• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zádné výhody. Doručili poškozený bojler a nechtějí vrátit peníze. Do 14 dnů máme právo vrátit ale v obchodě se s námi tímto neotravuje.
    • V žádném případě NEDOPORUČUJEME !!!!

    Nikomu tento obchod nedoporučuji, pokud nechtějí přijít o peníze a mít doma poškozený spotřebič.

    NEDOPORUČUJI !!!!!

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    Pokud nám nevrátíte zboží (bojler), nelze vám vrátit peníze. K tomu byl ostatně již dávno vyzván. Zboží, které chcete vrátit, jsme zatím neviděli a nemohlo tedy ani zatím dojít k jakémukoli vracení peněz případně řešení reklamace. Přivezte zboží na naší prodejnu a budeme věc řešit dle našich obchodních podmínek. Místo toho zde píšete negativní hodnocení čímž opravdu nedocílíte ve vyřešení vaší věci ničeho.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Neochota, arogance, kvalita výrobků, je problém s vracením zboží

    Příště již tam nakupovat nebudem

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    nekompletní zboží zpět bohužel nebereme a nevidíme v tom něco arogantního nebo neochotného. Dále si myslíme, že vámi zmíněná tzv. nekvalita zboží souvisí jen s tím, že jsme nevyměnili již zmíněné nekompletní zboží.
    Vaše www.koupelny-sen.cz
    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Osobni odber,
    • Okoli bydliste
    • i kdyz zbozi skladem dlouha cekaci lhuta,
    • zakladni komunikace

    Zbozi jsem si chtela zakoupit z duvodu pohodli domova a cena, na strankach avizovali zbozi skladem.
    Potvrzeni objednavky prislo obratem na e-mail, cca za tri tydny email dalsi / hodnoceni obchodu. Zbozi, ale nemám, uvazujeme o odstoupeni objednávky.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Ahoj Moniko,
    velice se ti omlouvám a naprosto nechápu že se nám toto musí stát zrovna u Tebe. To je jako koupelny-zlej sen. Nemohli jsme sprchové dveře najít ve skladu a když se to konečně povedlo, tak nám tvoje objednávka v systému poskočila níže a holky jí zapomněly potvrdit. Já jsem o Tvé objednávce nevěděl, objednávky nevyřizuji, jinak bych se ti samozřejmě hned ozval. Zjistil jsem to až v emailu podle recenze. Velice mě to mrzí a kdybych Ti to mohl nějak vynahradit, tak jsem samozřejmě k dispozici. Ještě jednou se omluvám.
    Petr Diviš
    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta na internetových stránkách byla kratší než v realitě, pokud člověk potřebuje dodržet termíny a spoléhá se na dodací lhůtu uvedenou na internetových stránkách, tak to může být problém. následná komunikace s obchodem byla nepříjemná, ve styl "já za to nemůžu, to pan majitel, můžete objednávku zrušit", a nakonec mi paní položila telefon, to se mi ještě nikdy nestalo.

    velmi příznivá cena u produktu který jsem chtěl koupit, pokud člověk má čas počkat na dodání, tak nejspíše dobré. v časové tísni bych ale nedoporučil, nelze se spolehnout na dobu dodání uvedenou na internetových stránkách

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane Procházko ,
    toto je prostor pro hodnocení, nikoli pro smyšlenky. Co zde píšete je lež. Naše firma vás informovala o termínu dodání i závozu do 3 dnů a třetí den od objednání bylo pro vás zboží připraveno k závozu. Pokud požadujete zboží ihned, potom nechápu proč si ho objednáváte, když jste jasně seznámen s tímto termínem dodání do 3 dnů. Vůbec pak dále nechápu, že jste se potom naprosto neadekvatně zachoval a byl jste neurvalý do telefonu. Skutečnost, že jsme na straně obchodníka ještě neznamená, že si necháme úplně vše líbit. Vaše chování bylo neadekvátní a z hlediska plnění závazků naší firmy jste k němu neměl žádný důvod.

    Petr Diviš jednatel společnosti Petr Diviš s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • výrobky jsou nekvalitní, Originál nanopěna není vhodná do koupelen (nemá žádný efekt) a koš na prádlo (látkový) se rozsypal ve švech hnek po prvním vyprání (práno na program ručního praní, šetrně).

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zakoupenými výrobky. Nejsme si však úplně jisti, zda se jedná skutečně o nekvalitní výrobky. Co se týče Nanopěny, tak nesouhlasíme s vyjádřením, že není vhodná do koupelny. Spíše si myslíme, že se jedná o nepochopení použití nebo špatnou aplikaci. Z tisíců prodaných kusů jste zatím jedinný, takto negativní ohlas. Ohledně prádelního koše rovněž zatím nemáme takové hodnocení, protože zatím nebyl nikým reklamován. Nyní tedy nevíme, zda nebyl třeba nesprávně použit, protože jste ho zatím u nás nereklamovala. Zboží u nás můžete samozřejmě reklamovat ([email protected]), abychom zjistili co se stalo a věc mohli případně napravit.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • aktualnost

    Never more

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Měli jsme chybu ve skladovém systému, polička se nám bohužel ukazovala skladem, ale nebyla to pravda.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Píše se, že zboží je skladem a pak se čaká než ho objednají a uráčí ho doručit.

    Ověřit dostupnost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednané zboží měli skladem v dostatečném množství a měli slušný výběr
    • Velmi špatná komunikace se zákazníkem, neověřování informací, problém s vystavením zálohové faktury

    Protože nabízeli mnou poptávané zboží za dobrou cenu, navíc za objednávku nad 5000,- nabízeli dopravu zdarma. Toto ale nedodrželi, protože údajně zrcadla musí posílat jako nadměrný náklad, takže jsem navíc zaplatila 290,- . Myslím, že by tato informace měla být na webových stránkách.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    dovolte abychom naší nesouhlasnou reakci na Vaše negativní hodnocení rozdělili na několik bodů.

    Špatná komunikace: myslíme si, že s Vámi bylo vstřícně komunikováno od začátku až do konce. Omylem jste udělala objednávku osobním odběrem a až po zaplacení faktury a našem potvrzení objednávky, jste toto zjistila. Tak jsme Vám vysvětlili, že je rozdíl v osobním odběru a zasláním dopravou, kdy je doprava účtována. Jediný zádrhel v komunikaci byl, že jste nechtěla při dodatečné změně způsobu odběru přistoupit na to, že Vám bude účtována doprava. Tak tedy nechápeme, kde je ta velmi špatná komunikace.

    Neověřování informací: Pokud myslíte skutečnost, že neověřujeme jestli zákazník něco špatně zvolil při vyplnění objednávky, tak od toho je zde potvrzení objednávky do emailu, kde si může každý zákazník údaje zkontrolovat. Ve vašem případě byla kromě prvního potvrzení zaslána ještě faktura, později zálohová faktura a všude byly údaje uvedeny. Nemůžeme ještě nějak více ověřovat, zda myslíte Vaší objednávku Vážně či nikoli.

    Problém s vystavením zálohové faktury: Vytavení zálohové faktury byl Váš speciální požadavek a tomu jsme obratem vyhověli. V čem tedy měl být problém?

    Na závěr musím důrazně podoktnout, že nedošlo k žádnému nedodržení dopravy zdarma. V objednávce jste měla nadměrnou zásilku a ta zasílána nad 5.000 Kč zdarma není. O tom, že posíláme zboží určitého typu (balík) nad 5.000 Kč zadarmo a jiné zboží (nadměrná zásilka) nikoli, píšeme v obchodních podmínkách. Rovněž se informaci, zda je zaslání zboží zdarma či nikoli, dozvíte ihned po vložení do košíku. U zboží typu nadměrná zásilka je zobrazeno, že cenu dopravy upřesníme emailem. Ve Vašem případě, protože jste zvolila osobní odběr se samozřejmě zobrazilo vše zdarma. Pokud byste ihned zvolila dopravu, tak jste později při změně objednávky vyžadovala, tak by se Vám zobrazilo, že cenu dopravy upřesníme. Takže jelikož jste zboží objednala nejdříve osobním odběrem, který je u nás vždy zadarmo, tak jste žádnou cenu za dopravu nemohla vidět. Myslím si, že kritika ceny dopravy, v tomto případě není na místě.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ?
    • Nedorazilo správně objednané zboží
    • Chyběla objednaná doprava

    ???

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den pane Wimmere,
    Zásadně nesouhlasíme se zde uveřejněným hodnocením. Zboží které jste objednal, bylo dodáno správně dle objednávky. A až po vyzvednutí zboží, osobním odvozu panem Chrástkem a zjištění že jste špatně objednal, jste po telefonu doobjednával správné zboží . Takže se nejedná o naší chybu. Co se týče dopravy, tak víte že objednávku jste dělal pro naší rodinnou známou paní Benešovou a my jsme se telefonicky dohodli, že si zboží,vzhledem k výrazné slevě kterou na zboží dostala, vyzvedne osobně. Udělali jsme vše dle dohody s paní Benešovou a panem Chrástkem. A Vy, který jste zjevně jako jediný způsobil zmatek, který paní Benešovou zřejmě stál peníze navíc, za to napíšete nám takovéto nepravdivé hodnocení?
    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace na nulové úrovni.

    Obchod mě má vyloženě na párku. Posílal jsem jim komunikaci s výrobcem, protože jsem myslel, že výrobce bude zajímat názor na jeho výrobek, ale ten mě má očividně taky někde.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane,
    omlouváme se, ale o vaší reklamaci jsme se dozvěděli až nyní prostřednictvím Heureky. Email nám spadl do nevyžádané pošty. Již nyní máte odpověď v emailu. Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • O žádných výhodách nevím
    • Nedodal mi požadované zboží kompletní, musel jsem doplnění urgovat telefonicky.

    Objednal jsem si výlevku, která byla deklarována jako kompletní včetně instalačního materiálu a sifonu. Došla mi pouze samostatná výlevka bez příslušenství, na což jsem obchod telefonicky upozornil. Vím, že se to může stát, ale v tom případě bych ocenil alespoň slůvko omluvy. Telefonát proběhl stylem: "To nepřišlo kompletní? Tak to tam (on) asi zapomněl dát do balíku. No nic, my vám to zítra pošleme."

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    velice se vám ještě jednou omlouváme za nekompletně dodané zboží na první pokus. Zboží bylo vkládáno baličem který si zřejmě neuvědomil přesný obsah balíku. Věc jsme napravili okamžitě jak jste se nám (jen jednou telefonicky)ozval. Omlouvali jsme se vám po telefonu i emailem (škoda že nemůžeme zveřejnit). Nicméně chápeme vaše rozčilení, je nám jasné že za chybu nedostaneme pochvalu. Proto rozumíme i vašemu rozčilení, které vás vede k této, až neadekvátní recenzi. Samozřejmě že se zákazníkům omlouváme a případné chyby řešíme ihned a tak se také stalo.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatna komunikace terminu. Zbozi, ktere nemaji skladem, je komunikovano, ze skladem je.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za chybu v našem systému. Jedná se o výjimku. Skříňku jsme dle systému měli mít opravdu skladem přímo u nás, ale bohužel nebyla nalezena. Dodavatel jí bohužel naskladňuje až 4. dubna o čemž jsme ihned zákazníka informovali telefonicky. Chápeme však, že termín byl pro zákazníka zřejmě příliš dlouhý.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • baleni misa na splachovani bylo po reklamaci !!! drzost neskutecna ..........

    ne a ne kdyz si nekdo dovoli poslat nekopletne zbozi ktere je jeste k tomu po reklamaci tak je to des .....chybici tesneni ......a napousteci ventil nikdy neuzavrel vodu ani po nastaveni plavaku

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Se zákazníkem již řešíme telefonicky. Reakce zákazníka na náš obchod je podle nás nepřiměřená. Dosud nám ani nebylo umožněno věc napravit, protože jsme o problému nebyli ze strany zákazníka informováni. Pokud k něčemu, z toho co zde bylo popsáno došlo, určitě se nejednalo o úmysl a jistě bychom problém obratem vyřešili.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehlednost zboží
    • Zatím jsem neobdržel informaci o zboží, obdržená faktura byla v plné výši uhrazena

    Dostopnost zboží 1-3 dny ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Nekomunikuje
    • K reklamacim se nehlasi.
    • Musel jsem zbozi reklamovat a resit primo s vyrobcem.

    Nikdy uz v temto obchode nenakoupim.
    Nikomu to ani nedoporucuji.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    Chápeme Vaše rozčilení z reklamace jako takové. Nechápeme však, proč nás zde nepravdivě očerňujete prohlášeními typu:

    - Nekomunikuje
    - K reklamacím se nehlásí
    - Musel jsem zboží reklamovat a řešit přímo s výrobcem

    S tímto "hodnocením" nesouhlasíme. Reklamace byla vyřízena v reklamační lhůtě a to přímo u Vás. Ihned , jak jste nám nahlásil reklamaci (nám, nikoli výrobci jak tvrdíte) jste od nás byl emailem informován (máme doloženo v emailové komunikaci), že jsme reklamaci přijali a že jí řešíme s výrobcem. Pokud, jak zde nepravdivě tvrdíte, bychom se nehlásili k reklamaci a nekomunikovali s Vámi, tak by těžko mohlo dojít k jejímu vyřízení. Výrobce sám od sebe reklamace se zákazníky neřeší bez intervence prodejce, který zboží prodal. Logicky bylo pak výsledné řešení reklamace delegováno na dovozce, který má své sklady blízko Vás a jakmile zajistil potřebné díly, tak Vám je zavezl.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nízká cena
    • Věci zakoupené přes echop nemůžete reklamovat na kamenné prodejně. Člověk z eschopu mi slíbil že mně kontaktuje a už se mi neozval.

    Baterie od českého výrobce Novaservis byli určeny pro Polský trh (tím je není možné reklamovat u výrobce jen u prodejce). Bohužel jsem se je chystal zapojovat (jsem si toho všimnul) až po 18 dnech od doručení. Vrácení nebylo možné. A nabídl mi, že by mi je mohli vzít do komise či je poslat dodavateli s nějakou srážkou. Pokud očekáváte od prodejce nějakou vstřícnost nedoporučuji nakupovat přes tento eschop.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Prosíme zákazníky aby nebrali tuto recenzi vážně. Zákazník u nás nic nereklamoval, tak nevím jak si může dovolit psát recenzi o nemožnosti reklamace. Žádné baterie pro polský trh s nemožností reklamace u nás v žádném případě neprodáváme a ani žádné takové baterie neexistují. To si zákazník vymyslel zřejmě z důvodu, že jsme baterie po více než 14ti dnech nechtěli vzít zpět. O tomto zákazníky informujeme v našich obchodních podmínkách. Všechny baterie prodejce Novaservis mají servis u zákazníka a zajišťuje ho přímo firma Novaservis servisními techniky po celé čr.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    dodávka méně kvalitního zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Chtěl jsem dodat vadnej kus co mi přišlo poškozený,a obchod dělá mrtvého brouka.

    Obchod mě sklamal.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme se Vám neozvali a ještě jednou se omlouváme. Nebyl v tom úmysl, ale ztracený email. Je škoda že jste nám nezavolal, když jsme nereagovali na email. Samozřejmě to není standardem, ale mohlo se to vyřešit okamžitě - o pár dní dříve. Nicméně ihned po tomto Vašem hodnocení zde na Heurece, jsme ztracený email vyhledali a rozbitý díl okamžitě zaslali - viz telefonická komunikace.

    Pro nezúčastněné malé vysvětlení - reklamace je vyřešena za 11 dní od onoho emailového prvního kontaktu který jsme ztratili.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ????
    • Nejprve potvrdí objednávku, až potom zjišťují zda je požadované množství skladem

    Nabídka se zdá být dobrá, ale organizačně to "pokulhává".

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    skutečnost, že zboží označené jako Výprodej, není v dostatečném množství které jste potřeboval, není důvod aby jste zde o nás takto psal. Není pravda co zde píšete. Objednal jste si zboží, které se prodává na metry čtvereční a které bylo jasně označeno Doprodej. Nebylo u něj uvedeno nějaké konkrétní množství skladem. Dostal jste od nás pouze potvrzení objednání - standardní email že jste pouze provedl objednávku, nikoli vsak potvrzení dodání. Ještě ten den jste byl informován že Vámi požadované množství již není k dispozici. Doprodej obvykle znamená, že prodejce ukončuje prodej, zboží jsou poslední kusy, nelze objednat jakékoli množství atd. My jsme vás nijak neuvedli v omyl a naopak jsme vás okamžitě informovali, že Váš požadavek je nad skladové možnosti. Vaše zhodnocení je tedy spíše zbytečné očernění naší firmy než skutečný názor.

    Vaše www.koupelny-sen.cz