Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Prvni objednavku jsem zrusil a na vraceni penez jsem pres urgence cekal vic jak mesic, nyni jiz cca. 3 tydny cekam na svetlo, ktete bylo skladem, super !!!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den pane Jiskro,


    velmi se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky. Bohužel zboží bylo v mezičase vyprodáno a nyní čekáme na dodání od výrobce. Budeme Vás kontaktovat s alternativními možnostmi řešení.

    V případě doplňujících dotazů se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V objednávce byl uveden datum doručení 2-5 pracovních dnů a ani po 2 týdnech zboží stále nedorazilo. Kontaktovala jsem e-shop na zákaznické lince, kde ani po 15 minutách čekání nikdo nezvedl telefon a na odpověď na dotaz zaslaný odpovědním formulářem už 4 dny čekám.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den paní Michaelo,


    děkujeme Vám za Vaší recenzi. Omlouváme se, vlivem nahromadění požadavků od našich zákazníků se reakce na e-maily aktuálně o něco prodloužila. Zákaznická linka byla v tuto dobu obsazena, jelikož naši pracovníci aktivně řešili požadavky zákazníků, kteří se dovolali před Vámi. Odpověď na Váš dotaz jste ale již obdržela a jsme rádi, že i Vaše zásilka byla v mezičase doručena.

    V případě doplňujících dotazů se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Barva produktu neodpovídala popisu ani fotce. Zboží jsem vrátila bez udání důvodu a stále čekám na vrácení peněz. Na eshop není možné se dovolat a na emaily nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den paní Nikolo,


    mnohokrát děkujeme za recenzi. Velmi mě to mrzí, ale aktuálně máme na naší zákaznické lince omezenou dostupnost.

    Aktuálně je náš zákaznický servis dostupný telefonicky od 8.00 do 12.00 hodin.

    Vaše e-maily jsme zaregistrovali a již jste na ně obdržela odpověď. Již máme veškeré údaje k vrácení financí a naše účtárna již pracuje na převedení financí. Omlouváme se za zdržení.


    V případě doplňujících dotazů se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr...
    • Trvalo dlouho než bylo zboží doručeno
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručení zboží trvá 4 týdny

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den paní Simono,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Velmi se omlouváme za dlouhou dodací lhůtu Vaší objednávky.

    Vaše zboží se zdrželo na skladě našeho dodavatele. Pokud nás písemně kontaktujete, rádi se Vámi domluvíme na kompenzaci za dlouhé čekání.

    V případě doplňujících dotazů se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za mě neuvěřitelně dlouhá doba, zboží nikde, přesto že bylo avizováno jako dostupné, zatím zklamíání, více nemohu posoudit

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Vaše objednávka by měla být během několika přšítích dnů doručena. Je již na cestě k Vám.

    V případě doplňujících dotazů se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemáte dostatečný počet od jednoho zboží např bodovky.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Rádi Vám do budoucna doporučíme případné vhodné alternativy, které by byly skladem ve větším množství.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží stále posouvali termín doručení.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí. Vaše objednávka byla na Vaší žádost stornovaná.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • dlouhá dodací lhůta
    • špatně zabalená zásilka

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Doufáme, že zboží přišlo i přes toto vše v pořádku.

    V případě, že je třeba něco reklamovat, tak se na nás neváhejte obrátit skrz náš zákaznický servis.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bylo dodáno úplně jiné zboží než bylo objednáno a zaplaceno

    Objednala jsem lustr a přišel úplně jiný než jsem zaplatila. Musela jsem zboží zasílat zpět. Nicméně žádala jsem, aby mi neprodleně bylo ještě ten týden odesláno správné zboží, které jsem si zaplatila, ale nikdo nereaguje. Potřebovala jsme to nutně tento týden, navíc moje chyba to nebyla. Obchod by měl reagovat pružně, zvlášť pokud je chyba na jejich straně! Z tohoto důvodu zatím nedoporučuji.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi již v kontaktu, aby Váš požadavek co nejrychleji vybavili.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumoreis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vypadal bezproblémový, velký výběr svítidel
    • Hned po objednání dorazil mail, že má objednávka bude zpožděna bez uvedení termínu dodání

    Zboží nemají skladem. Po dvou týdnech čekání přišel mail s oznámením, že zboží bylo vyexpedováno. Již 5 dní je "na cestě", avízo od dopravce žádné. Netuším, zda zboží přijde a v jakém stavu. Přečetla jsem si recenze a spousta zákazníků má obdobnou zkušenost. V porovnání s jinými e-shopy tento nevychází zrovna na plný počet hvězdiček.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujme za Vaš zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Dle sledování zásilky u GLS mělo být zboží již dne 25/03/2025 úspěšně doručeno.

    V případě doplňujících dotazů se na náš neváhejte znovu obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží skladem. Presto expedice až za dvy dny od obdržení platby. Navíc se mi nezamlouvala platba kartou, kde údaje o kartě a majiteli karty vyplňuji na stránkách obchodu a né přes platební bránu.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Veškeré informace ohledně platebních metodách naleznete zde: https://www.lumories.cz/podpora/platebni-metody

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost dodání

    Dle mého nedostatečně zabaleno
    Uvedený špatně informace o produktu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • infolinka funguje dobre
    • v potvrzeni objednavky pri platbe prevodem prijde castka bez DPH, DPH si musite dopocitat sami
    • sledovani zasilky nemozne. udelate objednavku, hned prijde potvrzeni ale pak se nekolik dni nic nedeje

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    V potvrzení objednávky je uevedná jak cena s DPH, tak i cena bez DPH vč. výše DPH. Vše je vždy rozepsané do detailů.

    Kolegové z naší zákaznické péče pro Vás vždy rádi prověří stav Vaší objednávky, pokud Vám odkaz na sledování zásilky z nějakého důvodu nefunguje.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    2x nedodrzena dodaci lhuta, podruhe jiz ani neprislo upozorneni. Penize dostali ale zbozi zatim nedoruceno. Zkousime komunikovat a cekat. Je to bohuzel dalsi z e-schopů, ktery se tváří, ze ma zbozi skladem, ale pak na to tydny cekate.... nejspise z Číny. K tomu zadne zastupeni ani obchod v CR.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vnziklé komplikace nás moc mrzí.

    Objendávka je již na cestě k Vám a kolegové z naší zákaznické péče Vám poslali odkaz na sledování zásilky u dopravce.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží se nejprve zdrželo, údajně ztracený balík, kdy eshop nezvládl včas předat balík dopravci a ještě vysvětlovali, že je to naplánováno na odeslání za TÝDEN. Pak tedy po urgencích byl balík odeslán dřív, nicméně zboží dorazilo úplně zničené.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Komplikace s doručením zásilky nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi v kontaktu ohledně vyřízení reklamace.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte znovu obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží nedorazilo kompletní.
    Žádná komunikace.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi ohledně reklamace již v kontaktu.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustálé posouvání termínu dodání.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče Vás již informovali o dodání světla z Vaší objednávky.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží přišlo špinavé a poškozené

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádi Vám nabídneme výměnu, nebo vrácení peněz.

    Prosíme o registraci reklamace pod tímto odkazem:https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi špatná komunikace. Dáma, která vyřizuje objednávky a i dáma na telefonu jsou nekompetentní. Jejich business vůbec nemají ve svých rukách, pod svojí kontrolou.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi ohledně Vaší objednávky již v kontaktu v separátním emailu.

    Vypadá to, že se vše vysvětlilo.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz