• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není
    • Vůbec nekomunikují
    • Zboží nedorazilo ani žádná reakce z obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace ze strany obchodu na 0

    Zboží objednáno 16.6.2018 ! Dnes je 30.6.2018 a zboží nedorazilo, obchod vůbec nekomunikuje !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    VELKY POZOR PRED TIMTO INTERNETOVYM OBCHODEM.ZBOZI DORAZILO S VELKYMI PROBLEMY A CO JE NEJHORSI UPNE POSKOZENE.TOTO ZBOZI JSEM SI OBEDNAL PRED DVEMA MESICI U LEVNE ELEKTRO.CZ,PRISLO TAKE POSKOZENE,VSE JSEM SI NAFOTIL A VRATIL.BYLO TO JEDNO A TO SAME ZBOZI.KOMUNIKACE SPATNA,STALE SE NECEMU SNAZI VYHNOUT A SLIBUJI A PREKRUCUJI.VELMI SPATNA ZKUSENOST.JIZ JSEM DAL PODNET NA COI.VUBEC NEDOPORUCUJI !!!!

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Jedná se o reklamaci pana Ladislava Kačína. Pokud se jedná o reklamaci potřebujeme vrátit poškozený produkt zpět do firmy. k reklamačnímu řízení. Pan Kacín má dovolenou a produkt produkt zpět neposílá. Píše, že se nemáme reklamací zabývat. Tuto reklamaci jsem se snažil řešit běžným reklamačním řízením uvedený pán pomocí ČOI. Úsudek nechť si každý udělá sám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Komunikace přes telefon
    • E-mailová komunikace
    • Rychlost doručení
    • Informace o zboží na webu

    Doba doručení byla dost dlouhá z důvodu nedostupnosti zboží, obchod nabídl alternativu. Komunikace přes e-mail ale byla velmi zmatečná, nevim jestli byl všechno problém prodejce nebo i dodavatele (Geis). Kdybych nezašel na místo převzetí tak bych čekal na správu s potvrzením o dodání zboží snad do nekonečna...
    Při tak velké konkurenci prodejců bych tenhle obchod už bohužel nemohl doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment
    • nízké ceny
    • dodací lhůta
    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Tvrzení, že je zboží skladem,ale skladem vlastně vůbec není a nedokáží absolutně určit jakýkoli ani vzdálený termín dodání.Prostě tahají lidi za nos!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedná se o malou zakázku, kdy se dodavatel dohaduje s dopravcem, kdo může za rozbití objednaného skla. Balík jsem převzala a zaplatila kartou, tak že platbu mi nezval dopravce zpět i když jsem uvedla do listu, že sklo evidentně chrastí. I přes to dopravce poškození neuznal a dodavatel dle mého názoru naprosto nedostatečně zabalil zasílané sklenice. Pan Fírek mi odpověděl cituji"Své názory klidně pište nemá v sobě něco potlačovat – potlačováním si spíše ublížíte.
    Lidé píší negativně – v českém národě je to zcela normální, v tom máme do civilizace daleko – moc daleko.
    Dříve se lidé šli vykřičet na poštu, do spořitelny, do sběrny Sazky. Pomohlo to? " Tak píši svou zkušenost. A zkuste napsat, že tato informace je neobjektivní. Přeji všem hezký den

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci a citaci paní Gruntorádové tak přesně tak to bylo. Zásilku jsme řádně zabalili a odeslali při nakládání zásilky bylo vše ok. Tímto zúsobem balíme bežně a zásilky se nerozbijejí. Paní Gruntorádová převzala poškozenou zásilku, balíček rachotil - v tom jediném vidím chybu. U dopravce jsme zásilku reklamovali, leč dopravce reklamaci neuznal.

    • Zboží bylo skladem
    • Do dnešního dne nedorazilo(objednáno 17.3.)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Zmatky
    • Neochota
    • Dlouhá dodací doba
    • Nepošlou výzvu k odběru

    Zboží dorazilo až 2 týdny po zaplacení. Zmatečná komunikace, s hloupými vulgaritami. Jak asi bude vypadat případná reklamace, když mají problémy s dodáním zboží :)). Pán na telefonu není chopen odpovědět základní otázky ohledně dodávky. Obchod nedoporučuji a již zde nebudu nikdy nakupovat, nedoporučuji ani ostatním kupujícím.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci, můžete být konkrétní?
    Děkuji René Fírek

  • Zboží deklarováno jako skladem, přiton je nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Komunikace je nulova, nejdříve bylp zboží skladem za 5 minut zase nebylo a nakonec mne . Fírek začal v práci lustrovat a ptát se kde sedím apod. V žádném případě u nich nenakupujte pouze lži a výmluvy

    Podvodníci

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci. Zákaznice nebyla na uvedené dodací adrese k nalezení ani k zastižení. Nikdo na recepci firmy tuto osobu neznal a nikdo o převzetí zásilky nevěděl ani nebyl pověřen. Na pracovišti byla paní se stejným přijmením leč s jiným křestním jménem a ta o žádné objednávce nevěděla. Dopravce požaduje gsm č. pro snadnou komunikaci se zákazníkem - pokud jste objednávku stornovala je to vaše právo. Bylo by fajn aby jste psala celou a hlavně pravdu.
    S úctou René Fírek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • žádné
    • Celý obchod je slabina
    • nepřehledné stránky
    • dlouhá dodací doba i v případě, že je zboží skladem a objednáváte na dobírku
    • téměř nulová komunikace ze strany obchodu
    • arogantní jednání, když zavoláte

    Nakoupila jsem zde, protože cena výrobku a dopravy byla dle Heureky nejvýhodnější, ale komunikace, přístup a dodací doba mne natolik zklamaly, že víckrát zde nenakoupím a obchod nedoporičím. Když jsem volala, proč nikdo nezasla potvrzovací email a na můj neodpověděli, dostalo se mi odpovědi, že jsem rozhodně nic nepsala, jim nic nepřišlo. Když jsem poukázala na nepřijatelnou dobu vyřizování objednávky s tím, že jiné eshopy jsou mnohem vlídnější, pán se začal smát a akorát podotkl, že jsou asi civilizované. To o něčem vypovídá. Neskutečně doufám, že nebudu muset reklamovat, protože komunikace je za trest!!

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkuji za reakci. On e-mail opravdu nedošel, tudíž nebylo nač odpovědět. Paní Veronika píše o komunikaci za trest: jednoduše řečeno na nedoručený e-mail nemohu odpovědět, na telefonát jsem jí lidsky odpověděl. Pokud jí jiný e-shop dodal zboží rychleji tak to je jedině dobře a správně. O konkurenci jen dobře. Český herec Miloš Vavruška by řekl: To je dobře, že je to tak správně. Leč copak jsme na závodech e-shopů v dodání zboží?? Pokud jste si zatelefonovala a já jsem vám odpověděl a zasmál jsem se - má drahá přece nebudeme plakat, že vám zboží dojde o několik hodin později. Toto je obchod a k pláči jsou jiné věci. Zákaznici jsme objednávku vyřídili co to šlo nejdříve - zázraky opravdu neumíme i když se o ně pokoušíme. No o aroganci - no nevím, nevím. Jsem zvyklý se vyjadřovat jako člověk a né jako sterilní panák používající IT.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena výrobku
    • že je napsáno zboží skladem, neznamená že skladem je..osobní zkušenost. Pan René Fírek z e-shopu je velmi nepříjemný v telefonu pokud se po 8 dnech ptáte, kde máte své zboží. Dokonce vám hned řekne, tak co, chcete to stornovat??? ne, nechtěl jsem, jen bych rád své zboží

    Věřím, že to není pokaždé, ale značka elektrohned s doručením 2-7 dnů byla v mém případě elektro za dva týdny!!! Ale jinak cena zboží byla bezkonkurenční.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Pokud zboží opravdu není a v přijatelném časovém horizontu opravdu nebude nemá smysl obchod nesmyslně prolongovat. Navrhuji realitu a né nesmyslné fabulace. Věřte, že se snažíme zákazníkům maximálně vyhovět a zboží dodat co nejrychleji - leč opravdu to někdy nejde. A pokud máte výhrady k mému chování je to správné, vy jako zákazník na to máte právo. My vás musíme mít jenom rádi - leč každý nesnese informaci, že zboží nebude a je zklamán. Máte však dojem, že je to věc prodávajícího a eshopu? Zkuste se nad tím v době dlouhých zimních večerů zamyslet. Já mám svědomí čisté.
    S úctou René Fírek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velké

    už nikdy

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace s obchodem by se dala hodnotit jako amatérská. Přišla mi notifikace emailem, že bude zboží na druhý den expedováno. Když jsem po týdnu volal, kde mám zboží, tak pán věděl hned o které se jedná a že za další 3 dny bude expedovat. Bez vysvětlení - prostě to tak bylo. Nespěchal jsem na zboží, tak mi to moc nevadilo, ale příště bych si nákup rozmyslel.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za věcnou kritiku. Polepšíme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asi cena - to, co jsem tam objednal, se levněji sehnat nedalo.
    • Obchod nekomunikuje.

    Zboží jsem zde objednal, protože zde bylo nejlevnější. Po objednání přišel mail se shrnutím objednávky, kde bylo napsáno: "POČKEJTE SI PROSÍM NA ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY A ZASLÁNÍ FINÁLNÍCH POKYNŮ K PLATBĚ (můžou se s případnou nedostupností zboží lišit od objednávky). Nepřijde-li POTVRZENÍ O ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY do 24 hodin, a není-li zrovna víkend či svátek, znamená to, že se někde stala chyba. V takovém případě nás prosím kontaktujte [email protected]."
    Zboží jsem objednal ve středu po poledni, do čtvrtečního odpoledne potvrzení o zpracování objednávky nepřišlo, poslal jsem tedy podle pokynu upozornění na uvedenou mailovou adresu, ale nadále se nic nedělo, takže jsem v neděli poslal storno objednávky a věc objednal jinde. V pondělí ráno jsem obdržel od elektrohned mail s informací, že zásilku odeslali :D (avšak, jak se dalo čekat, nedorazila)
    Tento obchod nedoporučuji, protože je vysoce pochybný.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Dobrý den,

    email Vám byl několikrát odeslán ale podle Vaší reakce nedorazil.Když jste požádal o storno objednávky, tak Vám zboží ani nebylo odesláno.