Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nečekejte překvapení, stejně do telefonu kurýr oznámí co veze
    • z kytice vypadne nějaká laciná uctenka za jinou kytici za třetinu ceny

    Kytice se posílají jako překvapení a pan když příjemci telefonuje tak zničí celé to kouzlo tím že se ozve do telefonu "vezu vám tu kytici"

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost mě velmi mrzí.
    Bohužel na Vámi zadané adrese obdarovaná nebydlí a nikdo ji tam nezná. Takže řidiči nezbylo nic jiného, než aby obdarovanou telefonicky kontaktoval. V hovoru byl dotázán co a od koho veze. Takže musel s pravdou ven a přiznat, že veze kytici.
    Bohužel k "laciné účtence" se nemohu vyjádřit. Domnívám se, že to nebyla naše účtenka, protože kytice se vážou na přípravně, kde se s účtenkami nepracuje. Prosím Vás o její ofocení a zaslání na e-mail [email protected]. Předem děkuji.
    Za KvetinyOnline.cz, Daniel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    kytka přišla poškozená, skutečnost neodpovídala obrázku

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Vaše nespokojenost mě velmi mrzí.
    Není mi jasné, proč stížnost ohledně poškození kytice jste nám zaslala až po uplynutí záruční lhůty, když obdarovaná při převzetí kytice neměla žádných připomínek.
    Kytice byla uvázána z objednaných rostlin. K celkovému vzhledu jsem se nemohl vyjádřit, protože kytice byla na fotografii vložena do nevhodné (malé) vázy, která celý úvazek a kompozici deformovala. To jsem Vám psal v předchozí e-mailové komunikaci. Bohužel jste mi do dnes nezaslala fotku kytice mimo vázu (zaostřenou a realistické barvy).
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Když jsem se ptal, proč nebyla květina uvázána podle katalogu, dostal jsem odpověď - "Upozorňujeme v obchodních podmínkách, že foto je ilustrativní". Tak to mohu být ještě rád, že nepředali svazek sedmikrásek se stejným odůvodněním.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Vaše nespokojenost mě mrzí.
    V případě Vaší objednávky 11 lilií jsme se rozhodovali, zda doručíme plně rozkvetlé lilie s předpokládanou trvanlivostí pouze několika dní, nebo lilie s mírně nakvetlými poupaty (právě dovezené květiny od pěstitele) a předpokládanou trvanlivostí 10 dní a více při správné péči. Rozhodli jsme se pro čerstvé rostliny, aby obdarovaná se z nich mohla těšit maximální dobu.
    Vzhled kytice zcela zásadně ovlivňuje míra nakvetení rostlin a péče, které se jim dostává. Proto jsem Vás upozornil, že foto je pouze ilustrativní.
    Přeji hezký den.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Moznost nakupu online ze zahranici.
    • Kytice se obednane kytici ne vzdy moc podoba.
    • Cenove predrazene.

    Zakoupila jsem kytici "Pro Tvé oči " sve mamince k narozeninam.
    Obednala jsem: Pro Tvé oči - (Exclusive) - (kat.č.: K0045) cena: 1 467 Kč
    Dorucena kytice mela sice 3 Gerbery a 3x lilie (s malo kvety) ale velikosti se moc nelysila od moznosti obednavky "Classic", ktera stala jenom 489 Kč. Za celkovou cenu za zboží vč. DPH: 1 662 Kč, jsem ocekavala poradnou kytici.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za hodnocení a recenzi. Vaše nespokojenost mě velmi mrzí. S kolegyní, která Vaši objednávku odbavovala, jsem konzultoval složení kytice. Dle jejích slov byly v kytici nejenom lilie a gerbery, ale i další rostliny (6x zelené santini, 3x solidágo a další) dle objednávky. Pugét plně odpovídal objednávce.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Doručovatel volal ženě, že adresu nemůže najít - nevolal mě, takže překvapení se nekonalo.
    • Doručovatel volal ženě, že adresu nemůže najít - vážně? Dnes v době navigace. Každý adresu našel (je v Plzni).
    • Květiny (lilie) byly jenom zelená poupata, ani jedno nebylo rozkvetlé. Žena dostala tak kytici poupat. Tohle je 100% chyba obchodu (rozkvetly o několik dní později).
    • Květiny byly doručeny před smluvenou hodinou, což mě také zrušilo moment překvapení (kdyby ovšem mohl nastat).

    Tímhle tempem příšte dostanu sáček se semínky, abych si kytici vypěstoval sám. Nebrat.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den pane Jiří,
    děkuji za Vaše hodnocení a recenzi. Vaše nespokojenost mě velmi mrzí.
    Lilie jsme použili mírně nakvetlé. Dali jsme jsme přednost čerstvosti před překvetlými rostlinami. Věřím, že obdarovaná se z kytice těšila minimálně 14 dní.
    Řidička volala příjemkyni, protože jí používaná navigace doručovací adresu nezobrazuje. Jedná se o novou zástavbu.
    Na adresu dorazila o cca o 10 minut dříve. Za to se Vám omlouvám.
    S pozdravem
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodána zcela jiná kytice v hpdnote cca 25% uzhrazené ceny
    • Nespolehlivost, šizení zákazníka

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Velmi mě to mrzí, při zpracování Vaší objednávky jsme udělali chybu.
    Jelikož jste nám nezaslala foto doručené kytice, ale pouze volně vložených květin ve váze, prověřili jsem Vaši stížnost hned následující den po doručení (v neděli). Kontrolou u kolegyně, která Vaši kytici vázala jsme zjistili, že v kytici chybí 1 druh květin. Za to jsme se Vám písemně omluvili a nabídli nadstandardní finanční kompenzaci.
    Tato naše chyba mě velmi mrzí a ještě jednou se Vám omlouvám.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Květina je krásná a čerstvá
    • Nevýhoda je, pokud nemá jejich zaměstnanec dostatek rozumu a květinu nenechá na vrátnici v nemocnici ( zákaz kytek v celém areálu), květina se vrací do květinářství. A tady je problém, pokud jste z jiného města, ano, květinu vrátí vám, ale účtují si za dopravu :-(. Peníze nevrací.

    Havířovská pobočka má velmi nepříjemného a arogantího zástupce.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši recenzi a slovní hodnocení, byť nepřesné.
    Do nemocnic kytice běžně doručujeme. Se striktním zákazem předání kytice, či uložení kytice na chodbě nebo sesterně jsme se ještě nesetkali. Řidič se samozřejmě zkoušel zeptat na vrátnici, ale pan vrátný ho odmítl se slovy, že není úschovna. Řidič vyčerpal všechny možnosti předání kytice. Proto ji odvezl do nejbližšího partnerského květinářství na naše náklady. O této skutečnosti jsem Vás informoval.
    V telefonátu jste nejdříve požadovala vrácení platby v plné výši. Jelikož jsme Vaši objednávku 100% splnili (uvázání kytice a její dodání na adresu) a květiny patří do skupiny zboží určeného k rychlé spotřebě, odmítl jsem Váš požadavek. Kytice dále nepřeprodáváme.
    Následně jste požadovala doručení na adresu vzdálenou cca 25 km. Bohužel s tímto požadavkem (doručení na 2. adresu s nájezdem 50 km) při kalkulaci cen nepočítáme. Proto jsem se Vás zeptal na úhradu těchto nákladů. Jelikož jste svůj požadavek zopakovala minimálně 3x, tak jsem si dovolil odpovědět stejně. Mrzí mě, že jste nabyla dojmu, že jsem arogantní, ale neodpověděla jste mi.
    Následně jsme Vám na naše náklady Vaši kytici doručili na Vámi vybranou adresu v blízkosti partnerského květinářství.
    Jak sama uvádíte, kytice je nádherná a čerstvá. Z výše uvedeného je zřejmé, že jsme se maximálně snažili při samotném předání kytice a následně jsme kytici doručili na Vámi zvolenou adresu na naše náklady. Proto Vaše hodnocení považuji za neobjektivní a nefér.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Kytka vypadala uplně jinak

    Objednala jsem mamince k narozeninám kytku a ta dorazila v uplně jiném stavu než na fotce.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě to, ale k Vaší stížnosti se po více jak 10 dnech od doručení nedokáži vyjádřit. Škoda, že jste naši případnou chybu neřešila ihned.
    Přeji hezký den.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • komunikace přes e-mail bez problémů
    • Při větším vytížení (den Matek) doručen cenově a fotografii naprosto neodpovídající pugét

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Jak jsem psal v předchozí e-mailové komunikaci, tak mě naše chyba mrzí a ještě jednou se Vám za ni omlouvám. Finanční kompenzace, kterou jsme Vám zaslali na účet, by již měla být připsána.
    Přeji hezký den

    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tragická kvalita květin

    Pominu fakt, že květiny jsem chtěl v odpoledních hodinách a dorazily dopoledne, tomu rozumím, plánovat přepravu není jednoduché a je třeba se přizpůsobt potřebám převozu, plně chápu. Pak je ale NUTNÉ, aby květiny alespoň do toho odpoledne vydržely. To se nestalo. V 16:00 bylyl již naprosto "nepoužitelné". Nejsmutnější fakt je, že vedle ve váze stála květina koupená v supermarketu (taktéž tulipány) a tato květina vydržela 4 dny v naprosto krásném stavu. Zde jsem objednal poprvé a naposledy.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Vážený pane Havlíku,
    děkuji za Vaše hodnocení.
    Věřte, že Vámi popsaná skutečnost mě velmi mrzí. Bohužel 11 dnů po doručení již nezjistíme, zda se jednalo o chybu květinového materiálu, či jinou vadu.
    Škoda, že jste nám neoznámil tento problém ihned po zjištění. V případě chyby na naší straně bychom ho řešili k Vaší spokojenosti.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Už po několikáté byla převezena květina která vůbec nevypadala jak na obrázku ,ve dvou případech květinu k narozeninám přivezli autem pohřební služby !!!!!!

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den pane Bedřichu,
    děkuji za Vaše hodnocení. Velmi mě mrzí Vaše nespokojenost s kyticí. Škoda, že jste na námi zaslanou informaci o záměně některých květin v kytici nereagoval. Pugét jsme mohli uvázat k Vaší plné spokojenosti.
    Domnívám se, že Vaše poznámka ohledně dopravy kytice vozem pohřební služby se nás netýká. Poslední objednávka byla např. doručena menším pickupem stříbrné barvy bez označení.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

    • kytka byla povadlá a do druhého dne úplně zvadla
    • neodpovídala objednané kytici a to jak vazbou tak barevným složením
    • doručena jiné osobě a adresátovi odeslána sms, kde kytka je

    Absolutní nespokojenost. Při telefonické reklamaci poskytnuta sleva 30% a tím to haslo. Na sdělení, že kytku nemůžu osobně reklamovat, vzhledem k vzdálenosti od místa reklamace, nebylo reflektováno.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení a uvádím naše vyjádření k jednotlivým bodům:
    - Kytice byla doručena ve Vámi požadovaném čase (rozpětí 15 minut). Příjemkyně kytice nebyla na pracovišti a její kolegyně nevěděly, kde se momentálně nachází a kdy se vrátí. Proto řidič předal kytici spolupracovnicím a příjemkyni kytice informoval o uložení kytice v SMS pro případ, že by byla mimo budovu. Je to naprosto standardní postup uvedený v Obchodních podmínkách.
    - Stěžoval jste si na barevné složení námi doručené kytice. Slevu ve výši 30% jsem Vám neposkytl na základě telefonátu, ale na základě zaslané fotografie vč. omluvy za nevhodně zvolenou barevnou kombinaci květin.
    - Dále uvádíte, že kytice neodpovídala vazbou. To jsem bohužel na základě písemné informace a zaslané fotografie nemohl posoudit, protože kytice byla umístěna v nevhodné váze (velmi úzké), která silně deformovala úvazek a tím celé aranžmá kytice. Bylo nutné vyfotit kytici mimo vázu v ruce. Tuto fotku jste nedodal, proto jsem Vaši stížnost nemohl vyřešit a musel ji zamítnout jako neoprávněnou.
    - Stěžujete si, že kytice do druhého dne úplně zvadla. Tuto stížnost jste uvedl pouze písemně. Nabídl jsem Vám možnost podat reklamaci dle Obchodních podmínek, nebo uplatnit reklamaci v květinářství ve městě, ve kterém jsme kytici dodávali (snažil jsem Vám vyjít maximálně vstříc). Jelikož se jednalo o sobotu čekali na Vás kolegové až do 18:00 hod. K vyřešení Vaší stížnosti bylo nutné vidět kytici fyzicky, protože květiny ze stejné šarže dodávky, které nám zbyly na provozovně, byly stále ve 100% kvalitě.
    - Vaší poznámce, že jste nemohl podat reklamaci osobně nerozumím. V předchozí e-mailové komunikaci uvádíte „Nechal jsem kytici posoudit odbornikovi“. Pak mně není jasné, proč jste kytici také nenechal posoudit i nám.
    Závěrem bych ještě jednou uvedl, že mě naše chyba se zvolenou barevnou kombinací velmi mrzí a za to se Vám omlouvám. Oprávněnost Vašich dalších stížností jsem musel zamítnout, protože na základě zprávy zaslané e-mailem jsem je nedokázal relevantně posoudit.
    Přeji hezký den.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nebola som spokojná s dodanou kyticou,mala veľmi nakrátko zrezané stopky a ruže boli veľmi nakvitnuté,myslím,že nešlo o čerstvý tovar.

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Děkuji za Vaše hodnocení.
    Kytice byla uvázána z právě dovezených 70 cm dlouhých kolumbijských růží. Tyto růže mají velké květy, proto se Vám zdají nakvetlé. U hotové kytice kolegyně přiměřeně seřízla stonky.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ceny
    • Kytky vypadaji dobre

    Kytky jsem objednal jako prekvapeni k narozeninam. Moznosti doruceni a volba kvetin a ceny jsou fajn, ale(negativni recenze v podstate nikdy nepisu)... kytky mely byt doruceny v intervalu mezi 8-11 ranni (3 hodiny na doruceni, dotycna mela byt doma cca do 13te hodiny) zaroven podle pokynu inkognito bez predchoziho telefonickeho kontaktu(melo jit prece o prekvapeni). Kvetiny byly doruceny cca ve 13 hodin s tim, te vubec nebylo dbano dorucovacich pokynu, takze kyzeny efekt(ktery byl duvodem nakupu) absolutni nula. A to presto, ze dorucovatelem je kvetinarstvi z okoli necelou minutu jizdy autem od dorucovaci adresy. Nastesti stihli alespon dotycnou doma. Automaticky email odeslany robotem mi sdelil informaci o uspesnem doruceni, ale to, ze objednavka byla dorucena s velkym zpozdenim, uz vyhodnotit neumi a nikdo to ocividne nekontroluje, protozr se me nikdo ani posleze nepokusil kontaktovat. Kytka sice dorucena byla ale zamer zkazen(jedna se prece spise o nematerialni sluzbu nez o pouhy nakup kvetin) [konec emocniho vylevu]

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    děkuji za vaše hodnocení.
    Za zpoždění se Vám omlouvám. Bylo způsobeno pozdním příjezdem kamionu s čerstvým zbožím. Kolegyně chtěla doručit kytici z čerstvých květin, aby se z kytice mohla obdarovaná co nejdéle těšit.
    Přeji hezký den.
    Daniel, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 19 tulipánů .zaplaceno.telefon z prodejny že mají jen 17 . Za stejnou cenu samozřejmě po platbe

    Objednáno 19 tulipánů .zaplaceno.telefon z prodejny že mají jen 17 . Za stejnou cenu samozřejmě po platbe

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost mě mrzí. Objednávku jste zadal 10 min. před začátkem doručovacího pásma. Po přijetí objednávky jsme Vás telefonicky kontaktovali s tím, že jsme ten den měli hodně zakázek na kytice z tulipánů a proto máme k dispozici pouze 17 tulipánů (během 10 minut požadované množství nejsme schopni zajistit.). Navrhli jsme Vám, že doručíme kytici ze 17 tulipánů a místo 2 tulipánů navýšíme množství doplňkových květin. S tímto návrhem jste souhlasil.
    Daniel, Květinyonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod zapomnel dorucit bombonieru ke kytici

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouvám za naši chybu. Na naši omluvu mohu jen uvést, že 14.2., kdy jsme Vaši kytici doručovali, byl extrémní nárůst objednávek. Kolegyně udělala chybu.
    Platbu za Raffaello jsme Vám již refundovali.
    S přáním hezkého dne
    Daniel Roh, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodrzen cas predani a nebylo ani predano konkretni osobe, coz byl hlavni ucel a prekvapeni..

    Reakce obchodu KvětinyOnline.cz

    Dobrý den,
    v objednávce bylo uvedeno časové rozpětí pro doručení v 17:00-20:00 hod. Kytice byla doručena v cca 17:30 hod.
    Za nepřítomnost příjemkyně na adrese bohužel nemůžeme :-).
    Daniel Roh, KvětinyOnline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem kytici červených tulipánů. Dorazily z více než poloviny tulipány oranžové. Reakce na moji reklamaci: "Barvu nedokážeme posoudit.":)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Je mozne objednat dodavku ze zahranici
    • Internetova stranka byla prehledna a ceny byly OK.
    • Suprova mailova informace o objednani a zaplaceni objednavky
    • Kvetiny byly pri dodavce skoro zvadle a vydrzely jen jeden den!!!
    • Kvalita zbozi neodpovidala cene!!

    Bydlim v zahranici a nemam tedy jinou moznost nakupu a dovazky zbozi nez via internet.
    Kvetiny nebyly cerstve a zvadly druhy den po dodani!!
    Tento obchod nedoporucuji.
    Spatna kvalita doruceneho zbozi!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • internetovou platbu
    • Kytice uz podruhe nevypadala, tak jak na webovych strankach. Barva hlavnich kvetu byl jiny a hlavne vazani kytice se vubec neprezentovalo. Proto uz kvety objednavat asi nebudu.