Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Více než měsíc od objednání žádná reakce, poslední dotaz na info lumories ze dne 9.10., opět bez reakce. Zboží v hodnotě téměř CZK 18.000,- bylo zaplaceno ihned. Objednávka z 15. 9. 2024.
    • Nástěnné svítidlo Maytoni Notta, černé, Číslo výrobku: 10022263
    • Doba doručení: 3 - 4 týdny, Jednotková cena: 1 542 Kč, Množství: 2
    • Cena: 3 084 Kč
    • Forestier Carrie M závěsné světlo, žlutá, Číslo výrobku: 3567170
    • Doba doručení: 3 - 6 pracovních dnů, Jednotková cena: 14 296 Kč
    • Množství: 1, Cena: 14 296 Kč
    • Mezisoučet 17 380 Kč
    • Poštovné & balné 0 Kč
    • Příplatek za objemné zboží 658 Kč
    • Celkem (bez DPH) 14 908 Kč , Daň: 3 130 Kč

    Velmi špatná komunikace, uvádí dodací lhůty, které nejsou reálné. Platba za zboží předem, což je s ohledem na zavádějící dodací lhůty velmi nekorektní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsme 3 lampičky, dorazila pouze 1, vyfakturovali všechny 3
    • dva dny čekám na vyjádření na základě mé reklamace
    • po kontaktování dopravce jsme zjistila, že zboží bylo ve dvou zásilkách, o čemž mne nikdo neinformoval
    • jako řešení nabízejí vrácení peněz nikoli opětovné zaslání zboží - prý systémově nelze

    neuvěřitelná zkušenost :(

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí. Dle naších informací se jednalo pouze o jeden balík.

    Jsme spolu již v kontaktu a reklamace je uzavřená. Vystavili jsme Vám dobropis a chybějící zboží Vám samozřejmě dopošleme.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V obchodě jsem kupovala poprvé, mají příliš dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti způsobené dlouhými dodacími lhůtami.

    Naši kolegové z zákaznické linky Vám rádi pomohou najít vhodnou alternativu s rychlejší dostupností. Nabízíme široký sortiment produktů, u kterých se dodací lhůty mohou lišit.

    V případě jakýchkoli dalších dotazů jsme Vám plně k dispozici.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vrácení zboží bez poplatku a refundace proběhla bez problému
    • Delší dodací lhůty, jelikož zboží jde z DE
    • Nedostatečně zabaleno
    • Špatná komunikace přes call centrum
    • Některé zboží očividně již bylo rozbaleno a vráceno

    Z obchodu jsem bral více kusů zboží ve více objednávkách, převládá spíše nespokojenost. Komunikace nefunguje - i když jsem den před expedicí zboží žádal o zrušení konkrétního kusu, a dostal i odpověď z helpdesku, stejně k odeslání došlo. Což ještě není taková tragédie, nicméně u některých kusů jde již na obalu vidět, že z něj byl stržen originální štítek, a dobitá krabice provizorně přelepena izolepou. I zboží pak neslo známky drobnějšího poškození. Mám podezření, že obchod vrácené rozbalené a klidně i mírně poškozené zboží přeposílá dále jako nové, dokud se u méně náročného zákazníka nechytne. Objednávka je pak loterie. Příště již určitě objednám jinde.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Bohužel storno položky již nebylo možné jak Vás informovali kolegové z naší zákaznické péče.

    Balík byl již v logistickém procesu.

    Rádi Vám zboží vyměníme. Prosíme o registraci reklamace pod tímto odkazem:

    https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    boží- lustr - bylo špatně , nedostatečně zabaleno, přišlo rozbité. Navíc dodání bylo neustále odkládáno, dodání trvalo 3 týdny

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádai Vám lustr vyměníme. Reklamaci je možné registrovat pod tímto odkazem:

    https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi

    Pokud budete mít jakékoliv doplňující dotazy, neváhejte kontaktovat kolegy z naší zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem nepřebrala, balík přišel celý potrhaný.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Věříme, že se situace již nebude opakovat.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají velký výběr svetel
    • Tragická komunikace a péče ó zákazníka
    • Dlouhé dodací lhůty
    • Neseriózní až podvodné chování

    U obchodu jsme objednali celkem 2 větší množství světel na rodinný dům ještě v době, kdy se obchod jmenoval svetla24. První dodávka byla celkem ok, i když také s opožděným termínem dodání. Ta druhá dodávka přišla po 2,5 měsících a slibech, že příští týden už dodávka bude nebo argumentacích, že nic v ČR neví, že…..Německo. Pokaždé se bavíte s někým jiným a každý operátor slibuje něco jiného. Vrchol ale byl, když nám po 6 měsíčních přišel z Německa dopis, že po nás vymáhají dluh od společnosti Lampenweld a chtějí o 50% částky více. SumaSumarum: Při platbě kartou částku pouze zablokovali, ale nestrhli, což při zpoždění dodávky znamenalo expiraci blokace a její vrácení. Už druhý týden se s nimi snažím v téměř každodenní komunikaci stav vyřešit a dotáhnout. Nikdo zpět zatím aktivně nezavolal nebo nenapsal. Čekal bych, že když se taková věc stane, tak zavolají a budou celou věc řešit proklientsky řešit. Však jsme lidi a technika je vždycky technika. Místo toho pošlou e-mailem fakturu, kde napíšou, ze pokud máte zaplaceno, e-mail ignorujte, což jsme pochopitelně udělali, a po 6 měsících na vás pošlou vymahače. A nejsme asi dle dnešní komunikace ze zákaznické linky. VÝRAZNĚ NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Bohužel i přes několik zaslaných upomínek jsme od Vás platbu za objednávku neobdrželi.

    Tento fakt je možné prověřit u Vás v ebankingu. Jak jsme již zmínili je třeba objednávku uhradit a poté bude vše v pořádku. Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi již v kontaktu a věříme, že se situace co nejrychleji vysvětlí.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze 4 žárovek byla 1 jiná, v lustru o 4 žárovkách to vypadá opravdu špatně....po 3 dnech od reklamačního e-mailu stále nevyřešeno....

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že jedna ze čtyř žárovek byla jiná a že to v lustru vypadá špatně.

    Vaši reklamaci jsme obdrželi a je již v řešení. Kolegové z naší zákaznické péče Vám již nabídli vhodné možnosti.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Široký sortiment
    • Sympatické ceny
    • Pečlivě zabaleno
    • Nefunkční portál pro vrácení zboží (není možné vložit číslo faktury)
    • Svítidlo má jedno stínítko poskozené (uštípnutý okraj)

    Po vybalení jsem zjistila, že svítidlo je poškozené. Jedno ze 3 stínítek má odštípnutý okraj. Portál pro reklamace a vrácení je nefunkční. Není možné vložit povinné číslo faktury. Zkoušela jsem to všemi možnými způsoby na telefonu i PC. Na kontaktní lince v 8:15 hlásí, ze voláte mimo pracovní dobu, kterou si máte najít na webových stránkách (8:00-16:00). Pak už jsem se na to vykašlala. Můj čas je na to příliš drahý. Stínítko si nějak zabrousím.
    Pokud by zboží nebylo poškozené nebo bych ho nepotřebovala vrátit z jiného důvodu, tak bych obchod mohla jen pochválit.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádi Vám pomůžeme reklamaci zaregistrovat. Kolegové z naší zákaznické péče Vás budou kontaktovat.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široká nabídka
    • Cena
    • Komunikace je na dnešní dobu velmi špatná
    • Nereagovali na maily s dotazy ohledně doručení - meli zboží skladem ale ani po 2 týdnech žádná zpráva o doručení
    • Na infolinku se nešlo pořádně dovolat

    Obchod nekomunikoval a neodpovídal na maily ohledně stavu objednávky. Po pár pokusech se mi podařilo dovolat na infolinku a spojit se s operátorem, který mě informoval, že čekají na jedno zboží. Objednávku jsem zrušil a peníze poslali zpět.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte znovu obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • klamavé informace o dostupnosti

    Zboží označené skladem ve skutečnosti skladem není. Pravděpodobně jen obří katalog světel a objednají, až když objednáte vy. Předpokládané datum dodání mojí objednávky je až 14 dní.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    O novém termínu doručení jsme Vás informovali prostřednictvím emailu.

    Pokud Vám nový termín doručení nevyhovuje, tak se prosím neváhejte spojit s kolegy z naší zákaznické péče, kteří pro Vás jistě najdou vhodné řešení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    !!! Pozor na tento obchod, který provozuje německá firma Lampenwelt GmbH Fulda, Hessen. Zboží uvedené jako "skladem" je skladem, ale v Německu. Uvedená dodací lhůta 2 - 5 pracovních dnů nebyla dodržena, zboží přišlo za 7 pracovních dnů od objednání (s víkendem za 9), což je v dnešní době neakceptovatelné. Po potvrzení objednávky se několik dní nic neděje, žádná komunikace, poté zboží jezdí několik dní po Německu. K dispozici je jediná volba dopravy, a to nejhorší dopravce DPD. Obchod nabízí lákavé slevové akce, u kterých uvádí trvání jen k určitému datu, ovšem po jejich skončení druhý den firma nabízí ještě výhodnější slevu !? Kdo zboží zakoupí dříve a věří uváděným informacím, prodělá. Super. Nehorázné, neférové praktiky. Po skoro týdnu převozů po německých překladištích DPD vám DPD v Čechách doveze zboží naložené v 5 hodin ráno až v pozdních odpoledních hodinách. Při převzetí jsem na obalu nezjistil poškození, až doma jsem objevil ve dnu krabice průraz, který musel být způsoben propíchnutím ostrým předmětem a jen zázrakem nepoškodil dřevěný stojan lampy i když prošel několika vrstvami kartonu. Shrnuto a sečteno : jedna velká katastrofa, nikdy více, ostuda pro německou firmu, to bych nečekal.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádi Vám nabídneme světlo vyreklamovat s možností výměny, nebo vrácení peněz.

    Registraci reklamace je možné provést pod tímto odkazem u nás na stránce.

    https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi

    Máme časté slevové akce na stránce, které se občas aktualizují.

    Doporučujeme tyto akce sledovat pomocí registrace odběru našeho newsletteru.

    Budete tak první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách, exkluzivních slevách a nejnovějších trendech v osvětlení.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží ani po 9 dnech nedorazilo
    komunikace je nedostatečná

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Vždy jsme Vás informovali o stavu objednávky na email.

    Vaše objednávka je nyní na cestě k Vám.

    Stav objednávky můžete sledovat přímo u nás na stránce, nebo se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal na dobírku. Bez kontaktu bylo uloženo v Zásilkovna-boxu, s oznámením, že zboží je uloženo v Zásilkovna-boxu na adrese mého trvalého bydliště... Nemám doma Zásilkovna-box... Kontaktoval jsem obchod, chybu napravili, poslali mi adresu Zásilkovna-boxu a platbu přes platební bránu s tím, že po zaplacení mi údajně do tří minut přijde kód k otevření schránky (měl jsem objednáno na dobírku....). Zpráva o uložení přišla v pátek v cca 18 hod. Dovolil jsem si ale předtím v pátek odjet na víkend. Vrátil jsem se v neděli v cca 18 hod... Obdržel jsem zprávu, že zboží bude uloženo do neděle 14 hod... (přes víkend na den a půl ?) Neměl jsem žádnou zprávu, že zboží již ve schránce není. Zaplatil jsem tedy v neděli, cca v 18 hodin, platba prošla, čekal jsem na kód...marně.
    V pondělí jsem zavolal na firmu Lumories a požádal je o vyřešení situace.
    Slečna operátorka mi doporučila, abych kontaktoval spediční firmu.
    Doporučil jsem tedy slečně operátorce, aby spedici kontaktovala ona a situaci vyřešila... Bez jakékoliv další informace od firmy Lumories přišly peníze zpět.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi v kontaktu.

    Dle dopravce Vám byla již dobírková částka automaticky vrácena.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte znovu obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod má velký výběr, za rozumné ceny. Odeslání proběhlo ihned
    • Doručení s DPD bylo strašné, balík téměř týden cestoval po Praze a byl doručený poškozený, otevřený a s chybějící položkou
    • Reklamace s prodejcem je běh na dlouhou trať, neustále volání na infolinku, kde reklamaci "postoupí" na centrálu. Bez jakéhokoliv řešení. Pokud bych si sám nezavolal, nikdo nedá info jestli se řeší nebo ne. Žádné potvrzení, že se případem zabývají. Při první urgenci po týdnu jsem se dozvěděl, že na lince ani reklamaci nezaznamenali. Dopravce odmítá řešit a odkazuje na prodejce. Prodejce neřeší a nekomunikuje.

    Na hodnocení jsem čekal celkem dlouho a musím bohužel říct, že spokojen nejsem. Pokud by nenastal problém s poškozením balíku, tak bych byl asi i spokojen ale pokud musíte s prodejcem něco řešit, je to běh na dlouhou trať.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Vaše reklamace se vyřizuje. Kolegové z naší zákaznické podpory jsou s Vámi v kontaktu.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nádherný sortiment
    • 1. nešlo to balíkem na poštu 2.lampa ve stavu dodo 3.nebylo čidlo pohybu

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Pokud je třeba zboží reklamovat neváhejte kontaktovat naší zákaznickou linku, nebo registrovat reklamaci pod tímto odkazem: https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi.

    V případě doplňujících dotazů jsme tu pro Vás.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doručené lustry přišly v jiné barvě ,byly objednány v barvě hnědé a přišly v barvě černé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží poškozené, dosud nemám fakturu, abych mohla vrátit, na e-mail nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Standartní doručení
    • Nákup bez problémů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • u zboží byla uváděna doba dodání 2-5 dní, je to 38 a zboží ještě nedorazilo. Operátorka mi slíbila, že pošle upřesňující email, ale ten také nedorazil.
    • nespolehlivost

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme, že jste nám věnoval čas a zanechal nám recenzi.

    Velmi nás mrzí, že část vaší objednávky má delší dodací lhůtu. Termín dodání byl naším výrobcem opět posunut a my jsme Vás o tom neprodleně informovali e-mailem.

    Viděli jsme, že jste již v kontaktu s naším zákaznickým servisem. V případě jakýchkoli dalších dotazů v rámci stávajícího zákaznického procesu nás prosím neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem

    Váš tým Lumories.cz