Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Liboli.cz

?
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení.
Za posledních 90 dní

Recenze Liboli.cz

Uživatel bez avatara

Aneri

Přidáno: včera, 12:30

90%

  • Vyýborný přístup, ochotně poradili s výběrem, ceny odpovídající
  • Nic

Vyýborný přístup, ochotně poradili s výběrem, ceny odpovídající

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Honza Vorel

Přidáno: 20. září 2017

Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

Kolo guru

Přidáno: 20. září 2017

Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.
Ověřený zákazník Liboli.cz

stracovsky@gmail.com

Přidáno: 4. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Dobrý
  • Nejsou

Slusné jak by to mělo být

Reakce obchodu Liboli.cz

Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení. Kolektiv LIBOLI.cz

Ověřený zákazník Liboli.cz

Jolana

Přidáno: 7. října 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

Zboží přišlo velmi pečlivě zabalené, překapávač funguje bez problémů, u pressa to chce zřejmě ještě k dokonalému výsledku vychytat správnou jemnost mletí kávy, zatím naprostá spokojenost.

Reakce obchodu Liboli.cz

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, velmi nás potěšilo a doufáme, že Vámi vybraný presovač bude fungovat bez problému.
Za tým elektrohned.cz Petra Svobodová

Ověřený zákazník Liboli.cz

lidka

Přidáno: 28. září 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

70%

  • klidný nákup
  • je doprava , jelikož dají vědět pouze 2 hodiny dopředu a to už jsme třeba pryč z domu a musím obvolávat sousedy , aby mne zboží odebrali,

Reakce obchodu Liboli.cz

Děkujeme za Vaše hodnocení a Váš nákup...
Omlouváme se za dopravce Geis, bude upozorněn na tuto výtku.
My stav o odeslání nabídky odesíláme zákazníkovi den předem.
Přeji krásný den.
Za tým elektrohned Petra Svobodová.

Uživatel bez avatara

Fany

Přidáno: 16. srpna 2016

10%

  • Totální průśvih pokoušel jsem se zjistit kdy mi doručí konkrétní zboží které nabízejí a po 10 telefonátech nejsou schopní nic zjistit. Akorát se vymlouvají

Podvodníci

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (2)
  • Ne
Ověřený zákazník Liboli.cz

Ladislav

Přidáno: 9. srpna 2016

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

VELKY POZOR PRED TIMTO INTERNETOVYM OBCHODEM.ZBOZI DORAZILO S VELKYMI PROBLEMY A CO JE NEJHORSI UPNE POSKOZENE.TOTO ZBOZI JSEM SI OBEDNAL PRED DVEMA MESICI U LEVNE ELEKTRO.CZ,PRISLO TAKE POSKOZENE,VSE JSEM SI NAFOTIL A VRATIL.BYLO TO JEDNO A TO SAME ZBOZI.KOMUNIKACE SPATNA,STALE SE NECEMU SNAZI VYHNOUT A SLIBUJI A PREKRUCUJI.VELMI SPATNA ZKUSENOST.JIZ JSEM DAL PODNET NA COI.VUBEC NEDOPORUCUJI !!!!

Reakce obchodu Liboli.cz

Jedná se o reklamaci pana Ladislava Kačína. Pokud se jedná o reklamaci potřebujeme vrátit poškozený produkt zpět do firmy. k reklamačnímu řízení. Pan Kacín má dovolenou a produkt produkt zpět neposílá. Píše, že se nemáme reklamací zabývat. Tuto reklamaci jsem se snažil řešit běžným reklamačním řízením uvedený pán pomocí ČOI. Úsudek nechť si každý udělá sám.

Ověřený zákazník Liboli.cz

hej

Přidáno: 8. srpna 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • cenově výhodný

spokojen

Uživatel bez avatara

cuhi

Přidáno: 3. srpna 2016

10%

  • cena
  • komunikacia
  • dlha dodacia lehota
  • zavadzajuce informacie o dodani zasielky
  • neferove jednanie pri vybavovani reklamacie

Mne osobne sa stalo s tymto obchodom toto: objednala som tovar, ktory mal byt darcek k narodeninam. Objednavala som ho 15 dni pred planovanou oslavou. Ja sama som si musela kontrolovat a vzdy posielat dotazy ako to s mojou zasielkou vyzera, kedze ziadne potvrdenie a moznost sledovat zasielku mi neprislo. Po 9 dnoch mi potvrdili vyexpedovanie tovaru, ale nic neprislo! Tak som sa zas pytala a posielala dotaz, tak mi bolo povedane, ze moj tovar este len budu expedovat, ale potvrdenie prislo az po samotnej oslave narodenin. Takze som musela narychlo zhanat iny darcek, cim mi vznikla ujma. Nedodrzanie dodacej lehoty som vyreklamovala a ziadala kompenzaciu. Ponukli mi, ze mi spolu s tovarom poslu LED ziarovku a ked som sa pytala na typ, bolo mi povedane, ze mi poslu "tu najlepsiu moznu LED ziarovku". A po 24.dnoch od mojej objednavky mi tovar konecne dorucili. Mala som tam pribalenu obycajnu kompaktnu ziarivku Osram Dulux Twist 15W.
Mna ich pristup a jednanie sklamalo na plnej ciare a tento obchod ja osobne nedoporucujem!!!

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne

Reakce obchodu Liboli.cz

Děkujeme za reakci.

Zobrazuji 1 - 10 ze 75 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...8