Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Objednala jsem si květinu královských lilií, které měli v nabídce, těsně před doručením mi přišel email, že mi doručí úplně jiné lilie, aniž by se zeptali zda mám o to zájem, kdybych to věděla tak bych objednávku zrušila, osoba které květina byla určena zrovna tento druh lilie neměla v oblibě. Očekávala bych jiné jednání kytice nebyla levná.
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Váš čas, který jste věnovala svému hodnocení. Jenom doplním, že jste objednala kytici z obyčejných růžových lilií. Záměnu jsme s Vámi chtěli konzultovat telefonicky, ale nedovolali jsme se. Proto jsme Vás informovali e-mailem.
Škoda, že jste svoji nespokojenost neřešila standardně e-mailem nebo telefonátem.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dorazila úplně jiná kytice, než jsem objednal - jedna barva. Skutečnost neodpovídala foto dle nabídky, do Hravé (Premium) to mělo hodně daleko.
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení. Pro případ jakéhokoli problému jsme na e-mailu nebo na telefonu.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Doručená kytice určená k významnému životnímu výročí zcela neodpovídala objednávce a ceně. Nesouhlasil počet objednaných růží, zcela jiné barvy bez objednaného santini zkrátka úplně jiná kytice než jsem objednal. Mou reklamaci obchod uznal a férově mi refundoval část platby. Ale bohužel 40. narozeniny své ženy už vícekrát slavit nebudu......
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den, pane Peremský,
děkuji za Vaše hodnocení. Naše chyba mě mrzí a již jsme ji s Vámi vyřešili k Vaší spokojenosti, jak uvádíte ve slovním hodnocení. Jen nerozumím Vaší poznámce výše ohledně nedodrženého počtu růží. Ten jste nereklamoval a na Vámi zaslané fotografii byl počet správně. Kontaktujte mě prosím na e-mail [email protected] ohledně dořešení, případně vysvětlení tohoto problému.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi dorazilo
- Dodana kytice neodpovidala obrazku, podle ktereho jsem ji vybiral v eshopu
- Po reklamaci se obchod v emailu omlouval a omlouval...nic jineho nabidnuto nebylo, zadna kompenzace. Pritom verejne, pote co jsem uvedl recenzi na Google, jsem byl obchodem odkazan na odstavec v Nakupnich podminkach, ze "dodani kvetin jine barvy nez objednane je normalni". Ano mily obchode, normalni to je, ale pro zakaznika prijatelne pouze v pripade, ze s touto zamenou barev souhlasi!!! Z vasi strany probehla nulova komunikace...ani email, ani telefonat..
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
Děkuji za Vaše slovní hodnocení, které si dovolím doplnit o důvod Vaší stížnosti. V té jste uvedl, že jste "objednal kytici z bílých (béžových) růží". Jednalo se o kytici Ranní rosa. Přidávám i LINK, nechť laskavý čtenář se sám přesvědčí o barvě růží: https://www.kvetinyonline.cz/kvetiny/ranni-rosa.html. My jsme místo světle oranžových růží, doručili květiny v mírně tmavším odstínu. Z našeho pohledu toto není na závadu.
Ve Vašem textu v posledním bodě uvádíte: "se obchod v emailu omlouval a omlouval..." a následně v další větě jste napsal: "probehla nulova komunikace...ani email, ani telefonat..". Opravu nerozumím...
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Kityčky byli o hodně menší než jsem čekala.obrázek neodpovídá skutečnosti
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den, paní Mihontse,
děkuji za Váš příspěvek. Bohužel Vámi popisovanou skutečnost se dovídám nyní až z recenze. Hodnocení jste podala 14 dní po doručení. Po tak dlouhé již nejsem schopen na Vaše slova reagovat. Škoda, že jste nám nedala vědět hned, jak jste případnou nesrovnalost zjistila.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline -
Nedoporučuje obchod
Posledni objednavka kvetiny vypadala uplne jinak ve skutecnosti nez na fotce.
Po dvou dnech kvetina uvadlaReakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
Vaše nepokojenost mě opravdu mrzí. Bohužel 2 týdny po doručení kytice a bez obrazové dokumentace již nejsem schopen na ni adekvátně reagovat.
S pozdravem
Daniel Roh -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Kytice bohužel vypadala jako několik náhodně vybraných květin svázaných k sobě.
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za hodnocení. Vaše nespokojenost mě opravdu mrzí. Škoda, že jste mi nedala vědět dříve a nechala si svoji negativní zkušenost až na recenzi (cca 14 dní po doručení). Vaši kytici vázala jedna z našich nejlepších floristek, kterou využíváme především na svatební dekorace. Osobně se domnívám, že kytice byla vložena do nevhodné vázy a proto vypadala jak vypadala.
S pozdravem,
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Neschopnost doručení
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení. Bohužel doručení kytice během cca 90 min. (Váš požadavek) na česko-rakouské pomezí není v našich silách.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Kytice nevystihuje popis a foto, gerbery jen zelené. Věnování psáno rukou. Jako plus zákaznický servis
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za ohodnocení nákupu v našem e-shopu.
Vaše nespokojenost mě mrzí. Bohužel jsme na zpracování Vaší objednávky měli relativně málo času a nepodařilo se nám zajistit požadovaný materiál. V objednávce bylo uvedeno upozornění, že kytice je pro muže. Proto jsme zvolili náhradu takovou, aby odpovídala Vašemu požadavku. Text přání byl napsán rukou - je to osobní.
S přáním hezkého dne
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Zboží bylo sice doručeno po domluvě s řidičem na výbornou, ale růže byly již zkřehlé a "okoralé", a přání oproti minulé zakázce pouze vytištěné na papír A4, nikoliv ručně psané na přání.
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Váš čas, který jste věnoval sepsání Vaší zkušenosti. Vaše nespokojenost mě mrzí.
Bohužel co myslíte výrazem "zkřehlé a okoralé" mi není jasné. Kytici jsme uvázali z právě dodaných kolumbijských růží, které jsou oblíbené z důvodu jejich vysoké kvality. Jelikož jste údajný problém nekomunikoval, tak na základě Vaší recenze ho neumím posoudit. Požadavek na ručně psané přání jste v objednávce neuvedl. Váš text byl přeci jenom delší vč. smajlíků s pusinkami. Vytištění bylo nejlepší řešení v danou chvíli.
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlé, doručení do 1 dne
- Staré kytky, kytice nevydržela ani týden. Za tu cenu předražené.
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí.
Prověřoval jsem Vaši zákazku. Kytice, která Vám byla doručena, byla uvázána z právě dovezených lilií. Jejich trvanlivost v případě, že o ně není extra pečováno (stinné a chladné místo, denně vymytá váza, přidání výživy pro rostliny, denně seřízlé stonky), je cca 7 dní. Takže za mě Vámi uvedená trvanlivost je OK. Jen doplním, že řezané květiny spadají do kategorie zboží určeného k rychlé spotřebě a záruka je 24 hodin od převzetí.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
+ kytice byla rychle doručena (3 hod od zaplacení)
- kytice byla dost drahá a za to vypadala velice rychle udělaná. Spočítané kytky sprasknute k sobě a nashle...
Škoda...Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi, která mě opravdu mrzí.
Kytici vázala velmi zkušená floristka v brněnské pobočce, která se specializuje na svatby a květinové dekorace. Proto jsem si 100% jist, že květiny byly uvázány do úvazku a celá kytice byla na profesionální úrovni.
Domnívám se, že Váš negativní dojem vznikl na základě vložení kytice do úzké vázy, kde dojde k zdeformování úvazku a tím i celé kytice.
Dále nerozumím tomu, proč jste dle Vás takto závažnou vadu neřešila ihned po zjištění, ale čekala jste 14 dnů, aby jste ji mohla zde zveřejnit.
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Na webových stránkách nabízejí doručení po celé ČR, ale do obce, kam jsem potřebovala doručit, nevozí.
Tedy klamavá reklama.Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení. Bohužel ve Vámi zvoleném termínu (sobota) jsme neměli k dispozici dostatek řidičů a náhradní termín jste neakpcetovala.
Přeji hezký den.
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Květiny jsou velmi drahé , doručení také .
Nebylo mě vyhověno v čase , který byl mým přáním , což považuji za nesplnění požadavků smlouvy .
Při reklamaci tohoto nedostatku nepřišlo ani omluva ani vysvětlení proč se tak stalo.Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek, který mě velmi mrzí.
Kytici jste požadovala doručit v 9:00 hod. a my jsme ji doručili již v 8:50 hod. Na možnost nedodržení času předání jsme Vás upozornili již při zadání objednávky. Uvádíte, že květiny a doručení jsou drahé. Jelikož toto byla Vaše asi 10. objednávka v našem e-shopu, tak pak této větě nerozumím.
Reklamaci jsme od Vás do dnešního dne neobdrželi.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dodaci lhuta potvrzena tyden pred dodanim mezi 8-11 hodinou ranni. Po 11 hodine jsem neobdrzel zadnou notifikaci nebo email, ze je objednavka zpozdena. Po 2 telefonatech mi tedy prisel email ze dodavka prijede do 12 hodiny. Zasilka obdrzena ve 12:35. Nedoporucuji
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
Děkuji za Vaše hodnocení. Doručení jste si objednal na Den matek a to je pro květináře hned po Svátku sv. Valentýna největší špička v roce. Proto jste byl upozorněn na možnost zpoždění hned při zadání objednávky.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Doručení květin, které mělo být jako překvapení (a tak i komunikováno s dodavatelem) bylo oznámeno SMS dané osobě stylem "v tolik a tolik hodin vám dovezu květiny".
Obchod se k tomu postavil pouhou SMS "Omlouvám se za chybu".
Za mne smutná zkušenost a zkažené překvapeníReakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za slovní recenzi a hodnocení.
Bohužel řidič si již přesně nepamatuje průběh komunikace, ale obecně mohu uvést toto: Pokud kytici vezeme na privátní adresu, snažíme se telefonicky ověřit přítomnost obdarované v objednaném čase. Některé ženy nereagují na cizí čísla, tak jim posíláme obecnou sms. Pokud ani po té nemáme odpověď, napíšeme, že vezeme kytici a v 99,99% obdarované zareagují a začnou komunikovat.
Obdarovaným voláme, protože v cca 40% objednávek s dodáním na soukromé adresy je změna z důvodu nepřítomnosti příjemkyně kytice na adrese v požadovaném čase.
Pokud zákazník s námi začne komunikovat prostřednictvím sms, whatsapp, či jiné aplikace respektujeme to a odpovídáme prostřednictvím aplikace, kterou si zákazník zvolil. Vy jste si zvolil sms zprávu, proto jsem odpověděl smskou.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
Špatně napsaný vzkaz na lístečku.
Za tu cenu - docela zklamání.Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení. Vaše nespokojenost se vzkazem mě mrzí. Škoda, že jste mi tuto informaci neposkytla hned, jak jste závadu zjistila. Určitě bychom problém vyřešili k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neprofesionální přístup
- Arogantní jednání k vzniklé situaci
Zboží bylo doručeno jiné osobě. A pri vyrozovani reklamace pan uvedl ať si to prijemkyne a moje přítelkyně prokterou kytice byla predaji sami. Pan s kterym sem tovyrizoval byl nepříjemný nedal ano žádnou kompenzaci či slevu a vůbec celkový dojem mi přijde velmi neprofesionální
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení.
Mrzí mě komplikace, které vznikly na místě doručení. Jelikož jsme kytici doručili na Vámi zvolenou adresu a obdarovaná nebyla momentálně přítomna, nechali jsme kytici u kolegyně. Uložení u kolegů v případě nepřítomnosti obdarované je naprosto standardní postup.
V telefonátu jste mluvil se mnou. Pamatuji si, že jsem byl zaskočen Vámi sdělenou informací, protože za 15 let jsem se s něčím podobným nesetkal.
Jelikož jsme kytici doručili v požadovaném čase na místo, které jste si objednal a na kvalitu kytice jste si nestěžoval, tak ke kompenzaci jsem neviděl a stále nevidím jediný důvod.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- jinak super služba( budu příště hledat jinou firmu , jinak to udělalo radost obdarované osobě . . . .
- kytice neodpovídala jak byla na fotce , dále jsem si připlatil za 195,-Kč že to dojde v daný čas a obchod mě napsal že to nestíhají a dovezou až o dvě hodiny později , když jsem na to reagoval že jsem si připlatil dodání kytice v danou dobu žádná reakce .
Reakce obchodu KvětinyOnline.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení.
Věřte, že mě zpoždění doručení Vaší objednávky mrzí. Předání kytice jste požadoval na den svatého Valentýna 14.2., který je obecně známý extrémním náporem zákazníků na květinářství. Z tohoto důvodu jste na možnost zpoždění byl upozorněn výrazným červeným textem při zadání termínu doručení objednávky a dále tuto informaci máme uvedenou v obchodních pomínkách. Ve svém e-mailu, který zmiňujete, jste uvedl: "jsem si objednal doručení mezi 8-13hodinu a bylo to zpoplatněno 130,-Kč", takové časové pásmo a ani cenu u nás nemáme. Domníval jsem se, že e-mail není určený nám a nereagoval jsem. Pokud kytice neodpovídala fotce, stačilo nás kontaktovat na e-mail a hned bychom problém řešili.
S pozdravem
Daniel, KvětinyOnline.cz