Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To je až nehorázné, vy si troufáte již potřetí se mne zeptat na spokojenost!!!

    Objednala jsem si jednu jedinou otočnou židli 9. 4., zaplatila 10. 4. a do dneška nemám ani židli ani peníze!

    A do předvčerejška nulová komunikace!

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    židli jsme předali přepravní službě minulý týden, bohužel ji stále nedoručila.

    Prověřujeme, kde se stala chyba.

    Kolegové Vás budou kontaktovat.

    Omlouváme se za komplikace.

    Tým kupzidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    není dodáno- zaplaceno předem.
    Očekávám dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani za dva týdny nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    křeslo jsme Vám zaslali 2. března, bohužel přepravní služba jej stále nedoručila.

    Prověřujeme, kde se stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zaráží mě dotaz na spokojenost se zbožím, které mi ještě nebylo dodáno

    Obávám se, abych židle vůbec obdržela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo ani po měsíci dodáno, přestože termín byl max. 5 pracovních dní. Obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost
    • Zboží vypadá jinak než na fotografii.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost dodání, ochotný dopravce - vynesl zboží do 1.patra
    • výrobek neodpovídá fotce - jiná barva, ještě nižší opěrky rukou než na fotce
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zatím nevíme

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    od 30. 11. čekáme na úhradu, kromě potvrzovacího emailu jsme Vám posílali i informaci o tom, že pokud uhradíte zboží do týdne, tak bude fakturováno i dodáno v letošním roce.

    Tým Kupzidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velmi spatny pristup

    Nakupovat jinde. Neda se prijet k obchodu a vyzvednout zbozi

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    k obchodu se samozřejmě přijet dá.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá doprava
    • žádná

    Židle je malinká, tak pro děti nebo pro malé dospělé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 16 dnech od objednání mi přišla polovina zboží. Křeslo které bylo skladem stále nikde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zpracování, částečně nutno doma dodělat. Na moje upozornění na tyto skutečnosti mi bylo z obchodu sděleno, ať si teda koupím křeslo za 16.000.- Kč a prý budu spokojen.

    Nekvalitní výrobek, doporučuji zde nekupovat.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojený.

    Využijte, prosím, online reklamační formulář zde: https://www.kupzidle.cz/s/reklamace

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostačující kvalita, Výrobek nestojí za tu cenu. Je to slepota. Poslal jsem na mobil i fotku opěrátka

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojený.

    Využijte, prosím, online reklamační formulář zde: https://www.kupzidle.cz/s/reklamace

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Stůl byl dodán poškozený, dodavatel neměl k dispozici náhradní stůl ani poškozený plastový díl.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Bohužel stůl se poškodil při přepravě, a jelikož se jednalo o výprodejový model, tak jsme Vám jej nemohli nijak nahradit či poslat náhradní díl.

    Vaši reklamaci jsme samozřejmě uznali, poškozený stůl Vám zdarma ponechali a zaslali peníze na Váš bankovní účet.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pokud mají napsáno skladem, tak nečekám snad na vyzvednutí 7dni?!

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    osobní odběr na pobočce je za 7 pracovních dní. Uvádíme to přímo v posledním kroku v košíku při volbě dopravy. Tato informace je navíc tučně, aby ji uživatel nepřehlédl. Což se evidentně ve Vašem případě stalo.

    Při zpracování objednávky jsme Vám navíc poslali email, kde jsme Vás na tuto skutečnost upozornili.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zboží dorazilo poškozené (lehátko bylo prasklé, ihned reklamováno ale ani po třech dnech žádná odpověď. Lehátko je velmi podřadné kvality, nezačištěné nálitky atd.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    dodání poškozeného zboží nás velmi mrzí a omlouváme se za komplikace. Kolegové z reklamačního oddělení Vaši reklamaci v pořádku přijali. Během pár dní Vám dorazí nové zboží.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Relativně slušné jednání obchodu i když pro mě teda nákup přes eshop zklamání.

    Bohužel jsem přes E shop koupila stůl a židle.Doručení bylo do týdne +/-. Designově židle na pohled pěkné,ale zpracování katastrofa. Bohužel po okamžité rekamaci mi bylo sděleno, že toto je výrobní standart a co bych vlastně, za ty prachy chtěla.Jednalo se o částku kolem 18000 kč. Židle z různých druhů dřev, dřeva roztípané, podhledová strana , vyštípnutý kus nohy u židle, opěradlo jedna část špatně seříznuté dřevo..Později jsem se náhodou dověděla, že stůl nebude mít stejný odstín dřeva,i když mi pán na e-shopu tvrdil, že i když je jiný výrobce stůl z 90% bude barevně pasovat k židlím . Dala jsem na jeho doporučení a stůl objednala. Nyní židle vracím v rámci 14 denní lhůty a z nákupu nábytku přes internet jsem vyléčená. I přesto, že židle reklamuji jako "kazové" i když z pohledu prodejny nejsou tak musím zaplatit opět poštu a doručení,což se mi nelíbí.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Velmi nás mrzí, že jste s nákupem nespokojená. Nicméně musíme uvést několik Vašich tvrzení na pravou míru.

    Co se týče židlí, tak „co bych vlastně, za ty prachy chtěla“ Vám určitě žádný z kolegů nesdělil. Židle jsou vyrobené z masivního dubového dřeva a lakované, tedy nejsou z vícero materiálů. Jejich nákupní cena nebyla 18 000 Kč, ale 10 328 Kč.

    Dopravné, o kterém se v závěru zmiňujete (jedná se o 380 Kč), budete platit pouze v případě, že technik sezná, že jsou židle nepoškozené. Pakliže budou poškozené, tak dopravné uhradíme za Vás i přes fakt, že jste místo reklamace využila 14denní lhůtu na vrácení, u níž dopravné nehradíme.

    K jídelnímu stolu: Když s Vámi kolega stůl vybíral, byla jste několika upozorněna, že je rozdíl mezi masivním dubem (židle) a bukem v dekoru dubu (stůl). Navíc jste měla k dispozici fotografie. Stůl jste odmítla převzít, takže jste jej vůbec neviděla.

    Ač se jednalo o zakázkovou výrobu, u níž není možné vrácení do 14 dní, vyšli jsme Vám vstříc a peníze vrátíme.

    Vaši recenzi považujeme za velmi neférovou.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nespokojenost,určitě znovu nenakoupim.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    zboží jsme doručili v termínu a neregistrujeme z Vaší strany jakoukoliv reklamaci. Pakliže je něco v nepořádku, neváhejte nás kontaktovat.

    Tým KupŽidle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zboží skladem jsme týden čekali, nic se nedělo, až po mém dotazu nám bylo sděleno, že zboží není a možná bude za 14 dní.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    vybrala jste zboží s dobou dodání 5 až 7 dní, bohužel naskladnění se nám protáhlo na 14 dní. Za problémy se velmi omlouváme.

    Tým KupŽidle.cz