Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Zase jeden namyšlený panák který si myslí že je nej.

    Pán neomylný.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za reakci a váš názor. Mluvené a psané slovo o člověku dost vypovídá. Pokud si člověk za svým názorem pevně stojí a ctí jej - jednoduše se i podepíše svým občanským jménem. Proč se ukrývat za zkratky a pseudonymy? S úctou René Fírek

  • 10 %

    • Podle odpovědí na negativní recenze usuzuji, že pisatel je arogantní náfuka.

    Proto u něho nemám zájem nakupovat a myslím že jeho jednání odradí více zájemců..

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Klasik by řekl - je to je boj s větrnámi mlýny.....
    Připomínám: Není na světě člověk ten aby se zavděčil lidem všem.
    S úctou René Fírek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • žádné
    • Celý obchod je slabina
    • nepřehledné stránky
    • dlouhá dodací doba i v případě, že je zboží skladem a objednáváte na dobírku
    • téměř nulová komunikace ze strany obchodu
    • arogantní jednání, když zavoláte

    Nakoupila jsem zde, protože cena výrobku a dopravy byla dle Heureky nejvýhodnější, ale komunikace, přístup a dodací doba mne natolik zklamaly, že víckrát zde nenakoupím a obchod nedoporičím. Když jsem volala, proč nikdo nezasla potvrzovací email a na můj neodpověděli, dostalo se mi odpovědi, že jsem rozhodně nic nepsala, jim nic nepřišlo. Když jsem poukázala na nepřijatelnou dobu vyřizování objednávky s tím, že jiné eshopy jsou mnohem vlídnější, pán se začal smát a akorát podotkl, že jsou asi civilizované. To o něčem vypovídá. Neskutečně doufám, že nebudu muset reklamovat, protože komunikace je za trest!!

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkuji za reakci. On e-mail opravdu nedošel, tudíž nebylo nač odpovědět. Paní Veronika píše o komunikaci za trest: jednoduše řečeno na nedoručený e-mail nemohu odpovědět, na telefonát jsem jí lidsky odpověděl. Pokud jí jiný e-shop dodal zboží rychleji tak to je jedině dobře a správně. O konkurenci jen dobře. Český herec Miloš Vavruška by řekl: To je dobře, že je to tak správně. Leč copak jsme na závodech e-shopů v dodání zboží?? Pokud jste si zatelefonovala a já jsem vám odpověděl a zasmál jsem se - má drahá přece nebudeme plakat, že vám zboží dojde o několik hodin později. Toto je obchod a k pláči jsou jiné věci. Zákaznici jsme objednávku vyřídili co to šlo nejdříve - zázraky opravdu neumíme i když se o ně pokoušíme. No o aroganci - no nevím, nevím. Jsem zvyklý se vyjadřovat jako člověk a né jako sterilní panák používající IT.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    DOBRA CENA-SNADNE VYZVEDNUTI NA PRODEJNE V HUMPULCI BEZ POLPATKU

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost,komunikativnost,spolehlivost
    • zatím žádné

    vřele doporučuji zboží bylo o dost levnější než intern.obchody jako např.Alza,Mall a jiné nakupovala jsem poprvé a hned velmi dobrá zkušenost,budu se k Vám vracet

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vybírali jsme podle ceny.
    • Trochu omezený sortiment

    Dobrý obchod s dobrými cenami :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobrá cena, rychlé dodání

    jsem spokojena - doporučuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízké ceny
    • Nepřišlo mi potvrzení objednávky, tak jsem nevěděla, jestli ji obdrželi nebo ne...
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle, v miste meho bydliste, ochotny pristup
    • -nevim o zadnych

    Vstricne a rychle jednani, bezproblemovy nakup.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Děkujeme za příjemné hodnocení.

  • 30 %

    • Nízké ceny, komunikace byla
    • Produkty jsou nabízeny za nízkou cenu, pak ale nejsou

    Zkusit to můžete...

  • 10 %

    • Neprofesionální a nekorektní přístup, arogantní jednání a osobní urážky. V dnešní době široké nabídky a velké konkurence neuvěřitelné.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Je možno být konkrétní? Již nyní děkuji.
    René Fírek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena výrobku
    • že je napsáno zboží skladem, neznamená že skladem je..osobní zkušenost. Pan René Fírek z e-shopu je velmi nepříjemný v telefonu pokud se po 8 dnech ptáte, kde máte své zboží. Dokonce vám hned řekne, tak co, chcete to stornovat??? ne, nechtěl jsem, jen bych rád své zboží

    Věřím, že to není pokaždé, ale značka elektrohned s doručením 2-7 dnů byla v mém případě elektro za dva týdny!!! Ale jinak cena zboží byla bezkonkurenční.

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Pokud zboží opravdu není a v přijatelném časovém horizontu opravdu nebude nemá smysl obchod nesmyslně prolongovat. Navrhuji realitu a né nesmyslné fabulace. Věřte, že se snažíme zákazníkům maximálně vyhovět a zboží dodat co nejrychleji - leč opravdu to někdy nejde. A pokud máte výhrady k mému chování je to správné, vy jako zákazník na to máte právo. My vás musíme mít jenom rádi - leč každý nesnese informaci, že zboží nebude a je zklamán. Máte však dojem, že je to věc prodávajícího a eshopu? Zkuste se nad tím v době dlouhých zimních večerů zamyslet. Já mám svědomí čisté.
    S úctou René Fírek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rozhodně doporučuji, naprosto bezproblémový nákup.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena, přehledné stránky,

    maximální spokojenost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží bylo o dost levnější než v jiných obchodech

    zboží přišlo v pořádku, když budu nakupovat příště, určitě to nejdříve zkusím zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velké

    už nikdy

  • 10 %

    • nic
    • arogance a nesmyslne vymluvy kdyz se zakaznik ozve tak znej hned delaji blba ktery ne ne rve

    bohuzel obednany telefon nedosel po potvrzovacim emailu za 2 dny dosel dalsi jenz stroze vysvetloval duvod a nenabidl zadnou alternativu vymluvi na dodavatele a ze zbozi bude drazsi kvuli cene medi vse posilam na COI

    Reakce obchodu Liboli.cz

    Zákazníkovi panu Martinu Patajovi byl zaslán omluvný e-mail s vysvětlením. Pan Pataj zatelefonoval s tím, že omluvu nepřijímá a chce svůj telefon. S jeho mluvy bylo jasné, že je rozrušen a dožaduje se produktu. Zcela se snažím pochopit jeho situaci, leč křikem a vyhrožováním není možno takovou situaci řešit. Je to zákazník - náš pán. Má své právo si stěžovat u ČOI a plně jej využít. Udělali jsme pro něj z naší strany maximum, bohužel to nevyšlo.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • nejlepší cena na trhu

    mražák jsme zapli a boky jsou teplé, někdy horké!!!nevím, zda tento problém časem vymizí - snad ano!!!!!
    vnitřní část stěny je místě prohnutá...

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Absolutní spokojenost, doporučuji nákup v tomto internetovém obchodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ok