Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží, které jsem si objednala, bylo skladem a mělo být expedováno do 48 hodin. Po šesti dnech od objednávky mám od e-shopu pouze první odpověď s potvrzením objednávky a informací, že ji začínají vyřizovat. Od té doby žádná další reakce.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si zboží s vyzvednutím na výdejně s dobou dodání 5 až 7 pracovních dní, o čemž jsme Vás informovali i v emailu z 12. května.

    Zboží bude připraveno k vyzvednutí ve středu 19. května.

    Přijde Vám informační SMS i e-mail.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • zboží stále nikde

    Objednal jsem si zboží skladem, ani po týdnu nedorazilo a nevím, kdy dorazí, firma měla na mysli skladem asi v Číně....nechtěl bych vidět co u této firmy znamená, když zboží skaldem nemají....

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Bohužel zboží se nám vyprodalo, přičemž aktuálně zajišťujeme jeho dovoz ze zahraničního skladu.

    Omlouváme se za potíže.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Došlo mi něco úplně jiného,tak jsem dost zklamaná.V.Šeděnková

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, paní Šeděnková.

    Za dodání chybného zboží se velmi omlouváme a mrzí nás to. Kolegové z reklamací se s Vámi spojí a věříme, že vše vyřeší k Vaší spokojenosti.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    až do dnešního dne tj. 8.4. zboží nedorazilo, když bylo uhrazeno vč. dopravy

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás velmi mrzí. Zboží, které jste objednala, vyzvedávala v našem skladu přepravní služba 31. března. Prověříme, kde se stala chyba, a kontaktujeme Vás.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I když se rychle ozvali ale poslali mi poškozený stůl a když jsem to chtěla reklamovat tak moji reklamaci uznali, objednali dopravu ale já ji musela zaplatit. Tak jsem si ztezovala ale nemá to smysl.
    • Neobjednavat

    Pošlou poškozené zboží a poštovné zpět musím platit já drzost

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    stůl se bohužel poškodil při přepravě, což nás velmi mrzí. Jak píšete, reklamaci jsme Vám uznali a navrhli výměnu zboží, a to bez jakýchkoliv poplatků. Vaší kritice nerozumíme.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    zboží zatím dorazit nemohlo, protože jste objednal produkt, už nějž byla dostupnost konec března.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • při rozbalení zboží byla - ulomena zarážka v područce pro úpravu polohování. Doporučuji vždy prohlédnout odesílané zboží.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    každé zboží před odesláním kontrolujeme, je tak pravděpodobné, že se poškodilo při přepravě. Využijte, prosím, online reklamační formulář na našich stránkách. Pošleme vám nové zboží.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychlá reakce na mail
    • Asi jsem měl jen smůlu - dopravce potvrdil ohlášení zásilky, ale zboží svezl až po urgenci za pár dní - těžko říci, kde se stala chyba.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    Vaše zboží jsme předali 26. ledna přepravní službě, doručení tak mělo proběhnout další pracovní den, což se bohužel nestalo. Velmi nás to mrzí a za komplikace se omlouváme.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 4x nedoručeno. Po prvním nedoručení objednaného křesla mi sdělili, že chybu udělal dopravce Fofr. Podruhé udělali údajně chybu v kupzidle, když nové křeslo uvízlo v depu. Potřetí mi doručili do Šumperku dveře pro pána z Poruby, ty jsem vrátil. Počtvrté slíbili, že obratem pošlou náhradní křeslo. Po necelém týdnu stále nebylo odesláno. Tři týdny čekání na křeslo jsem vzdal, objednávku zrušil. Má nejhorší zkušenost s e-shopem.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    za komplikace se velmi omlouváme a mrzí nás to. Chyba je ale výhradně na straně přepravní služby, která nebyla schopná křeslo několikrát dodat. Následně pak ani v řádném termínu vyzvednout nový kus, který jsme Vám chtěli zaslat, v našem skladu.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádná
    • termín doručení několikrát posunut
    • židle přišla špinavá
    • neúplnost komponentů pro složení

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    termín naskladnění jsme neposunuli ani jednou, pouze jsme Vás jednou mylně informovali, že k němu dojde, což jsme vzápětí dementovali. Židli jsme Vám odeslali druhý pracovní den po naskladnění.

    Za poškození a nekompletnost zásilky se velmi omlouváme. Využijte, prosím, online reklamační formulář na našich stránkách.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si dva kusy TV křesla, která jsem předem zaplatila, ale obdržela jsem pouze jedno křeslo. Dodávku jsem reklamovala, ale odpověď nikde.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    za nedopatření se omlouváme. Kolegové z reklamačního oddělení už na Vašem případu pracují.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Opakovaně jsem musel urgovat dodání zboží, které jsem řádně a včas zaplatil. Zboží dodáno pochybnou přepravní společností, kdy přepravce se tvářil a jednal jak kdybych ho obtěžoval.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, pane Vidláku.

    Za jednání přepravní služby se omlouváme a chování řidiče nás mrzí. Nicméně doručení zboží proběhlo v nejkratším možném termínu. Zboží jste objednal 23. prosince večer a dodání proběhlo druhý lednový pracovní den. V období 24. prosince až 3. ledna přepravní služby, které by převzaly Vaši objemnou zásilku, nejezdily.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží,které jsem chtěl, jsem se byl zeptat v prodejně. Bylo mi sděleno, že zboží je skladem, a že by na prodejně bylo do pátku 18.12.2020.Vzhledem k tomu, že jsem spěchal, řekl jsem, že zboží objednám přes e.shop. E-shop chtěl zboží zaplatit předem, ale nechtěl potvrdit termín dodání k osobnímu vyzvednutí na prodejně do 22.12.2020 - nechápu proč. Tudíž jsem od objednávky ustoupil.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    15. prosince jste objednal zboží, u nějž uvádíme dostupnost 5 až 7 dní. Mimo sezonu ho totiž skladem nedržíme. Pakliže byste objednávku hned druhý den nevystornoval, tak byste jej měl k dispozici nejpozději 22. prosince. Co se týče platby, eshop nikdy nic nechce platit předem, mohl jste zvolit bez problémů platbu na místě kartou či hotově.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zboží bylo odesláno na jinou adresu, než bylo v objednávce, daňový doklad odeslaný mailem na jinou adresu, než byl objednatel

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    za komplikace s doručením se omlouváme, stejně za to, že jsme odeslali fakturu na chybnou adresu.

    Tým KupŽidle.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dne 20.10.2020 objednávka Dětský dřevěný stůl Stima PINO BABY (Kód: 24000134) a židle Stima PINO BABY – obojí masiv borovice (Kód: 24000133). Hodnocení 5*. Dne 29.10. doobjednávka stejné židle Stima PINO BABY – obojí masiv borovice (Kód: 24000133). Přišla židle stylově stejná (masiv borovice), jiný tvar sedáku, jiné provedení opěráku. Tak máme stolek se 2 různými židličkami. Firma během pouhých devíti dnů byla schopna poslat pod stejným kódem zboží dva různé výrobky. U nás VELIKÉ ZKLAMÁNÍ.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, pane Čížku.

    Děkujeme za konstruktivní kritiku i zde na Heuréce. Jak už jsme vám začátkem listopadu psali, výrobce bohužel u nové šarže mírně změnil design produktu, aniž by nás o tom informoval.

    Bohužel jste nás vůbec neinformoval, že zboží není v pořádku, ani jste nevyplnil reklamační formulář.

    Zboží bychom vám bez problémů vyměnili, pakliže bychom tušili, že je něco v nepořádku.

    Takže pokud máte o výměnu zboží zájem, stačí vyplň online reklamační formulář na našich stránkách.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod neresi potize s objednavkou proaktivne

    S objednavkou byly potize jiz na strane dodavatele, bohuzel trvalo tyden a vice resit problem s objednavkou. Nakonec, jsem objednavku zrusila a objednala jinde.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    za problémy s objednávkou se omlouváme. Potíže byly na straně dodavatele a následně i dopravce. Udělali jsme maximum možného, bohužel to nestačilo.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží, ač bylo uvedeno skladem, bylo dodáno po několika urgencích za více než 14 dnů.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    za komplikace s doručením se velmi omlouváme. Čekali jsme na dodávku zboží, která se bohužel zpozdila.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo poškozené

    Předmětem objednávky byl bílý botník. Jeden z dílů byl poškozený a popsaný černým lihovým fixem. Domnívám se, že se jednalo o již jednou vrácené zboží, které nikdo nezkontroloval a následně putovalo k dalšímu zákazníkovi. Další mínus bylo zdlouhavé reklamační řízení.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží došlo poškozené. Můžeme Vás nicméně ujistit, že nešlo o již jednou vrácené zboží, ale zcela nový kus. Vaši reklamaci jsme vyřešili během 7 pracovních dní, ač na to ze zákona máme 30 dní.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod udává údaj "skladem" u zboží, které nemá skutečně na svém skladu, ale na skladu někoho jiného.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    u zboží, které jste objednal, nám scházela informace, že zboží je na centrálním skladu. Za nedostatky se omlouváme.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • -

    - Spatna komunikace
    - Problem s dorucenim - zbozi bylo zaplaceni predem takze problemy s doruceni jsme museli doresit sami.
    Cituji: Dobrý den, několikrát vás přepravní služba nezastihla. Prosím zavolejte si na 604 975 558 - jako ze nam volali na mobil a nikdo nezvedal?

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, křeslo jsme vyexpedovali přesně tak, jak jste si přála, nicméně za problémy s doručením se i tak velmi omlouváme. Spojíme se s přepravní službou a pokusíme se zajistit, aby se podobné selhání řidiče neopakovalo.

    Tým KupŽidle.cz