Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce mi bylo sděleno, že bude zboží dodáno do tří týdnů. Ani po čtyřech týdnech však objednávka vyřízena nebyla, přičemž obchod mlčí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednal jsem si v tomto obchodě mop spontex express. V nabídce přes Heureku je uvedeno v popisu: Sada obsahuje:1 x kbelík, 1x mop, 1x náhrada k mopu. Tuto náhradu jsem však nedostal a po urgenci v obchodě mi vedoucí sdělil, že náhrada k mopu je pouze v akci a zde akce nebyla. Někde se tedy sta chyba. V obchodě, neb na Heurece???

    Obchod nedodal část toho co bylo v nqabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neznam tento obchod nakupoval jsem v nem poprve
    • a naposledy
    • zbozi nekvalitni. cednik mel zalite otvory kudy ma odtekat voda. take prednu ichyt byl delany tak aby se hned z pocatku ohnul. cekal jsem tam ucho jako u cedniku po me babicce. ale ten forovy hacek je spise naokrasu. takze doporucuji jen pro deti na piskoviste. je to nekvylitni ksunt!!

    bez komentare

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,

    pokud bylo Vámi zakoupené zboží dle Vašeho názoru nepoužitelné a byl jste s ním nespokojen, měl jste nás neprodleně kontaktovat, případně zaslat fotografie Vámi zmíněných vad. Poté bychom celou věc posoudili a řešili buďto formou reklamace či odstoupením od kupní smlouvy do 14 dnů. Dále je z fotografie produktu patrné, že cedník je s háčkem, nikoli s uchem.

    S pozdravem,
    KuchyňskéPotřeby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve skutecnosti, nemaji skladem zbozi ktere zobrazuji na webu.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,

    předem jste se informoval na dostupnost barev hrnků, načež Vám kolegyně ihned odpověděla. Následnou objednávku jste učinil až po týdnu, kdy již některé Vámi požadované barvy nebyly skladem. Skladové zásoby se neustále mění a bohužel toto zboží je v doprodeji, a tak jsme nemohli obstarat nové kusy. O všem jsme Vás předem informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Relativně přehledná nabídka
    • Nakupovala jsem již několikrát, ale poslední nákup byl příšerný
    • varná konvice při vaření na plynovém sporáku nepískala, v prodejně ji zkoušeli na indukci, to bylo OK, konvici jsem vracela
    • personál prodejny byl hrubý, až sprostý vůči starší osobě (přes 80 let), musela jsem do prodejny 2x
    • personál popíral základní pravidla pro vrácení zboží, která má obchod na svých webových stránkách a která jsou dána občanským zákoníkem

    Nakupovat můžete, ale je velký problém při oprávněném vrácení zboží

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    na prodejně jste poprvé vůbec nesdělila, že se jednalo o nákup přes eshop. Kolegyně, která s Vámi věc řešila se chovala profesionálně i přes Vaše arogantní jednání. Konvice byla minimálně 6x použitá a naplňovala jste jí pouze 200 ml vody, což je v rozporu s manuálem, protože může dojít k poškození konvice. Při malém naplnění navíc konvice tolik nepíská.
    I přesto že konvice nese následky nesprávného používání (zapáchá, je zčernalá od sporáku) a nemůžeme jí prodat, jsme Vaše odstoupení od smlouvy akceptovali a v plné výši Vás na místě refundovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zmatek s dopravou. V objednávce jsem uvedl jinou adresu pro doručení, ovšem první pokus bylo doručení na adresu objednatele. Celkový doba dodání cca jeden týden! Neochota obchodu uznat svou chybu a vrátit peníze za dopravu.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    jak jsme již diskutovali v emailu - v adrese jste neudal město a bohužel PPL spletla doručení, přesto že jste správně zadadal PSČ.

    Doba dodání se výrazně neprotáhla:
    Objednávka 28. 12. v 18:15 (mezi svátky, po zavírací době), ihned odesláno v pátek 29. 12., pondělí 1. 1. státní svátek, po opravě adresy doručeno ve čtvrtek 4. 1.
    Standardní doručení je do druhého pracovního dne tedy v úterý (nikde nepíšeme, že toto garantujeme). Vaše zásilka byla doručena ve čtvrtek, tedy o dva dny déle než je standardní doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží skladem vůbec skladem není

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou.

    Kolegyně při přípravě Vaší objednávky zjistili, že víčka jsou poškozená a na lahvích se protáčí. Abychom Vám neodesílali zboží, které by Vám bylo k ničemu, telefonicky jsme Vás kontaktovali a dohodli jsme se na stornování objednávky.

    S pozdravem,
    Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Arogantni jednani. Kdyz jsem upozornila na chybu v dorucovani, bylo mi arogantne sdeleno, ze obchod nemuze za neschopnost prepravce. Neni to pravda. Prepravce je partnerem obchodu a obchod zodpovida za spravne doruceni zakaznikovi. U teto odpovednosti se nelze vyvazat, alespon moralne ne.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    arogantní jednání bylo spíše z Vaší strany:

    "Dnes ráno jsem obdržela SMS zprávu od firmy PPL, že mi bude doručovat DNES!!!!! mezi 14.00 a 16.00 zásilku. Připadá Vám, že je dnes sobota????"

    Od nás byl balík zadán v systému i na štítku na sobotní doručení. Navíc jsme na krabici nalepili velký nápis doručovat v sobotu. Poté co jste nás kontaktovala, že to v PPL spletli jsme ihned zajistili aby bylo doručováno v sobotu. V sobotu jste v pořádku balíček přebrali.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při nákupu nad 1500 je doprava zdarma, ovšem pouze pokud objednané zboží není "moc velké". Pak je zboží rozděleno do dvou balíků a musíte uhradit dopravu za druhý balík.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den, pane Plšek,
    ano je to jak píšete, na tuto skutečnost upozorňujeme na každé stránce v informačním pruhu na vrcholu stránky (momentálně se tato informace střídá s upozorněním na pomalé přepravce).
    Předem jsme Vás telefonicky kontaktovali a s podmínkami jste souhlasil.
    Opravdu nelze do jednoho balíku zabalit 2m velký sušák, 0,5m velké schůdky a 0,7m velký koš na prádlo. Přepravci mají limity, které nelze překročit.
    Vaše zásilka se svými rozměry blíží spíše k přepravě nábytku, kde eshopy prodávající takovéto zboží začínají s dopravným kolem 400,-. Myslím, že těch 79 Kč, které jste zaplatil navíc není oproti tomu nic strašného.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    |V sobotu bylo oznámeno, že zboží přijde a nikdo nepřijel.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    bohužel nevíme proč PPL Vaší zásilku v sobotu nedoručilo. Balíček jsme předali včas. V trasování vidím stav 25.11.2017 18:00 Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. K pochybení došlo tedy na straně PPL. Na našich stránkách upozorňujeme, že přepravci již nestíhají a zásilka se může opozdit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nákup dorazil o den později, než mi bylo potvrzeno telefonicky
    • nákup přišel na dobírku, přestože byl hrazen předem kartou. Alespoň že přišel mail, že peníze pošlou zpět, tak uvidíme

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    prověřil jsem Vaší zásilku. Dle trasování GLS jsme zásilku předali 10. 11. a Vám byla doručena až 13. 11. z naší strany tedy k žádnému prodlení nedošlo.

    Co se týče dvojího zaplacení, to se velice omlouváme. Zásilku jsme Vám omylem zaslali na dobírku. Hned jak jsme chybu zjistili, tak jsme Vás kontaktovali. Číslo účtu jsme dnes obdrželi a peníze Vám vrátíme.

    Za komplikace s Vaší zásilkou se Vám ještě jednou omlouvám.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Louskacek na orechy neni moc kvalitni

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • oceňuji rychlost zaslání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Chybějící zboží

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    na základě Vašeho kontaktování jsme celou objednávku prověřili - finální kontrola balíku byla v pořádku, kolegyně která objednávku připravovala si pamatuje 2 vařečky, inventura přebývající kus neodhalila. I přesto jsme se s Vámi domluvili na vrácení částky.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Plastový organizér do zásuvky dorazil prasklý, s chybějící částí, přestože zabalen byl dobře, takže k poškození muselo dojít již před tím. Vzhledem k ceně produktu se mi nevyplatí reklamace, ale příště zde již nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    je škoda, že se o rozbitém organizéru dozvídáme až z recenze. Rozhodně neposíláme již poškozené zboží našim zákazníkům, před odesláním ho připravují a kontrolují dvě kolegyně. K poškození muselo tedy zřejmě dojít při přepravě.

    V případě zájmu nás prosím kontaktujte na email [email protected] a domluvíme se na řešení reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišli mnou objednané koše DUST 20l a DUST 15l, které slibují, že mají zabudovaný zásobník na vůni, či na náhradní opdadkové sáčky.
    Koše, kterémi ale přišli, tyto zásobníky nemají.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybný popis zboží, který jsme převzali od výrobce. Dle informací od výrobce došlo ke změně produktu ale o této změně nás včas neinformovali.
    V případě, že byste chtěl koše vrátit prosím kontaktujte mne na emailu [email protected]

    S pozdravem,
    Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • Jeden z výrobků odpovídal popisu na webových stránkách, to bylo v pořádku.
    • U jednoho objednaného výrobku byl chybný popis na webu, a proto mi byl zaslán produkt jiné velikosti, než jaký jsem objednala a jaký jsem chtěla. Proto jsem ho vrátila a teď čekám na peníze.

    Jednání bylo zatím rychlé a snad všechno dobře dopadne. Už ale neuvažuju o další objednávce.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    chápeme Vaší nespokojenost ale i my jsme pouze lidé a občas uděláme chybu.
    Zajistili jsme Vám štítek pro dopravu mačkadla brambor zdarma zpět k nám a vrátíme Vám za něj peníze.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zakoupil jsem obecně známé sady plastových misek dle nabízené fotografie. Nepřišly ale obvyklé sady misek, přišly jejich miniatury vhodné do maňáskového divadla. Jde o běžně užívaný trik s fotografií zboží. Potěší, když se zákazníkem zametete...

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    rozhodně žádné triky s fotografiemi nepoužíváme. U Vámi zakoupených misek (https://www.kuchynskepotreby.cz/cz-detail-96212-misky-plastove-delicia-sada-3-ks.html) je fotografie, kterou nám poskytl dodavatel Tescoma a kterou používají všechny další eshopy. Navíc v galerii jsou u těchto misek další dva doplňující obrázky s rozměry misek, stejně tak jsou tyto rozměry uvedeny v popisu produktu.

    S pozdravem,
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Forma na koláč dorazila poškrábaná a obouchaná. Navíc byla zabalená v použité fólii, ve které byly předtím zabalené palety.

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    zásilky balíme do použitých krabic a jako výplň používáme i použité fólie. Díky tomu nezatěžujeme životní prostředí jako jiné eshopy, které používají nové obaly.

    Zboží před odesláním kontrolujeme, je možné že došlo k poškození při přepravě. Bohužel po 13 dnech od převzetí to u přepravce již reklamovat nedokážeme. Nicméně mi můžete zaslat fotky poškození na email [email protected] a zkusíme s tím něco udělat.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé čekání na zboží zaplacené

    Reakce obchodu Kuchyňsképotřeby.cz

    Dobrý den,
    v neděli jste objednala zboží u kterého byla uvedena dostupnost do 10 pracovních dnů, na tuto skutečnost jsme Vás ještě zvlášť upozornili emailem.
    Zboží jsme Vám odeslali již ten samý týden ve čtvrtek (stihli jsme to tedy do 5 dnů). Objednávku máte stále nevyzvednutou na výdejním místě (kde jste si nechala prodloužit dobu vyzvednutí) a je na dobírku nikoliv zaplacena předem.

    Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem, předpokládám, že jste se v této recenzi spletla.

    S pozdravem,
    Ing. Lukáš Blažek
    KuchynskePotreby.cz