Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • negativní postoj k reklamaci

    Zboží přišlo od přepravce poškozené a obchod neuznal raklamaci.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    při přebírání zboží je potřeba překontrolovat, zda zboží dorazilo od přepravce nepoškozené. Toto překontrolování je obzvlášť důležité pokud (jako ve Vašem případě) objednáváte křehké zboží.
    Na nahlášení rozbité zásilky přepravní společnosti vyžadují 3 pracovní dny, tuto dobu jste bohužel několikanásobně překročili. Na obezřetnost při přijímání zásilky zvlášť upozorňujeme v emailu s fakturou.
    U tohoto zboží bohužel nedokážeme provést reklamaci ani neoficiálním způsobem. Vzhledem k nedodržení obchodních podmínek vyžadovaných přepravci jsme nemohli Vaší reklamaci uznat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží jež bylo uvedeno že je skladem ve skutečnosti nebylo a nebyl znám termín naskladnění.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného zboží jsme měli uvedeno, že není skladem. Tuto informaci jste dostal také emailem s potvrzením objednávky. Na celkovou situaci jsme Vás navíc ihned telefonicky upozornili. Nechtěl jste čekat 5 dní na dodání zboží ze skladu dodavatele, proto jsme po dohodě objednávku stornovali.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nemá a neví, kdy budou mít

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného zboží jsme měli uvedeno, že není skladem. Na celkovou situaci jsme Vás navíc ihned telefonicky upozornili. Vzájemně jsme se dohodli na stornování objednávky.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží, které jsem obdržela neodpovídalo zobrazenému produktu.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    potahy na žehlící prkna dostáváme od dodavatele vždy pokaždé jiné, obrázek na eshopu je pouze ilustrativní. Ohledně výběru dekoru potahu vždy telefonicky předem voláme, bohužel u Vaší objednávky jsme udělali chybu a nezavolali.

    Nabízím Vám možnost zboží vrátit, bez platby za dopravu od Vás, v případě zájmu mne prosím kontaktujte na [email protected]

    Za komplikace se velice omlouváme.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    • Bohužel, mám stejnou zkušenost....... k nákupu zboží se ráda vyjádřím, ale až po té, co nějaké obdržím.....dodací lhůta byla 7-10 dní a dnes je to 14 dní a žádné informace, co se děje, jsem neobdržela. Takže můj určitě poslední nákup u vás. Jestli tedy k němu vůbec dojde.))

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    dnes je to přesně 10 pracovních dnů od vaší objednávky objednala jste 28. 3.
    Bohužel dodavatel zboží ještě nebyl schopen dodat. O této skutečnosti by Vás kolegyně telefonicky informovala po 16:00, (kdy končí příjem veškerého zboží) a dohodla se na dalším postupu.

    Ohledně Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat. Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Je krásné,že obchod poděkuje za nákup zboží,potíž je ale vtom,že ho zapomenou poslat.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    viz. dnešní telefonát, bohužel došlo k prodloužení dodací doby o několik dnů díky chybě dodavatele. Na základě dohody ještě dnes přednostně odesíláme zboží, které přišlo ráno.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem pákový lis na citrusy a hned při prvním vymačkání citronu se zlomil, přitom bylo uvedeno, že je vyroben z kvalitní slitiny hliníku. Odeslala jsem jej zpět a čekám na vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    reklamaci jsme přijali ale obratem jsme Vám nemohli zaslat náhradní mačkadlo, protože se poslední kusy vyprodaly. Novou dodávku očekáváme v nejbližších dnech.

    Ke zlomení rukojeti obvykle dojde při nedodržení manipulačního postupu dle manuálu, přesto Vaší reklamaci uznáváme.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velmi rychlé vyřízení
    • Velká nevýhoda - moc nekvalitní zboží.
    • Nevím, jestli všechno zboží je tak špatné???
    • Podle mne nakupujete šmejdy a prodáváte dobré.
    • Opravdu šmejdový mlýnek na maso - jediné co se možná dá použít je nožík.

    Nekupovat žádné zboží. Na fotce je hezké,ale ve skutečnosti šmejd. Nedoporučuji nikomu - možná svému nepříteli.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    objednal jste značkový mlýnek na maso německé výroby, u kterého jsme dosud nezaznamenali žádné reklamace.

    Nevím co přesně je s mlýnkem za problém ale velmi mne mrzí, že se o něm dozvídám až z Heureky. Přitom nás stačilo kontaktovat a vše bychom vyřešili.

    Často se nám u těchto mlýnků stává, že si je zákazníci nesestaví podle návodu a pak jim mlýnek maso nemele. V tom případě stačí otočit jednu součástku a vše funguje jak má.

    Prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo 602 754 471. Věřím, že problém vyřešíme.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • doprava
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Klasický syndrom menších obchodů - "dodání do 7mi pracovních dnů" se protáhlo na 11, kdy ještě pořád netušili kdy bude zboží vůbec doručeno.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za delší dodací lhůtu, která byla způsobena naším dodavatelem.
    Již jsme podnikli kroky, které díky vylepšené funkčnosti eshopu zamezí vzniku podobné situace.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • -
    • Zaslání potravinového doplňku s prošlou trvanlivostí, chování stran Ing.L.Blažka, stačila omluva a nehadrkovala bych se tady ani ve stupidních mailech, jsme lidé a stát se opravdu může, že se něco přehlédne a zejména při tak "směšné" objednávce jakou jsem zde udělala.

    Dárková sada koření (celková cena cca 171,-)byla dodána s prošlou minimální trvanlivostí (jedna 11/2015, druhá 12/2015) jelikož se jednalo o dárkovou sadu koření jedna o hm 150g opravdu nelze spotřebovat do konce roku a darovat jako dárek také ne. Byla mi nabídnuta 10% sleva za nepřesný popis produktu - což je v konečném důsledku cca 17,- a to opravdu považuji za výsměch nehledě na to, že se nejedná o nepřesný popis produktu,ale o záměr, protože na balení byla informace o záruce odtržena, ale jaksi se nepředpokládalo, že jsou etiketou o záruce opatřeny i jednotlivé kelímky. Dále bylo nabídnuto odstoupení od smlouvy - 2x poštovné? Ty bych na tom prodělala cca 200,- . Takže přeji všem komu již nezbude nic jiného než nakoupit v tomto eshopu aby nemuseli nic zpětně vyřizovat nedejbože reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • špatně zabalené zboží

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    zboží se snažíme balit velmi pečlivě, na vinně bude nejspíš přepravce. Bohužel jste již propásl termín nahlášení reklamace u PPL.

    Kontaktujte mne prosím na emailu [email protected] a vše vyřešíme, škoda že jste se neozval dříve.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodej zboží skoupeného v jiném obchodě
    • viditelně otrhané cenovky!!!

    sklamal

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    nože KDS nakupujeme přímo od výrobce, takže není možné abychom je skoupili v jiném obchodě. Veškeré zboží nakupujeme výhradně u autorizovaných dodavatelů nebo přímo od výrobců.

    Nožíky mohli nést nepatrné známky po cenovkách zřejmě protože byly vystaveny na naší kamenné prodejně.
    Zbytky cenovek jednoduše odstraníte tekutým pískem na nádobí.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • komunikace

    Obchod lze částečně doporučit, pokud Vám nevadí, že dostanete úplně jinak barevné zboží než je na obrázku. Obchod vás nekontaktuje, aby se ujistil, že Vám tato skutečnost nevadí! Spoléhají na to, že zboží nevrátíte.
    Navíc zboží bylo skladem a až po mé urgenci za dva dny mi přišlo, že bylo odesláno. Toto bohužel nebyla pravda, protože až následující den se ozvala Zásilkovna, že teprve čekají na dodání zboží atd.... Takto si nepředstavuji dobrý obchod.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    po přezkoumání Vaší objednávky došlo skutečně k pochybení na naší straně. Standardně voláme a píšeme email, pokud je s objednávkou sebemenší problém, bohužel ve Vašem případě se tak nestalo.

    Podnikli jsme příslušné kroky a pevně věříme, že se podobná situace v budoucnu již opakovat nebude. Za způsobené komplikace se velice omlouváme.

    Nabízím Vám možnost vrátit zboží, bez platby poštovného, pokud byste měl zájem prosím kontaktujte mne na [email protected]

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Podle rozměrů uváděných výrobcem víko nesedí, navíc bylo víko poškozené. Nevracím zboží jen proto, že by s tím bylo hodně práce. Ale spokojený nejsem.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    osobně jsem přeměřil hodnoty udávané výrobcem a rámcově seděly (odchylka do 3 mm).

    Co se týče vrácení zboží zašlete mi email na [email protected] a domluvíme se na stažení produktu.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neměl by nabízet něco co není k dispozici.
    • Naopak oceňuji, že jsem byl kontaktován a somluvou mi bylo sděleno že zboží není

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného zboží jsme měli uvedeno, že není skladem.

    Bohužel nás zradil dodavatel, který nám nedal včas vědět, že nové kusy v brzké době nebudou.

    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabízí zboží, které není schopen dodat

    Chcete-li se naštvat, objednávejte zde, chcete-li koupit zboží, objednejte je jinde

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    veškeré zboží co nabízíme jsme schopni dodat.

    Že dodavatel u jedné položky, která není skladem nedodrží smluvený termín se ojediněle stát může. Hned jak jsme se tuto skutečnost dozvěděli, tak jsme Vás telefonicky informovali. Na základě domluvy jsme poté objednávku stornovali.

    Za komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nezaslaná faktura

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    faktury zasíláme jako přílohu v emailu informujícím o odeslání zásilky. V uvedeném emailu na to výrazně upozorňujeme.

    V příloze onoho emailu naleznete i Vaší fakturu.

    Případně nás kontaktujte na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatn