Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4 x mi posunuli termín dodání světel díky tomu jsem nedokončil zakázku a dostal jsem penále.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    V takových případech se neváhejte spojit snaší zákaznickou podporou, rádi najdeme vhodné řešení,

    Můžete vždy najít vhodné skladové, alternativní zboží atd.

    Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Záleží na možnostech jednotlivých výrobců a na dodání našich logistických partnerů. Většinou je zboží v uvedeném termínu k dispozici a bude tak doručeno v uvedenou dobu u produktu.

    Více najdete na naší stránce v sekci FAQ: https://www.svetla24.cz/faq/

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    17.5. jsem objednala zboží.20.5. mi bylo sděleno,že byla objednávka přijata.21.5. mi napsali,že je zabaleno...Kdy vyexpedovali,to netuším...
    Dnes je 26.5.,je sice neděle,ale doposud zboží nedorazilo.Tak snad zítra 27.5. se už konečně dočkám.
    Obchod si dle mého dává na čas a mohli být podle mě svižnější,i když chápu,že prodlení může být na straně dopravce.
    Produkt jsem fyzicky neviděla a nemohu tedy ohodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Už podruhé mi dorazilo jiné světlo než jsem si objednal.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádi Vám nabídneme vhodné řešení.

    Prosíme o registraci reklamace pod tímto odkazem:

    https://www.svetla24.cz/podpora/vraceni-zbozi

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou tu také pro Vás.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    velmi zvláštní přepravní služba. V den doručování zavolá řidič, že je na cestě, logicky nikdo není z minuty na minutu doma, řekl, že zásilku někde nechá . Nestalo se tak a ten samý den ( za 5 hodin) posílají zpět odesilateli?.
    Takže nikdy více přes váš eshop, absolutní ztráta času a diletantismus.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Větší cilindr je na 3 místech promáčknutý. U malého cilindru páčka na ovládání sklonu cilindru po druhém pokusu upadla (nepoužila jsem žádnou hrubou sílu). Zboží přišlo v rozbalené krabici, ve které byly další 2 krabice se zbožím, nesvázané....za ty peníze bych očekávala lepší kvalitu zboží a kvalitně zabalené k přepravě. Chtěla jsem koupit ještě lampu pro dceru, po této zkušenosti tady rozhodně ne.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Doporučujeme Vám v tomto případě registraci reklamace pod tímto odkazem:

    https://www.svetla24.cz/podpora/vraceni-zbozi 
    Můžete si zde vybrat možnost výměny produktu, nebo vrácení peněz.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, absolutně nevim jestli balík přijde nebo ne.
    A potom co jsem četla recenze tak mam strach co vubec dorazí.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče se s Vámi obratem spojí.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Hrozný eshop. Špatná komunikace,neochota,arogance,prostě toto jsem ještě nikde nezažil.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Případné komplikace nás velmi mrzí.

    Neváhejte nás prosím kontaktovat v případě doplňujících dotazů.

    S přáteslkým pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost vybrat si dopravce
    • Dopravce nás vůbec nekontaktoval a zboží nedorucil
    • Eshop nám s tím vůbec nepomohl a zboží nechal vratit do skladu v Německu
    • V případě, že bychom o zboží i tak stáli, bylo nutné založit novou objednávku a tu znovu uhradit

    Za mne tristní, eshop neprojevil vůbec zadnou snahu a emailová komunikace ani nedávala smysl.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás ohledně doručení nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče se snažili proces vrácení zastavit,ale bohužel zásilka již byla na cestě zpět.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pořád se omlouvají a mění datům dodávky

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace se změnou datumu dodání světel nás velmi mrzí.

    Rádi pro Vás najdeme vhodné řešení situace, pokud již nemůžete na světla déle čekat. Koelgové z naší zákaznické péče pro Vás mohou najít vhodné skladové alternativy.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednala, ale bohužel nebylo více jak 3 týdny na skladněno, i když při objednávce bylo doručení 3-5 dni.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Bohužel došlo v tomto případě k opoždění objednávky. O této situaci jsme Vás s omluvou informovali.

    Děkujeme Vám za Vaší trpělivost a omlouváme se za tuto prodlevu.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Firma píše dodání 2-5 dní a je to 9 dní a zboží dosud nemám....

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Dle sledování zásilky Vám měla být již dnes objednávka úspěšně doručena.

    Neváhejte nás kontaktovat v případě doplňujících dotazů.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tragicke

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu, která nás velmi mrzí.

    Neváhejte kontaktovat kolegy z naší zákaznické péče.

    Jistě pro Vás najdou vhodné řešení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivé údaje o době dodání.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Neváhejte kontaktovat kolegy z naší zákaznické péče. Rádi najdou vhodné řešení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách něco slibuji, v praxi nedodrží. Objednané zboží dodáme do 5ti pracovních dnů, po deseti dnech píšu dotaz na stav objednávky, dnes odpověď, že balík bude doručen 25.4.24. Od obchodu žádná zpráva o zpoždění dodávky z jakéhokoliv důvodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zmatená komunikace, zboží ani po 50 dnech ještě nedodáno

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Už jsme Vás kontaktovali v separátním emailu.

    S přáteslkým pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vybral jsem zboží, které jinde neměli, přišlo dle popisu,

    doprava zboží katastrofa, předchozí recenze varují, právem , posílají přes DPD, protože však neposkytnou telefon, tak DPD když nemá telefon, tak nedoručuje, v odkazu od Světla24 je po týdnu napsáno doručeno do cílové oblasti, to ale znamená že bylo uloženo na depu z důvodu vad v adrese, složitě jsem vykomunikoval náhradní dodání (dodáno hned druhý den), jinak by to tam leželo do dnes, divím se, že přestože se to tady pořad opakuje, dodavatel s tím nic nedělá - pokud chcete balík "do ruky", tak neobjednávejte přes tento obchod

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace při doručení zásilky nás velmi mrzí.

    Neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu v případě doplňujících dotazů.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Světlo měl být doručeno za 4-6 dnů. Dnes je to 8 dnů, nic nepřišlo, ani se nikdo neozval. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákazické péče se s Vámi obratem spojí a předají informace ohledně doručení Vaší objednávky.

    S přátelským podravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Světla odpovídají popisu, kvalitě.
    • Špatná komunikace s obchodníkem.
    • E-shop světla24 vybrané přepravní společnosti nedodává zadané kontaktní údaje. Takže nemáte šanci vědět, že je balíček na cestě natož ho převzít.

    V roce 2024 bych nečekala od jakéhokoliv e-shopu tak špatnou komunikaci. Sice se dodá informace, že je balík na cestě, ale převzít se nepodařilo, ani nemohlo, protože DPD nedostalo telefonní kontakt. Až v depu se mi podařilo nadiktovat kontaktní údaje, ale to již balík byl na cestě zpět do Německa. Taky je dobré při větší objednávce myslet na to, že oni neposílají vše najednou, ale po částech. Takže problém s adresou a doručením se nám stal 2x. Snažila jsem se vše komunikovat na lince a po prvním problému vše znovu nadiktovat. Bohužel! Co jsem četla na Google recenzích, asi jsme měli štěstí že nám to vůbec nějak dorazilo. Světla sice hezká, ale za ty nervy to určitě nestálo.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí. Situaci jsme prověřili.

    Na základě Vaší žádosti kontaktovali kolegové z oddělení péče o zákazníky dopravce a předali mu veškeré údaje.

    Jsme rádi, že bylo nakonec doručení zásilky úspěšné a naše produkty se Vám líbí.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Světla mi doporučili místo 5 dnů až za 12 dnů a ještě jiná než jsem si objednala.Mela být zlato černá a přišla černá,navíc dřevo bylo špinavé od černé barvy.Celý den jsem čekala na kurýra,ani imeil ani SMS kdy asi přijede,nakonec jsem musela odjed a když jsem se vrátila domů, našla jsem balík v domě na chodbě.To jsem měla štěstí, že ho nikdo neukradl.Tento eShop už nikdy více!!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den Zdeňko,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí a popsaná situace neodpovídá našim vysokým standardům.

    Rádi Vám nabídneme výměnu zboží, nebo vrácení peněz.

    Prosíme o registraci reklamace pod tímto odkazem https://www.svetla24.cz/podpora/vraceni-zbozi , nebo se prosím spojte s naší zákaznickou péčí a postaráme se o nápravu.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 8 dnech je stále balík na cestě ze skladu, takže nemám co hodnotit,doprava na stupnici 0-5 je tak -3, proto nedoporučuji,.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Výše uvedená objednávku jste stornoval a nahradil jí novou objednávkou pod jiným číslem.

    Tato nová objednávka je na cestě k Vám a bude každým dnem doručena.

    Neváhejte se spojit s kolegy z naší zákaznické péče, pokud byste potřeboval jakékoliv doplňující informace.

    S přáteslkým pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz