• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slušný sortiment a ceny.
    • Naprosto se nedá spolehnout na dodací lhůty.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    velice nás mrzí že takto paušálně hodnotíte naší firmu. Je pravda, že jedna položka nebyla k dodání tak, jak píšeme na stránkách. Nicméně jsme s Vámi od začátku komunikovali a upozornili jsme Vás na momentální výpadek výrobce firmy Ravak se kterým jako prodejci bohužel nehneme. Ostatní položky, které jste objednal, jsme Vám ihned naskladnili a myslíme si tedy, že to takto napsáno není úplně spravedlivé.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Zboží jsem zaplatila více než před týdnem a od té doby nemám z tohoto obchodu žádnou zprávu, ani po urgenci.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,

    ještě jednou se Vám velice omlouváme. Objednávka byla omylem , naším zaměstnancem, špatně zařazena v systému. Jakmile jsme chybu zjistili, ihned jsme vše napravili a doufám, že sleva z poštovného, kterou jsme Vám nabídli, alespoň částečně vyrovná špatnou zkušenost s naším obchodem.

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dostupnost odběrného místa

    OK

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Většinu hvězdiček jste nám dal ve smyslu doporučení a nechápeme tedy proč jste nás nedoporoučil ???

    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vana, kterou jsem objednala měla být skladem, ale nebyla, což mi z obchodu oznámili až několik dní po objednání. Vybrala jsem tedy jinou. Tu dovezli o den později než slíbili a ještě bez ukotvovacích nožiček...
    • Až na základě mé stížnosti dovezli i nožičky, ale práce v bytě mezitím stála.

    hlavní problém vidím ve špatné komunikaci

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,

    velice nás mrzí situace ohledně dodávky vany. Nejednalo se o položku, kterou bychom inzerovali skladem a dodavatel položku bohužel vyprodal a to bez avizace, což bohužel nedokážeme ovlivnit. Dodali jsme Vám náhradní vanu o den později, než byl námi inzerovaný termín dodání. Nedopatřením se součást dodávky oddělila od původního zboží o čemž jsme samozřejmě nevěděli.

    Nicméně je třeba doplnit následující. Zboží, které jste vybírala, inzerujeme do třech pracovních dnů. Vanu náhradní jste si vybrala druhý den od objednávky, a tu jsme Vám dodali do třech pracovních dnů. Nožičky jsme bohužel nedodali ihned s vanou, za což se ještě jednou omlouvám. Nicméně byly hned další den u Vás a navíc jsme Vám dodávali další zboží, které jste si dodatečně objednala, které jste neměla, a které úzce souviselo s montáží vany. Takže nevím nakolik stála práce řemeslníka kvůli nám.

    Nesouhlasíme s připomínkou ke komunikaci. Náhradní vana byla vybrána a potvrzena 27.2. cože je druhý den od původní objednávky (objednávka přijata 26.2. v půl osmé večer), takže zde postrádám smysl námitky že několik dní nekomunikujeme. Celá záležitost, se odehrála v termínu 27.2.- 5.3. kde je 5 pracovních dní a po celou dobu probíhala komunikace s Vámi.

    Váš tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekvalitní zboží

    litinové umyvadlo příšlo odřené, před prodejem bylo natřeno jinou barvou, reliéfni prvky byly zatřeny a různé kapky stečené barvy, je nutné barvu odstranit a znovu přetřít.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,

    velice nás mrzí , že jste se zbožím nespokojen a máte samozřejmě nárok na vrácení nebo výměnu zboží. Výrobce úmyslně tyto zahradní doplňky natírá pouze základní méně odolnou barvou s tím, že se vytvoří přirozená patina nebo si zákazník natírá barvou dle vlastního uvážení. Zatím jsme neměli na toto zboží jedinou reklamaci. Pokud je tedy natření takto špatné, můžeme Vám vybrat výlevku s lepším povrchem a vyměnit.

    Tým www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment zboží
    • Špatná komunikace s obchodem. Paní Tréglová mi i na můj opětovný dotaz tvrdila, že zboží bude naskladněno v lednu 2014. Následně opravila na rok 2015, aniž by se omluvila.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Velice se Vám tímto omlouváme. Slečna Tréglová opravdu špatně vyhodnotila situaci, když se Vám neomluvila. Spletla si rok 2015 s rokem 2014 a to je na přelomu těchto dvou roků neomluvitelné. Chápu že to vyžaduje maximální omluvu. Pokud bychom totiž dokázali vrátit čas, tak by zboží mohlo přijít téměř před rokem a to by pro Vás mohlo být velké překvapení. Zatím je to ale nemožné, tak se nemusíte ničeho obávat.
    S pozdravem
    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní a přehledné webové stránky a široký výběr zboží.
    • Provozovatelům oobchodu doporučuji vyměnit člověka na pozici účetního. Velmi dlouhá reakce na objednávku.

    Počáteční péče o zákazníky špatná. Obchodu trvalo 6 dní, než zaregistroval, že bylo zboží zaplaceno okamžitě a to ještě teprve po dvou telefonických urgencích.

    Po urgencích naopak komunikace výborná, a rychlá náprava.

    Velmi dobře hodnotím kvalitní, rychlou a ochotnou dopravu.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den pane Zemane,

    velice nás mrzí Vaše hodnocení, nemyslíme si, že jsme takové hodnocení zasloužili a nechápeme volbu nedoporučení obchodu
    . Platbu, která nám přišla na účet v pátek jsme již nestihli bohužel v pátek potvrdit. Potvrdili jsme Vám platbu v úterý rovnou s termínem závozu. V sobotu a v neděli není člověk, který řeší platby, v práci. Nicméně jsme s Vámi byli v kontaktu a normálně jsme komunikovali, dohadovali termín závozu, zařídili jsme Vám vynesení zboží do bytu a dokonce jsme Vás upozornili na špatně objednané zboží které jste si sám objednal.

    Petr Diviš
    www.koupelny-sen.cz

    • nabízené zboží bylo ihned k odběru a po objednání mně bylo sděleno že je vyprodáno a bude za 10 dnů.

    neměli by nabíze zboží ihned k odeslání pokud jej nemají.Je to pro mně ztráta času.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    omlouváme se. Měli jsme u položky chybný údaj o skladovosti. Není to u nás standardem abychom ukazovali skladem zboží které nemáme. Ale chápeme, že v danou chvíli je jistě pro zákazníka velice nepříjemné když je sutečnost jiná. Budeme se samozřejmě snažit aby se již takové nepříjemnosti nestávaly.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží došlo poškozené, prasklý rám, miseli jsme rám slepit, dle mého názoru, nekvalitní výstupní kontrola, koš na podložce není zcela stabilní. Za 900 Kč mi připadá výrobek nekvalitní.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Vážená paní Vaněčková, mrzí nás nespokojenost s naším obchodem v souvislosti se zakoupeným zbožím. Nicméně jste u nás neuplatnila žádnou reklamaci a již zmiňujete náš obchod v negativním světle. Bohužel se vyjímečně stává, že se zboží na cestě poškodí. Pokud je zboží poškozené, tak se samozřejmě dá vyměnit. My do originálního balení výrobce nezasahujeme a pokud nás o poškození neinformujete, tak nemůžeme tušit, že je rozbité. Od toho jsme tu abychom tyto problémy řešili a samozřejmě bychom problém vyřešili, protože je zboží skladem a dalo by se vyměnit za bezvadné a doprava by byla na naše náklady. Pokud jste však závadu již nějak opravovali, jak píšete, tak jste se bohužel vzdali možnosti tuto závadu řešit v rámci reklamace.

    S pozdravem

    Petr Diviš

    www.koupelny-sen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží, které nemá.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den, Omlouváme se. Zboží jsme měli sice naskladněno v našem skladovém systému, ale zřejmě jsme od dodavatele omylem dostali jinou barvu než jsme si objednali. Toto jsme zjistili až když jste si zboží objednal Vy. Ještě jednou se omlouvám za způsobené potíže.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Při objednávce Vám nesdělí cenu dopravy, následně Vám naúčtují 351 Kč (za dopravu 1 malého pisoáru). Dokud nebude již při objednávce známá celková cena, nemá cenu tam nakupovat.

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    Cena dopravy Vám byla sdělena emailem ještě před zasláním a v žádném případě jste nebyl nijak donucen s touto cenou souhlasit. Pisoár včetně vybavení vážil 11 Kg a byl poslán službou TOPTRANS zhruba 100 Km, kterou používáme na zboží označené NADMĚRNÁ ZÁSILKA z důvodu bezpečného doručení. Ano chceme vylepšit náš systém a pracujeme na automatizaci ceny dopravy přímo při objednání. Zatím sdělujeme cenu dopravy na dotaz nebo v potvrzení objednávky.
    Vaše www.koupelny-sen.cz

  • Až po urgenci byl zaslán email s omluvou a zrušeno zboží

    Reakce obchodu Koupelny SEN

    Dobrý den,
    VELICE SE OMLOUVÁME. INFORMACI O NEDODÁNÍ TOHOTO NESKLADOVÉHO ZBOŽÍ JSME DODALI BOHUŽEL AŽ ZA 4 PRACOVNÍ DNY. Dodavatel měl tento produkt ve výprodeji a k nám setato informace nedostala. Rovněž jsme urgovali dodání a že nám zboží nedodají jsme se dozvěděli až velmi pozdě. Jistě se nejedná o standardní situaci, kterou bychom chtěli opakovat.
    Vaše www.koupelny-sen.cz