• Nedoporučuje obchod

    40 %

    V objednávce jsem měla i výrobek G-MARGHERITA-podložku do sprchového koutu.Přilne dobře.ale povrch podložky je hladký,takže pocit
    jistoty při sprchování nemám.Uvítala bych lepší nabídku.
    Dr:Leckéšiová

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážená paní Leckéšiová,

    velice nás mrzí nespokojenost s podložkou. Na druhou stranu musím podotknout, že jste historicky první s takovou recenzí na podložku. Podložky známe, prodali jsme jich na stovky kusů a nemyslíme si, že by byly nefunkční. Myslíme si, že se v tomto případě jedná se spíše o Váš pocit. Chápeme, že zboží hodnotíte, ale hodnocení celé naší firmy, na základě jednoho z produktů, Nedoporučuji a 40% proto považujeme za dost nepřiměřené.

    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod uváděl, že koupelnová skříňka je dostupná za 1 - 3 dny. Po objednání mi přišel mail, že se omlouvají, ale bude dostupná za zhruba jeden měsíc.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za posunutí termínu dodání. V současné době se objevují problémy s dodávkami u většiny našich dodavatelů a výrobců. Ne vždy se nám resp. našim dodavatelům podaří včas a správně informovat o dostupnosti zboží. Snažíme se informace zlepšit, ale informace od dodavatelů nemůžeme ovlivnit. Jsou to bohužel stále ještě následky koronavirových omezení. O změně termínu dodání jsme Vám podali zprávu obratem. Vyjádřil jste se, že na zboží počkáte. Děkujeme za pochopení
    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na to o jak dražší zboží se jedná tak i po reklamaci mi zaslali opět poškozené zboží

    Nevím, ale když mi i po reklamaci zašlou opět poškozené zboží, tak si myslím, že něco není v pořádku.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    zjevně se jedná o nějaký omyl. Recenze v tomto znění v žádném případě nemůže být spojována s naší firmou. Zatím jste od naší firmy žádné zboží nenakoupila resp. žádné neobdržela. Objednávku u nás sice máte, ale na zboží od naší firmy zatím čekáte, protože se jednalo o zboží na objednávku.
    Vaše koupelny sen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uz je to vice jak tyden od objednavky. U objednavky bylo uvedeno 3-5dni. Pani mi po telefonu pred 3 pracovnimi dny sdelila ze ve stredu nebo ctvrtek bude ze skladu dovezeno zbozi. Nic se nestalo. Ani nemate slusnost napsat kdy zboz dorazi nebo se omluvit za zdrzeni.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za nedodržení termínu. Jednoduše jsme situaci nezvládli z personálních důvodů. Jeden ze zaměstnanců na pozici zpracování objednávek odešel před velikonoci do preventivní karantény. Vyřizování objednávek tímto velmi utrpělo, protože zároveň dorazilo extrémně více objednávek než obvykle. Zároveň dodavatel zboží nedodal ve standardním termínu a my jsme nedokázali na tuto situaci pružně reagovat a dát Vám včasnou informaci o tomto zpoždění. Ještě jednou se velice omlouváme a následující pracovní den budete informována o přesném termínu dodání.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Doba dodání

    Na strankach avizovane dodani 1-3dny, realita? Po 3 dnech zbozi jeste nebylo ani odeslano, objednavku jsem zrusil a koupil jinde.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste nespokojený s dobou dodání. Nicméně zboží bylo za dva dny připraveno k expedici, ale objednávka byla z Vaší strany zrušena v brzkých ranních hodinách. Pokud jste chtěl zboží dopravit expresně, tak je to potřeba zmínit v poznámce objednávky. Důležitá je skutečnost, že se nejednalo o skladové zboží, takže nebylo možné ho druhý den odeslat. Dále když toto zboží objednáte jeden den ve večerních hodinách, tak tak druhý den večer neuplynuly dva dny od objednávky. Takto bohužel nelze jednotlivé dny od objednávky počítat
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vrácení proběhlo v pořádku (nevybalená zásilka)
    • Zboží mělo naprosto jiné rozměry než bylo uvedeno na e-shopu. Takže jsem musela vrátit. Už jen čas strávený cestou a nutnost vrácení mě odradila od dalšího nákupu. Vrácení proběhlo sice bez problému, ale taky bez omluvy, což bych v takovém případě čekala.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,

    velice náš mrzí, že sedátko nepasovalo. Nicméně to není naší chybou a s recenzí nesouhlasíme. Došlo k nepochopení montážního návodu sedátka. Sedátko mělo všechny rozměry v pořádku - na Váš popud jsme vše pro jistotu přeměřili. Jen rozteč šroubů, kterou máte na mysli a je to jediný rozměr, který by se mohl zdát oproti plánku jiný, se nastavuje montážními úchyty což jste zjevně neudělala. Je to uvedeno i v návodu. S montážními prvky lze sedátko montovat na klozet s uvedenou roztečí. Takže na naší straně nevznikla žádná chyba a nebylo tedy za co se omlouvat. Skutečnost, že neoriginální sedátko nepasuje na Váš klozet nepovažujeme za důvod psát nám takto negativní recenzi.
    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • obrázek výrobku neodpovídal výrobku který byl dodán.
    • Hlavice souhlasí ale mlžný efekt nevytváří. pet pozici růžice jako běžná hlavice z kameného obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ceny, sortiment
    • Není skladem

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    zřejmě jste se při hodnocení spletl. Objednal jste si zboží, které je na objednávku 10 pracovních dní. Dále jste si objednal o několik dní později další zboží se stejným termínem dodání a požádal nás o sloučení obou objednávek a dodání najednou. Takže z naší strany probíhá vše dle uvedených termínů a dle Vašeho přání. Chápeme, že můžete mít názor na délku dodací lhůty. Pokud jste však byl s tímto termínem seznámen již v základních informacích na našem eshopu a opětovně i v přijetí objednávky, tak hodnocení Nedoporučuji s hodnotou 20% nepovažujeme za férové.

    Vaše www.koupeny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po objednávce jste si nechali proplatit fakturu, pak pro nedostatek zboží jste to zrušili a nevratili ještě po 10 dnech peníze.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem na našem eshopu. Je však potřeba dovysvětlit některé detaily. Je pravda, že výrobce nečekaně vyřadil Vámi objednaný výrobek za což se ještě jednou omlouváme. Jelikož bylo zboží na objednávku, nikoli skladem a vy jste zaplatil převodem z účtu na účet, tak nebyla žádná reakční doba na zastavení tohoto procesu. Kdybychom toto věděli před zaplacením , tak by k výzvě proplacení faktury převodem samozřejmě nedošlo. Druhý den po zaplacení jsme Vás informovali o nedostupnosti zboží, nabídli Vám alternativy k objednanému zboží a dotazovali jsme se Vás, zda si něco z nabízených alternativ vyberete nebo chcete zaslat peníze zpět na účet. A to dokonce několikrát. Nepřišla nám však žádná odpověď. Zkontrolujte si prosím složku spam ve Vašem emailu, zda tam náhodou nemáte emaily od nás. Objednávku jsme Vám tedy nezrušili my a tím pádem nezasílali ani peníze zpět. Nicméně nyní Vám budou peníze samozřejmě zaslány zpět.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při dvou objednaných položkách mi jednu zašlou jinou, než co sem objednal!!!

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    prozkoumali jsme Vaší zakázku a bohužel nic nenapovídá tomu, že by k takové situaci došlo. Pokus o vyřešení problému telefonicky, který byl vyvolán právě tímto Vaším hodnocením, nepřinesl žádný výsledek a z Vaší strany nebyl zájem o nápravu. Pokud jste na dodávce zboží skutečně našel nějakou chybu, tak se velice omlouváme. Stačilo však napsat nebo zavolat a situace se dá vyřešit více méně obratem.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nedostupné, poplatek za dobírku.
  • Nedoporučuje obchod

    1) Opakovaně jsem od obchodu dostala informaci, že sprchová vanička FLEXIA má odtok centrovaný na střed - podle toho jsme stavebně připravili podlahu. Vaničky FLEXIA nemají odtok uprostřed.
    2) Objednala jsem sifon "skladem" s vyzvednutím na prodejně 2. den. Zboží nebylo k dispozici ani 3. den.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážená paní Balousová,

    nechápeme Vaše negativní hodnocení. Žádné opakované informace v souvislosti se středem odtoku od nás určitě nevzešly, protože jste u nás žádnou konkrétní vaničku nepoptávala. A pokud by tomu tak bylo, tak bychom Vám dali jen odkaz na technický výkres aby byla informace v pořádku. Každá vanička má odtok daný z výroby a toto je vždy uvedeno v technickém výkresu. Pokud jste si na přípravu odpadu pro vaničku sjednala odbornou firmu, tak tato firma si od Vás jistě vyžádala technický výkres k této vaničce, než odpad pro odtok začala připravovat. Sifon pro Vás byl připraven třetí pracovní den na naší prodejně a to je ve lhůtě uvedené u zboží na našem eshopu. Zboží jste si však nevyzvedla.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    konkrétní objednaný produkt nemá obchod k dispozici od dodavatele, takže nemůže splnit dodací lhůtu uvedenou v nabídce

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, že nebylo zboží k dispozici. Dodavatel nám bohužel poskytl nesprávné informace o dostupnosti zboží a tyto informace jsme bohužel použili na našem eshopu. Snažíme se tyto situace minimalizovat, ale někdy tomu není možno předejít z důvodu problému na straně dodavatele.

    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zbozi neuplne.Reklamace v poradku,Dopravce Ceska posta kapitola sama o sobe.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost a omlouváme se ještě jednou za chybu, kterou jsme ihned napravili. Jednalo se o chybu při balení zboží. Jednalo se o produkt, který je složen ze dvou položek (krabic) a takto je i dodáván od dodavatele. Kolega, který zboží balil si tuto skutečnost neuvědomil a druhou krabici neodeslal. Stalo se to opravdu omylem, bez nějakého vedlejšího úmyslu. Ihned po Vaší reakci jsme druhou krabici odeslali.

    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    S výrobkem nejsem spokojen. Při jeho používání dochází k úniku vody z prostoru ovládacích kohoutů. V klidu z něj voda neteče. Po každé činnosti musím utírat louži na podlaze. A to se mi nelíbí.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane Zbyňku,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s výrobkem. Jedná se o výjimečnou záležitost. Tato značka patří totiž k nejlepším a poruchy takto krátce po začátku používání jsme u tohoto výrobku ještě nikdy nezaregistrovali. Samozřejmě věc vyřešíme k vaší spokojenosti a budeme vás informovat o dalším postupu na email. Myslíme si, že tato událost nijak nesouvisí s kvalitou našeho eshopu, protože se jedná o ojedinělou závadu jinak kvalitního výrobku, což samozřejmě nedokážeme nijak ovlivnit. Pokud by se jednalo o opakované závady, jistě bychom výrobek vyřadili z prodeje.

    Tým www. koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka nepřišla kompletní. Nelze platit on line pouze řidiči při dodání

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení. Kvůli kompletnosti zboží z Vaší strany u nás nikdo nic reklamoval. Pokoušeli jsme se Vás samozřejmě na základě Vaší informace v tomto hodnocení kontaktovat, ale bohužel na naše výzvy nereagujete. Takže máme k dispozici pouze toto Vaše hodnocení, ale nemůžeme s tím nic dělat pokud s námi nekomunikujete. Placení kartou online skutečně zatím nemáme v nabídce, ale o tom jste věděl předem, protože jste se nás dotazoval na možnost platby kartou u řidiče. Nakonec jste zvolil platbu převodem. Zboží bylo dodáno v uvedeném termínu, takže považujeme hodnocení vzhledem ke skutečnostem za neadekvátní.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je poškozené

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane Řího,

    že je zboží poškozené nás velice mrzí. Bohužel k tomu občas dochází, protože přepravní služby dokáží zničit téměř jakkoli zabalené zboží. Ihned od Vašeho nahlášení problému jsme Vás informovali , že Vám zboží samozřejmě vyměníme na což jste neragoval. Vše se dá vyřešit a zákazník náklady na řešení takových situací nikdy nenese. Pokud chcete věc vyřešit, je potřeba s námi komunikovat. My jsme se pokoušeli, ale bohužel bez úspěchu.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dodání objednané vany proběhlo v pořádku. Při převzetí jsem vanu zběžně zkontroloval a převzal. Po několika dnech ji přišel instalatér namontovat a po odstranění kartonu, který byl na dně vany, jsem se zhrozil. Prasklé dno bylo asi 4x4 cm. Vana byla ještě týž den reklamována, bohužel bez úspěchu. Obchod rozhodl, že je to vada způsobená neopatrným zacházením a bez dalšího šetření reklamaci neuznal. Taková prasklina nemohla vzniknout jinak, než při výrobě nebo neopatrné manipulaci, ovšem vana by musela spadnout minimálně z kamionu. Vřele doporučuji si vanu z tohoto obchodu kompletně rozbalit, což ovšem v bytě, kde se rekonstruuje nebylo nejvhodnější.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádal jsem o zrušení objednávky a vrácení peněz ihned po doručení, ale zatím se mi nikdo neozval a tak stále čekám...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velký výběr
    • nízké ceny

    Příšerná komunikace, lživí prodejci (vytištiná faktura s nížší cenou v balíku než byla účována české poště),

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane Šedku,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Nicméně proti výrazu "lživí prodejci" se ohrazujeme. K žádné lži nedošlo. Došlo pouze k omylu při komunikaci, tento omyl jsme Vám vysvětlili a vše napravili.
    Vaše www.koupelny-sen.cz