Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, nedoporučuji tento obchod. Zboží které jsem si objednala není vůbec kvalitní a pokud se člověk s nimi pokusí komunikovat ohledně reklamace nemáte šanci.

  • Bohužel nemůžu přidat z nějakého důvodu hvězdičkovou recenzi. Jinak by byla BEZ Hvězdiček. Prvně neměli baterií kterou jsem si objednal a na poprvé se ani neobtěžovali napsat o jakou baterií se jedná. Po vybrání si jiné bazerie jsem si všiml že na faktuře mám jinou cenu než objednanou, bylo mi řečeno že zrovna den po moji objednávce se zboží zlevňovalo, nezdá se mi to ale dejme tomu. Každopádně mě ubezpečili že dostanu zlevnění cenu. Ano na faktuře sice cenu změnili ale u Český pošty cenu nechali stejně vyžší. U dalšího emailu se ani neobtěžovali odpovědět. Pozor na objednávku u Koupelen "Špatný" sen

  • ....a dnes, 5 dní po té, co jsme psali, že baterii potřebujeme a pokud nebude do tohoto termínu, že objednávku rušíme, nám přijde mail, že si zboží máme vyzvednout....

  • Dobrý den, na konci února jsme si objednali u této firmy baterii k umyvadlu....dodání 3-7 dní....Po cca 10 dnech nám přišel mail, že dodavatel posunul naskladnění o týden (což se samozřejmě může stát) a že prosí o info, zda vyčkáme...protože jsme baterii potřebovali nutně až ten další týden, napsali jsme, že pokud bude do dalšího týdne do pátku, že počkáme...jinak že pak objednávku zrušíme...Baterii nemáme (tedy máme, museli jsme koupit jinde) a od tohoto našeho mailu už se nám nikdo neozval....ani že baterii stále nemají, nebo s tím, že naše objednávka je zrušená...nic...prostě už s námi nikdo nekomunikuje...Prima jednání.....

  • Dobrý den,
    velmi ráda bych touto cestou poděkovala p. Divišovi a jeho kolegyni za nevšední přístup a ochotu při řešení reklamace výrobku. S tak vstřícným přístupem jsem se snad ještě nesetkala. Nechci popisovat oč se jednalo, ale musím konstatovat, že kdyby ve všech obchodech měli takovýto přístup k zákazníkům, to by byla radost nakupovat a v případě, že výrobek z nějakého důvodu nevyhoví, jeho reklamace proběhne hladce, dokonce nad očekávání a zákonnou povinnost prodejce.
    Firmu Koupelny SEN mohu jen a jen vřele doporučit. Nejen z důvodu širokého sortimentu, který nabízejí, ale i z pohledu přístupu k zákazníkům. Ne nadarmo mají v názvu slovo SEN - nákup u nich je SEN!
    Přeji spoustu spokojených zákazníků, kteří dospějí ke stejné zkušenost jako já! Měla by to být samozřejmost, ale není, a tak se sluší poděkovat!
    Jana Dřízhalová

  • Vážený pane Bureši,
    rovněž jsme rádi že je věc uzavřena. Jen přidávám důležitou informaci pro případné čtenáře. Nebyl žádný důvod k informování ČOI a už vůbec žádný důvod k mimosoudnímu vypořádání. Náš eshop neudělal v tomto případě žádnou chybu, která by se měla řešit přes ČOI nebo soud. Vyjádření o doplnění informací na našem eshopu a blokování čísla se nezakládají na pravdě. To opravdu neděláme.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • k příspěvku do diskuse ze dne 11.9.2017 dodávám :
    komunikace s obchodem byla obnovena, objednávku se podařilo stornovat a peníze mi byly vráceny na účet. oznámení ČOI podané elektronicky nakonec nebylo nutné podepsat a zahájit tak mimosoudní vypořádání.

  • 4 .9. 2017 jsem omylem poslal peníze na účet který Koupelny-SEN vedou v Eurech u FIO banky (šlo o platbu předem). 5.9. a 9.9.2017 jsem o tom informoval prodejce emailem ale ten nereagoval. 11. 9. 2017 jsem se dovolal a říkal že tam platbu vidí ale že neví jak je to s poplatkem za převod a že mi zavolá zpět. Už se neozval a já zjistil že si bloknul mé telefonní číslo (z jiného byl hovor přijat ale nikdo se mnou nemluvil. Na internetových stránkách Koupelny-SEN po té bylo doplněno že: "Platby v jiných měnách, než na jaké jsou dané účty určeny, neuznáváme!". Situaci budu řešit všemi dostupnými prostředky.

  • Dobry večer chtela bych se zeptat kolik se tak pohybuje doprava mimo Prahu okolo 100km?