Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod bohužel nemohu doporučit. Objednala jsem si lustr se skleněnými koulemi v kouřové šedé barvě a přišel v barvě béžové. Obchod není schopen si balík stáhnout, musíte odnést na poštu, ikdyž je chyba na jejich straně. Udělala jsem novou objednávku a opět přišel lustr v jiné barvě!! Už nikdy více. Samozřejmě na peníze čekám....

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme, že jste nám věnoval čas a zanechal nám recenzi.

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. V žádném případě to není v našem zájmu. S potěšením Vám sděluji, že Váš případ je v současné době prověřován naším specializovaným oddělením. Jakmile Váš případ dokončíme, ozveme se Vám co nejdříve.

    S pozdravem,

    Váš tým Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ NEDORAZILO, PENÍZE NEBYLY VRÁCENY PŘES 2 VÝZVY, OBCHOD NEKOMUNIKUJE NIKY VÍCE VARUJI OSTATNÍ POTENCIONÁLNÍ KUPCE ..
    HODNOCENÍ OBCHODU JE MÍNUS TOTAL

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Bohužel se dopravci nepovedlo Vaší zásilku doručit a vrátila se nám zpět na sklad.

    Vystavíme Vám dobropis a automaticky vrátíme peníze zpět.

    Kolegové z naší zákaznické linky Vás o tomto již také informovali.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišlo mi ani potvrzení objednávky, platba se odecetla za 12dnu, balík nikde...

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Nejspíše Vám naše automatické emaily padají do složky spam.

    Prosíme o prověření této složky. Emaily evidujeme jako vyslané v našem archivu.

    Rádi Vám případně jakékoliv doklady pošleme znovu.

    Vaše objednávka je na cestě k Vám a měla by být tento týden doručena.

    Neváhejte se spojit s kolegy z naší zákaznické péče, kteří Vám podají detailnější informace.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle zaslání, produkt odpovídal fotce
    • Dopravní společnost DPD., která nejde změnit.V kufru auta bordel, naházené balíky a pochopitelně v naší zásilce dvě ze tří zářivek rozbité.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Jsme rádi, že jste s naším produktem spokojení.

    Velmi nás mrzí poškození žárovek. Rádi Vám vyřídíme reklamaci pod tímto odkazem:

    https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi

    Neváhejte se obrátit na naší zákaznickou podporu v případě doplňujících dotazů.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod do dnešního dne nekomunikuje pouze se schovává za legislativu Německa

    Pokud to jen trochu jde vyhněte se tomuto obchodu a prodejci obloukem mám takový dojem že se jedná o překupníky podvodníky

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Bohužel fakturační adresa, kterou jste uvedl v objednávce neodpovídala údajům, které máte uvedené v systému VIES pod Vaším DIČ. VIES je IT systém umožňující ověřování plátců DPH u podnikatelských subjektů registrovaných jako uskutečňující transakce v rámci EU. Pomocí vyhledávače si uživatel může ověřit, zda je daný podnikatel registrován jako obchodník v Evropské unii. VIES byl vyvinut Evropskou komisí a data pro systém pocházejí z národních databází.

    Nabídli jsme Vám tyto údaje ve Vaší objednávce aktualizovat, ale Vy jste tuto změnu nechtěl potvrdit a objednávku jste dne 24.7.2024 stornoval s tím, že si zadáte novou objednávku jako privátní osoba a ne firma.

    Naopak naše respektování zákónů je důkazem toho, že jsme solidní firma. Vše vždy řádně prověřujeme.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nákup je z jiného státu EU a nedodržují zákony, které pro státy EU platí

    částka fakturace byla protiprávně navýšena o DPH!!!!! reakce na stížnosti neproběhla žádná

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Na Vaší stížnost jsme reagovali a rozepsali jsme Vám veškerou kalkulaci.

    Faktura je vystavená bez DPH.

    V případě doplňujících dotazů prosím kontaktujte naší zákaznickou linku.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží doručili na jinou adresu

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi v kontaktu a nabídli Vám vhodné řešení.

    Dle potvrzení od DPD, bylo zboží doručeno na uvedenou adresu z objednávky.

    Jelikož jste však podpis nepoznal a balík dle Vašeho potvrzení nepřevzal, tak jsme Vám nabídli řešení ve formě zaslání nového zboží, nebo vrácení peněz.

    V případě doplňujících dotazů a informací se neváhejte spojit s kolegy z naší zákaznické péče, kteří Vaší stížnost již řeší.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi ještě nedorazilo!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Nechápu důvod tak dlouhé dodávky a nemůžu ani sledovat, kde to je

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Tato prodleva nás mrzí.

    Dle sledování zásilky je zboží již doručeno do výdejního místa, kde si ho můžete vyzvednout.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obraítit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacená objednávka nedorazila a prý ani nedorazí. Žádná komunikace ze strany společnosti ohledně nedoručení objednávky a ani nebyl vysvětlen důvod nedoručení, na emaily společnost nereaguje.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi již ve spojení, aby Vám byla zásilka co nejdříve doručena.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • přišly svetla s paticemi 15 Watu. Všude na netu prezentují tyto světla s paticeni o výkonu 60 Watu. Obchod to nijak neřeší, nekomunikuje. sou to podvodníci !!

    přišly svetla s paticemi 15 Watu. Všude na netu prezentují tyto světla s paticeni o výkonu 60 Watu. Obchod to nijak neřeší, nekomunikuje. sou to podvodníci !!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den pane Menšíku,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Naše reklamační oddělení je s Vámi již v kontaktu a Vaší stížnost prověřujeme.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod má mnoho zboží, takže nemá přehled o dodavatelích. Neví co kdy dorazí, nabízí alternativy, a nakonec naskladní zboží které nemělo být vůbec. Dodavatele neprověří.
    Záruku řeší tak, že natahují termín, až uplyne doba vrácení.
    Pokud chcete navíc vrátit, musí být originál i krabice, tak pozor.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    V rámci bezplatného vrácení v rámci 50ti denní lhůty je třeba se řídit našimi VOP.

    https://www.svetla24.cz/info/obchodni-podminky#7

    Ve Vašem připadu bohužel nebylo možné Vám nabídnout toto vrácení zdarma, jelikož jste již zboží začali plně používat.

    V totmo případě není možné nabídnout tedy využití bezplatného vrácení v rácmi těchto 50ti dnů.

    Nejednalo se zde o reklamaci s využitím záruční doby.

    Podmínky pro uplatnění záruky je možné nalézt zde:

    https://www.svetla24.cz/info/obchodni-podminky#9

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofa zboží šlo až z Německa takže to nějakou dobu trvalo. Pak došlo na depo kde neměli údaje takže jsem pro něho 40km tak a pak zase zpátky musel jet. Jelikož zapomněli poslat elektronické údaje k zásilce.
    • V balení 2 hmoždinky ale jen jeden šroubek

    Špatná komunikace když jsem volal tak řekli že stím zkusí něco udělat ale stejně nic nevyřešili. Elektrikáře jsme měl domluveného zbytečně.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Dle sledování zásilky by mělol být již zboží doručeno.

    Kolegové z naší zákaznické péče Vám rádi pomůžou s reklamací pokud bylo balení neúplné.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Termín dodání byl dodržen.
    • Vrácení nevyhovující produktu je vážně peklo, řeším jíž 6. den, cca 10 telefonátů - na začátku nefungoval systém pro vratky, doporučení zadání vratky přes SK shop též nefungovalo.... EXPERTKA na lince zadala ochotně do systému, následuje 5 pracovních dní na vygenerování štítíku. Nechápu. Volám 5.den, štítek stále nedorazil, první EXPERTKA vratku vidí, ale nemůže mi ji vygenerovat, technická chyba prý.... Volám znovu, mám dnes poslední možnost výrobek odeslat... Další EXPERTKA vratku pro změnu vůbec nevidí a vždy se musí zadat přes systém, je jí jedno, co mi řekli kolegyně před ní.... x minutové ticho, ťukání do klávesnice a štítek prý dnes zašlou, ale nezaručují kdy... nestíhám to tedy pro změnu vytisknout.... Mám z celého příběhu velmi rozpačité pocity....

    Pokud si budete chtít výrobek ponechat, vše je OK. Systém vrácení a zatím 5denní čekání na nějaký štítek mi v dnešní době přijde jako hodně velký úlet....

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické péče Vás již kontaktovali v separátním emailu a poslali Vám veškeré podklady k vratce, včetně štítků.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybu

    Zatím nic nepřijede balík ani nemám lampa a DPD neozval mi SMS a PIN žádný. Čekám už 10 dnů ještě nic.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Dle sledování zásilky vidíme, že se zásilka nachází na vydejním místě.

    Neváhejte se prosím spojit s kolegy z naší zákaznické péče pokud budete mít doplňující dotazy ohledně vyzvednutí tohoto balíku.

    Stav zásilky je možné sledovat zde:https://www.svetla24.cz/stav-doruceni

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatně zabalené, hliníkové obaly světel pomačkané, skleněný kryt jednoho světla prasklý. Kvalita z Číny. Nerezová schránka přišla nekompletní. Dvakrát jsem urgoval, že nechci nic posílat zpět. Dle zkušeností z portálů v DE i CZ bohužel nejsem jediný. Nespokojený, už nikdy více nenakoupím u takovéto firmy.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Na Vaší stížnost jsme Vám zaslali možnost reklamace zboží, nebo vrácení zboží.

    Rádi v tomto případě nabídneme výmenu produktu, nebo vrácení peněz.

    Děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zrušte jako dopravce DPD.Totálně nespolehlivý se

  • Nedoporučuje obchod

    • V tuto chvíli žádnou výhodu nevidím

    Naprostá neschopnost řešit reklamace s došlým rozbitým světlem. Zřejmě spoléhají na to, ze si to zákazník rozmyslí. Pokud chcete reklamovat světlo, musíte udělat novou objednávku, jinak vám nevrátí peníze. My museli udělat rovnou dvě, peníze po neustálém řešení nikde. Rozhodne nedoporučuji.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    V případě reklamace není vůbec nutné zadávat si novou objednávku.

    Stačí registrovat reklamaci pod tímto odkazem: https://www.svetla24.cz/podpora/vraceni-zbozi

    Zde si můžete následně v rámci reklamace vyžádat zaslání náhradního produktu, nebo vrácení peněz.

    U Vaší reklamace bylo výbráno zaslání náhradního produktu.

    Peníze za odmítnutý náhradní produkt ve Vašem případě Vám budou na základě dobropisu vráceny.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrží dodací lhůtu

    Po pěti pracovních dnech jsem urgoval dodání.....dovolat se je na hodiny (alespoň v mém případě). Paní slíbila že zjistí stav a dá vědět. Nic se nestalo. Následující prac. týden jsem opět volal na info linku kde mi paní řekla, že poslala email na dpd a nema odpověď. Do dnes zboží nedorazilo. Už na tomto shopu nic neobjednám. Hlavně když voláte na infolinku tak si vyslechnete jaká jsou špička v Evropě.....

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Kolegové z naší zákaznické podpory kontaktovali DPD a také Vás o stavu zásilky informovali.

    Dle sledování zásilky vidíme, že se zásilka však vrátila zpět k nám na sklad z důvodu, že jste jí odmítli převzít bez udání důvdu.

    Neváhejte se prosím obrátit na kolegy z naší zákaznické péče, kteří pro Vás jistě najdou vhodné řešení situace.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávky je možné dělat pouze online. Neobdržela jsem ani na 2 žádosti PROFORMA fakturu. Potvrzení zakázky není totéž!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Jsme primárně online shop a nabízím etedy zejména online objednávky.

    Neváhejte nás kontaktovat v případě individuální poptákvy, pokusíme se Vám vždy pokud je to možné vyhovět.

    Aktuálně Vám můžeme poslat pouze potvrzení objednávky a také konečnou fakturu.

    Nabízíme také různé platební metody: https://www.svetla24.cz/podpora/platebni-metody

    V případě doplňujících dotazů se neváhejte spojit s naší zákaznickou podporou, jistě pro Vás najdeme vhodné řešení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým ze Světla24.cz