Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod proběhl docela korektně, ale jejich spedice je děsná.. už je to týden u přepravce !!!

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zdržení. Zboží jsme předali přepravci včas, bohužel se u něj zřejmě vyskytly komplikace. Zaurgovali jsme jej, aby vám zboží doručil co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Křesla ušák - opěrky rukou jsou velmi tvrdé a nepohodlné, opěrka zad je velmi tvrdá, bez dalších polštářů se opření rovná doslova opření o dřevo. Ušák je zbytečně mohutný, zabírá spoustu prostoru a rovněž podnožník je tak prostorově velký jak sedák ušáku. Jsem velmi nespokojená se zbožím, dokonce vytahovací sedák je zbytečně velký, přesahuje samotné křeslo na délku s vykrojením a stále vyjíždí mimo sezení. Jsme už senioři se zdravotními problémy, takže nemůžeme zboží vrátit - balení, odnos.........., ale netušila jsem, že je to takový špatný výrobek.
    • Křesla ušák - opěrky rukou jsou velmi tvrdé a nepohodlné, opěrka zad je velmi tvrdá, bez dalších polštářů se opření rovná doslova opření o dřevo. Ušák je zbytečně mohutný, zabírá spoustu prostoru a rovněž podnožník je tak prostorově velký jak sedák ušáku. Jsem velmi nespokojená se zbožím, dokonce vytahovací sedák je zbytečně velký, přesahuje samotné křeslo na délku s vykrojením a stále vyjíždí mimo sezení. Jsme už senioři se zdravotními problémy, takže nemůžeme zboží vrátit - balení, odnos.........., ale netušila jsem, že je to takový špatný výrobek.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží ještě nedorazilo, přesto, že bylo skladem, ani žádná informace o datumu dodání...

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za nastálé komplikace. Zboží se naneštěstí zdrželo u výrobce.

    Snažili jsme se vás o této věci informovat e-mailem a později i telefonicky, bohužel číslo bylo nedostupné. Prosím, pokud je možné, že byly v objednávce uvedeny špatné kontaktní informace, napište nám na e-mail [email protected] .

    Současná situace nás velmi mrzí a děkujeme proto za vaši trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu, že jsem si objednávky po čase rozmyslela a zrušila,po 4.mi přišlo napomenutí, že jsem vlastně nesolidní.To od dobrého obchodníka není vhodné jednání, přišel o zákazníka.Nábytek jsem si nakonec objednala u jiné firmy, již mám doma a jsem spokojena.Kvalita možná není lepší nebo horší, ale jednání ok.I když u té firmy jsem též rušila opakovaně objednávky.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost, ale z naší strany proběhlo vše korektně.

    Vytvořila jste objednávku, načež jste ji chtěla změnit + spojit s jinou objednávkou, to jsme obratem udělali.

    Následně jste pořádala o zrušení všech objednávek, to jsme Vám také obratem vyhověli.

    Žádná napomenutí zákazníkům neposíláme, ve Vašem případě šlo pouze o e-maily informativního charakteru, že došlo skutečně ke zrušení objednávek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná
    • Doručeno jiné zboží. Obchod nedoporučuji. Zbytečné starosti s reklamací.

    Již nikdy více.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí komplikace s vaší objednávkou. Kolegové zřejmě udělali chybu na expedici. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Peníze vrátili okamžitě
    • Pán na infolince byl milý
    • Lživé informace o skladové dostupnosti

    Objednávala jsem křeslo Matador - na webu psali "do 10 dnů", po objednávce ale datum posunuli na 50 dnů. Objednávku jsem proto zrušila. A hle - druhý den po zrušení objednávky na e-shopu svítí "skladem - doručení do 3 dnů".

    Tak buď mají totální chaos v zásobách, nebo prostě spoléhají na to, že zboží koupíte a počkáte si. Nejspíš i proto mají zvýhodněnou platbu předem.

    Za mě je to tak neprofesionální jednání, že už tady nenakoupím.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, Vaše nepříjemná zkušenost nás velmi mrzí. Co se týče dostupnosti, koupila jste produkt, který nebyl skladem, ale byl s dostupností na dotaz.

    Kolegové Vás následně informovali, že zboží bude dostupné až začátkem května.

    Jelikož zákazník před Vámi stornoval objednávku, došlo k tomu, že zboží je opět skladem s dodáním 3 dny.

    O neprofesionálním jednání či podvodu nemůže být tedy řeč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručili jste nekompletní zboží a nereagujete na opakované reklamace

    doručili nekompletní zboží a nereagují na opakované reklamace, nebrat!!!

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den.

    Zboží jsme Vám doručili kompletní.

    Kolegové z obchodního oddělení Vám vysvětlili, že židle, které jste objednal, jsou specificky zabalené, proto jsme měl zřejmě dojem, že je něco v nepořádku.

    Budeme rádi, pokud zažádáte o smazání této neférové recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8 dní jsem čekal na nějakou reakci nic po zaslání dotazu arogantní odpověd abych si přečetl smlouvu a po 15 dnech po opětovném dot. zase výmluva nedoporučuji

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nespokojený s nákupem.

    Nicméně jste neobjednal skladové zboží, ale zboží na objednávku s expedicí až 10 prac. dní.

    S expedicí jsme měli jednodenní zpoždění, což se vám kolega snažil ve vší slušnosti vysvětlit. Následně jste požádal o stornování objednávky.

    Co se týče reakce na vaše dotazy, vždy jsme vám odpověděli v pracovní době do hodiny.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod dodá zboží, jak má.
    • Málo zdůrazněno, že židle je nižší, než běžné židle.

    Pokud nejste zkušení v nákupu židlí, raději jděte koupit židli tam, kde ji uvidíte na vlastní oči. Já nebyl zkušený, tak jsem si nevšiml, že židle je nižší, asi o 3 cm, proti běžným. Z obrázků se to nedá poznat, i když údaj o výšce sedu se mezi technickými údaji dá najít. Takže vlastně nejde o "nevýhodu" tohoto obchodu ale o obecnou nevýhodu nákupu na e-shopech.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí, že jste se zbožím nespokojený. Jak píšete - je to bohužel nevýhoda nakupování online. Pokud vaše nespokojenost přetrvává, neváhejte se prosím obrátit na naše reklamační oddělení, kde se vám pokusí vyjít vstříc. Omlouváme se za problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    relaksacni křeslo si pčetstavuji mohutnější toto je jak děcke nedoporučuji dal jsem ho synovi do pokojičku nekupovat ni přes nic internet.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste se zbožím spokojen. Neváhejte prosím kontaktovat naše reklamační oddělení, kde se vám pokusí vyjít vstříc!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 dnech, kdy je vše zaplaceno, zboží nikde. Domnívám se, že obchod, který nedokáže dodržovat své poměrně dlouhé termíny, by neměl vůbec ,na celorepublikové úrovni fungovat.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste nespokojená. Objednala jste zboží s expedicí 7 - 10 dní a bohužel se nám jej povedlo vyexpedovat až jedenáctý den. Moc se omlouváme za prodlevu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doba dodání.
    • Když už konečně zboží dorazilo, tak za ty peníze by mohlo být kvalitněji zabaleno.
    • Už si tam rozhodně nic neobjednám .
  • Nedoporučuje obchod

    Vůbec nechápu, jak toto můžete dat v základní popisu židle........../Křeslo využívá mechanismus TILT, který umožňuje nastavení výšky sedáku, sklonu opěradla a houpání/ opravdu nastavení sklonu opěradla tato židle nemá.
    Tuto židli bych viděla tak maximálně pro 10ti leté dítě. A musí to být lehké dítě......po zašroubováni šroubů ze spodu židle vyjely šrouby uprostřed židle kde sedíte....bezva. NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Opakovaně odpovídat - proč? - Objednávku zrušil váš ... zaměstnanec, požádala jsem o přibližnou barvu čalouněného nábytku z vašeho obchodu, požadavek zaměstnance evidentně zaskočil, ale pro mne je to blb, kdo by si do jedné místnosti dával dva čalouněné zelené kusy rozdílné barvy? To byl důvod ke zrušení objednávky? Váš postup je pro mne nepochopitelný, chápete jistě, že vás doporučit dalším lidem nemohu. Promluvte si s tím blbem o vaší prodejní politice, myslím, že chyba byla výlučně u tohoto člověka.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    objednala jste 2 výrobky v zeleném provedení, přičemž každý byl od jiného výrobce, a po nás chtěla záruku, že zelený odstín bude totožný.

    Na to jsme Vám odepsali, že to bohužel zaručit nedokážeme, a objednávku na Vaši žádost stornovali.

    Z naší strany proběhlo vše standardně a profesionálně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    židle mi sice byla doručena, ale nebyl k ní v krabici žádný papír, jak obyčejně všude bývá.
    Prostě chyběl návod na sestavení židle, což byl ten největší problém!!!
    Protože mám ruku v sádře, sestavoval mi jí syn a to by ste měli slyšet...
    Poněvadž je šikovný, poradil si, ale já už bych si u vás nic neobjednala a také bych vás nikomu nedoporučila!!!
    Je mi to líto, ale je to tak.
    Zřejmě to bylo pochybení, ale mě už je to fuk.
    Houzarová

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikácia a rýchlosť dodania.

    Ale zadná časť stoličky poškodená "škrabanec" a chrbtová opierka na dvoch miestach otlačená od spodneho diela stoličky čo zapríčinilo nenávratne poškodenie peny, takže su dve prelínačiny na stoličke...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi přišlo polámané a po reklamaci mi opět poslali další polámané křeslo!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod + ale zboží-židle nespokojenost velké sklamání.Špatný-nekvalitní nástřik židlí-na některých místech neobroušená -velice drsný povrch.
    S výrobkem a kvalitou jsem velmi nespokojen.
    Vizuálni vzhled-dobrý.

  • Nedoporučuje obchod

    • Solidní telefonické jednání.
    • Navýšení nosnosti u polohovaciho křesla oproti výrobci o 20 kg.