Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 10 dny, zboží nedodáno, žádný mail ani telefonát z obchodu.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Vaší objednávku systém vyhodnotil jako nevyžádanou díky slovíčku spam ve Vaší emailové adrese.
    Na základě telefonického hovoru s kolegyní byla Vaše objednávka ještě dnes zpracována.
    Za nepříjemnosti se ještě jednou omlouvám.
    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    mel sem objednanou panev na indukci a poslali mi obycejnou.Takze by se mohli zlepsit v logistice.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    provedli jsme inventuru a žádnou chybu na naší straně jsme neobjevili. Vypadá to že jsme Vám poslali správnou indukční pánev Advance, kterou jste měl na objednávce. Prosím zašlete mi fotografii pánve, kterou máte na email [email protected]

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišel mi núž který neodpivídal obrazku vlnitý sice je ,ale rukojet je úplně jiná kdybych to veděl tak sem si ho vúbec neobjednal na obrazku je totiž starý model který jsem chtěl.Nový model neodpovídá mé představě.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    zkontroloval jsem obrázek a rukojeť nože je úplně stejná jako na obrázku.
    Prosím pošlete mi fotku nože, který jste obdržel na email [email protected]

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednal jsem si zboží před 10ti dny. Zboží nedorazilo a ani mě nikdo z obchodu neinformoval proč. Takže si to objednám v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    prověřil jsem Vaší objednávku. Přímo v potvrzení objednávky je uvedeno, že požadované položky nejsou skladem a budou do 14 a 10 dnů.
    Tuto informaci jsme Vám také připomněli a upřesnili pomocí emailu, že položka Leifheit Click oboustranný mop bude u Vás do 14. pracovních dnů. Tato lhůta ještě nevypršela.
    Vaší objednávku stornujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    inzerují zboží, které nemají a mít nebudou

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    zboží, které jste objednával jsme měli skladem. Pouze jsme ho neměli ve Vámi požadovaných barvách. O této skutečnosti jsme Vás informovali telefonicky/emailem a na základě dohody jsme Vaší objednávku stornovali.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do zasilky byl vlozeny propagacni reklamni letak. Bylo to velmi neprijemne prekvapeni. Obchodnik se snazi nenapadne nacpat zakaznikum do hlav urcite zpolitizovane nazory. V tomto obchode uz nic nekoupim a nikomu nedoporucim!

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    ano do našich zásilek čas od času vkládáme letáky neziskové organizace Centrum Dialog. S touto organizací spolupracujeme již několik let.

    Bohužel ne všichni mají takové štěstí a narodí se v prosperující zemi. Rádi podpoříme projekty rozvoje, vzdělání a lékařské péče přímo v rozvojových zemích.

    Naše názory určitě nejsou zpolitizované, naopak pomáháme přímo u zdroje problému a tím jdeme proti současnému politickému vývoji.

    Očekávali bychom, že někdo, původem z Ukrajiny bude mít pro takovéto věci větší pochopení.

    Do nového roku Vám přejeme mnoho úspěchů a trochu lidské prozřetelnosti.
    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost vyřízení objednávky,
    • smluvního dopravce GLS

    obchod dobrý, doprava špattná, jak komunikace, tak nespolehlivost

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, během Vánoc jsou problémy se všemi přepravci. Na GLS se nám sešlo více stížností, situaci vyhodnotíme a přijmeme příslušná opatření.

    Za pozdější dodání se Vám omlouváme.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Pokud bude firma Kuchyňské potřeby spolupracovat s takovou dodací firmou jako je GLS Czech Republic, bude se od ní odvracet čím dál víc zákazníků.
    Pro dopřesnění, zboží mi sice služba dodala ve středu 21.12., ale někdy v 19 hodin, kdy jsem již nebyl ve firmě a mohl si zásilku vyzvednoutaž ve čtvrtek ráno.
    Tedy té,ěž týden po objednávce.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, během prosince je problém se všemi doručovacími společnostmi. Ve Vašem případě se na delším dodání také podepsal víkend, během kterého GLS nedoručuje.

    Za delší dodací dobu se omlouváme.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Dlouhá doba dodání zboží, které mají na skladě. Balení.
    • Zboží bylo poškozené.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    delší dobu během vánočního období jsme na eshopu výrazně avizovali. Ohledně poškozeného zboží nás mrzí, že se o něm dozvídáme až z recenze. Prosím kontaktujte nás na emailu [email protected]

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Eshop vypadá v pohodě. Ale místo 2 kusů poslali 1 kus a ještě jsem musel fotit krabici, že se tam 2 kusy opravdu nemohli vejít. Dodací termín chybějícího kusu, který potřebuju, ani neřešili. Vrátili peníze a dál nás to nezajímá - jdi si koupit jinam. Chybu chápu, ale přístup bída.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    ano u Vaší objednávky jsme udělali chybu. Fotku jsme po Vás požadovali, protože po provedení inventury nám na skladě žádný kus nepřebýval. (Důvěryhodnosti Vašeho tvrzení zrovna moc nepomohlo, že jste se ozval až po týdnu.)
    Dodací termín jsme spolu řešili - po kontaktování všech dodavatelů jsme zjistili, že do Vánoc zboží již dodat nestihneme, proto jsme Vám nabídli jako řešení vrácení peněz.

    Vaše recenze je zavádějící, ohledně našeho přístupu jsme se snažili udělat vše co se v danou chvíli udělat dalo.

    Za komplikace se Vám ještě jednou omlouváme.

    S přáním hezkých Vánoc,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jak píšete, objednal jsem zboží před 11 dny, bylo tam napsáno 4 kusy skladem,
    • zaplatil jsem převodem
    • 2x telefonicky urgoval
    • stále zboží nemám.
    • Kupuji na internutu často ale takovouto špatnou zkušenost jsem udělal poprvé, Novák.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    prověřil jsem Vaší objednávku. Po obdržení podkladů pro platbu jste bohužel zaplatil pod špatným variabilním symbolem (místo 161888 jste uvedl 161883), proto nedošlo k napárování na platbu v našem systému. Uhrazení objednávky jsem musel zadat až dnes manuálně. Co se týče telefonické urgence, tak kolegyně tvrdí, že s Vámi nemluvily. Zboží zaurguji aby odešlo ještě dnes.

    S přáním hezkého dne,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nedoporučuji, neb mi za 11 dní nepřišlo ani zboží, ani žádná zpráva, proč mi nebylo zasláno.
    Včera jsem si zboží objednala jinde, proto už se s jeho zasíláním nemusíte obtěžovat.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se. Vaše objednávka byla díky chybě brigádníka považována za zpracovanou.

    Objednávku jsme stornovali. Za komplikace se velice omlouváme.

    S přáním hezkého dne,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo jiné, než jsem objednala.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    prověřil jsem Vaší objednávku a vše nasvědčuje tomu, že jsme Vám poslali, to co jste si objednala.

    Prosím případně nás kontaktujte na: [email protected]

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zabalí a odešle poškozené zboží

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    rozbité zboží neposíláme, pečlivě vše před odesláním kontrolujeme. Mohlo dojít k poškození během přepravy. Nicméně takovéto reklamace přepravní společnosti požadují nahlásit do 2 pracovních dnů. Škoda, že se o rozbitém zboží dozvídáme z této recenze, mohli jsme vše vyřešit ku Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • popis zboží neodpovídá realitě!!!! NEDOPORUČUJI, například objem hrníčku uveden úplně jinak než je ten skutečný

    popis zboží neodpovídá realitě!!!! NEDOPORUČUJI, například objem hrníčku uveden úplně jinak než je ten skutečný

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    výrobce udává na hrníčku objem 420ml, který odpovídá naplnění hrnku po okraj.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod asi dobrý, zboží tragedie. Motorek prakticky fungoval pouze na prazdno, jinak neutahne ani prazdnou vidličku. Pri rozborce obsahuje nekvalitni plastova kolecka v prevodech ktera preskakuji.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    ještě jsme se s takovouto stížností na motorek nesetkali. Prosím zašlete nám ho na reklamaci.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace obchodu v rámci reklamace na dobré úrovni, s rychlou zpětnou vazbou.

    V rámci uznané reklamace, obchod proplácí nejlevnější způsob doručení zakoupeného zboží zpět, což v mém případě byl pouze obyčejný balík - česká pošta neručí v takovém případě za ztrátu, přitom sám prodejce účtuje částky za poštovné daleko vyšší.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    naše balíky odesíláme jako Balík do ruky nebo Balík na poštu. Cena za poštovné odpovídá tomu co pošta účtuje nám.

    Zákazníky upozorňujeme, že mají zásilky zaslat na reklamaci nejlevnějším možným způsobem. Tato informace je také uvedena v reklamačním návodu http://www.kuchynskepotreby.cz/cz-texty-19.html
    Bohužel rozdíly mezi poštovným jsou markantní a představují nezanedbatelné náklady.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velmi si cením telef.zavolání paní,která moji objednávku vyřizovalaa také mi ji zrušila
    • Zobrazení výrobku není shodné se skkutečností

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    zobrazení výrobku je shodné se skutečností. U Vaší objednávky jste nezadala barvu koše, proto Vám kolegyně volala. Objednávku jste požadovala po operátorce stornovat.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Konvice měla být jako dárek k narozeninám, ale přišla v krabici, která byla zvhlhlá, špinavá a vypadala jako kdyby jí někdo vytáhl po pěti letech ze sklepa.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    za komplikace s Vaší objednávkou se velice omlouváme. Situace byla řešena vrácením zboží.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dmychadlo se rozpadlo během pokusu o vložení baterie. Je to zmetek nejhoršího druhu.

    Měl by se tento obchod zamýšlet nad tím jaké zboží a jakého výrobce prodává

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    elektrických dmychadel jsme prodali již desítky kusů, zatím s ním žádné problémy nebyly. Zřejmě se jedná o ojedinělý zmetkový kus. Prosím kontaktujte nás na [email protected] a domluvíme se na reklamaci.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz