-
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno skoro před 3 týdny, zaplaceno víc jak 14 dní a žádná zpráva od obchodu ohledně expedice. Ani žádná reakce na urgenci emailem.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme. Chyběl nám 1ks zboží z Vaší objednávky. Kolegyně omylem zaslala email s informací o nedostupnosti zboží jinému zákazníkovi. Bohužel jsme neměli zpětnou vazbu a nevěděli jsme tedy, že jste o této skutečnosti nebyla informována. Shodou okolností však byla objednávka odeslána těsně před touto Vaší recenzí. Ještě jednou se omlouváme a pokusíme se tyto chyby příště neopakovat.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si WC prkénko. V kartonové krabici byla vložená krabice od výrobce, která ale byla roztržená a uvnitř kromě prkénka - v otevřeném sáčku - pouze 1 kování namísto dvou. Samozřejmě vracím a raději už nákup v tomto obchodě riskovat nebudu.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený paní,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Zatím od Vás nemáme žádnou informaci o nekompletnosti zboží a ani nám žádný balík od Vás nedorazil. Zboží Vám mělo být doručeno kolem 7.6. Nyní je 21.6. Myslíme si, že problémy umíme řešit rychle a bez protahování. Kdybychom od Vás dostali nějakou informaci, mohli jsme Vám obratem zaslat nové bezvadné zboží tzv. obousměrnou zásilkou abyste nemusela sama zboží odesílat. Samozřejmě Vám tímto neupíráme možnost zboží vrátit. Pokud jste rozhodnuta, tak nám zboží samozřejmě zašlete a o zbytku Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vedice dobra komunikace laskavé jednání vašich právníků a hlavne zboží ve výborné kvalitě. Všechno Ok. Takovych obchodu vice.
- Výhoda pro starsi zákazníky.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace ze strany obchodu, zboží ani po měsíci nedodáno.
Zatím nejhorší zkušenost, nikomu rozhodně nedoporučuji.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Dobrý den paní Skřičková,
Zřejmě jste přehlédla termín dodání u zboží na našem eshopu a i v potvrzení objednávky. Objednala jste si zboží s delší dodací lhůtou (4 týdny), která ještě neuplynula. O tomto termínu dodání, který byl uveden i u zboží na našem eshopu, jste byla informována v potvrzení objednávky. Že je tento termín dlouhý nás samozřejmě mrzí, ale jak jsem již psal, byl u zboží i v potvrzení uveden. Chceme na eshopu ukazovat i zboží s delší dodací lhůtou, protože chceme aby zákazníci věděli, že existuje i když je momentálně vyprodané. Je mnoho zákazníků, kteří si na toto zboží rádi počkají. Z naší strany probíhá vše standardně a recenze správně nevystihuje danou situaci.
Vaše www.koupelny-sen.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Sedátko přišlo,nešlo vůbec namontovat,vyskakovalo s bantů,zboží budu vracet.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zbožím, ale zároveň i negativní hodnocení. Zatím jsme neměli šanci posoudit, jaký byl skutečně problém se zbožím, protože jste nám jen napsala, že budete zboží vracet, nikoli že se vyskytl problém. Může se stát, že se u zboží vyskytla nějaká výrobní vada, kterou lze samozřejmě řešit výměnou. U vámi zakoupeného zboží se standardně vady nevyskytují, protože kdyby tomu tak bylo, tak bychom výrobek neprodávali. Usuzujeme, že se jedná spíše o náhodu nebo o nějaký jiný problém např. nepochopení návodu, nebo nekompatibilita sedátka s klozetem apod. Vada zboží však určitě nevystihuje kvalitu našich služeb nebo snad nějakou obecnou kvalitu námi nabízeného zboží. Zboží posoudíme ihned, jakmile dorazí k nám na prodejnu a problém jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- neuvádějí cenu dopravy, která je dle mého přemrštěná a zboží odesílají automaticky s přičtenou touto drahou dopravou.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí Vaše reakce. Nicméně o podmínkách ceny dopravy jste byl informován v košíku a následně v emailu, který Vám byl doručen ihned po objednávce. Cena dopravy byla uvedena v potvrzení objednávky druhý den. Objednávku jste zrušil telefonicky a my jsme Vám jí tedy stornovali a zboží neodeslali. O všech krocích, včetně ceny dopravy jste byl informován, objednávka byla na Vaše přání zrušena a zboží Vám tedy doručováno nebylo.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Vinou dopravce došlo k "přehazování" zboží mezi jednotlivými depy a zdržení o více než dva dny. Přitom jsem byl informován o odběru na druhý den, další informace o zpoždění mi již nikdo v průběhu dalších 2 dní neposkytl, nikdo mě nekontaktoval. Žádosti o řešení problému (telefonicky, i e-mailem) byly přijaty jak dopravcem, tak dodavatelem, nikdo z nich však nehnul ani prstem. Dodávka prostě přišla tak, jak to nesl čas. Dodnes jsem nebdržel odpovědi na své reklamace postupu. U pracovníků obou firem je citelně znát hluboké opovržení zákazníky. Zákazníci jim prostě překážejí při jejich odpočinku v práci. Fuj!
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený pane Drozde,
velice nás mrzí pozdní dodání zboží. O výpadku dat u dopravce DPD jsme Vás informovali již při Vaší první reklamaci. Samozřejmě jsme věc ihned urgovali. Bohužel jsme odkázáni na postup dopravce a doufali jsme, že problém vyřeší dříve. Takový výpadek jsme zatím nezažili a postup dopravce byl samozřejmě nestandardní. Kdybychom mohli urychlit dodání, samozřejmě bychom to udělali. Co se týče opovržení zákazníky, tak si myslím že jsou to zbytečně silná slova. Výše uvedený výpadek DPD způsobil velké problémy mnoha jiným zákazníkům a některé zakázky nebyly doručeny dokonce vůbec. Všichni naši zaměstnanci se věnovali nápravám. V tomto nestandardním režimu jsme považovali Vaše doručení zakázky o dva dny později za "vítězství" a pravda nevěnovali jsme se komunikaci s Vámi, kde bychom Vám vysvětlovali důvody. Pokusíme se tento postup komunikace napravit v nějaké dodatečné emailové komunikaci s Vámi .
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace, pokud je vše v pořádku jsou příjemní, pak jsem se zmínil o reklamaci a tón hlasu se rázem změnil...zboží nedostatečně zabaliené, následně řidič přepravní služby zboží rozbil.. reklamace zamítnuta, protože se řidič zbalil a odjel
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážená paní Solařová,
velice nás mrzí situace, která u Vás nastala. Nicméně jsou reklamace, které uznat lze a reklamace, které uznat nelze tzn. neoprávněné. Co zde píšete, je sice pro nás nepříjemné, nicméně to na situaci nic nezmění. Komunikovali jsme s Vámi naprosto normálně, jako se všemi zákazníky při jakékoli situaci. Chápeme, že je pro Vás nepříjemné neuznání reklamace ze strany přepravce a zřejmě proto nás zde popisujete v takto negativním světle. Byla to však opravdu příliš dlouhá doba na uznání mechanicky poškozeného zboží. Obzvláště pak, když jste měla od začátku o tomto poškození jakékoli, třeba i sebemmenší tušení.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- Doručili jiny typ nez jsme si objednali
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážená paní Lhotáková,
jelikož nás ohledně špatně dodaného zboží nikdo nekontaktoval, tak netušíme co je jinak oproti Vaší objednávce. Dle našich skladových zásob by mělo být vše v pořádku. Bude Vás kontaktovat naše kolegyně prostřednictvím emailu, tak jí prosím odepište co se přesně stalo.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- nedoporucujem nakupovat zo Slovenska a uz vobec nie uhradzat v CZK. Moja banka si zauctovala poplatok za platbu 10€ a ich banka mi napalila poplatok neskutocnych 20€ (OUR), takze o 30€ sa predrazil nakup tovaru za 130€! Hroza-des! To bolo poprve i naposled!!!!
Cele zle
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
chyba nevznikla na našem eshopu. Pokud byste zaplatil, tak jak jste byl vyzván dle výzvy k platbě - tzn. ve měně euro na náš euro účet ve Fio bance, tak by se nic takového nestalo. Problém, který popisujete nastal pouze z důvodu, že jste zaslal jinou měnu na jiný účet, než jak jste byl vyzván. A tím vznikly poplatky. Došlo k převodu měny a to je samozřejmě již zpoplatněno. Ale není zpoplatněno námi, ale bankou. A my samozřejmě takovéto převody z tohoto důvodu pro platby ze Slovenska nenabízíme. Nechápeme tedy proč jste tak zaplatil. Není to tedy naše chyba a nelze to připisovat na vrub našeho eshopu. Zákazníci ze slovenska u nás nakupují běžně a nic takového se jim při zaslání euro měny do banky Fio neděje.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednal jsem čtyři rohové ventily- z toho 2ks byly nefunkční, ujednoho
byla uvolněná pružinka, druhý- nešlo pohybovat s pístkem. Dále jsem objednal pračkový ventil- po namontování ventil nejde dobře zavřít - odkapává.Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím. Jedná se o standardní značkové výrobky běžně prodávané na trhu. Je zvláštní že se Vám vyskytla závada u 3 produktů od dvou výrobců. U tohoto sortimentu je to naprosto výjímečné. Abychom mohli posoudit zda se skutečně jedná o vadu nebo třeba chybnou montáž, je potřeba zboží reklamovat. Zatím jsme od Vás reklamaci neobdrželi. Pokud tak chcete učinit, tak můžete na náš email: [email protected]
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
neví co můžou dodat a nejsou slevy pro další prodej Klimt
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený pane Klimte,
myslím si, že Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Žádný eshop ani jiný obchodník nemůže reagovat na náhlý výpadek výroby přímo v továrně. Neměli jsme pro Vás pouze tuto 1 položku ze 7 která navíc ani nebyla inzerována jako skladová. A o tom, že je výpadek ve výrobě, jste již věděl od jiných dodavatelů v republice, jak jste nám sdělil do telefonu. Sleva na zboží Vám nabídnuta byla, takže poznámku o slevách bereme jako že jste se spletl. Navíc to sem rozhodně nepatří, protože je to dosti individuální záležitost. Chápeme, že jste nemohl zboží sehnat po celé republice, ale my si za tuto situaci negativní hodnocení rozhodně nezasloužíme.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- nekomunikuje
obchod mi oznámil, že zboží objedná a přestal komunikovat, stále na zboží čekám
-
Nedoporučuje obchod
- Potvrzuje objednavky a jejich vyzvednuti i kdyz zbozi na sklade nemaji. Diky tomu clovek jezdi vyzvedavat zbozi nekolikrat!
-
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace-až po třech dnech jsem po mém telefonátu zjistil že se čeká až dodá výrobce zboží na sklad-tož tak by to nešlo
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaší reakci, kterou však nepovažujeme za přiměřenou. Zřejmě jste si nevšiml, že jste si objednal větší množství než bylo skladem. Počet kusů u tohoto zboží uvádíme přímo na eshopu a bylo uvedeno i na základním potvrzení objednávky. Dodání tohoto zboží je 2 - 4 týdny. Toto nás samozřejmě mrzí, ale nemůžeme s tím bohužel nic dělat. Kolegyně by Vás jistě sama informovala nejpozději v den, kdy jste telefonoval. Ještě se však snažila, v předešlých dvou dnech, pro Vás sehnat u spolupracijících eshopů chybějící kus. To se bohužel jí bohužel nepovedlo. Ještě jednou se omlouváme za dlohou dodací lhůtu, kterou však u zboží viditelně uvádíme.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací lhůta.
zboží jsem zaplatila převodem z účtu ihned po obdržení faktury, přesto ještě nedorazilo ani zboží ani potvrzení o zaplacení.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme. V zápalu inventury v období mezi svátky a převodu objednávek do nového roku se nám Vaše objednávka jaksi zatoulala do vyřízených objednávek. Budeme se snažit, aby se toto samozřejmě již neopakovalo.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- nevím
- nevím
zboží nedošlo nemohu hodnotit
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
mrzí nás že nejste spokojen, nicméně jste si objednal zboží s delší dodací lhůtou než Vám přišel dotazovací formulář společnosti Heureka (10 dní). Termín naskladnění byl u zboží uveden a nebylo ho zatím dosaženo, takže na toto zboží se stále ještě čeká. Nemůžeme bohužel nijak více ovlivnit dodání tohoto zboží a bude k dispozici až v termínu, který jsme inzerovali.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
Vyřízení objednávky bylo rychlé. Doma jsem zjistila, že zboží bylo poskládáno z více produktů, část byla z předchozí verze produktu a nehodila se k ostatnímu. Když jsem prodejci zavolala, navrhl vyřešit vše v reklamaci do 30 dnů. Zboží jsem koupila u koupelen SEN proto, že bylo skladem a musela jsem ho instalovat ten den. Z důvodu poruchy mi netekla v celém domě voda. To ale nokoho nezajímalo. Při montáži jsme zjistili, že jedna část baterie dokonce chybí. Tak jsem si po česku poradili a ze staré baterie a té báječné dodané koupelnami SEN jsme sestavili jednu. Určitě to byl první a poslední nákup a možná by se měla firma RAVAK zamyslet nad tím, kdo je zastupuje.
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážená paní Kožušníková,
Nesouhlasíme s Vaší recenzí. Neneseme zodpovědnost ani nevracíme peníze za zboží zakoupené u jiných prodejců. Dle dostupných informací se vašem případě jedná o neodbornou kombinaci nekompatibilních výrobků zakoupených od různých dodavatelů. Po zakoupení nového zboží u nás jste se následně telefonicky pokoušela dohodnout vrácení jiného poškozeného zboží zakoupeného u jiného prodejce. Byla jste standardně vyzvána k přivezení zboží k nám na prodejnu z důvodu jeho posouzení, ale zřejmě pochopila že je to nerálné a zboží nám nakonec nepřivezla.
Vaše www.koupelny-sen.cz -
Nedoporučuje obchod
- nabízí šmejd za cenu značkového zboží
- problém s reklamací
zde nekupovat
Reakce obchodu Koupelny SEN
Vážený zákazníku,
nesouhlasíme s Vaším hodnocením. které se absolutně nezakládá na pravdě. Žádný problém s reklamací jste nemohl mít, protože jste u nás zatím nic nereklamoval. Ani v dalších bodech nevidíme žádnou shodu s hodnocením. Termín dodání i cena zboží - vše bylo tak jak inzerujeme. Vyjádření o "šmejdu" považujeme za pomluvu spojenou zřejmě s vaším momentálním rozpoložením. Dostal jste značkové zboží, takové jaké jste si objednal. Pokud je nefunkční nebo poškozené, tak máte možnost zboží reklamovat na naší provozovně dle našich obch. podmínek. Zatím jste to však neudělal.
Vaše www.koupelny-sen.cz