Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Tvrzení, že je zboží skladem,ale skladem vlastně vůbec není a nedokáží absolutně určit jakýkoli ani vzdálený termín dodání.Prostě tahají lidi za nos!!!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobre,nizke ceny
    • zadne jsem nenasel

    spolehlivy obchod s dobrymi cenami

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena , komunikace , kvalita

    Skvělá komunikace , nejlevnější , kvalita zboží

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobrá cena i kvalita
    • Chybí mi přehled kde se právě objednávka nachází
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny
    • nic

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • dobré ceny

    Toto byl první nákup a proběhl jak měl. Na hodnocení je ale brzy, kvalita e-shopů se obvykle pozná hlavně při reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedná se o malou zakázku, kdy se dodavatel dohaduje s dopravcem, kdo může za rozbití objednaného skla. Balík jsem převzala a zaplatila kartou, tak že platbu mi nezval dopravce zpět i když jsem uvedla do listu, že sklo evidentně chrastí. I přes to dopravce poškození neuznal a dodavatel dle mého názoru naprosto nedostatečně zabalil zasílané sklenice. Pan Fírek mi odpověděl cituji"Své názory klidně pište nemá v sobě něco potlačovat – potlačováním si spíše ublížíte.
    Lidé píší negativně – v českém národě je to zcela normální, v tom máme do civilizace daleko – moc daleko.
    Dříve se lidé šli vykřičet na poštu, do spořitelny, do sběrny Sazky. Pomohlo to? " Tak píši svou zkušenost. A zkuste napsat, že tato informace je neobjektivní. Přeji všem hezký den

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci a citaci paní Gruntorádové tak přesně tak to bylo. Zásilku jsme řádně zabalili a odeslali při nakládání zásilky bylo vše ok. Tímto zúsobem balíme bežně a zásilky se nerozbijejí. Paní Gruntorádová převzala poškozenou zásilku, balíček rachotil - v tom jediném vidím chybu. U dopravce jsme zásilku reklamovali, leč dopravce reklamaci neuznal.

    • Zboží bylo skladem
    • Do dnešního dne nedorazilo(objednáno 17.3.)
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo v obchodě vedeno jako skladem, ale nebylo. Okamžitě mi telefonovali a nabídli storno objednávky a vrácení peněz. Zboží ale nebylo skladem nikde i ostatní eshopy uváděli zboží skladem a po telefonátu upřesnili, že skladem není. Jakmile centrální dodavatel dovezl zboží do ČR tak druhý den jsem již zboží obdržel. Spokojenost s přístupem.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Františku děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Zmatky
    • Neochota
    • Dlouhá dodací doba
    • Nepošlou výzvu k odběru

    Zboží dorazilo až 2 týdny po zaplacení. Zmatečná komunikace, s hloupými vulgaritami. Jak asi bude vypadat případná reklamace, když mají problémy s dodáním zboží :)). Pán na telefonu není chopen odpovědět základní otázky ohledně dodávky. Obchod nedoporučuji a již zde nebudu nikdy nakupovat, nedoporučuji ani ostatním kupujícím.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci, můžete být konkrétní?
    Děkuji René Fírek

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme.

  • Zboží deklarováno jako skladem, přiton je nedostupné.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vyhovovala mi cena výrobku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Komunikace je nulova, nejdříve bylp zboží skladem za 5 minut zase nebylo a nakonec mne . Fírek začal v práci lustrovat a ptát se kde sedím apod. V žádném případě u nich nenakupujte pouze lži a výmluvy

    Podvodníci

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci. Zákaznice nebyla na uvedené dodací adrese k nalezení ani k zastižení. Nikdo na recepci firmy tuto osobu neznal a nikdo o převzetí zásilky nevěděl ani nebyl pověřen. Na pracovišti byla paní se stejným přijmením leč s jiným křestním jménem a ta o žádné objednávce nevěděla. Dopravce požaduje gsm č. pro snadnou komunikaci se zákazníkem - pokud jste objednávku stornovala je to vaše právo. Bylo by fajn aby jste psala celou a hlavně pravdu.
    S úctou René Fírek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod super :)
    Popravde receno jsem byla mile proekvapena, ze k mobilu bylo prilozena veskera kabelaz (USB 2.0 s mini USB do PC, nabijecka, dokonce i redukce na USB, jestli to pisu spravne); s ochrannym sklem a zadnim krytem jsem vubec nepocitala. Jen tak dal!
    S pozdravem,
    Aneta

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena, rychlost dodání.
    • (Ne)přehlednost eshopu.
    • Trochu zmateční komunikace (emaily třeba obsahovaly odkaz na zásilkovou službu, ale nefunkční).

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.