Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím žádná komunikace

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše nespokojenost. Nicméně dodací doba byla uvedena až na 7 prac. dní. Dodání vyšlo bohužel na velikonoční svátky a to nemůžeme ovlivnit. Vaše zboží je připravené k odeslání první pracovní den po svátcích. Ohledně komunikace bylo vše v pořádku, pokud byl z Vaší strany uveden správný kontaktní email.
    Tým koupelny sen

  • nemám co hodnotit, zboží mi k dnešnímu dni nedorazilo.
    ZImolová

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádná
    • Zboží katastrofa, větší šmejd jsem už dlouho neviděl

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane Vencle,
    pokud je nějaký problém se zakoupeným zbožím, napište nám jaký, abychom mohli problém vyřešit , případně informovat výrobce o závadách. U vámi zakoupeného produktu, který patří mezi ty prodávanější, dlouhodobě neregistrujeme problémy s kvalitou. Pokud se stala nějaká chyba, tak se dá samozřejmě řešit. Ale bohužel nevíme jaká.

    Tým koupelny sen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prostě nic, zadna komunikace.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený pane Schramle,
    mrzí nás zdržení dodávky na straně dodavatele. Určitě však není však pravdou, že by nebyla žádná komunikace. Komunikovali jsme s vámi telefonicky o tomto zdržení. Zboží dorazilo dnes ráno a dnes také odchází. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    Tým koupelny sen

  • 5 dnů po zaplacení ani potvrzení přijaté platby, ani žádné oznámení o stavu objednávky. Nulová reakce na email

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážená paní Suchánková, omlouváme se, měli jsme technický problém sytému se spárováním plateb. Tento problém vytvořil veliký skluz s potvrzováním objednávek. Problém byl odstraněn a Vaše objednávka se dnes bude expedovat. Ještě jednou se omlouváme za komplikace s tím spojené. Tým koupelny sen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • JIŽ TYDEN ČEKÁM

    JIŽ TÝDEN ČEKÁM A ŽÁDNÁ INFORMACE NENÍ

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že čekáte týden. Zboží však nebylo označeno jako skladové, viz potvrzení objednávky, které jste jistě obdržel. Bohužel po dobu svátků jsme měli zavřeno a rovněž naprostá většina našich dodavatelů nefungovala a nedodávala zboží. Takže dny svátků nemohou být počítány do termínu dodání. Deklarovaná doba dodání proto ještě nebyla naplněna. Vaše přání nedoručovat zboží od 9 do 11.7. samozřejmě rádi splníme. Přejeme krásnou dovolenou.
    Zdraví Vás tým koupelny Sen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme před 6 dny a nemáme dosud žádnou zprávu ani zboží. Pouze potvrzení o přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nákupní rychlost v pořádku,jen mě byl doručen jiný typ než byl inzerován..
    Řeším to formou reklamace-dost dlouhá doba na vyřízení...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není reakce na nekompletnost zboží

    nekomunikace

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den pane Hrubane,

    velmi nás mrzí, že zboží bylo nekompletní. Informovali jsme Vás do mailu, že výrobce dodá chybějící díl viz informace uvedené v emailu.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace s tím spojené.

    Tým KOUPELNY SEN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prefentace zboží které nemám

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku, velice se omlouváme. Zboží nebylo skladem u nás, mělo být skladem u dodavatele. Chyba se stala u dodavatele, kdy jim zřejmě sklad vykazoval položku, která již nebyla fyzicky k dispozici. V tomto případě jsme byli i my odkázáni na informace od dodavatele, které nebyly aktuální. Ještě jednou se omlouváme. Položka již byla z eshopu odstraněna. Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výběr?
    • Zboží na webu uvedeno jako skladem ve skutečnosti skladem nebylo

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste nespokojený s dodávkou zboží. Zboží jsme doručili do 3 prac. dnů od zpracování objednávky. Během zpracování jsme Vás Informovali o průběhu Vaší objednávky - bohužel některá z položek měla chybný stav na skladě. Toto jsme vyřešili během 1 dne. Nicméně doručení zásilky proběhlo v termínu, které se nevymyká běžnému doručení.
    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje a zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážená paní Jitko,
    velice se omlouváme. Měli jsme problém s dodavatelem a jedna položka se nám zpozdila a dorazila o 4 dny později, než je obvyklé. Kolegyně Vám bohužel nestihla zaslat informaci o tomto zpoždění. Zboží je již skladem k odběru. Ještě jednou se omlouváme.
    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mrzí mě , že zboží zatím bez odůvodnění nedojde a vy chcete hodnotit? To se mi zdá hodně drzé. S pozdravem .... . Jen doufám, že mi zboží dojde , když už je zaplaceno.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    formulář zasílá společnost Heureka, nikoli my. Jestli je to drzé, když jste zboží ještě nedostal, to nebudeme posuzovat. U spousty zákazníků je delší dodací lhůta, než je termín zaslání formuláře spokojenosti když je např. zboží na objednávku. U Vás se jednalo o shodu náhod (delší zaplacení z Vaší strany, víkend a zkrácení lhůty zasílání formuláře ze strany společnosti Heureka) Není důvod aby zboží nedorazilo, již bylo odesláno.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • zatím nemohu doporučit, obchod mi pouze potvrdil objednávku a dál se nic neděje, uvažuji o zrušení objednávky

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme. U dodavatele došlo před Velikonočními svátky bohužel k totálnímu uzavření firmy. Tím se termíny neúměrně prodloužily. Jelikož máme zaměstnance v karanténě, nestíhali jsme vyřízení všech informací a bohužel jsme i Vás o prodloužení neinformovali. Zboží bude skladem začátkem týdne. Ještě jednou se omlouváme.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po desíti dnech od objednávky nemá obchod zboží ani naskladněné. Přitom jsem se před vlastní objednávkou informoval, zda je dostupné. Prý ano, doručíme brzy.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, že jsme nemohli dodržet termín uvedený na našich stránkách. Z toho samého důvodu ani nemůžeme mít zboží po 10 dnech naskladněno, když jsme Vás druhý den od od objednávky informovali, že dodavatel zboží k dispozici nemá a že bude až 9.4. Objednávku jste po naší informaci zrušil. Termín naskladnění ještě nenastal.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Maji parkoviste pro 4ri auta
    • Zbozi skladem neni skladem
    • Zadna komunikace, zakaznik se musi dotazat proc objednavka nedorazila

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, ale dohnaly nás problémy spojené s koronavirem. Vlivem nařízených karantén máme nedostatek lidí. V tomto podstavu bohužel někdy nestíháme vyřizovat vše v potřebných termínech. Mrzí nás to a ještě jednou se omlouváme.

    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sprchový závěs vůbec neodpovídá barvě na stránkách ani na obrázku co je přiložený ke zboží.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí nespokojenost se zbožím. Z Vaší recenze V tuto chvíli nevíme, zda jste dostala v originálním obalu jiné zboží, nebo jen nevypadá dle Vaší představy. Zboží takové povahy těžko posuzuje z monitoru nebo z příbalové fotografie. Jedná se o jemné odstíny, které se zobrazují na každém počítači jinak. Příbalový leták může být pro více barev společný, takže na letáku se nemusí nutně jednat o zboží, které jste si objednala. Pokud však zboží neodpovídá skutečnosti, tak ho můžete samozřejmě vrátit. V této záležitosti nás můžete oslovit emailem.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice nekvylitní, při prvním použití se tyč zlomila

    Tento výrobek by si zasloužil titul šmejd roku. Zhotoveno z tak tenkého materiálu, že se okamžitě po instalaci tyč zlomila a skončila v kontejneru. Naprosto zbytečně vyhozené peníze. Od tohoto výrobce již nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážený zákazníku,

    Mrzí nás vaše nespokojenost. Nicméně zlomení sprchové tyče, jak jste ho zde popsal znamená, že jste výrobek použil k něčemu jinému než je určen nebo na něj byla použita nepřiměřená síla. Na tyče pro sprchové závěsy nelze např. věšet ani ručníky, osušky nebo oblečení. Slouží pouze pro sprchový závěs z lehkého umělého materiálu. Při použití tak dlouhé tyče, jako byla ta vaše, lze podpořit pevnost tyče stropním držákem (viz produkty ve stejné kategorii jako máme tyče na závěsy) umístěným uprostřed tyče a závěs raději rozdělit na na půl.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pro hledané zboží mi jako první vyskočily "koupelny sen". Stejné zboží nabízelo více obchodů za stejné peníze se stejným ilustračním videem atd. . Zůstal jsem věrný první nabídce, ale zakoupené zboží neobsahovalo důležitý doplněk (dětské prkénko) i když v ilustračním videu bylo zmiňováno. U ostatních obchodů (za stejnou cenu a se stejným videem) v dodávce mají.

    Je nutné pozorně studovat obsah vybraného zboží, protože je k němu uváděno matoucí a neodpovídající video o instalaci.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s produktem. Chápeme, že zjištění obsahu produktu Vás mohlo nějak naštvat, nicméně tvrzení, že produkt prodáváme jinak, než ostatní eshopy není pravda a důrazně se zde proti tomu ohrazujeme. Všichni mají Vámi zakoupený produkt se stejným obsahem. - bez dětského sedátka. Instalace produktu je dle nás velmi jednoduchá. Ale to bychom museli přesně vědět, co konkrétně Vám dělalo problém. Pokud by bylo potřeba, tak Vám s tím rádi pomůžeme.
    www.koupelny-sen.cz