Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dne 4.4.2024 byla potvrzena objednávka blesku Nissin MG60. Bylo přislíbeno dodání do týdne. Po dotazu 11.4.2024 mi bylo sděleno, že blesk není v nabídce od 5.4.2024 a obchod objednávku zrušil. To nebylo možné mi to sdělit dříve, abych mohl hledat jiné řešení?

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Kolegové Vás o stavu objednávky neinformovali a nás to velice mrzí že jsme vás dostali do takovéto situace. Bohužel u zboží se stav změnil velikou rychlostí a došlo k ukončení výrobku. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stornována prodejcem až po písemném dotazu na stav objednávky - 34 dnů od vytvoření objednávky ve stavu "vyřizuje se".

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Kolegové Vás o stavu objednávky informovali. Bohužel u zboží se stav změnil velikou rychlostí a došlo k ukončení výrobku. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při telefonické komunikaci bylo sděleno, že i přes inzerovanou lhůtu 1-2 týdny při dodání, nemohou po objednávce potvrdit žádný termín. Měl jsem počítat s klidně až 4-6 týdny. Po přímé komunikaci s Nikon mi byl sdělen termín obratem s dodací lhůtou 5 dní.
    Příště raději objednávat přímo u výrobce. Přidaná hodnota nulová.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Velice nás celá situace mrzí bohužel dostupnost zboží nedokážeme ovlivnit. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem monitor s datem dostupnosti 5. ledna. 3. ledna se stav zmenil, ze monitor uz je na sklade a pripravuje se k odeslani. 5. Ledna se stav opet zmenil s datem dostupnosti 20. unora. Objednavku jsem tedy zrusil a monitor koupil jinde a jeste ten vecer jsem ho mel doma.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel situace dostupnosti se změnila a tu nedokážeme ovlivnit. Jakékoliv případné dotazy neváhejte zaslat na e-mail [email protected] . Za MEGAPIXEL zdraví Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dané zboží jsem objednal a provedl platbu. Na webu bylo uvedeno, že objednávka učiněná do 20.12.2023 bude doručena do Vánoc 2023.
    Při telefonickém zjišťování dodání objednaného a zaplaceného produktu dne 22.12.2023 mi bylo sděleno, že produkt již není k dispozici a zaplacená cena mi bude vrácena dodatečně. Toto není seriozní přístup.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel objednané zboží nebylo uvedeno že je skladem. Dostupnost která nám byla oznámena Vám byla sdělena obratem jakmile jsme dostali informaci od dodavatele. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEGATIVNE

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce. Ani info zda pošlou nebo ne.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Kolegové z prodejny Vás budou dnes kontaktovat. Případně mě kontaktujte na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neakční, neoperativní, dlouhé lhůty

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s rezervací. O vyzvednutí rezervace jste byl informován. Zboží bylo možné vyzvednout do 5-ti dnů do vypršení rezervace. Pak Vám byla automaticky rezervace stornována. V případě, že by jste chtěl rezervaci obnovit, tak prosím kontaktujte pobočku v Brně. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost, dobrá komunikace s obchodem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spatna komunikace, dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si toho vážíme. Těšíme se na Vaši další návštěvu. V případě jakýchkoliv dotazů mne kontaktujte na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Na stránkách inzerujete zboží, zaregistrujete objednávku, zboží si necháte zaplatit a druhý den mi sdělíte, že zboží není na skladě a nevíte zda ještě vůbec dorazí. Ke cti je nutné uvést, že zaplacenou částku jste v plné výši vrátily.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho. Ano, zboží lze objednat i když zboží nemáme my skladem. Veškeré informace máte vždy uvedeny u výrobku. Aktuální dostupnost zboží zjišťujeme na základě Vaší objednávky a po té je nám dodavatelem nebo výrobcem sděleno jak na to aktuálně zboží je. Následně jste informován. V případě platby je platební metoda ve Vaší kompetenci, jelikož nabízíme spoustu variant úhrady. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za Megapixel zdraví Hana Tkáčová ze zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaos, nikdo neví, co má dělat , nezkušenost
    • Nevím
    • Naprostá neznalost techniky a jejího určení

    Kupující může dostat zboží, které očekává , ale pravděpodobně musí narazit na prodejce, který má zájem. V budoucnu bych zde již nenakupoval. .

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace . Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce se uvádí, že zboží je skladem, ale po zaplacení zálohové faktury je Vám oznámeno, že zboží není dostupné a musíte několik týdnů čekat

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel Vámi objednaný fotoaparát není skladem již delší dobu. O dostupnosti zboží jsme Vás informovali. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • o proti ostatnim shopum je to moc drahe

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Prosíme, zda by jste nás mohl kontaktovat na emailu [email protected], pro bližší vysvětlení situace, aby jsme společně našli případné řešení. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    několikátý nákup u této společnosti, sice jsem dostal slevu, ale vzápětí byla kamera zlevněna více a všem

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci emailem probrali a vysvětlili, že nedokážeme ovlivnit akce od dodavatelů. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízité zboží,které nemáte skladem!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho. Ano, nabízíme zboží, které není skladem u nás, ale lze přes naši společnost objednat u dodavatele. Proto jej můžeme inzerovat a i u zboží uvádíme případnou dostupnost a dále také zda je či není zboží přítomno na našem skladu. Dostupnost výrobků se může změnit, ale bohužel to již nedokážeme ovlivnit. Těšíme se na Vaše další objednávky. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace , resili jsme vraceni zbozi, ktere nam bylo lzive prodano ale komunikace a styl reseni neodpovida profesionalnimu vystupovani a stylu velkeho obchodu jako je MP. Je to pro me velke zklamani a MP bych rozhodne nikomu nedoporucil … pokud by nekdo z MP mel zajem toto resit tak budu rad zde cislo 725334433 Michal Dvoracek

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace. Již s Vámi situaci řešíme. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze hodnotit bez nákupu

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Již jsme informovali kolegy z pobočky kde máte vytvořenou objednávku. Budou Vás v co nejbližší době kontaktovat. Pokud budete mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na [email protected]. Za Megapixel zdraví Hana Tkáčová ze zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikativnost
    • Dodává nekvalitní zboží
    • Nedodává všechny doklady ke zboží
    • Dlouhé doručení objednaného zboží

    Na hovno!

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace s dodaným zbožím. Již jsme s Vámi situaci z února 2023 emailovou komunikací vyřešili. V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] . Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hezký kamenný obchod.
    • Nabízí odkup použité techniky.
    • Pracují tam profesionálové. Vyznají se v technice.
    • Pomalu zpracovávají objednávky, i když je zboží skladem.
    • Človek se musí aktivně po objednávce shánět, pokud čeká moc dlouho a nemá žádné info.
    • Datum předpokládáného dodání se automaticky posouvá o den, když to nestihnou dodržet. To ale neznamená, že je nové datum nějak závazné. Klidně vám to budou vždy odkládat den po dni dál, dokud se k té objednávce opravdu někdo nedostane. Systém vás bude držet při falešné naději, že to dnes už možná vyjde.

    Nakupoval jsem zde už nekolikrát (kupoval jsem kamery, objetivy a příslušenství). Do teď jsem s tímto obchodem měl dobré zkušenosti. Potřeboval jsem tentorkrát koupit odraznou desku, vybral jsem si z eshopu produkt, který byl skladem a zvolil osobní odběr. Čekal jsem 3 dny a nepřišel žádný email ani SMS. V systému bylo zboží ve stavu "připravujeme". V sytému se datum dodaní po pulnoci vždy zaktualizovalo. 2 hodiny před natáčením jsem musel obchodu zavolat, aby zkontrolovali stav objednávky. Človek na telefonu mi řekl, že zboží mají na obchodě, že si pro to mám prostě jen přijít bez potvrzení. Takhle vystresovaný z objednávky jsme ještě nikdy nebyl.

    Reakce obchodu Megapixel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace a děkujeme, že jste nás informoval a již jsme učinili kroky, aby jsme předešli dalším nedopatřením a situace se již neopakovala. Za MEGAPIXEL Hana Tkáčová, zákaznický servis