn obchod, kde mají snad vše. Ale po nákupu za více jak 100tis, kdy mi byl dodán rozbalený a použity fotoaparát (volali mi, že mi daji nerozbalený kus - no to mi měli dát už predtim!!!), tak už u nich nic nekoupim.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci telefonicky vyřešili. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • čekal jsem velmi dlouho na předání kamery... prodvač mi řekl že to bude do pár minut a trvalo to 45 minut....

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás situace mrzí. Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální personál
    • Mají v tom bordel

    Vzvednul jsem si osobně světlo na prodejně v Ostravě, když pominu že svědlo při objednání z eshopu bylo skladem, objednávka zpracována a po cca 10 dnech mi napsali, že jejda, že světlo zmizelo a čekal jsem dalších x týdnů, než ho naskladní... tak to bylo nakonec OK. Světlo jsem si nechal zaslat do Ostravy na pobocku, kde to mám nejblíž a opravdu tam fyzicky bylo, když jsem dojel. I přesto jsem předem raději volal. Pro jistotu. U megapixelu nikdy nevíte >(

    Jenomže potom jsem ještě na Ostravské pobočce vybíral další komponenty co byli dostupné na prodejně, a prodavači mi prodali horní handle na kameru s tím, že to na můj model bude určitě pasovat (teda jeden říkal že jo, když jsem se ho zeptal, jestli si je jistý, tak řekl, že ne a zavolal druhého, který mě ujišťoval o věcech co se ukázali jako nesmysl). Ten druhý řekl, že jsou rozměry děr standardizované (taková blbost, ještě jsem se ujišťoval jestli to myslí vážně). Na základě této informace a ujištění jsem handle zakoupil. Po platbě ještě pán říkal s úsměvem "kdyžtak to vrátíte". Asi mu nedošlo že cestovat dvě hodiny jen kvůli neprofesionálnímu personálu není uplně zábava. Dojedu domů, vytáhnu kameru, a už je mi jasné že rozteč děr v handlu je moc malá a nebude to v žádném případě fungovat.

    Mimochodem, dneska mi ještě volal nějaký obchoďáček z megapixelu, že kdy si teda prijedu vyzvednou svoji objednávku. Přitom jsem ji před měsícem dávno koupil někdě jinde a poptávku jsem zadával dokonce před 6ti týdny. A to už byl druhý obchoďák co mi s křízkem po funuse takto na jistotu volal.

    Shrnutí: Megapixel je takový kaufland na foto a video techniku. Je tam dlouho otevřeno, výběr je relativně velký, ale nečekejte kvalitu služeb a všechno si důkladně překontrolujte, jinak budete zklamaní.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí komplikace s Vašimi objednávkami, které jste uskutečnil na více prodejnách. Již jsme podnikly kroky, aby se situace neopakovala. Prosím kontaktujte nás na emailu [email protected], abychom mohli společně vyřešit vrácení zboží. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Předraženo viz. důvod zrušení objednávky

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou. Prosím kontaktujte nás na emailu [email protected], zda bychom mohli situaci společně vyřešit. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    No co bych napsal, třeba že až po 5 dnech jste mi napsali že produkt není dostupný

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel dostupnost ani dobu zjišťování aktuální dostupnosti nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Specializovaný obchod
    • Na mé jméno objednali někomu jinému

    Do nedávna dobrá zkušenost se zákaznickou podporou na chatu. Naposled neodpověděli na můj dotaz a navíc objednali zboží z mého účtu pro někoho jiného.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velmi nás tato situace mrzí. Prosím kontaktujte nás na emailu [email protected], abychom mohli situaci společně vyřešit. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán produkt Apple Mac mini v konfiguraci RAM 16 GB/512 GB SSD HDD - osobně na prodejně zadáno do PC prodavačem. Potvrzena objednávka v eshopu. Za týden strohé oznámení - máme pouze konfiguraci 8/512 berete/neberete. Žádné slovo omluvy.
    Stejný postup u konfigurace 16/256. Opět bez jakékoliv omluvy.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Prosím přijměte naši hlubokou omluvu za komplikace s Vaší objednávkou. Již jsme s Vámi nemilou situaci komunikovali. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý den, na eshopu megapixel.cz jsem koupil nový fotoaparát Nikon Z7II. Po rozbalení originální krabice a vybalení fotoaparátu mě čekal šok. Fotoaparát byl již použitý, byly odstraněny ochranné fólie, a navíc ve slotu byla zapomenuta paměťová karta , dokonce s fotografiemi nafocenými tímto přístrojem. Absolutně nehorázné. Jak si můžete dovolit takto drahý přistroj prodávat s označením "NOVÝ" za plnou cenu, avšak ve skutečnosti použitý???

    Dobrý den, na eshopu megapixel.cz jsem koupil nový fotoaparát Nikon Z7II. Po rozbalení originální krabice a vybalení fotoaparátu mě čekal šok. Fotoaparát byl již použitý, byly odstraněny ochranné fólie, a navíc ve slotu byla zapomenuta paměťová karta , dokonce s fotografiemi nafocenými tímto přístrojem. Absolutně nehorázné. Jak si můžete dovolit takto drahý přistroj prodávat s označením "NOVÝ" za plnou cenu, avšak ve skutečnosti použitý???

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s vyzvednutým zbožím. Již situaci řešíme a v nejbližší době Vás budou kolegové z prodejny kontaktovat. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Problemy ucet

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace s objednávkou. Již jsme s Vámi situaci vyřešili a objasnili za jakých podmínek je možné vytvořit objednávku na Slovensko. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Cekam tyden na vec, co mela byt skladem. Neprislo ani potvrzeni objednavky.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Již jsme kontaktovali kolegy z pobočky aby Vás informovali o stavu objednávky. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za Megapixel zdraví Hana Tkáčová ze zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi prislo rozbalene a nefunkcni. Kdyz jsem obchod konfrontoval, prijali zbozi zpet, ale jako duvod, proc byla krabice s fotakem otevrena uvedli naprosto zcestne vysvetleni, ze ho kontrolovali a maji to narizene. Navic ve fotaku byla lithiova baterie vybita na cistych 0V, tedy znicena. Obchod uvedl, ze je to schvalne, aby byla zachovana jeji kapacita. Kdyby mi nenapsali nic, pusobilo by to vice profi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nepřišlo a peníze jsem utratil za pračku.
    • Nemám R 7

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel dostupnost zboží nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne kontaktujte na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doručený foťák měl poškozenou pečeť a jeho baterie byla nefunční.

    Zboží budu vracet.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci emailem vyřešili. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Dorazila jenom 1 položka z 2 placených

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již s Vámi situaci emailem řešíme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Skener Canon Lide 400 jsem si vyzvedl v Zásilkovně, ale není funkční. Instaloval jsem ho na dva různé počítače a neskenuje.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již s Vámi situaci emailem řešíme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis