Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kytice vypadala naprosto jinak nez na obrazku.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Vážený paní/pane,

    Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá a pomáhá nám neustále zlepšovat naše služby.

    Velmi nás mrzí, že kvalita kytice nesplnila Vaše očekávání. Bez fotografie dekorace je bohužel obtížné posoudit její kvalitu. Škoda, že jste s námi nezačal komunikovat ihned po přijetí kytice.

    Do kytic se snažíme vybírat čerstvé květiny, které mají ještě květy zavřené. Proto se Vám mohla zdát kytice jinačí, nežli na obrázku. Do 24 hod. se květy rozevřou do plné krásy.

    Dobrý pocit z nákupu je pro nás prioritou a chceme, abyste s námi byl vždy maximálně spokojeni.

    Děkuji za pochopení a s pozdravem,

    Daniel, KvětinyOnline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Už nepoužiji a budu vždy jednat přímo s místním prodejcem květin. Kromě problémem s doručením, vzkaz u kytice byl na podlouhlém papírku asi 3 Cm širokém napsán na počítači. Nebylo dokonce ani uvedeno jméno od koho květiny jsou. Trapné a ubohé.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost mě opravdu velmi mrzí.
    Dovolím si reagovat na jednotlivé body Vaší stížnosti. Dovoz kytice byl mírně zpožděn. Na tuto skutečnost jsme Vás upozornili již při zadávání objednávky ve formuláři. Jednalo se o termín těsně před Vánoci. Jméno na přání nebylo uvedeno, protože jste ho nenapsala do příslušného pole objednávky.
    Přeji hezký nový rok.
    Daniel, KvětinyOnline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kytice neodpovídala fotografii

    kytice neodpovídala fotografii

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den, paní Aleno,
    děkuji za Vaši zpětnou reakci. Vaše nespokojenost s kyticí mě velmi mrzí. Dovolím si Vás telefonicky kontaktovat v následujícím týdnu ohledně zjištění problému.
    Přeji hezký víkend.
    Daniel, KvětinyOnline

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Za tu cenu jsem očekával jinou kytku. Velké zklamání

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Vaše nespokojenost mě mrzí. Prověřil jsem námi doručenou kytici a ta byla uvázána dle Vaší objednávky.
    Bohužel květinám je třeba ve sklenících topit a cena za energie je taková, jaké je.
    Přeji hezký den.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Oproti lonsku je kytice mensi, pocet kvetin neodpovida cene.
    stejnou kytku lez koupit v potravinovem obchode za max tretinovou cenu.
    Loni jsem byla velmi spokojena, letos zklamana.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Vaše nespokojenost s velikostí kytice mě mrzí. Vybrala jste si kompaktní aranžmá, kdy květiny jsou vázány "na těsno", proto se Vám může zdát kytice menší.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Uz jsem nekolikrat objednala kytice od teto spolecnosti a doposud jsem byla spokojena, az do ted. Kytice co dosla dnes vypadala dost uboze, mala a urcite neodpividala cenove hodnote kterou jsem zaplatila. Tentokrat se to nevyplatilo a zklamalo

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš čas, který jste věnovala svému hodnocení. Stížnost jsem prověřil. V kytici byl materiál, dle Vámi zaplacené objednávky. Celkové vyznění kytice bohužel neumím z textového popisu posoudit. Věřte, že mě Vaše nespokojenost mrzí.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Květiny byly povadlé, kytice vypadala menší, a zejména stuha nebyla vůbec hezká, nápis vypadal, jako by ho psalo dítě. Styděla jsem se...

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš čas. který jste věnovala svému hodnocení.
    Dle výpisu od dopravce byla kytice převzata řidičem cca 1 hod. před obřadem. Za tu dobu nemohla kytice povadnout, ale přesto bych Vás poprosil o zaslání fota i pro posouzení napsané stuhy. Stuhy u nás píše pouze jedna kolegyně a písmo bylo do teď bez závad.
    Věřte, že jsme si vědomi k jaké příležitosti byla kytice určena a proto k celé zakázce jsme přistupovali se zvýšenou pečlivostí. Vaše nepokojenost mě upřímně mrzí.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    doručená kytka, která měla udělat radost, vypadala spíše jako koště, něž kytice za 946,- Kč. Reakce majitele obchodu na moji nespokojenost: to mně mrzí, snažíme se dodávat opravdu vždy hezké květiny.... Nikdy více.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení.
    V e-mailové komunikaci jste uvedla, že máte k dispozici foto doručené kytice. Bohužel stále čekám na zaslání fota. Bez fotografie doručené kytice nesjem schopen relevantně posoudit Vámi popisovanou vadu. Proto má reakce byla taková, jaká byla...
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvetiny od blata
    • nehezky uvazane
    • po 2 dnech kvetiny zvadly

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost mě opravdu moc mrzí. Škoda, že jste problém neřešil ihned, jak nastal. Mohl jste alespoň zaslat foto námi dodané kytice z růží.
    Osobně by mě zajímalo, kde bláto v květině bylo. Za cca 20 let, co tuto práci dělám, jsem něco takového neviděl. A dle technologických postupů, by se něco takového nemělo stát. K dalším bodům, se nemohu vyjádřit, potřeboval bych kytici vidět. Ze své zkušenosti se domnívám, že kytice byla vložena do nevhodné vázy (došlo k deformaci vzhledu). A pokud květiny byly na teplém místě, případně kam svítí letní slunce je možné, že došlo ke zkrácení jejich životnosti.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezodpovednost

    Tchyně kytku k narozeninám nedostala a ani se nikdo neozval, aspoň ze vrátili peníze když jsem jim další den volala.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den, paní Daryno,
    máte pravdu, kytici jsme nedoručili. Naše chyba mě velmi mrzí a ještě jednou se Vám omlouvám.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kytice dorazila ,ovsem uplne jinak uvazana, nez na obrazku. jednalo se o kytici "Pariz"kde mely byt jine fialove kytky, ktere byly nahrazeny statici, dekoracni zelen byla jednoducha, kapradi a listy ruze. Objednala jsem kytici za 1600,- a mel by to byt puget, ktery tedy cene v konecne fazi vubec neodpovidal.Navic po 4 dnech, teta, ktera miluje kvetiny, ruze zachranovala.Ona byla moc spokojena, protoze nevedela,ze kytka byla za tuto cenu.Samozrejme byl to darek, tak mela radost.......Takze prosim, davat duraz na cerstve kvetiny a mit kytky, ktere jsou na obrazku na sklade.Dekuji

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš čas, který jste věnovala tomuto hodnocení.
    Mrzí mě, že jste svoji nespokojenost neřešila ihned, ale respektuji Vaši volbu.
    Vámi objednaná kytice byla složena z růží a doplňkových květin. Přesné počty jednotlivých rostlin jsou uvedeny v detailu zboží včetně ceny. Na možnou záměnu přízdoby jste byla upozorněna.
    Píšete, že obdarovaná zachraňovala růže po 4 dnech. Nevím co si mám představit. Květiny buď uvadnou a nebo jsou živé.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vzhledem k tomu že byla doručena jen polovina objednávky tak nedoporučuji.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den, pane Matuško,
    děkuj za Váš čas, který jste věnoval sepsání hodnocení.
    Ještě jednou se Vám omlouvám za naši chybu a věřte, že mě to velmi mrzí.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle doručení
    • Dobra komunikace
    • Nízká kvalita a vysoká cena

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Těší mě, že jste spokojen s naší rychlostí a komunikací.
    Vaše poznámka ohledně nízké kvality mě mrzí. Bohužel jsem od Vás nedohledal jakkoukoli zprávu ohledně kvality v e-mailu a ani ve výpisu telefonních hovorů. Takže se k ní nemohu relevantně vyjádřit.
    Kytici jsme doručovali v sobotu na adresu "kde lišky dávají dobrou noc". Za mě je cena odpovídající.
    S pozdravem.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    I pres pomerne obsahle informace a dany cas (11-14 hod) byla me mamince dorucena kytka neco po 9 hodine ranni, a to bez formy “prekvapko”.. Neco jako “tak tady to mate” a hotovo.. Byl to darek ke Dni matek, ale absolutne bez zazitku. Dale mam vyhrady k velikosti kytice “premium”.. Opravdu je je za tuto (relativne vyssi) cenu standardem cca 20 cm prumer?? Velke zklamani....

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše slovní hodnocení.
    Jenom upřesním, kytice byla doručena v 10:30 hod. Za předčasné doručení se Vám omlouvám.
    Na Vaši stížnost na předání bez zážitku nemohu reagovat, protože nejsme zážitková agentura a ani zážitek při předání nenabízíme. Navíc po řidičích požadujeme diskrétnost a takt při kontatu s obdarovanou osobou. A to se neslučuje se zážitkem.
    Vaše nespokojenost s velikostí kytice mě mrzí. Vámi vybraný pugét (mini karafiáty a frézie) je určen pro mladé slečny. Rostliny nezaberou velký objem, takže i ve větší velikosti je výsledná kytice relativně malá, ve Vašem případě cca 30 cm.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nespokojná a sklamaná, kytica nespĺňala vyobrazenie objednanej kytice.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost a sklamání mě upřímně mrzí. Bohužel ode dne doručení již uplynula delší doba a já nejsem schopen ma Vaši stížnost reagovat.
    Osobně doporučuji nás kontaktovat ihned, jakmile zjistíte závadu. V případě naší chyby kytici vyměníme nebo poskytneme odpovídající kompenzaci.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Květiny nebyly dodány v požadovaném časovém rozpětí a brzy uvadly.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že jste nebyl spokojený.
    Kytice byla doručena v čase, který požadoval příjemce kytice. Ke kvalitě květin není již možné se po několika týdnech od doručení relevantně vyjádřit. Bohužel Vámi použitý termín "brzy" je relativní. Příště doporučuji problém řešit ihned, jak nastane.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží,které jsem si objednala nebylo doručeno. Namísto toho v jiný čas byly doručeny květiny jiné

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš čas, který jste věnoval své recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Bohužel cca 3 týdny po doručení se neumím k Vámi popisované vadě vyjádřit. Chtělo to napsat hned zprávu, jak se případná závada projevila.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Byl dodržen perfektně čas doručení.
    • Nebyl dodán objednaný počet květin.
    • Nebyla dodržena barva květů, ale chápu, že to nejde vždy. Každopádně jsem na to měl být upozorněn.
    • Dodaná vazba měla vzhledově k té, která je prezentována na webu. V podstatě to byly jen kytky svázané dohromady.

    Za ty peníze dost ostudný výsledek.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den, Petře,
    Vaše nespokojenost mě mrzí. Prověřil jsem ji, ale po 20 dnech od doruční jsem již nic nezjistil. Škoda, že jste nás o problému neinformoval ihned. Určitě bychom našli řešení.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodání do druhého dne, I když po předchozí telefonické domluvě později, než objednáno. Ale bylo to kolem MDŽ, nevadí, chápu.

    Růže i přes vzornou péči začaly po jedné vadnout již 2.den. Do týdne všechny uvadly, i přes veškeré snahy. Má minulá objednávka kytice růží na www.rohlik.cz mě až šokovala tím, že vydržely víc než 14dnů!!!

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš čas, který jste věnoval sepsání svého hodnocení.
    Vaše nespokojenost s trvanlivostí růží mě mrzí. Požadoval jste doručení do nemocnice na odd. covid urgentní příjem. Zjišťoval jsem informace u řidiče jak probíhalo předání a ten mi řekl, že kytici nechal na recepci. Zaměstnanci ji odložili a věnovali se jiné činnosti. I přes opětovnou žádost řidiče, aby zajistili předání obdarované, zaměstnanci nereagovali. Takže se domnívám, že růže byly bez vody poměrně delší dobu. Jen doplním, že na kvalitu květin v období MDŽ nám přišla jediná stížnost a to od Vás.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednala jsem si květinu královských lilií, které měli v nabídce, těsně před doručením mi přišel email, že mi doručí úplně jiné lilie, aniž by se zeptali zda mám o to zájem, kdybych to věděla tak bych objednávku zrušila, osoba které květina byla určena zrovna tento druh lilie neměla v oblibě. Očekávala bych jiné jednání kytice nebyla levná.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš čas, který jste věnovala svému hodnocení. Jenom doplním, že jste objednala kytici z obyčejných růžových lilií. Záměnu jsme s Vámi chtěli konzultovat telefonicky, ale nedovolali jsme se. Proto jsme Vás informovali e-mailem.
    Škoda, že jste svoji nespokojenost neřešila standardně e-mailem nebo telefonátem.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz