Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace. Nedodržování slíbeného.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měll pocit, že naše komunikace nebyla ideální. Vždy se snažíme dodržet slíbené termíny a poskytovat co nejlepší služby, ale bohužel někdy nastanou situace, které nemůžeme zcela ovlivnit – například zpoždění na straně dopravců, výpadek u výrobce apod. Vážíme si Vašeho pochopení a uděláme vše pro to, aby příště bylo vše bez komplikací.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo vyprodáno, ale tato skutečnost nebyla na stránkách uvedena. Proběhla platba, následně volala pracovnice obchodu, že zboží nemají, ale mělo by být za 3-4 týdny.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobr7 den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace. Občas se stává, že se z feedu od dodavatele načte nesprávná informace o dostupnosti zboží. Velmi nás to mrzí a intenzivně pracujeme na zlepšení tohoto procesu, abychom podobným situacím předešli. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden trvalo než napsali že už lavici nemají když na eshopu byla

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za prodlevu a za to, že jsme Vás informovali až po delší době. Naší snahou je, aby skladové informace na e-shopu byly co nejpřesnější, a mrzí nás, že tentokrát došlo k prodlení. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám pomůže zlepšit naše služby, a doufáme, že nám dáte ještě šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bohužel objednané křeslo firma odeslala přes Českou poštu jako balík do ruky a s nepravdivým údajem o hmotnosti. Možná i proto doprava pomalá a komunikace s Českou poštou strašná.
    Prodejce nereagoval na email.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s doručením a komunikací. Vaše objednávka byla odeslána a doručena během 3 pracovních dnů, jak bylo plánováno. Bohužel, při vyřizování se Váš e-mail nezobrazil v naší hlavní schránce, což způsobilo zdržení v odpovědi. Už jsme podnikli kroky, aby k podobné situaci příště nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Kvalita dodaného zboží byla velmi hraniční. Dodání trvalo dlouho

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Díky ní můžeme stále zlepšovat naše služby a vybírat kvalitní výrobky.
    Pokud jste nebyl spokojen s kvalitou výrobku, doporučujeme vždy kontaktovat náš zákaznický servis, kde Vám rádi pomohou s řešením situace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že máte potíže s dodáním zboží. 21.10. jsme Vám psali e-mail, že zboží není u dodavatele v požadovaném množství. Prosím zkontrolujte si e-mail a případně se ozvěte našim pracovníkům, rádi s Vámi budou situaci řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem zde židli.
    Byla dražší, než u konkurence. Kde ji měli v akci. Ale byla skladem. Vyskladneni do 48h.
    Druhý obchod doba dodání 5 dní.
    Tak je to 7 dní a jsem bez peněz i židle. A sedím na rozbité.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu - zboží je na cestě, dopravce popletl štítky a židle dorazila na jinou adresu.
    Za komplikace se omlouváme, vždy volejte nejdříve na info linku, kde Vám kolegové dají potřebné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ze začátku jsem byl překvapen rychlostí vyřízení a dodání objednávky.

    Při příjmu objednávky jsem zjistil že se lišší barva na objednávce a na zboží. (dopravce předal jen jednu část objednávky) Zavolal jsem do firmy a dostal jsem odkaz na reklamační stránku pro rychlé vyřízení, potud velmi v pořádku! (Pak mi zavolal dopravce, že si nezaregistroval druhou část objednávky a že ji má v autě). Protože první část byla špatná odmítl jsem objednávku převzít. Potom mi přišel odkaz na reklamační stránku, kde po mě požadovali vyfocení zboží? Nechápu proč, zboží nebylo poškozené byla jen špatná barva. Napsal jsem, že je pro mě složité fotit a přidat fotku do emailu a že nechápu proč bych měl fotit něco co je v podstatě v pořádku a je tam jen jiná barva, že zboží je zabalené a až ho rozbalí tak si ho mohou fotit celý den. Na to se mi na můj dotaz, co se děje s objednávkou, ozval člověk, který byl arogantní a nedalo se s ním rozumně domluvit. Další postup byl že mi odmítli objednávku a poslali zpět peníze se strženou částí za takzvaný převoz zakázky.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Děkujeme za vaši recenzi a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí nepříjemnosti, které jste měl během procesu doručení a řešení reklamace objednávky.
    Po přezkoumání celé záležitosti jsme zjistili, že barva produktu odpovídala specifikaci uvedené v objednávce. Plně chápeme, že situace mohla být matoucí, a omlouváme se za případné komplikace. Požadavek na fotografii je běžnou součástí reklamačního procesu, abychom mohli vše efektivně vyřešit.
    Chtěli bychom zdůraznit, že jsme vám v rámci dobrých vztahů vyšli vstříc a neúčtovali jsme celou částku za přepravu, jak stanovují naše obchodní podmínky. Reklamace byla uzavřena a peníze vám byly vráceny. V případě dalších dotazů, nás kontaktujte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Naše křeslo bylo zabalené velmi lajdácky! Bylo v igelitu a celé na volno ve velké krabici z kartonu. Žádné výstuhy drtí nebo polystyrenem. Krabice na několika místech protržená a jak byla sešívaná masívními kovovými sponami,tak ty na dvou místech byly přímo vmáčklé do čalounění křesla. To už mohli křeslo poslat jenom v igelitu a dopravce by se k němu možná choval lépe.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    v těcto případech doporučujeme kontaktovat co nejdříve reklamační oddělení, pokud dojde zboží poškozené.
    Bohužel jak s balíkem nakládá dopravce už neovlivníme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka nebyla kompletní, chyběly spojovací komponenty. Nemohu stolky složit.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás komplikace s dodávkou konferenčního stolku a absencí spojovacích komponent.
    Vždy se tyto stolky prodaly jako kompletní balení a problémy nebyly. Zřejmé pochybení u výrobce.
    Prosím obraťte se na naše reklamační oddělení, kde s Vámi tento problém vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • že jsme neplatili převodem
    • nulová komunikace ze strany prodejce

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. U objednanéh o produktu je delší doba avizovaná na webu - expedujeme - 7 až 10 pracovních dní, což znamená, že doba doručení pak může být až 14 dní. Dopravce bohužel v tomto případu doručil celou paletu i s Vašim objednaným produktem na jinou adresu, proto se dodání prodloužilo o 4 - 5 dní.
    Již je to v řešení a dnes by mělo objednané křeslo odejít od nás k Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi po více jak týdnu sdělil, že zboží již nelze u dodavatele objednat.
    Tak jsem zkusila objednat jinde a křeslo mám již doma. Nespolehlivost, neserióznost, nepravdivé informace.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    informace, které jste obdržela, se zakládali na pravdivosti, kdy křesla u nás nejsou skladem a dodavatel není schopen křesla dodat v rozumném časovém horizontu, proto jsme se rozhodli ukončit nabídku, tohoto křesla. Za vzniklou kompliakci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U nakupovaného zboží bylo uvedeno, že je skladem. Po objednání a zaplacení přišlo sdělení, že zboží je vyprodané a že bude v říjnu cca za 3 měsíce.
    Objednávku jsem stornovala, platbu vrátili obratem.
    Při komunikaci s obchodem a zrušení objednávky jsem měla spíš pocit, že obchod zde není kvůli zákazníkům, ale že to je opačně (ironická operátorka). Našla jsem v tomto obchodu jiné zboží, ale raději objednám jinde. Mohlo by to dopadnout stejně, jako v předchozím případě.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklou situaci, občas se stane, že se feed s informacemi o dostupnosti synchronizuje až o několik hodin později a některý produkt, který se vyprodá, zůstane viset na e-shopu nebo i zde na Heurece a může být u něj dostupnost skladem než proběhne nová synchronizace.
    Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost, ale věřte, že ke všem našim zákazníkům přistupujeme s maximální úctou a snahou o vyřešení jejich požadavků. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujem za Vaši zpětnou vazbu. Doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dlouhá plánovaná dodací lhůta, a ani ta nebyla dodržena. Ještě před dodáním dotaz k výrobku,

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k dodací lhůtě. Vždy se snažíme termíny dodržet, ale v některých případech jsme závislí na termínech dodání ze strany dodavatele a i zde se občas může stát, že nám dodavatel termíny posune. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dobrý den, stále nemám odpověď na reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravce asi vozí zboží sem a tam.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste nespokojený. Podle přepravního listu jste se ale domluvil s dopravcem na pozdějším termínu doručení, tudíž kritice nerozumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží zatím nedorazilo, tak nemohu soudit. Každopádně doba dodání je příliš dlouhá a dle informací mělo být zboží dodáno do 3-5 pracovních dnů.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zpožděnou dodávku zboží, která vznikla v důsledku chyby na expedici. Pracujeme na nápravě. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné zboží

    Přišlo mi jiné zboží než jsem objednal a zaplatil. Zboží jsem reklamoval. Dodnes není reklamace vyřízena.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, vzniklá situace nám velmi mrzí a omlouváme se za ni.

    Reklamaci jste založil před šesti dny a kolegové ji řeší (napsali Vám zprávu).

    Zboží, které jste objednal, budeme na Vaši adresu odesílat tento týden.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nedodržení slíbeného termínu.
    Problém vynést nábytek do patra.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, za pozdní dodání se velmi omlouváme. Co se týče výnosu, bohužel tuto službu nenabízíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při vyzvednutí velice arogantní a neochotný pán.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí, že chování kolegy na výdeji nebylo podle vašich představ. Uděláme vše pro to, aby se to neopakovalo.