Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zdlouhavá reklamace
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno 23 12.2024 .Zatím nedorazilo ale hodnocení už chcete .Špatná organizace.
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
je nám líto Vaší nespokojenosti. Bohužel od 23. 12. do 2. 1. byla naše prodejna uzavřena (vč. skladů), kvůli probíhajícím svátkům. V tomto čase nefungovaly ani přepravní společnosti. Doručování zboží bude znovu obnoveno 6. 1. 2025.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
19.12.2024 jsem učinil objednávku, 20.12.2024 potvrdili zaplacení, zboží skladem a stále ještě nedorazilo!
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
je nám líto Vaší nespokojenosti. Bohužel od 23. 12. do 2. 1. byla naše prodejna uzavřena (vč. skladů), kvůli probíhajícím svátkům. V tomto čase nefungovaly ani přepravní společnosti. Doručování zboží bude znovu obnoveno 6. 1. 2025.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- za 10 dní nic ne dorazilo
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
je nám líto Vaší recenze. Při zakládání objednávk jste měl avizováno, že je naskladnění, Vámi vybraného zboží, plánováno na 15. 1. 2025. Zboží Vám tedy bude odesláno po tomto datu.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží v deklarované termínu nedorazilo a stále na něj čekám
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
je nám líto vašeho hodnocení. Bohužel termín expedice vašeho zboží vycházel na Štědrý den. V tomto čase svátků se termíny expedice prodlužovaly o čemž jste byla předem informována. Zboží Vám bude doučeno v týdnu od 6. 1., kdy začínají fungovat sklady i přepravní společnosti.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Jak chcete ohodnotit obchod, který ještě neproběhl? Akorát těmihle dotazníky nasíráte zákazníky.
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
je nám líto vašeho hodnocení. Bohužel termín expedice vašeho zboží vycházel na Štědrý den. V tomto čase svátků se termíny expedice prodlužovaly o čemž jsme předem informovali. Zboží Vám bude odesláno v týdnu od 6. 1., kdy začínají fungovat sklady.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace se zákazníkem
- zboží doručeno bez předchozího upozornění
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dosud nepřišlo, ale pořád mi na email chodí abych obchod ohodnotila. Nejsem spokojená s obchodem, protože od doby objednání před 14 dny se mi nikdo neozval.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabízí zboží, které nemá skladem. Klasický příklad předprodej ce.
-
Nedoporučuje obchod
Křeslo ma špatně namontovanou mechaniku, muze byt jen v ležící poloze.
Zip u područky na levé straně je rozbitý.
Vic zavad uz snad ani nemůže být.
ReklamaceReakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den, při Vaší osobní návštěvě naší prodejny technici nezjistili závadu na mechanice křesla, při vyzkoušení křesla byly všechny funkce v pořádku. Zip u područky byl rozbitý z důvodů nesprávné manipulace, přičemž kolegové Vám na prodejně područku vyměnili za novou.
Přejeme hezký zbytek dne,
tým Kupžidle.cz -
Nedoporučuje obchod
Pro zákazníka by bylo vhodné uvádět, že výrobek je v demontu. Sice jsme stolek dali dohromady, ale byl to masakr. Pokud bych měla informaci, že je to demont, asi bych to nakoupila. Nicméně vše je zapomenuto, stoleček je krásný zejména jak se říká v poměru cena výkon OK.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod přijal objednávku a vystavil fakturu. Fakturu jsem zaplatil převodem a následně mně obchod poslal e-mail v kterém mi sdělil, že zboží není na skladě a ani jej nebudou naskladňovat.
Již si od tohoto obchodu nic neobjednám, dle mého názoru se takto k zákazníkům dobrý a slušný obchod nechová.
-
Nedoporučuje obchod
14 dní čekám na objednávku a stále nic? Trochu divné v dnešní době kdy mi ostatní internetové obchody jsou schopni dodat zásilku do druhého dne.
Jsem opravdu velice zklamaná. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Židle se po smontování viklají, jako by byly různé délky noh.
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že nejste s naším produktem spokojený. Rádi bychom Vás ujistili, že pokud je židle správně smontována podle přiloženého návodu, neměla by se viklat.
Pokud máte podezření, že by mohlo jít o výrobní vadu (např. nestejnou délku nohou), doporučujeme se co nejdříve obrátit na naše reklamační oddělení. Rádi situaci prověříme a nabídneme Vám řešení.
Děkujeme za pochopení a věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace. Nedodržování slíbeného.
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měll pocit, že naše komunikace nebyla ideální. Vždy se snažíme dodržet slíbené termíny a poskytovat co nejlepší služby, ale bohužel někdy nastanou situace, které nemůžeme zcela ovlivnit – například zpoždění na straně dopravců, výpadek u výrobce apod. Vážíme si Vašeho pochopení a uděláme vše pro to, aby příště bylo vše bez komplikací.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo vyprodáno, ale tato skutečnost nebyla na stránkách uvedena. Proběhla platba, následně volala pracovnice obchodu, že zboží nemají, ale mělo by být za 3-4 týdny.
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobr7 den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace. Občas se stává, že se z feedu od dodavatele načte nesprávná informace o dostupnosti zboží. Velmi nás to mrzí a intenzivně pracujeme na zlepšení tohoto procesu, abychom podobným situacím předešli. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení! -
Nedoporučuje obchod
Týden trvalo než napsali že už lavici nemají když na eshopu byla
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
omlouváme se za prodlevu a za to, že jsme Vás informovali až po delší době. Naší snahou je, aby skladové informace na e-shopu byly co nejpřesnější, a mrzí nás, že tentokrát došlo k prodlení. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám pomůže zlepšit naše služby, a doufáme, že nám dáte ještě šanci. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Bohužel objednané křeslo firma odeslala přes Českou poštu jako balík do ruky a s nepravdivým údajem o hmotnosti. Možná i proto doprava pomalá a komunikace s Českou poštou strašná.
Prodejce nereagoval na email.Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s doručením a komunikací. Vaše objednávka byla odeslána a doručena během 3 pracovních dnů, jak bylo plánováno. Bohužel, při vyřizování se Váš e-mail nezobrazil v naší hlavní schránce, což způsobilo zdržení v odpovědi. Už jsme podnikli kroky, aby k podobné situaci příště nedošlo. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Kvalita dodaného zboží byla velmi hraniční. Dodání trvalo dlouho
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Díky ní můžeme stále zlepšovat naše služby a vybírat kvalitní výrobky.
Pokud jste nebyl spokojen s kvalitou výrobku, doporučujeme vždy kontaktovat náš zákaznický servis, kde Vám rádi pomohou s řešením situace. -
Nedoporučuje obchod
zboží zatím nedorazilo
Reakce obchodu Kupzidle.cz
Dobrý den,
je nám líto, že máte potíže s dodáním zboží. 21.10. jsme Vám psali e-mail, že zboží není u dodavatele v požadovaném množství. Prosím zkontrolujte si e-mail a případně se ozvěte našim pracovníkům, rádi s Vámi budou situaci řešit.